معرفی و دانلود کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست

عکس جلد کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست

آیا سوگ و فقدان نظم زندگی‌تان را مختل کرده است؟ مگان دیواین از یک راه طی‌شده با شما سخن می‌گوید و در کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست توصیه‌های کارآمدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. او معتقد است برای سازش با سوگ خود، در وهله‌ی اول باید اندوه خود را به رسمیت بشناسید.

درباره‌ی کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست

سوگ و فقدان یکی از دشوارترین بزنگاه‌های زندگی به شمار می‌آید. بسیاری از ما در طول زندگی خود یک یا چند بار این تجربه را از سر می‌گذرانیم. مرگ یکی از اعضای خانواده، مهاجرت دوستی صمیمی، از دست دادن حیوان خانگی و یا به پایان رساندن یک رابطه‌ی عاطفی؛ سوگ و فقدان در اشکال متفاوتی بر ما عارض می‌شود. مگان دیواین در کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست (It's ok that you're not ok) از شما می‌خواهد پیش از هر چیز اندوه خود را به رسمیت بشناسید و سپس مراحل تدریجی غلبه بر آن را طی کنید.

مواجهه با سوگ ممکن است در هر فرد به شیوه‌ای متفاوت پدیدار شود. اما روان‌شناسان عموماً پنج مرحله‌ی کلی برای فرآیند روانی انسان سوگوار پس از وقوع سوگ در نظر می‌گیرند. به فراخور عوامل مختلف، هر مرحله برای هر فرد ممکن است بازه‌ای متفاوت را در بر بگیرد. تمامی این مراحل، با هر کمیت و کیفیتی که باشند، یک هدف غایی را دنبال می‌کنند: پذیرش فقدان و سازگار کردن خود با شرایط جدید برای ادامه‌ی زندگی.

مگان دیواین، روان‌درمانگر و نویسنده‌ی این کتاب صوتی، پیش از این به مراجعان خود توصیه‌های بسیاری دراین‌باره ارائه می‌داد؛ گذر از غم، قبول واقعه و حرکت رو به جلو. اما زمانی که شریک زندگی خود را از دست داد، گویی ورق برگشت. تمام آن توصیه‌ها برای او که حالا به داخل گود کشیده شده بود، بی‌اعتبار و ناکارآمد شده بودند. تجربه‌ی بی‌واسطه‌ی مگان دیواین با سوگ و فقدان، شخصیت و نگرش او را به این مسئله برای همیشه تغییر داد و حاصلْ کتابی است که اکنون نسخه‌ی صوتی آن رویاروی شما قرار دارد: «اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست»

این کتاب صوتی حاوی خرد و آموزه‌هایی است که مگان دیواین از خلال ده سال زندگی با اندوه به دست آورده است. او پس از نگارش کتاب اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست، وبسایت خود را راه‌اندازی کرد تا به مردم اجازه دهد داستان‌های سوگ و فقدان خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با تجربیات فرهنگی و فکری همدیگر آشنا شوند.

ترجمه‌ی فائزه قاسمی را از این اثر با صدای آیلار محمدی می‌شنوید. کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست به همت نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست

  • به رسمیت شناختن اندوه و درک آن، عملی سرشار از صمیمیت، خرد و صداقت است. (جک کورنفیلد، نویسنده)

  • کلمات مگان دیواین به شما این قدرت را می‌دهند که به اندوه خود اعتبار ببخشید. اگر از شنیدن جمله‌ی «الان بهتری؟» کلافه شده‌اید، این کتاب را برای به دست آوردن بینشی نو بخوانید. (کریس گیلبو، نویسنده)

  • اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست؛ کتابی هوشمندانه که خواندنش ضروری است. مگان دیواین نگرشی همه‌جانبه و سرشار از عشق و صداقت‌ ارائه می‌کند، به هر آنچه که به معنای «همدلی به‌وقت اندوه» است. (استیو ادواردز، نویسنده)

  • مگان با تمام وجود سوگ را می‌شناسد: او یک روان‌شناس است که همسر خود را از دست داده است. در این کتاب شگفت‌انگیز و تأثیرگذار، دیواین با واقعیت سوگ رویارو می‌شود و به ما یادآوری می‌کند که «تنها عشق است که باقی می‌ماند». (جسیکا هندلر، نویسنده)

کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست برای چه کسانی مناسب است؟

به سوگواران و عزاداران و کسانی که فقدانی اندوه‌بار را تجربه کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهند.

