معرفی و دانلود کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

عکس جلد کتاب صوتی باهوش و زیرک شو
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باهوش و زیرک شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باهوش و زیرک شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

برایان تریسی نویسنده پرفروش بین‌المللی در کتاب صوتی باهوش و زیرک شو، با شما رازهایی شگفت‌انگیز را در میان می‌گذارد که به کمک آن ساختارهای ذهنی خود را تغییر دهید تا افکار و عملکردهایتان همانند موفق‌ترین افراد جهان شکل بگیرد.

درباره کتاب صوتی باهوش و زیرک شو:

در دنیای پرسرعت و در حال تغییر امروز برای آنکه در تجارت و زندگی خود موفق باشید، باید هوشمندانه عمل کنید و به سمت جلو گام بردارید. اما نکته قابل توجه آن است که یک فرد متوسط فقط حدود دو درصد از توانایی ذهنی خود استفاده می‌کند. پس برای آنکه به خواسته‌های خود دست یابید، باید یاد بگیرید که چگونه زیرک عمل کنید و فرصت‌های زندگی‌تان را روز به روز افزایش دهید.

به نظر شما چگونه می‌توانید این توانایی بالقوه مغزتان را بالفعل کنید و به یکی از موفق‌ترین افراد دنیا تبدیل شوید؟ کتاب باهوش و زیرک شو (Get smart) روش‌های ساده و اثبات شده‌ای را به شما آموزش می‌دهد تا براساس آن‌ها از تمام استعدادها و توانایی‌های تفکر طبیعی خود بهره بگیرید. همچنین برایان تریسی با روش‌‌های پیشنهادی خود، الگوها و عادات منفی را در شما به مرور از بین می‌برد و برنامه‌ریزی جدیدی برای مغز شما انجام می‌دهد.

شما در این راهنما یاد می‌گیرید که:

- ذهن‌تان را طوری پرورش دهید که تنها به روش‌هایی با نتایج موفقیت‌آمیز فکر و عمل کند.
- فرصت‌های پیشرفت و رشد را در هر شرایطی بشناسید و از آن بهره‌برداری کنید.
- الگوهای منفی را که مانع شما می‌شوند، شناسایی و از بین ببرید.
- برنامه‌ریزی، اقدام و دستیابی به اهداف را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید.
- از قدرت تفکر مثبت استفاده کنید.
- و ...

پس چه بخواهید فروش خود را افزایش دهید، چه خلاقیت‌تان را تقویت کنید و چه تغییرات غیر منتظره زندگی را بهتر مدیریت کنید، باید کتاب صوتی باهوش و زیرک شو را گوش کنید و با انجام تمرینات آن به نتایج دلخواه خود و منابع شگفت‌انگیز ذهن‌تان دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی باهوش و زیرک شو:

- یک کتاب فوق‌العاده که به ما یک یادآوری ساده می‌کند، اینکه وقتی به دنبال چیزهای خوب می‌گردیم، اتفاقات خوب نیز رخ می‌دهد. (گرگ اس. رید، نویسنده پرفروش)

- من این کتاب را بسیار توصیه می‌کنم. صرف نظر از اینکه در کجای مسیر موفقیت خود قرار گرفته‌اید. این کتاب نه تنها به شما کمک می‌کند تا به آنجا بروید، بلکه سریع‌تر نیز به آنجا خواهید رسید. (دون ام. گرین، مدیر اجرایی بنیاد ناپلئون هیل)

- کتاب باهوش و زیرک شو به شما نشان می‌دهد که چگونه برایان تریسی میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده و مشتریان وفادار در سراسر جهان برای خود ایجاد کرده است. (باب پراکتور، سخنران و مربی انگیزشی مشهور در جهان)

کتاب صوتی باهوش و زیرک شو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ثروت، موفقیت، شادکامی و آرامش درونی هستید و می‌خواهید با راهکارهای آن آشنا شوید، این کتاب انتخابی دقیق و مناسب برای شماست.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی (Brian Tracy) نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهای او حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت کننده تخمین زده می‌شود.

او رئیس و بنیانگذار شرکت بین المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند و در کنار آن به بیش از 1000 شرکت مشاوره‌های گوناگون داده است.

تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. خود نیز به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی نیز تسلط دارد.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

جملات برگزیده کتاب صوتی باهوش و زیرک شو:

- در قانون مدیریت زمان یه قانونی وجود داره که میگه: «هر یه دقیقه‌ای که در برنامه‌ریزی صرف می‌کنید در عمل ده دقیقه در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید».

- در دنیای کار باید برای بارها امتحان کردن و بارها شکست خوردن آماده باشین. شکست برعکس تصور عموم اصلا چیز بدی نیست.

- شما هم باید مثل افراد توانگر همیشه در حال یادگیری باشین. باید اطلاعات‌تون رو مرتبا به روز نگه دارین. اطلاعات بیشتر و کامل‌تر برابره با تصمیمات بهتر و تصمیمات بهتر هم برابره با نتایج بهتر.

در بخشی از کتاب صوتی باهوش و زیرک شو می‌شنویم:

برای تقویت تفکر آهسته می‌بایست زمانی رو برای خلوت کردن با خود اختصاص بدین. در این دنیای شلوغ و پلوغ و پر سر و صدا واقعا لازمه که گاهی از جمعیت و شلوغی دوری کنیم و تنهایی لحظاتمون رو بگذرونیم.

اصلا هم نیاز نیست زمان زیادی رو به این کار اختصاص بدین پس نگران عقب افتادن کارهاتون نباشین. 30 الی 60 دقیقه برای خلوت کردن کافیه. تو این مدت باید در مکانی قرار بگیرین که ساکت و عاری از هر گونه وسایل بر هم زننده‌ی تمرکزتون باشه. می‌تونید به دل طبیعت برین، می‌تونید اتاقی رو در منزل برای قرار گرفتن در سکوت در نظر بگیرین.

بهترین کاری که میشه برای تمدد اعصاب انجام داد تصور و یا نگاه کردن به آبه. اگه امکانش نبود که به پارک و طبیعت برین در ذهنتون آب چشمه‌ای رو تصور کنید که در حال حرکت و خروشیدنه. البته خلوت کردن و قرار گرفتن در سکوت هم مثل هر کاری اولش سخته. همش به نگرانی‌ها و کارهای عقب افتاده‌تون فکر می‌کنید. همش دوست دارین بلند شین و برین دنبال کارتون. اما بعد از 20 دقیقه کم کم بهش عادت می‌کنید. یه مرتبه متوجه میشین دیگه خبری از اون فشارهای عصبی و روحی نیست. به جاش حس آرامشی وجودتون رو فرا می‌گیره. پس از گذروندن این مدت ایده‌ها و راه حل‌های زیادی به ذهن تون سرازیر میشه؛ راهکارهایی که می‌تونه تغییر بزرگی در زندگیتون ایجاد کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: چشم‌انداز دراز مدت درمقابل چشم‌انداز کوتاه مدت
17 دقیقه
فصل دوم: تفکر آهسته درمقابل تفکر پرسرعت
12 دقیقه
فصل سوم: تفکر آگاهانه درمقابل تفکر ناآگاهانه
27 دقیقه
فصل چهارم: تفکر هدف‌گرا درمقابل تفکر واکنش‌گرا
23 دقیقه
فصل پنجم: تفکر نتیجه‌گرا درمقابل تفکر عمل‌گرا
25 دقیقه
فصل ششم: تفکر مثبت جایگزین تفکر منفی
27 دقیقه
فصل هفتم: تفکر انعطاف‌پذیر درمقابل تفکر سخت
28 دقیقه
فصل هشتم: تفکر خلاق را دربرابر تفکر مکانیکی به کار گیرید
15 دقیقه
فصل نهم: تفکر کارآفرین درمقابل تفکر اشتراکی
38 دقیقه
فصل دهم: تفکر ثروت‌ساز را جایگزین تفکر ضعیف کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باهوش و زیرک شو
نویسنده
مترجمامیر ابوالمعصوم
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

