معرفی و دانلود کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم

عکس جلد کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم
قیمت:
۹۶۰۰۰ 67200 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم

درک و شناخت متقابل، شاه‌کلید موفقیت در هر رابطه‌ی زناشویی و عاطفی است که لیندا پاپادوپولوس می‌کوشد رمزوراز آن را در کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم با ما در میان بگذارد. تفاوت‌هایی که زن و مرد به طور فیزیکی یا روحی با یکدیگر دارند، به اختلاف‌هایی منجر می‌شوند که نویسنده‌ی این اثر روانشناختی سعی دارد برای رویارویی و حل آن‌ها راهکارهایی کاربردی در اختیارتان قرار دهد. برای تجربه‌ی خوشبختی پایدار تنها لازم است با این اثر کاربردی و کارآمد همراه شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم

سرک کشیدن لابه‌لای کتاب‌های تاریخ طبیعی و مطالعات زیست‌شناختی در زمینه‌ی تکامل انسان‌ها، به ما نشان می‌دهد، به‌عنوان زنان و مردانی که امروزه روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنیم، از طرز زندگی و ساختار جسمانی اجداد باستانی خود، بسیار فاصله گرفته‌ایم. البته در ایجاد این فاصله، نه‌تنها دلایل طبیعی، بلکه علل جامعه‌شناختی نیز دخیل بوده‌اند. امروزه دیگر دیدگاه سنتی نسبت به جایگاه زنان و مردان در جامعه، حداقل از نگاه نسل جدید، بی‌معناست و تعریفی که از جنس زن و مرد، همچنین نقش‌های اجتماعی‌شان ارائه می‌شود، شباهتی به اندیشه‌های افراطی گذشته ندارد یا میزان همسانی آن‌ها بسیار اندک و ناچیز است. اما در این بین، نکته‌ای که مسلم بوده و هست، تفاوت بنیادینی‌ست که بین روش‌های تفکر و توانایی‌های زن و مرد وجود دارد. البته کسی قصد ندارد این تفاوت‌ها را به پای برتری یکی و ضعف دیگری بگذارد، اما همگی می‌دانیم که برای شناخت بهتر نوع انسان و حتی ایحاد تفاهم در کوچکترین روابطمان، باید این تفاوت‌ها را بدون پیش‌داوری بشناسیم و حلاجی کنیم. یعنی دقیقاً همان کاری که لیندا پاپادوپولوس (Linda Papadopoulos) در کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم (What men say, what women hear) به طور دقیق برای مخاطبان خود انجام داده.

ممکن است در زندگی زناشویی به مشکل برخورده باشید و یا با شریک عاطفی‌تان دچار سوءتفاهماتی شده باشید. این اتفاق طبیعی‌‌ست و در رابطه‌ی بسیاری از زوج‌ها رخ می‌دهد. مشکل اصلی این است که تفاوت زنان و مردان در بینشی که نسبت به زندگی دارند، عامل اصلی اختلافات کنونی یا آتی آن‌ها به شمار می‌رود. برخی از این اختلافات به حافظه‌ی باستانی ما برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که اجدادمان غارها را به‌عنوان خانه‌ی خود انتخاب کرده بودند و هنوز در حال کشف دنیای ناشناخته‌ی اطرافشان بودند. برخی دیگر از تفاوت‌ها نیز به کاربردهای متنوعی بازمی‌گردد که زنان و مردان در توانایی‌های مشترکشان از آن استفاده می‌کنند. به طور مثال، «زبان» از آن دسته توانایی‌هایی‌ست که زنان و مردان به یک اندازه از آن برخوردار هستند اما هر کدام روش متفاوتی برای استفاده از آن دارند. خب، بااین‌اوصاف تعجب نکنید اگر زن و مرد، با شنیدن یک جمله‌ی یکسان، دو برداشت کاملاً متفاوت داشته باشند؛ یکی مثبت و دیگری منفی. اکنون همین موضوع را به کل روابط زن و مرد تعمیم بدهید. گفتن یک جمله‌ی ساده از سوی زن یا مرد، ممکن است با برداشتی متفاوت از سوی دیگری همراه شده و جنجالی باورنکردنی را در محیط آرام خانه به راه بیندازد.

لیندا پاپادوپولوس طی فصول ده‌گانه‌ی کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم، تمامی مراحل یک رابطه‌ی زناشویی یا عاطفی را به تفکیک، از نگاه زنان و مردان بررسی کرده. آشنایی‌های اولیه و آغاز یک رابطه‌ی عاشقانه تا رسیدن به خوشبختی بی‌انتها، مراحلی هستند که نویسنده می‌کوشد به مخاطبانش نشان دهد که زنان و مردان چه درکی از آن‌ها دارند. مطالعه‌ی این اثر به مخاطبان کمک می‌کند تا به جای ناراحت شدن از یکدیگر، تلافی کردن، تنبیه کردن یا جدا شدن، فقط اختلافات خود را بپذیرند و زیر سایه‌ی این پذیرش هم خودشان لحظات شادتری را تجربه کنند و هم روزهای خوشی را برای همسر و شریک عاطفی‌شان فراهم نمایند. این نکته را هم یادآوری کنیم که گوش سپردن به این کتاب گویا می‌تواند برای افرادی که هنوز وارد رابطه‌ی عاطفی نشده‌اند نیز سودمند باشد و به ایشان کمک کند تا با آمادگی و آگاهی بیشتری قدم در رابطه‌ای پایدار و مملو از عشق بگذارند.

