معرفی و دانلود کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)

عکس جلد کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)

زهرا زواریان در کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)، به دورانی می‌پردازد که خلیفه عباسی با قساوت تمام، امام حسن عسگری را همراه با چند شیر در برکه‌ای زندانی می‌کند تا شاهد اذیت و کشتن ایشان باشند اما حیوانات برخلاف میل خلیفه عمل می‌کنند.

درباره کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون):

اولین جلد از مجموعه با ادب چون، کتاب صوتی در حلقه شیرهاست که به دوران حکومت خلیفه عباسی و زندانی کردن امام حسین عسگری (ع) در برکه شیران می‌پردازد. در این داستان خلیفه می‌خواهد با قرار دادن امام در کنار شیرهای درنده، به ایشان آسیب برساند اما ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد.

زهرا زواریان در مجموعه پنج جلدی با ادب چون، با زبانی کودکانه داستان حیواناتی را روایت می‌کند که ادب و احترام خود را به شیوه‌های مختلف به امامان شیعه نشان می‌دهند. او درباره هدفش از نوشتن این مجموعه می‌نویسد: «در نظر داشتم به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش دهم که حیوانات نیز می‌فهمند و شعور و درک دارند؛ در واقع خواستم ادب و معرفتی را که حیوانات نسبت به ائمه معصومین دارند، در قالب داستان روایت کنم.»

«اسبی که دو بال داشت، در حلقه شیرها، شتری که با وفا بود، شیری که سلام کرد و وقتی آهو خانم به تله افتاد» عنوان‌های مجموعه با ادب چون هستند.

زهرا زواریان را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان و پژوهشگران ادبی فعال پس از انقلاب زهرا زواریان است که از سال 1367 به طور رسمی وارد فضای داستان نویسی شد و کار خود را با ماهنامه ادبیات داستانی حوزه هنری و سید مرتضی آوینی آغاز کرد. او پیش از این، چندسالی در آموزش و پرورش مشغول به کار بود.

او در مدتی که با مرتضی آوینی همکاری می‌کرد، به مدت دوسال دبیر صفحه داستان مجله سوره بود و پس از شهادت آوینی، سردبیری ماهنامه ادبیات داستانی را برعهده گرفت.

زواریان به عنوان نویسنده‌ای فعال در حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود و همچنین به ادبیات دینی و نگارش داستان‌هایی مذهبی علاقه‌مند است.

برخی از آثار این نویسنده عبارتند از:

- روایت جنگ در ادبیات حماسی زنان
- داستان زهیر (نگاهی به سرخی آتش)
- رمان دیانا که بود
- رمان زنی در جزیره گمنام
- شخصیت زن در ده سال داستان نویسی
- شبستان دل (سفرنامه حج)
- رمان بهشته من
- نزدیک تر بیا احمد (داستان معراج)
- خاتون عشق (داستان حضرت نرجس خاتون، علیهاالسلام)
- چهار بانوی تاریخ ساز
- رمان دامنی از جنس آب

کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مخصوص کودکان 10 تا 12 ساله نوشته شده که به داستان‌های مذهبی علاقمند هستند و می‌خواهند روایتی جالب از سرگذشت اهل بیت بشنوند.

در بخشی از کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها می‌شنویم:

معتمد خلیفه عباسی روی تخت نشسته بود؛ برده‌ای سیاه با پر طاووس او را باد می‌زد. بزرگان دربار به ردیف رو‌به‌روی او نشسته بودند. دلقکی برایشان ادا درمی‌آورد و همه می‌خندیدند؛ بساط عیش و نوش فراهم بود.

نحریر رئیس بزرگ زندان با اجازه خلیفه وارد سرسرای بزرگ کاخ شد. معتمد که او را دید، با چشمانی خواب‌آلود از مستی گفت: چه کردی؟ طعمه ما را آوردی؟ نحریر سر تکان دید و لبخندی از سر غرور زد و گفت: آماده‌اس قربان! معتمد جام شراب را سر کشید و غرق تماشای دلقک گفت: او را به برکه ببرید؛ ما از همین‌جا تماشا می‌کنیم و قهقهه زنان و مست از روی تخت پایین آمد و به مهمان‌های خود گفت: بیاید بیاید اینجا، امروز برایتان بساط شادی شورانگیزی فراهم کردیم؛ بهتر است کمی تفریح کنیم. بزرگان سامرا خنده کنان گفتند: بازی شیرها در برکه!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
در حلقه‌ی شیرها: جلد اول مجموعه با ادب چون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)
نویسنده
راویسرور رخشانی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)

ahmad abdolahi
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
بسیار عالی لطفا باز از این کتاب‌ها بذارید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون)

برای دریافت کتاب صوتی در حلقه‌ی شیرها (مجموعه با ادب چون) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.