معرفی و دانلود کتاب صوتی اصل خواستن: راهنمای عملی رسیدن به خواسته‌ها

عکس جلد کتاب صوتی اصل خواستن: راهنمای عملی رسیدن به خواسته‌ها
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصل خواستن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصل خواستن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصل خواستن: راهنمای عملی رسیدن به خواسته‌ها

کتاب صوتی اصل خواستن هدیه‌ای است از پگی مک کل برای شما تا زندگی رویایی‌تان را خلق کنید! در این اثر آداب صحیح درخواست آرزوهایتان را فرا می‌گیرید و با کمک آموزه‌های این نویسنده‌ی پرفروش از اشتباهات مرسوم در رسیدن به اهدافتان دوری می‌کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی اصل خواستن

زمانی که مشتاقانه خواهان یک اتفاق هستیم بهترین کار چیست؟ باید از قدرت الهی تمنا کنیم علی رغم مشیتش آن را به ما ببخشد؟ یا با اصرار فراوان والدین، ‌ همسر یا فرزندانمان را راضی کنیم مطابق میل ما رفتار کنند؟ شاید هم باید از هر فرصتی برای بیان ناکامی‌هایمان استفاده کنیم، به این امید که آدمی نیکوکار ما را به خواسته‌مان برساند! واقعیت این است که به تعداد آدم‌ها برداشت‌های متفاوتی از خواستن وجود دارد، اما بی‌اغراق بسیاری از آن‌ها -از جمله موارد بالا- در اشتباه هستند و هدف پگی مک کل از تالیف کتاب صوتی اصل خواستن (The Demand Principle) تصحیح همین باورهای غلط است.

بسیاری برای رسیدن به آنچه که می‌خواهند به هر وسیله و روشی متوسل می‌شوند. در نقطه‌ی مقابل آن‌ها، افرادی هستند که تقاضا برای رسیدن به هدفشان را بی‌ادبانه تلقی می‌کنند. این گروه معتقدند دنیا هر آنچه که نیاز دارند را به آن‌ها می‌بخشد و به همین دلیل نگرانند طلب کردن خواسته‌هایشان ناسپاسی و ناشکری تلقی شود. خب، باید بگوییم که این روش هم با قوانین طبیعت سازگار نیست! درباره‌ی «خواستن» سوتفاهم‌های بسیاری وجود دارد که معمولاً به افراط یا تفریط منجر می‌شود و خوشبختانه پگی مک کل تصمیم دارد به این اوضاع آشفته پایان دهد. به عقیده‌ی او اولین کاری که باید انجام دهید این که است بدانید چه می‌خواهید. در روش درست خواستن شما باید به شیوه‌ای هدف خود را از دنیا تقاضا کنید که گویی قبلاً محقق شده است. به آنچه می‌خواهید قلبا باور داشته باشید و آن را چنان درخواست کنید که مطمئنید با دنیا در همسویی کامل و طبیعی قرار دارد.

دومین مرحله انتخاب بهترین روش برای شماست که از فردی به فرد دیگر متفاوت است و اصول یافتن راه مناسب را در کتاب صوتی اصل خواستن خواهید یافت. در پایان کلید نهایی بیشتر خواستن است اما این‌بار نه از دنیا، ‌ پروردگار یا خانواده بلکه از خودتان. اگر آرزویی دارید که مدت‌هاست ذهنتان را مشغول کرده، یا هدفی دارید که از کودکی درباره‌ی آن با دیگران صحبت می‌کردید این اثر را از دست ندهید. البته لازم به ذکر است که کتاب صوتی اصل خواستن تنها برای صعود بر بلندترین قله‌های موفقیت تالیف نشده است. حتی اگر مشکلی در زندگی بیش از حد به درازا کشیده می‌توانید از پگی مک کل کمک بگیرید. افراد بسیاری با کمک آموزه‌های او نتایج خارق‌العاده‌ای خلق کرده و به برکت دست یافته‌اند چرا که فراوانی نه حاصل شانس، بلکه نتیجه‌ی اعمال شما است و در پاسخ به ابراز خواسته‌هایتان حاصل می‌شود!