اصغر خدابنده لو
۱۴۰۰/۷/۱
خود متن کتاب عالیه ولی گوینده نه صدای خوبی داره نه صداش قابل فهمه... آخر کلمات اصلا نمیگه یا آنقدر تن صدا به یکباره افت میکنه که مخاطب متوجه متن نمیشه.... بخدا حرصم دراومد ده بار یک متن گوش کردم آخرم متوجه نشدم یکی نبود بگه آخر جملات را بلند تر بگه... انگار حال نداره به زور آوردنش
سپیده خداشناس
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
با سلام به نظر من کتاب کلا خوبه یا شاید تا به حال من کتاب بد نخوندم نظرم بر این هست که کلا کتاب خوبه من از این کتاب استفاده کردم و نسخه صوتی اون رو تهیه کردم و خوب بود و اینکه پیشنهاد میکنم به دوستان که تهیه کنن و لذت ببرن و ممنون هستم از کتابراه کتابخانه من
بابک ب
۱۴۰۰/۵/۳۰
صدای گوینده خوبه اما لحن خوبی نداره و مناسب کتاب صوتی نیست. طوری که هربار خواستم ادامه کتاب رو گوش کنم پشیمون شدم! ظاهرا ایشون این کتاب رو با یک کتاب جنایی و ترسناک اشتباه گرفته.
Nazanin Nejatian
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
محتوای کتاب خیلی خوبه و کمک به کیفیت زندگی و موفق شدن رو در زمینه کسب و کار رو میکنه و صدای راوی به موضوع کتاب میخوره صدای راوی پند داره و این خودش باعث میشه بهتر کتاب رو متوجه شید
سعیده سلیمانی
۱۴۰۰/۵/۲۶
کتاب عالی بود. دیدگاه آدم رو باز می‌کنه.
نکات ریزی در مورد موفقیت در کار ذکر میشه که در زندگی روز مره اهمیتی بهش داده نمیشه
ali kheirabi
۱۴۰۰/۵/۲۰
کتابای تریسی راهبردی هستن ولی این‌کتابش رو میتونم بگم‌بیشتر رو هدفمند بودن اشاره داشت. از خوندنش پشیمون‌نمیشی‌اگرچه شاید خیلی هم بترکون نباشه
محمد پویا
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
کتاب‌های برایان تریسیو خیلی دوست دارم من با کتابهاش خیلی خوب ارتباط میگیرم واقعا درک میکنم چی میگه و انرژی میگیرم از فهمیدن گفته هاش و نظراتش.
Sam Kh
۱۴۰۱/۱/۳۰
برا کسانی که زیاد کتاب خوان نیستند بدک نیست ولی به اهل کتاب‌هایم پیشنهاد نمیکنم
حرف تازه‌ای نمیزنه
صدای گوینده مناسب این متن نیست و زود گوش را خسته میکند
Sajad Jadidi
۱۴۰۰/۶/۹
صدای گوینده رو دوست نداشتم با اینکه لحنو رعایت میکرد.
متن کتاب هم در کل با عنوان کتاب همخونی نداشت و در مورد بحث دیگه‌ای بود.
در کل کتاب در حد متوسط بود
نواب حسینی
۱۴۰۰/۵/۱
کتاب بینظیریه و پیشنهاد میدم دوستان حتما گوش بدهند. به امیدموفقیت بیشتر در زندگی 🌺🌺
Shima Rahmani
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بین تمام کتاب‌هایی که در این زمینه خوندم کتاب‌های برایان تریسی همچنان کاربردی تر و خلاصه و مفید تر از کتاب‌های مشابه هست
سینا سراوانی
۱۴۰۰/۷/۱۸
بسیار عالی و مفید
با گویندگی بسیار عالی
ممنونم ازین کتاب خوبتون من که سبک زندگیم فرق کرد و اثرات مثبتشو توی زندگیم به وضوح میبینم.
khafan m
۱۴۰۰/۵/۲۳
واقعا این کتاب‌ها با این گویندگان عالی میشه
براتون این طوری بگم
برای خرید این کتاب‌ها از نون شبتون بگذرید.
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب باهوش و زیرک شو بسیار کمک میکنه به آدمهایی که به زندگی ساده و سرسری نگاه میکنند ممنون از کتابراه
Siavash Memarzadeh
۱۴۰۱/۵/۸
برایان تریسی همه کتاب هاش عالین و همیشه لپ کلام رو بدون اینکه وقتتون رو بگیره میگه این کتاب هم خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باهوش و زیرک شو

برای دریافت کتاب صوتی باهوش و زیرک شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.