رامین بختیاری وظیفه‌ی برگردان این کتاب شنیدنی را به عهده داشته و خوانش آن را نیز نازنین شکرابی به انجام رسانده است. انتشارات نسل نواندیش نسخه‌ی متنی و نشر آوانامه نیز نسخه‌ی صوتی آن را روانه‌ی بازار کتاب نموده است.

کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم برای چه کسانی مناسب است؟

به تازه‌عروس‌ها و تازه‌دامادهای کم‌تجربه و تمامی زوج‌ها یا زنان و مردانی که قصد دارند شناخت خود را درمورد طرز تفکر جنس مخالف افزایش دهند، پیشنهاد می‌کنیم آموزه‌های کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم را از دست ندهند.

با لیندا پاپادوپولوس بیشتر آشنا شویم

لیندا پاپادوپولوس، زاده‌ی دهم مه‌ی 1971 در تورنتو، نویسنده و روانشناس موفق کانادایی‌ست. تحصیل در مقطع کارشناسی رشته‌ی روانشناسی در دانشگاه یورک کانادا و سپس ادامه‌ی تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد روانشناسی بهداشت در دانشگاه انگلیس، همچنین دکتری روانشناسی در دانشگاه سیتیِ لندن، کارنامه‌ی آکادمیک وی را می‌سازند.

لیندا پاپادوپولوس به‌عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی My Naked Secret نیز حضور داشته است. کتابی که پیش رو دارید، نخستین اثر ترجمه‌شده‌ی او به زبان فارسی است.

در بخشی از کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم می‌شنویم

موقعیت‌هایی که باعث روشنگری و برجسته‌نمایی تفاوت‌های میان زنان و مردان می‌شوند، به همین روابط بالقوه رمانتیکی که تاکنون به شکل‌های گوناگون متهمشان کردیم، محدود نمی‌شوند. از مسئله‌ای، مثل نشان دادن راه در داخل اتومبیل گرفته تا اختلاف‌نظر بر سر مد و مدگرایی و اینکه چند روز می‌توانید ظرف غذایی که از رستوران گرفته‌اید را نگه دارید، قبل از اینکه خراب و غیرقابل‌مصرف شود، نمونه‌هایی هستند از موقعیت‌هایی که ممکن است کوچکترین و شاید هیچ تفاهم و اتفاق‌نظری با همسرتان نداشته باشید.

دنیای عجیب‌و‌غریب و شگفت‌انگیز قرار ملاقات‌های اولیه فرصت‌هایی در اختیارمان قرار می‌دهند تا با دنیایی از سوء‌تفاهم‌های تازه روبه‌رو شویم. قرار ملاقات‌هایی که با طعم و بوی عشق و کشش‌های شدید همراه‌اند، به مهم‌ترین شکل تعامل با جهان امروزی با دوران قبل از ازدواج مبدل شده‌اند. درواقع، این مرحله مانعی تعیین‌کننده است که تقریباً همه روابط، در گذار از شکل احساسی و غیرجنسی به شکل احساسی، عاطفی و متعهدانه، ناچار به پشت سر گذاشتن آن هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
معرفی و مقدمه
25 دقیقه
فصل یک : آشنایی - قسمت اول
28 دقیقه
فصل یک : آشنایی - قسمت دوم
42 دقیقه
فصل یک : آشنایی - قسمت سوم
38 دقیقه
فصل دو: آشنایی با خانواده و دوستان - قسمت اول
36 دقیقه
فصل دو: آشنایی با خانواده و دوستان - قسمت دوم
34 دقیقه
فصل سه: رابطه‌ی جنسی - قسمت اول
18 دقیقه
فصل سه: رابطه‌ی جنسی - قسمت دوم
38 دقیقه
فصل چهار: فقدان پیوند احساسی - قسمت اول
37 دقیقه
فصل چهار: فقدان پیوند احساسی - قسمت دوم
44 دقیقه
فصل پنج: خیانت زناشویی - قسمت اول
39 دقیقه
فصل پنج: خیانت زناشویی - قسمت دوم
37 دقیقه
فصل شش: پیوند زناشویی - قسمت اول
32 دقیقه
فصل شش: پیوند زناشویی - قسمت دوم
39 دقیقه
فصل هفت: نخستین فرزند - قسمت اول
31 دقیقه
فصل هفت: نخستین فرزند - قسمت دوم
37 دقیقه
فصل هشت: متارکه - قسمت اول
40 دقیقه
فصل هشت: متارکه - قسمت دوم
34 دقیقه
فصل نه: طلاق - قسمت اول
41 دقیقه
فصل نه: طلاق - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل ده: خوشبختی بیکران - قسمت اول
27 دقیقه
فصل ده: خوشبختی بیکران - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم
نویسنده
مترجمرامین بختیاری
راوینازنین شکرابی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۹۶۰۰۰ 67200 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم

برای دریافت کتاب صوتی از عشق تا سوء تفاهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.