معرفی و دانلود کتاب صوتی اسب سیاه

عکس جلد کتاب صوتی اسب سیاه
قیمت:
۹۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسب سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسب سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسب سیاه

کتاب صوتی اسب سیاه اثری در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری است. تاد رز و اگی اگاس، نویسندگانِ این کتاب، مسیری کاملاً متفاوت از آنچه تاکنون شنیده و خوانده‌اید را برای دستیابی به موفقیت و کامیابی معرفی می‌کنند. اسب سیاه به شما می‌آموزد که چگونه حتی وقتی شانسی برای موفقیت نمی‌بینیم، به آن دست پیدا کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی اسب سیاه

تاد رز (Todd Rose) و اگی اگاس (Ogi Ogas) در کتاب صوتی اسب سیاه (Dark Horse: Achieving Success Through the Pursuit of Fulfillment) دست به بازتعریف مسیرهای منتهی به موفقیت و کامیابی زده‌اند. اغلب ما برای دستیابی به موفقیت، قالبی از پیش‌تعریف‌شده داریم: آن‌قدر در رشته‌ای درس بخوانیم و اطلاعات جمع‌آوری کنیم که دکتری و فوق‌دکتری بگیریم و بعد تازه به صرافت پیدا کردن شغل بیفتیم و در صورتی که شانس یارمان بود، در شغلی که به سختی و با مشقت برای خودمان دست‌وپا کرده‌ایم، رشد کنیم و در نهایت، قبل از رسیدن به بازنشستگی، ارتقای شغلی‌مان را به یک پله بالاتر جشن بگیریم! اما در این میان، افرادی که تصور نمی‌کنیم در زندگی به موفقیتی دست پیدا کنند، یک‌باره این مسیر را میان‌بر زده و طوری در حرفه‌ی خود می‌درخشند که همه را شگفت‌زده می‌کنند. این انسان‌های موفق که هستند، چه ویژگی‌هایی دارند و از کجا مسیر موفقیت را پیدا می‌کنند؟ برای اشاره به این افراد اصطلاحی مشخص به کار برده می‌شود: اسب سیاه.

قدمت آموزه‌های مربوط به زندگی موفق، به طول عمر انسان بر کره‌ی زمین است. این آموزه‌ها را می‌توان در حوزه‌ای تحت عنوان ادبیات موفقیت گنجاند. در این ادبیات، اسب سیاه به قهرمان و برنده‌ای اطلاق می‌شود که هیچ کدام از شرایط برد را ندارد و همگام با هیچ کدام از معیارهای تعریف‌شده‌ی زمان خود برای موفقیت جلو نمی‌رود اما بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها، به موفقیتی شگفت‌انگیز دست پیدا می‌کند. اسب سیاه نشان می‌دهد که راه استاندارد و فرمول یکسانی را نمی‌توان برای دستیابی به موفقیت تعریف کرد و ویژگی‌های فردی انسان‌ها، عاملی بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذار در این مورد است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اسب سیاه

اصطلاح اسب سیاه برای اولین بار در کتاب دوک جوان در سال 1831 استفاده شد و به‌سرعت جای خود را در میان عموم افراد پیدا کرد. قهرمان این داستان، روی اسبی شرط کلانی می‌بندد اما یک اسب دیگر، که به نظر می‌آید از شرایط برد در مسابقه کاملاً بی‌بهره است و هیچ کسی انتظار ندارد حتی به خط پایان برسد، از همه جلو می‌زند و جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد. از آن زمان به بعد، سرگذشت اسب‌های سیاه، یا همان انسان‌هایی که در ابتدا گمانی به موفقیت‌شان نمی‌رود، مورد توجه قرار گرفت. تا آن زمان، آموزه‌ها می‌گفتند خیلی خیلی سخت کار کنید و با پشتکار از موانع عبور کنید تا به هدف برسید. فرمول استاندارد و ساده‌ای که همه آن را می‌دانند اما در دنیای پیچیده‌ی امروز، فرمول‌های ساده دیگر چاره‌ساز نیستند. اسب‌های سیاه برای رسیدن به موفقیت، مسیرهای دیگری را می‌پیماید و همین موضوع، درونمایه‌ی کتاب صوتی اسب سیاه را تشکیل می‌دهد.