نکوداشت‌های کتاب صوتی اصل خواستن

- پگی یک متفکر عملگراست. زندگی پاداشِ او را داده است و اگر شما هم کتاب «اصلِ خواستن» را بخوانید، به شما نیز پاداش می‌دهد. (رابرت پاسکوزی؛ نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش و مدرّس موفقیت)

- یکی از اصول موفقیت، بهر‌ه‌گیری از تجربه‌ی افرادی است که در زندگی‌، بهترین نتایج را به دست آورده‌اند. پگی مک‌کل ثابت کرده که استاد عیان‌ کردن است و در کتابش دقیقاً به شما می‌گوید که چه‌کار کنید. اصول کتاب و شخصیت او، زندگی مرا تغییر داد. بگذارید شما را هم ‌تغییر دهد! (اندرسون هانسن؛ شعبده‌باز، سخنران و مبتکر)

- عمیقاً چیزی را که آرزو دارید، بخواهید! بهترین‌ها را برای خود بخواهید. با توانایی‌های خود کلنجار نروید. من می‌خواهم! پس زندگی‌ام را دوست می‌دارم. این کتاب را بخرید و از خواندن تک‌تک کلمات آن لذت ببرید. (باب پروکتور؛ نویسنده‌ی کتاب پرفروش «شما ثروتمند به دنیا آمده‌اید»)

کتاب صوتی اصل خواستن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مختص کسانی است که می‌خواهند موفق شوند! اگر تاکنون کتاب‌های متعددی در زمینه قانون جذب و موفقیت خوانده‌اید و فکر می‌کنید نتیجه لازم را نگرفته‌اید، از مطالعه کتاب اصل خواستن شگفت‌زده خواهید شد.

با پگی مک کل بیشتر آشنا شویم

پگی مک کل (Peggy McColl) نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز و بنیان‌گذار و رئیس «Dynamic Destinies Inc» است. او از طریق نوشته‌ها، سخنرانی‌ها و کلاس‌های آنلاین به میلیون‌ها نفر در بهبود کیفیت زندگی‌شان کمک کرده و به واسطه‌ی چنین فعالیت‌های گسترده‌ای توانسته به شهرتی جهانی برسد. جالب است بدانید در کارنامه‌ی کاری او همکاری با چهره‌های برجسته‌ای مانند باب پراکتور، دبی فورد، ماریان ویلیامسون، جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن، نیل دونالد والش، گرگ برادن و بسیاری دیگر به چشم می‌خورد.

جملات برگزیده کتاب اصل خواستن

- من رؤیاهایم را فقط در خواب نمی‌بینم؛ تمام ‌روز رؤیا می‌بینم و برای تحقق آن‌ها زندگی می‌کنم. (استیون اسپیلبرگ)
- دشواری «خواستنِ» اهداف والا، ثروت و وفور نعمت، بیشتر از دشواری «خواستنِ» فقر و تنگ‌دستی نیست. (ناپلئون هیل)
- رفتار هرکس آینه‌ای است که شخص در آن تصویر خود را نشان می‌دهد. (یوهان ولفگانگ فون گوته)
- گنجی که آن را جستجو می‌کنید، داخل غاری است که از ورود به آن می‌ترسید. (ژوزف کمپبل)
- موفقیت، تحقق تدریجی و پیش‌رونده‌ی یک هدف ارزشمند است. (اِرل نایتینگیل)
- برای تغییر هرچیز، به آن بپیوندید و با آن حرکت کنید و برقصید. (آلن واتس)

