معرفی و دانلود کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی
قیمت:
۱۹۰۰۰ 13300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی

اگر می‌خواهید از اصول موفقیت مطلع شوید، رابین رابرتز در کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی با روایت تجربه‌های شخصی‌اش قواعدی را معرفی می‌کند که شما را در مسیر اهدافتان و دستیابی به رضایت و موفقیت قرار می‌دهند.

درباره کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی:

حتماً تابه‌حال این جمله را شنیده‌اید که مسئولیت همه اتفاقات زندگی‌تان بر عهده خودتان است و برای دستیابی به اهداف و آرزوهایتان کافی است که بخواهید و با پشتکار راه درست را در زندگی‌تان بیابید. رابین رابرتز، مجری تلویزیون و گوینده رادیوی آمریکایی، در کتاب از دل: هفت قاعده برای زندگی (From the heart : seven rules to live by) اصولی را به شما معرفی کرده است که راه رسیدن به موفقیت را نشان می‌دهند.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید جایگاهی درست برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به رؤیاهایتان تلاش نمایید. همچنین به این نکتهٔ مهم پی می‌برید که در صورت شکست خوردن یا موفق نشدن، باید دوباره از نو شروع کرد؛ همانطور که تمامی افراد موفق در مواجه با چالش‌های زندگی همین کار را کردند و دست از تلاش برنداشتند.

نویسنده عقیده دارد هیچ‌کس نباید شکست‌خوردنش را بر گردن دیگران بیندازد و باید به‌جای بهانه آوردن روشی جدید برای رسیدن به اهدافتان پیدا کنید. او خود توانست از پیلهٔ امنش خارج شود، ریسک کند تا درنهایت رشد به سراغش بیاید. شما هم با ماندن در دایرهٔ امنتان هیچ‌گاه موفق نخواهید شد که به دستاوردهای بزرگ برسید.

رابین رابرتز به شما یاد می‌دهد مدام به دنبال رشد بیشتر باشید تا بتوانید به جایی که می‌خواهید برسید. کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی با معرفی این قواعد و نحوهٔ استفاده از آن‌ها، درباره اهمیتشان در زندگی‌تان می‌گوید. نویسنده با روایت داستان‌هایی از کار و زندگی شخصی‌اش به شما توضیح می‌دهد که با رعایت این قواعد، معنای زندگی‌تان را پیدا خواهید کرد.

کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید دیدگاهتان را به زندگی تغییر دهید و در مسیر موفقیت قرار بگیرید، شنیدن قواعد معرفی شده در این کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

رابین رابرتز را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مجری تلویزیونی و رادیویی آمریکایی، در سال 1960 به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از سال 1990 آغاز کرد و به مدت پانزده سال مجری اخبار ورزشی در شبکهٔ ای‌اس‌پی‌ان بود. رابین رابرتز (Robin Roberts) مدتی بعد در شبکهٔ ای‌بی‌سی استخدام شد و به‌عنوان مجری برنامهٔ صبح‌به‌خیر آمریکا به فعالیتش ادامه داد.

وی اکنون به‌عنوان یکی از مجریان برتر آمریکایی به شمار می‌آید که با چهره‌های سرشناس سیاسی زیادی مصاحبهٔ تلویزیونی کرده است. رابرتز اولین کتاب خود به اسم «از دل» را در سال 2007 به انتشار رساند و در آن رازهای موفقیتش را برای مخاطبینش فاش کرد. این مجری و نویسنده محبوب، در سال 2012 به تالار مشاهیر بسکتبال زنان راه یافت و در سال 2012 نیز برندهٔ جایزهٔ پی بادی شد.

در بخشی از کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی می‌شنویم:

آیا می‌دانید از سوی دانشجویان کالج که می‌خواهند مجری برنامه و گزارشگر شوند چند تلفن، نامه و ایمیل دریافت می‌کنم؟ تنها درصد کوچکی از آن‌ها برای رسیدن به هدفشان دست‌به‌کار می‌شوند. نه به این دلیل که فاقد استعداد و توانمندی‌های بالقوه هستند، بلکه استمرار و مداومت لازم را ندارند که وقتی به موانعی برخورد کردند، بر آن غلبه کنند.

گاه وقتی به زن جوانی توصیه می‌کنم تا برای اینکه یک گزارشگر ورزشی شود چه باید بکند، این فکر به ذهنش خطور می‌کند که می‌تواند به‌سادگی از پس همه مشکلات برآید و به‌سرعت به رأس کار برسد. گاه در همان گفتگوی اولیه می‌گویند: «می‌خواهم مسابقات لیگ سراسری بسکتبال را گزارش کنم، به من بگویید چه باید بکنم.»

و بعد وقتی می‌خواهم توضیح بدهم که چه باید بکند، به میان حرفم می‌آید: «می‌خواهم همین حالا شروع کنم.»

«همین حالا؟» نگاهی به زن جوان می‌اندازم، دلم فرومی‌ریزد. برایم عجیب است که او می‌خواهد گزارشگر ورزشی شود و انتظار دارد که گزارش خود را با مسابقات لیگ سراسری بسکتبال شروع کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
خود را در موقعیت مناسب قرار دهید
29 دقیقه
رؤیاهاى بزرگ ببینید اما روى چیزهاى کوچک دقیق شوید
29 دقیقه
اگر در شروع موفق نشدید، دوباره بکوشید
21 دقیقه
هرگز تحت تأثیر نژاد، جنسیت یا چیزهایى از این قبیل واقع نشوید
23 دقیقه
از حیطه امن و ایمن خود خارج شوید
21 دقیقه
به جاى مشکل، به راه ‌حل بیندیشید
24 دقیقه
ایمان داشته باشید و به خانواده و دوستانتان بها بدهید
5 دقیقه
ختم مقال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راوینرگس فولادوند
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ 13300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی

برای دریافت کتاب صوتی از دل: هفت قاعده برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.