تاد رز، نویسنده‌ی کتاب اسب سیاه، از بنیان‌گذاران و رئیس Populace، اندیشکده‌ای در بوستون است. رز پیش از آن استاد دانشگاه هاروارد بوده و ریاست دانشکده‌ی مغز، ذهن و آموزش را بر عهده داشته و همچنین، آزمایشگاه علوم فردی را نیز مدیریت می‌کرده است. اگی اگاس، دیگر نویسنده‌ی این اثر، دکتر عصب‌شناس و پژوهشگر مدعو در دانشکده‌ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه هاروارد است. در پروژه‌ای که به نگارش کتاب صوتی اسب سیاه انجامید، این دو پژوهشگر، زنان و مردانی را مورد آزمایش قرار دادند که با شکستن قالب‌های کلیشه‌ای و بدون استفاده از راه‌های متداول به موفقیت دست پیدا کرده‌اند. کتاب صوتی اسب سیاه را پیام بهرام‌پور به فارسی ترجمه کرده و خوانش آن را حمید محمدی انجام داده است. این کتاب به همت انتشارات رادیو گوشه به دست شما رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اسب سیاه

  • کتاب اسب سیاه تصور آشنای ما را از ماهیت موفقیت و چگونگی دستیابی به آن در هم می‌شکند. (امی کادی، روان‌شناس اجتماعی و نویسنده‌ی پرفروش)
  • کتاب اسب سیاه از افرادی که راه‌های متعارف موفقیت را رد می‌کنند و به شیوه‌ی منحصربه‌فرد خودشان به آن دست می‌یابند، تمجید می‌کند. (آدام گرانت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • کتاب اسب سیاه می‌تواند نقشه‌ی راهی برای رسیدن شما به موفقیت باشد. (دن پینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی اسب سیاه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی اسب سیاه مطالب و نکات جدید و جالب‌توجهی را در روان‌شناسی موفقیت و خودیاری در بر دارد و از این رو، به تمامی علاقه‌مندانِ این حوزه‌ها، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی اسب سیاه می‌شنویم

فرد دیگری به نام آلن رولو هم داریم که همین‌جوری دهان همه را از شگفتی باز گذاشته و مجله‌ی تاون‌ اند‌ کانتی نام او را به عنوان یکی از مهم‌ترین خیاط‌های کشور ثبت کرده؛ خیاط چیره‌دستی که همه‌ی برندهای مهم لباس برای همکاری با او سرودست می‌شکنند و لباس‌هایش زیبنده‌ی تن مدیران رده‌بالا، آدم‌های مشهور و ورزشکاران حرفه‌ای است. بوتیک او با نام آلن رولو کوتور در یکی از مجلل‌ترین محله‌های بوستون است و پذیرای برندهای مهمی چون تاج، تیتز-کارلتون، فور سیزنز و ماندارین اورینتال. به او لقب «استاد پارچه» داده‌اند؛ پارچه‌های کشمیر پیاچنزا، دراگو سوپر 180 و لوروپیانا 200 زیر دستش بدل به خلاقانه‌ترین البسه شده‌اند. سبک کاری او ملغمه‌ای است از محاسبات ریاضی دقیق، دانش عمیق از جنس و کیفیت پارچه و از همه مهم‌تر درک درست از آدم‌ها و مشتریان.

لابد خیال کرده‌اید این آدم در رسیدن به چنین جایگاهی راه درازی را رفته و همه‌ی زندگی‌اش را وقف همین کار کرده. البته که در آمریکا بیشتر خیاط‌ها و طراحان مد از خانواده‌هایی برخاسته‌اند که نسل‌اندرنسل کارشان همین بوده، یا از اروپا آمده‌اند که خیاط‌ها معمولاً از همان کودکی توی این کار بوده‌اند. ولی این مورد درباره‌ی آلن درست از آب درنیامد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
26 دقیقه
سخن مترجم - قسمت اول
24 دقیقه
سخن مترجم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل اول: عهدنامه‌ی استانداردسازی - قسمت اول
30 دقیقه
فصل اول: عهدنامه‌ی استانداردسازی - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل دوم: خرده‌انگیزه‌هایتان را بشناسید - قسمت اول
20 دقیقه
فصل دوم: خرده‌انگیزه‌هایتان را بشناسید - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل دوم: خرده‌انگیزه‌هایتان را بشناسید - قسمت سوم
33 دقیقه
فصل سوم: انتخاب‌هایت را بشناس - قسمت اول
24 دقیقه
فصل سوم: انتخاب‌هایت را بشناس - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل سوم: انتخاب‌هایت را بشناس - قسمت سوم
25 دقیقه
فصل چهارم: استراتژی‌هایتان را بشناسید - قسمت اول
22 دقیقه
فصل چهارم: استراتژی‌هایتان را بشناسید - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل پنجم: بی‌اعتنایی به مقصد - قسمت اول
25 دقیقه
فصل پنجم: بی‌اعتنایی به مقصد - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل پنجم: بی‌اعتنایی به مقصد - قسمت سوم
29 دقیقه
فصل ششم: گول زدن چشم، خیانت به روح - قسمت اول
20 دقیقه
فصل ششم: گول زدن چشم، خیانت به روح - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل ششم: گول زدن چشم، خیانت به روح - قسمت سوم
32 دقیقه
فصل هفتم: عهدنامه‌ی اسب سیاه - قسمت اول
29 دقیقه
فصل هفتم: عهدنامه‌ی اسب سیاه - قسمت دوم
31 دقیقه
فصل هفتم: عهدنامه‌ی اسب سیاه - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسب سیاه
نویسنده،
مترجمپیام بهرام پور
راویحمید محمدی
ناشر چاپینشر مون
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسب سیاه