در بخشی از کتاب صوتی اصل خواستن می‌شنویم

لحظه‌ای که به در ورودی خانه رسیدیم، هیجان عجیبی داشتم؛ شبیه همان حسی که هنگام تصویسازی ذهنی خانه‌ی رویایی مان تجربه می‌کردم. شاید باور نکنید! ولی با پیروی از اصل خواستن، آن خانه را خریدیم. اول نمی‌دانستیم چطور باید مبلغ آن را بپردازیم. قیمت اعلام‌شده‌ی خانه، خیلی بیشتر از چیزی بود که مهیا کرده بودیم. ولی با به کار گرفتن شیوه‌های اصل خواستن، نه تنها آن خانه را خریدیم، بلکه موقع نگارش همین کتاب، با خوشحالی بسیار در آن سکونت کردیم. زمان مقیدی که برای تصویرسازی خانه‌ی مورد علاقه‌ی خود صرف می‌کنیم، فرایند تبدیل آن به واقعیت را سرعت می‌بخشد. شما هم می‌توانید این کار را برای خانه‌ی رویایی خود انجام دهید. برای هر چیزی که می‌خواهید، این کار را انجام دهید! برای هرچیزی...!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
پیشگفتار
5 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
بخش اول: تصور کنید! - فصل اول
8 دقیقه
فصل دوم: ساختار خواسته‌ی مطلوب
10 دقیقه
فصل سوم: چه‌چیزی را دوست دارید؟
8 دقیقه
فصل چهارم: بی‌اعتقادی را کنار بگذارید!
8 دقیقه
فصل پنج: بیایید بزرگ فکر کنید!
14 دقیقه
بخش دوم: ایمان داشته باشید! - فصل ششم
11 دقیقه
فصل هفتم: همیشه کار را تمام‌شده بدانید!
10 دقیقه
فصل هشتم: فرایند بازبینی
6 دقیقه
فصل نهم: علّت و معلول
11 دقیقه
فصل دهم: راه‌حل تکرار است
7 دقیقه
فصل یازدهم: ضرورت انعطاف‌پذیری برای موفقیت
11 دقیقه
فصل دوازدهم: شما ارزشمند هستید!
13 دقیقه
فصل سیزدهم: عبور از ترس‌های گذشته
10 دقیقه
فصل چهاردهم: روی هدف تمرکز کن!
8 دقیقه
فصل پانزدهم: موفقیت شما تضمین‌شده است!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصل خواستن: راهنمای عملی رسیدن به خواسته‌ها
نویسنده
مترجمنوشین حاجی غلام رضایی
راویطراوت طیبی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصل خواستن

Reza Nazifi
۱۴۰۱/۵/۲۱
بعضی مطالب تکراری بود
اما در کل مطالب بدرد بخوری داشت
مخصوصا فصل‌هایی که در مورد نحوه برخورد با افکار منفی رو تشریح میکنه
ابنگونه کتابها یه بدی دارن که خیلی خیلی خوش بین میکنن خواننده‌ها رو
ولی این کناب یه خورده متعادل تر بود
یعنی راهکارهایی که میداد راهکارهای فضایی و غیرقابل باور نیستن و
قابل درک هستند
تمرین‌هایی که میدهد همچنین
بعضی از کنابهای نوشته شده در این حوزه تمرینهایی میدن که انجام اون تمرینها خودش یه مصیبتیه اما این متاب، تمرینهاش قابل دستیابی و انجام شدنی هست
من خوندنش رو توصیه میکنم
ZaHrA MaBoDi
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
صدا خوبه ولی خوانش من رو راضی نکرد خوانش باید جوری باشه که تمرکز رو بالا ببره و راهش این هست راوی عاشق کارش و موضوع کتاب باشه.
ولی کتاب خوبی برای این هست که دانسته‌ها رو یادآوری کنه کلا خوبه مرسی
Jilla moghadam
۱۴۰۱/۸/۲۱
مطالب خوب واموزنده بود اگه گوینده نرم ومحاوره ایی حرف بزنه دلنشین تره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصل خواستن

برای دریافت کتاب صوتی اصل خواستن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.