معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟: دو مرد، یک پیام

عکس جلد کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟: دو مرد، یک پیام
قیمت:
74880 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟: دو مرد، یک پیام

شما می‌توانید به آدمی گرسنه یک وعده ماهی بدهید تا برای چند ساعت سیر بماند. و یا می‌توانید به او ماهیگیری بیاموزید تا همیشه غذا داشته باشد. در کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ که در لیست پروفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد، نویسندگان رویه‌ی دوم را پیش می‌گیرند. دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی برای ثروتمند شدن راه‌حل‌های کوتاه‌مدت و موقت ارائه نمی‌دهند؛ بلکه به شما می‌آموزند چطور ثروتمند شوید و ثروتمند بمانید.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟

با گذر زمان و پیش رفتن در جهان بیکران سرمایه‌داری، شکاف بین طبقه‌ی فرودست و فرداست به‌تدریج بیشتر و بیشتر شده است. بسیاری از ما تا همین چند سال پیش به‌نوعی جزو طبقه‌ی متوسط جامعه محسوب می‌شدیم، اما شرایط به‌شکلی پیش رفته است که برخی به طبقات پایین‌تر پرتاب شده و عده‌ی کمتری به طبقات بالاتر صعود کرده‌اند. دونالد ترامپ (Donald Trump) و رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسندگان کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ (Why We Want You to Be Rich) معتقدند در جهانی که در آن زیست می‌کنیم، ثروتمندان روزبه‌روز ثروتمندتر می‌شوند و فقیران روزبه‌روز فقیرتر. آن‌ها در این کتاب تلاش می‌کنند به شما بیاموزند که جزو دسته‌ی اول شوید و در آن گروه بمانید.

نویسندگان این کتاب نسبت به کسانی که از طریق صرفه‌جویی پول خود را پس‌انداز می‌کنند منتقد هستند. ترامپ در همین راستا می‌گوید که بسیاری از مردم ارزان فکر می‌کنند و ارزان هم خرید می‌کنند. او داستان دوستی را تعریف می‌کند که همیشه دلش می‌خواسته پرواز فرست‌کلس سوار شود؛ بدون هیچ توجهی به این که شرایط مالی‌اش را دارد یا نه. او همواره می‌خواسته با یک پرواز فرست‌کلس سفر کند؛ چون از لحاظ ذهنی نیاز داشته که فکر کند بهترین است و لیاقت این پرواز عالی و باکیفیت را دارد. ترامپ می‌گوید این بلندنظری در نهایت آن دوست را در شرایط بسیار خوبی قرار داد و او را به یک مرد موفق تبدیل کرد.

چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند باشید، دربرگیرنده‌ی توصیه‌هایی از دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی، دو غول سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در جهان است. این کتاب شامل نقل‌قول‌هایی از آثار قبلی و سخنرانی‌های ترامپ و کیوساکی است و همچنین نمودارهای گویایی برای درک بهتر و آسان‌تر مفاهیم در آن تدارک دیده شده است.

این کتاب افراد را به دسته‌های سرمایه‌گذار، خوداشتغال، صاحب کسب‌وکار و کارمند طبقه‌بندی می‌کند. نویسندگان مزایا و معایب بودن در هر دسته را توضیح می‌دهند. کیوساکی می‌گوید: «وقتی من و دونالد به کارهای سخت فکر می‌کنیم، در حالی که هر دو در نهایت سختکوشی مشغول کار هستیم، به افرادی فکر می‌کنیم که برای ثروتمند شدن ما سخت تلاش کرده‌اند.»

کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید مناسب چه کسانی است؟

اگر از شرایط مادی زندگی‌تان رضایت کافی را ندارید، به‌سراغ کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید بروید تا با استفاده از آن تغییری بزرگ در شرایطتان به وجود آورید. اگر وضع مالی زندگی شما راضی‌کننده است هم این کتاب را بخوانید تا یاد بگیرید چطور ثروتمندتر شوید.

با دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

دونالد ترامپ سیاستمدار و بیزنس‌من نامدار اهل آمریکاست. او از سال 2017 تا 2021 به‌عنوان چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور ایلات متحده‌ی آمریکا در کاخ سفید مشغول‌به‌کار بود. ترامپ در آکادمی نظامی نیویورک و مدرسه‌ی مالی و بازرگانی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرد. او قبل از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به سمت‌وسوی املاک و ساختمان‌سازی کشیده شد و در جوانی شرکت مستغلات پدرش را به دست گرفت و نام «سازمان ترامپ» را روی آن گذاشت. ترامپ در کنار فعالیت‌های سیاسی و تجاری خود، به نگارش و انتشار 15 کتاب در زمینه‌ی موفقیت و تجارت نوشته است که کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و هنر معامله از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