عبدالحسین گرجی پور
۱۴۰۲/۷/۲۷
دروود و سپاس بیکران میفرستم به نویسندگان و فراتر از آن به عوامل این مجموعه وزین که امکان دسترسی سهل و آسان به چنین آثار برجسته و برگزیده ایی را میسر و فراهم آوردند. ضمن اینکه من نیز وجوه دیگری از خودشناسی را در خودجستجو و یافتم و چه قرین یافتم. دیگر سخن؛ چه نکات در خور تامل در سند و اعلامیه استقلال برای من روشن شد که به اهتمام اندیشمندانی چون توماس جفرسون و جورج واشینگتن چگونه در پیدایش دموکراسی و رویای استقلال فکری و اجتماعی در ایالات متحده رقم خورده است.
atefeh habibi
۱۴۰۳/۱/۱۴
نه سن مهمه نه جنسیت. مهم اینه که توانایی حقیقی خودتون رو پیدا کنید. چون هر کدوم از ما برای کاری به این دنیا اومدیم. که از قضا بیشتر از همه ما رو خوشحال میکنه. جالب بود فقط این نکته رو ذکر نکرده که مکانی که توش زندگی میکنید ممکنه برای توانایی شما پاسخگو نباشه. و این که حتما ارتباطات گسترده باعث شانس ایجاد توی زندگیتون میشه. البته اطرافیانی که براتون ارزش قایل هستن و ترقی شما خوشحالشون میکنه و در انتها هم در مورد آموزش و استاندارد اموزش صحبت کرده و اون رو زیر سوال برده. صدا و خوانش کتابخوان هم خیلی عالی بود. مرسی از کتابراه
Saharporjafar
۱۴۰۲/۸/۷
کتاب عالی بود و صداپیشه خیلی صدای دلنشینی داشت من واقعا انگیزه میگیرم با شنیدن این کتاب یاد انیمیشن اولین روح (اولین اسپرم) افتادم ادم رو وادار به فکردن میکنه گوینده خیلی حرفه‌ای هست و در دنیای امروز ما باید به فردی سازی اهمیت بدیم تا در این جامعه در حال تغییر دوام بیاریم همون طور که با ورود ربات و هوش مصنوعی خیلی از کار‌ها ازبین میره ما با بها دادن به فردیتمون باید بتونیم خودمون رو بالا بکشیم و حسوحالمون رو خوب کنیم با موفقیت فردی
میکائیل قاسمی
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب بسیار عالی یکی از بهترین‌هایی بود که در زمینه موفقیت خوندم و حرف‌های جدیدی برای گفتن داشت. با خوندن این کتاب دیدگاه جدیدی نسبت به موفقیت پیدا میکنید و در زندگی مسیری رو در اولویت قرار میدید که فقط از کامیابی میگذره. درواقع این کتاب میگه که مسیر موفقیت هر شخص منحصر به همون شخصه و راه مشخصی برای موفقیت وجود نداره که برای همه نتیجه یکسان بده و همه رو به موفقیت برسونه.
davoodi
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب عالی برای تغییر نگرش درباره استعدادها و باورهای غلطی که به واسطه شرایط جامعه و یا حتی خانواده در ما نهادینه شده و با ترس از خروج از این باورها زندگی تکراری و بدون رشد رو داریم
کتاب اسب‌های سیاه مثال‌هایی از افرادی میزند که در دنیای واقعی و با همین ترس ‌ها بودن و از ترس‌ها عبور کردن و به نتایج خاص رسیدن خود رسیدن
ممنونم از کتابراه
Ehsan Hajivand
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به جرأت می‌توان گفت از بهترین کتابها برای همه کسانیست که در مسیر رشد و پیشرفت شخصی گام برمی‌دارند. هم انگیزه می‌بخشد هم مانند راهنمایی دلسوز و متخصص، راه را نشان می‌دهد. صدا و روایت جذاب آقای محمدی تاثیر کتاب را دو چندان کرده است. ترجمه عالی پیام بهرام‌پور کتاب را برای همه ما جذاب و موثر کرده است. به هر کسی که می‌شناسم اسب سیاه را معرفی می‌کنم.
مینا کاوسی
۱۴۰۳/۱/۹