با مگان دیواین بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و روان‌شناس آمریکایی در سال 1970 در آمریکا متولد شد. مگان دیواین (Megan Devine) عمده‌ی شهرت خود را وام‌دار انتشار کتاب پرطرفداری است که اکنون نسخه‌ی صوتی آن در اختیار شما قرار دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی روان‌شناسی و مشاوره است. مگان با راه‌اندازی وبسایتی تحت عنوان Refuge in Grief پایگاهی برای تبادل تجربه‌های سوگ و اندوه تأسیس کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست می‌شنویم

استفاده از ابزارها برای کاهش رنج، یکی از اقداماتی است که در زمان سوگواری می‌توانید انجام دهید. کاهش رنج به پایان درد منجر نمی‌شود و درد می‌تواند شدید باشد. دوام آوردن در مراحل ابتدایی سوگواری به تلاش زیادی نیاز دارد. گذراندن روز را فراموش کنید. گاهی اوقات درد آنقدر شدید و طاقت‌فرساست که هدف اصلی‌تان باید از سر گذراندن چند دقیقه‌ی بعدی باشد. در این فصل به بررسی ابزارهایی خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند تا درد را تحمل کنید. این موضوع را بررسی خواهیم کرد که وقتی درد طاقت‌فرساست، چه کاری باید انجام دهید، و این که چرا مهربانی به خودمان ضروری‌ترین داروست.

سوگ و تمایل به خودکشی: آنچه باید بدانید

سوگ می‌تواند بر ذهن، بدن، روابط و همه‌چیز شما تأثیرگذار باشد. فکر کردن به ماه‌ها و سال‌ها زندگی بدون حضور عشقتان دردآور است. فکر کردن به این که بقیه به زندگی‌شان بازخواهند گشت و شما همچنان میان خرابه‌های زندگی‌تان نشسته‌اید، دردآور است. پذیرش واقعیت تلخ‌تر از آن است که تصور می‌کردید. برای بسیاری از افراد، هر روز صبح بیدار شدن از خواب، بسیار ناامیدکننده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
پیش‌گفتار
20 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول
29 دقیقه
فصل دوم
33 دقیقه
فصل سوم
39 دقیقه
فصل چهارم
18 دقیقه
فصل پنجم
39 دقیقه
فصل ششم
34 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
24 دقیقه
فصل نهم
27 دقیقه
فصل دهم
23 دقیقه
فصل یازدهم
19 دقیقه
فصل دوازدهم
30 دقیقه
فصل سیزدهم
29 دقیقه
فصل چهاردهم
19 دقیقه
فصل پانزدهم
12 دقیقه
فصل شانزدهم
9 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست
نویسنده
مترجمفائزه قاسمی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست

الهه حریری
۱۴۰۲/۷/۱۳
بهترین حالت زندگی کردن پذیرشه. پذیرش حس‌های مثل غم باعث میشه براحتی از اون عبور کنیم. اگر غم رو نپذیریم به عنوان یک حس درونی هرگز شادی رو عمیقا تجربه نمیکنیم. پس با پذیرش غم و رد شدن از اون و قضاوت نکردن حس‌های درونی به آرامش میرسیم.
panda Poobon
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
برای کسانی که رنج بسیار عمیقی رو تجربه کردن یا دارن دوران خیلی سختی از زندگیشون رو سپری میکنند میتونه مفید باشه برای گذروندن و پذیرش غم و رنجشون؛ در غیر این صورت شاید کمی انرژی منفی منتقل بکنه به خواننده
rezvan bagheri
۱۴۰۲/۶/۵
اگر خودتون یا عزیزتون درگیر غم و ناراحتی هستین، میتونه براتون مفید باشه، هم برای رفتار با خودتون هم با عزیزتون راهکار میده راهنمایی داره
سهیلا
۱۴۰۳/۱/۶
من این کتاب رو به همه حتی کسانی که درگیر سوگ هم نیستند توصیه میکنم. نکات ریزی داره که به درد هر کسی که به هر دلیلی حالش خوب نیست میخوره.
ازاده صبور
۱۴۰۲/۳/۴
بسیار عالی
برای کسانی که از فقدان یا سوگ رنج میبرن مفید است
هانی شیراوژن
۱۴۰۲/۶/۱۴
من ۲ ماه هست که درگیر سوگ ‌هستم دکترم بهم معرفی کرد کتاب خیلی خوبی هست
سید محمد قدوسی
۱۴۰۲/۸/۲۹
عالی عالی قشنگ زیبا جملات پر از معنا و مفهوم‌
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست

برای دریافت کتاب صوتی اشکالی نداره اگه حالت خوب نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.