رابرت کیوساکی سرمایه‌گذار، کارآفرین موفق اهل آمریکاست. او یک شرکت خصوصی بزرگ دارد که در آن امور مالی را چه در سطح شخصی و چه در سطح کسب‌وکارهای بزرگ، به علاقه‌مندان می‌آموزد. کیوساکی نویسندگی بیش از 26 کتاب را در زمینه‌ی موفقیت مالی و تجارت در کارنامه‌ی خود دارد. مهم‌ترین کتاب او «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است که به بیش از 50 زبان ترجمه شده و بیش از 40 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. پدر پولدار پدر بی‌پول، نزدیک به شش سال رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید می‌شنویم

یکی از ویژگی‌های خاص کاری دونالد ترامپ سخنرانی‌ها و برنامه‌های تلویزیونی او درباره‌ی تفکر بلندپروازانه است. شکی نیست او درباره‌ی حرف‌هایی که قصد دارد عنوان کند از قبل تمرین می‌کند. چنانچه در توانایی او برای تفکر بلندپروازانه کوچکترین تردیدی دارید، کافی است به شهر نیویورک بروید و تعداد آسمان‌خراش‌ها و برج‌هایی را که اسم دونالد روی آن‌هاست بشمارید. من این افتخار را داشتم که به سخنرانی‌های او درمورد تفکر بلندپروازانه گوش کنم.

او هر بار حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. نکاتی که حد و مرزهای فکر خود من را توسعه می‌دهند. هر وقت فرصتی برای شنیدن صحبت‌های او در این زمینه دست داد، با تمام وجود از آن بهره‌مند شوید و آن را غنیمت بدانید. اگر مجالی یافتید چند بار دیگر حرف‌هایش را بشنوید. درنگ نکنید. با این که پدر پولدارم درباره‌ی تفکر بلندپروازانه حرفی به من نزد، چیزهایی را به من یاد داد که همین مفهوم را می‌رساندند؛ همین مفهوم. او به‌جای تفکر بلندپروازانه اغلب از واژه‌ی یا واژه‌های اهرم مالی و گسترش کسب‌وکار استفاده می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
پیشگفتار
53 دقیقه
بخش اول / فصل اول: آشنایی میلیونر و میلیاردر
27 دقیقه
فصل دوم: دغدغه‌های مشترک ما
35 دقیقه
فصل سوم: طبقه‌ی متوسط رو به زوال
30 دقیقه
فصل چهارم: چگونه ثروتمند شوید
53 دقیقه
فصل پنجم: چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید
30 دقیقه
بخش دوم / فصل ششم: سرمایه‌گذاری برای دستیابی به پول بیشتر
26 دقیقه
فصل هفتم: مبارزه‌ی زندگی‌تان و میدان این مبارزه را تعیین کنید
39 دقیقه
فصل هشتم: پس‌اندازکننده‌ها با سرمایه‌گذارها تفاوت دارند
36 دقیقه
فصل نهم: دو چیز که آن‌ها را سرمایه‌گذاری می‌کنیم
24 دقیقه
فصل دهم: برنده‌ها اختیار همه‌چیز را در دست می‌گیرند
20 دقیقه
فصل یازدهم: خلاقیت نیمه‌ی راست و نیمه‌ی چپ مغز
25 دقیقه
فصل دوازدهم: افکار بلندپروازانه داشته باشید
26 دقیقه
فصل سیزدهم: دستیابی به ثروت کلان، قابل پیش‌بینی است؛ نه پر‌مخاطره
36 دقیقه
بخش سوم / فصل چهاردهم: از پدرتان چه آموخته‌اید؟
15 دقیقه
فصل پانزدهم: از مادرتان چه درس‌هایی فرا گرفته‌اید؟
16 دقیقه
فصل شانزدهم: در مدرسه چه آموختید؟
28 دقیقه
فصل هفدهم: دانشکده‌ی نظامی چه تأثیری بر زندگی‌تان داشته است؟
40 دقیقه
فصل هجدهم: از فعالیت‌های ورزشی‌تان چه درس‌هایی فراگرفته‌اید؟
16 دقیقه
فصل نوزدهم: از کسب‌و‌کارتان چه درس‌هایی فراگرفتید؟
22 دقیقه
فصل بیستم: در رابطه با خدا، دین و پول به چه اصولی اعتقاد دارید؟
52 دقیقه
بخش چهارم / فصل بیست‌ویکم: من هنوز محصل هستم، باید چکار کنم؟
33 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: من فرد بالغی هستم با سرمایه‌ای اندک؛ چه باید بکنم؟
37 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: من متولد دوره‌ی انفجار جمعیت هستم، وضعیت مالی خوبی هم ندارم؛ چه باید بکنم؟
18 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: اگر همین الان هم ثروتمند باشم، چه؟ چه توصیه‌هایی برای من دارید؟
27 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: علت ناکامی برخی در دستیابی به ثروت چیست؟
46 دقیقه
بخش پنجم / فصل بیست‌وششم: چرا در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌کنید؟
19 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: چرا بازاریابی شبکه‌ای را توصیه می‌کنید؟
31 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: چرا توصیه می‌کنید کسب‌وکار مستقل راه‌اندازی کنیم؟
16 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: رهبران «چگونه دیدن» را به دیگران می‌آموزند
14 دقیقه
سخن پایانی: خودتان را ارزیابی کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟: دو مرد، یک پیام
نویسنده،
مترجمرامین بختیاری، فرح انگیز دستگیری
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
74880 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟

امیر شیری
۱۴۰۱/۶/۶
دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی نگرانند. نگرانی و دغدغه‌ی آن‌ها پولدارتر شدن پولدارها و فقیرتر شدن ملت آمریکاست. به عقیده‌ی آن‌ها قشر متوسط جامعه مانند یخ‌های قطبی هستند که ذوب و نابود می‌شوند. آمریکا در حال تبدیلشدن به جامعه‌ای دو تکه است. طولی نمی‌کشد که مردم این کشور یا ثروتمند می‌شوند یا فقیر؛ حد وسطی وجود نخواهد داشت. ترامپ و کیوساکی تاجرانی شجاع و کارآفرینان و سرمایه گذارانی موفق هستند. هر دو به تجارت مشغولند و در سطح بین المللی مطرح هستند. آن‌ها مدرس و نویسندگانی معروف هستند که در محافل فعال در زمینه‌ی آموزش مالی و پول شناسی سخنرانی می‌کنند.
آن‌ها هر دو معلم هستند اما نه به این دلیل که به درآمد آن نیاز دارند، بلکه نگران سرنوشت و خانواده‌ی شما، مملکت خود و دنیا هستند. پولدارها اغلب وقتی می‌خواهند در شرایط تغییری بوجود بیاورند بنا به دلایل و عقایدی که خودشان به آن‌ها پایبندند از راه پرداخت پول وارد می‌شوند، اما دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی از پول و وقت شان مایه می‌گذارند. به قول معروف وقتی به کسی ماهی می‌دهی، فقط همان روز او را سیر کرده‌ای اما وقتی به او ماهیگیری یاد می‌دهی او را برای یک عمر سیر کرده ای. دونالد و رابرت به جای اینکه با دادن چک به فقرا کمک کنند سعی دارند به آن‌ها ماهیگیری بیاموزند.
دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی معتقدند قشر متوسط در سرازیری سقوط قرار گرفته است و با سیاست‌های اقتصادی نادرست در حال ناپدید شدن است. از بین رفتن این طبقه و ایجاد دوقطبی طبقه ثروتمند و فقیر عواقب جبران نشدنی به دنبال دارد. آن‌ها معتقدند مشکلات مالی در هر خانواده و در هر نسلی وجود دارد بنابراین این مسائل نباید مانع از رسیدن شما به پول و ثروت گردد. کتاب حاضر زبانی ساده و صمیمی دارد و ترجمه‌ی آن روان است.
مصطفی زارعی
۱۴۰۲/۶/۲۱
آمریکا سرزمین فراوانی. مرکز و جمع مغزهای متفکر از تمام نقاط جهان. سرزمین علم. خدا شناسی. و خدمات ارزنده علمی. امنیت دینی و قومی و عقیده‌ای هر انسانی که در سرزمین خودش امنیت نداره. هر کسی که لیاقت داشته باشه میتونه به هر هدفی برسه حتی رئیس جمهور مهم نیست کجایی باشه یا چه دینی داشته باشه.
Banoo Banoo
۱۴۰۱/۹/۸
کتاب خیلی خوبی بود
اولش فکر میکنی این دو‌نفر فقط دارن از همدیگه تعریف میکنن و کتابهای خودشون رو تبلیغ میکنن ولی از نیمه کتاب به بعد دیدگاه روشنی برای شروع تجارت و ادامه مسیر جلوی پا میزاره.
من از شنیدنش حسابی لذت بردم.
سیدجواد علیزاده
۱۴۰۱/۱۲/۲
چند تا نکته ریز و مهم رو میگه مثلا درمورد نفت تحلیل کاملا درست بود و اما در مورد دلار داره بهتون هشدار میده و کاملا درسته
abbas savary
۱۴۰۱/۶/۴
اصلا هیچ توضیحی در مورد راه‌های سرمایه گزاری نگفتن. همش صحبت‌های تکراری و بلا استفاده. ۱ راه حل بهتر از ۱۰۰ ساعت داستان و حرف‌های عادیه
میلاد لپاسری
۱۴۰۱/۶/۲۷
بیشتر برای معرفی کتاب‌های همدیگس تا موضوع اصلی. همشم از هم تعریف میکنن. واقعا کتابه؟؟
مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
به بهترین شکل ثروتمند شدن و ثروتمند بودن را تعریف میکند.
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۱۷
بسیار سپاسگذارم از کسانی ک این اثر را صوتی کردن کتاب خوبی بود لذت بردم
یوسف غارتپور
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
انتظار بیشتری داشتم با توجه به دستاوردها و نام‌های دو شخصیت.
آراش یارایی
۱۴۰۲/۸/۴
ای کاش ۱۰ سال پیش این کتاب را خونده بودم
David Abbasi
۱۴۰۱/۵/۳۰
به نظرم خوبه.
روایتی پر ماجرا از پیج و خم های
جهان
م ج
۱۴۰۲/۹/۱۸
چشم ادمو نسبت به خیلی چیزا بازتر میکنه
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.