معرفی و دانلود کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه

عکس جلد کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه

کریستس در کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه داستان اژدهایی را به تصویر می‌کشد که از زندگی در دوران مدرن خسته شده و دلش می‌خواهد چند شوالیه و شاهزاده خانم دوروبرش بودند تا زندگی‌اش را هیجان‌انگیزتر کنند! نویسنده با بهره‌گیری از عنصر طنز دست به خلق داستانی زده که کودکان را می‌خنداند و سرگرم می‌کند.

درباره کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه:

اسپارکی، اژدها کوچولوی کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه (Sparky finds his princess) حسابی حوصله‌اش سر رفته‌ بود. او همچنان که لبه‌ی یک ساختمان بلند نشسته بود و با بی‌حوصلگی پاهایش را تکان می‌داد با خودش گفت: «این روزها اژدها بودن از مد افتاده!» حق با اسپارکی بود. در دنیای مدرن نه شوالیه‌ای بود که اسپارکی با آتش بسوزاند، نه پرنسسی که گروگان بگیرد. اژدهای داستان ما حق داشت حوصله‌اش سر برود...

اسپارکی مشغول همین فکرها بود که ناگهان اتفاق عجیبی افتاد. یک پرنسس از ساختمان روبه‌رو که به یک قصر افسانه‌ای شبیه بود، خارج می‌شد. اسپارکی تا به حال یک پرنسس واقعی را از نزدیک ندیده بود. از ذوق فریادی سر داد. او از خوشحالی در پوست خودش نمی‌گنجید. گروگان گرفتن شاهزاده، تلاش شوالیه‌ها برای نجات دادن او، وای! حتی فکرش هم هیجان‌انگیز بود! او با همین خیالات به سوی خانم زیبارو پرواز کرد...

آیا اسپارکی واقعاً پرنسس را پیدا کرده بود؟ ما هم مثل شما بی‌خبریم. باید به کتاب حاضر گوش سپرد و دید که اسپارکی چه ماجراهای خنده‌داری را رقم می‌زند. کریستس (Christos) داستانی را خلق کرده که نوآورانه، خنده‌دار و دوست‌داشتنی‌ست؛ به شیوه‌ای که بعید است بتوانید پیش از آن که کتاب را کامل گوش کنید، آن را کنار بگذارید.

کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه مناسب چه کسانی است؟

کریستس کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه را برای کودکان 3 تا 7 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه می‌شنویم:

"یک قصر، یک تاج و یک لباسِ اکلیلی! اون خانوم حتما باید یک... پرنسس باشه! من تا حالا یک پرنسس واقعی رو از نزدیک ندیده بودم!"

این رو گفت، با خوشحالی بال‌هاش رو بهم زد، به سمت خیابون پرواز کرد و دقیقا کنارِ اون خانوم زیبا فرود اومد.

خانم گفت: "من می‌شناسمت. تو همون اژدهایی هستی که همیشه با ناراحتی بالای اون ساختمونِ روبرو می‌شینه."

اسپارکی: "من ناراحت نیستم فقط حوصله‌ام خیلی سر رفته! ولی دیگه نه... الان می‌خوام تو رو گروگان بگیرم! قراره هزاران شوالیه بیان و سعی کنن تو رو نجات بدن و من می‌تونم بالاخره یک ماجراجوییِ باحال و هیجان‌انگیز داشته باشم! "

خانوم زیبا در حالی که اخم کرده بود پرسید: "شوالیه‌ها؟ تو داری در مورد چی صحبت می‌کنی؟"

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویامیرحسین صداقتی، محمد قدم پور مقدم، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه

برای دریافت کتاب صوتی اسپارکی پرنسس رو پیدا می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.