این کتاب فوق العاده است. از نگاهی کاملا متفاوت به موفقیت و کامیابی نگاه کرده و کاملا گویا و قابل فهم مطالب رو ارائه میده. یه تلنگر اساسی به زیرساختهای ذهنی ما به موفقیت و کامیابی میزنه. دنبال کردن مطالب کتاب اصلا خسته کننده نیست و صدای گوینده و گویندگی هم عالی هست که باعث شد من تمام کتاب رو بی وقفه گوش بدم.
فریبا حسن پور
۱۴۰۲/۹/۵
گویی این کتاب انقلابی در نگرش عمومی داشته، و موفقیت را در هر فردی منحصر به خود او و توانایی و علاقه او میداند و این بسیار زیباست و اعتماد به خود و داشته‌های خود را بیشتر میکند، و برای انتخاب مسیر زندگی میگوید به دیگران نگاه نکن، به خودت نگاه کن...، چیزی که قرنهاست عکس آنرا آموخته‌اند...
yavar shalile
۱۴۰۲/۸/۱۹
سلام رفقا گاهی مسائلی هست که بسیار بدیهی و واضح به نظر می‌رسد و بعد از شنیده شدن با خودت میگی: من که این و میدونستم ولی چرا تاحالا دقت نکرده بودم. این کتاب دقیقا همون مورد هست، باید یادمون باشه گاهی لازم هست از غالب تعریف شده توسط جامعه و خانواده خارج بشیم و فقط به خود واقعیمون بپردازیم برای من مفید بود
بانو سعادت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب خوبی بود، صدای آقای محمدی هم مزید بر این خوبی. من از روزی که این کتاب رو دانلود کردم، واقعا برای گوش دادن بهش دنبال فرصت بودم و امروز بالاخره تموم شد، کمتر از دو هفته طول کشید ولی لذت بردم. مثل کتابهای دیگر نبود و همین موضوع به من خیلی انگیزه داد تا به انتها برسونم مطالب رو. مرسی کتابراه.
محمد رضا علی میرزایی
۱۴۰۲/۸/۱۴
فوق العاده مناسب برای همه مخصوصا جوانان و نوجوانان که بهتر بتونن دنیای اطراف خودشون و فرصت‌ها رو شناسایی کنن و تشخیص بدن که از چه راهی میتونن به خوشبختی و به قول نویسنده به کامیابی هرچه بیشتر برسندواقعا عالی بود و یک بعد جدید از خوشبختی و موفقیت رو به تصویر میکشه
مهریاد علی پناه
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
از پیام بهرام پور دقیقا همین سطح اطلاعات جامع و کامل انتظار میره.
درسته که پیام بهرام پور مترجم هست اما بدون شک طوری که ایشون ترجمه کرده باعث انرژی بخشی متن شده اینقدری این کتاب برای من زیبا و دلنشین بود که به همه اطرافیانم معرفی کردم که حتما بشنون یا بخونن،
J.b
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کتاب خوبیه. به نظرم هر انسانی میتونه موفق بشه و مسیر اون از انتخاب و کامیابی میگذره. دنبال مسیر دیگران نباش به دنبال مسیری که برای تو آماده شده برو در مسیر خودت حرکت کن و به کامیابی یا بطور صریح اون چیزی که باهاش عشق میکنی و برات کیف داره برس.
دکتر 😊
۱۴۰۲/۷/۷
کتاب بسیار خوب و درجه یک و این نکته رو به ما می‌گوید که یک مسیر مشخص برای موفقیت وجود ندارد و این رو براساس شواهد علمی بیان می‌کنند. مترجمش آقای بهرام پور هم یکی از مدرسین خیلی خوب هستند که آموزشهای علمی ارائه می‌دهند.
Rahasalari
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
هدف اصلی از این کتاب، پیدا کردم مسیرهای جدید برای موفقیته نه مسیرهایی که همه می‌شناسند و ممکنه برای همه ما کار نکنه و نتیجه مثبتی نداشته باشه در نهایت شما منتظر رسیدن به اهدافتون برای خوشحالی کردن نمی‌موند و از تمام مسیر لذت میبرید
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسب سیاه

برای دریافت کتاب صوتی اسب سیاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.