معرفی و دانلود کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون)

عکس جلد کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون)
قیمت:
۱۰۰۰۰ 7000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون)

کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون) نوشته‌ی زهرا زواریان، درباره مردی به نام حارث است که در کربلا به عنوان سرباز می‌جنگد و از قضا فرمانده‌اش عمر سعد از او می‌خواهد که پس از پایان جنگ، اسب امام حسین را برای او بیاورد تا پاداش خوبی نصیبش بشود.

درباره کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت:

سومین جلد از مجموعه با ادب چون به کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت اختصاص دارد. داستان درباره سربازی به نام حارث است که در سپاه عمر سعد علیه امام حسین در صحرای کربلا می‌جنگد. در میانه‌ی جنگ، عمر سعد از او می‌خواهد که ذوالجناح اسب امام حسین را برایش بیاورد؛ اسبی زیبا و تنومند که به صاحب خود بسیار وفادار است و به سختی می‌توان او را از حضرت جدا کرد.

زهرا زواریان در مجموعه پنج جلدی با ادب چون، با زبانی کودکانه داستان حیواناتی را روایت می‌کند که ادب و احترام خود را به شیوه‌های مختلف به امامان شیعه نشان می‌دهند. او درباره هدفش از نوشتن این مجموعه می‌نویسد: «در نظر داشتم به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش دهم که حیوانات نیز می‌فهمند و شعور و درک دارند؛ در واقع خواستم ادب و معرفتی را که حیوانات نسبت به ائمه معصومین دارند، در قالب داستان روایت کنم.»

«اسبی که دو بال داشت، در حلقه شیرها، شتری که با وفا بود، شیری که سلام کرد و وقتی آهو خانم به تله افتاد» عنوان‌های مجموعه با ادب چون هستند.

زهرا زواریان را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان و پژوهشگران ادبی فعال پس از انقلاب، زهرا زواریان است که از سال 1367 به طور رسمی وارد فضای داستان‌نویسی شد و کار خود را با ماهنامه ادبیات داستانی حوزه هنری و سید مرتضی آوینی آغاز کرد. او پیش از این، چند سالی در آموزش و پرورش مشغول به کار بود.

او در مدتی که با مرتضی آوینی همکاری می‌کرد، به مدت دوسال دبیر صفحه داستان مجله سوره بود و پس از شهادت آوینی، سردبیری ماهنامه ادبیات داستانی را برعهده گرفت.

زواریان به عنوان نویسنده‌ای فعال در حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود و همچنین به ادبیات دینی و نگارش داستان‌هایی مذهبی علاقه‌مند است.

برخی از آثار این نویسنده عبارتند از:

- روایت جنگ در ادبیات حماسی زنان
- داستان زهیر (نگاهی به سرخی آتش)
- رمان دیانا که بود
- رمان زنی در جزیره گمنام
- شخصیت زن در ده سال داستان نویسی
- شبستان دل (سفرنامه حج)
- رمان بهشته من
- نزدیک تر بیا احمد (داستان معراج)
- خاتون عشق (داستان حضرت نرجس خاتون، علیهاالسلام)
- چهار بانوی تاریخ ساز
- رمان دامنی از جنس آب

کتاب صوتی شتری که باوفا بود برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مخصوص کودکان 10 تا 12 ساله‌ای است که به داستان‌های مذهبی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند روایتی جالب از سرگذشت اهل بیت بشنوند.

در بخشی از کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت می‌شنویم:

دختر جوانی شال مرد را بوسید و بر چشم‌ها گذاشت. زن‌ها اشک‌هایشان را پاک کردند؛ مرد تنها رکاب را رها کرد و به سوی زن‌ها رفت؛ دخترک را بوسید، دستی به سر دختر جوان کشید، آن‌ها را به داخل فرستاد و در خیمه را بست. به سوی اسبش بازگشت، دستی به پشت او زد و پا در رکاب گذاشت و سوار اسبش شد. سپر را روی سینه صاف کرد و کلاه خودش را بر سر گذاشت. اسب را هی کرد؛ اسب پا بر زمین کوبید و به راه افتاد. مرد نگاهی به خیمه‌ها انداخت و دستی به محاسنش کشید و شروع کرد به یورتمه رفتن. کمی دور و بر خیمه‌ها چرخید و به سوی سپاه عمر سعد حرکت کرد. دل تو دل حارث نبود؛ با خود گفت: چه سوار با وقاری!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
اسبی که دو بال داشت (جلد سوم مجموعه با ادب چون)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون)
نویسنده
راویسرور رخشانی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ 7000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون)

پارمیدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بسیار کتاب عالی هست بهتون پیشنهاد می‌کنم خریداری کنید معنی‌های زیادی داره
ماجرای زیبا و شگفت انگیز داره اگر خریداری کنید و زمان خودتون رو برای خواندنش بزارید پشیمون نمیشید
فاطمه غلامی
۱۴۰۱/۲/۱
این کتاب نباید در دسته کودکان باشه. چون توصیفات ترسناکی از جنگ داره و برای کودکان اصلا مناسب نیست.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون)

برای دریافت کتاب صوتی اسبی که دو بال داشت (مجموعه با ادب چون) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.