معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول روابط: آنچه هر رهبری باید بداند

عکس جلد کتاب صوتی اصول روابط: آنچه هر رهبری باید بداند
قیمت:
۲۳۰۰۰ 11500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصول روابط: آنچه هر رهبری باید بداند

جان سی ماکسول در کتاب صوتی اصول روابط توصیه‌های آزمایش‌شده و موثق خود را برای ایجاد روابط سالم با دیگران -چه در زمینه‌ی شغلی و چه در حوزه‌ی ارتباطات شخصی- به شما ارائه می‌دهد و پاسخ رهگشای خود را به این پرسش مهم عرضه می‌دارد که «یک رابطه‌ی خوب و کارآمد و سالم چگونه رابطه‌ای‌ست؟»

درباره‌ی کتاب صوتی اصول روابط

قابل حدس است که کتاب صوتی اصول روابط (Relationships 101) در چه زمینه‌ای نوشته شده. جان سی ماکسول (John C. Maxwell) در این کتاب صوتی رهنمودهایی را برای بهتر شدن کیفیت روابط انسانی در اختیار شما قرار می‌دهد. برقرار کردن ارتباط با دیگران یکی از بدیهی‌ترین و روزمره‌ترین کارهایی است که همه‌ی ما بلااستثنا آن را انجام می‌دهیم. شاید در طول شبانه‌روز، هزاران هزار بار.

صبح به ‌خیری که بعد از بیدار شدن به اعضای خانواده‌مان می‌گوییم؛ چانه زدن با راننده‌ای که می‌خواهد مسیر هرروزه‌مان را دو برابر حساب کند؛ جلسه‌ای کاری که قرار است در آن با مدیرعامل گفت‌وگویی مهم داشته باشیم؛ گپی عصرانه با یک دوست صمیمی حین نوشیدن یک فنجان چای؛ جدل چالش‌برانگیز با شریک زندگی‌مان بر سر یک مسئله‌ی حیاتی؛ و هزاران مصداق دیگر از روابطی که روزانه با انسان‌ها برقرار می‌کنیم. انسان‌هایی که برخی از آن‌ها را -مانند راننده‌ی تاکسی زیاده‌خواه- دیگر هرگز نخواهیم دید و با بعضی هر روز و هر شب در ارتباطیم. اما آیا این عملکرد بدیهی و هرروزه‌ی ما قلق‌ها و فوت‌وفن‌های خاص خودش را دارد؟ چگونه می‌توانیم کیفیت روابط خود را بهبود ببخشیم؟ اساساً چرا روابط در موفقیت زندگی شخصی و کاری ما اهمیت دارند؟

ماکسول در این کتاب صوتی به اهمیت برقراری ارتباط رهبر با یکایک اعضای گروه خود می‌پردازد و به سؤالات مهمی در این زمینه پاسخ می‌دهد. او که خودْ یک کارشناس کارکشته در زمینه‌ی رهبری و موفقیت به شمار می‌رود، رهنمودهایش را در این‌باره با شما به اشتراک می‌گذارد. ماکسول اعتقاد دارد یک رهبری عالی و بی‌نقص بر پایه‌ی روابط عالی بنا شده است. او به‌روشنی به شما نشان می‌دهد که چرا روابط به مثابه شیرازه‌ای هستند که اعضای یک گروه را مانند صفحاتی منسجم و منظم در کنار یکدیگر قرار می‌دهند.

اصول مشترک در روابط عالی و ایده‌آل چیست؟ چگونه با افراد تیم خود یک ارتباط پایدار ایجاد کنیم؟ چرا مهارت شنوندگی می‌تواند بزرگترین عامل موفقیت یک رهبر باشد؟ پایه و اساس روابط خوب را در چه چیز باید جست‌وجو کرد؟ چگونه یک رابطه‌ی خوب موفقیت تضمینی را در پی دارد؟ این‌ها برخی از سؤالاتی است که جان سی ماکسول در کتاب صوتی اصول روابط به آن‌ها پاسخ می‌دهد. ترجمه‌ی این اثر را سیمین موحد بر عهده داشته و نشر صوتی موج کتاب آن را در قالب کتاب گویا ارائه داده است.

کتاب صوتی اصول روابط برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید مهارت‌های رهبری خود را بهبود ببخشید و کیفیت ارتباطات خود را چه در محل کار و چه در ساحت زندگی شخصی افزایش دهید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول نویسنده و کشیش آمریکایی است که آثار درخورِ توجه فراوانی درباره‌ی موضوع رهبری به رشته‌ی تحریر درآورده است. ماکسول سالانه برای حدود پانصد شرکت در سرتاسر جهان سخنرانی می‌کند و از طریق برگزاری سمینارهای گوناگون، آموخته‌های ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

او همچنین شرکتی به نام INJOY را بنا نهاده، که فعالیت‌هایش معطوف به افزایش آگاهی درباره‌ی موضوع مدیریت و رهبری، در تمام سطوح جامعه است. گفتنی است که آثار ماکسول تاکنون بارها در صدر کتب پرفروش نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از فروشی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از مهم‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «دگرش در رهبری»، «افراد موفق چگونه فکر می‌کنند»، «10 قانون موفقیت»، «درجا زدن ممنوع» و «اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

در بخشی از کتاب صوتی اصول روابط می‌شنویم

با هرکس طوری رفتار کنید که گویی مهم‌ترین آدم دنیاست. زمانی، ادگار واتسون هاو به‌شوخی گفت: «هیچ‌کسی تا نداند بعداً نوبت اوست، به حرف‌هایتان گوش نخواهد داد.» متأسفانه طرز برخورد با ارتباطات دقیقاً همین‌طور است و آن‌ها آنقدر منتظر نوبت حرف زدن خودشان‌اند که نمی‌توانند به حرف طرف مقابل گوش دهند. اما افراد موفق ارزش حیرت‌انگیز شنونده‌ی خوب بودن را می‌دانند. قابلیت گوش دادن ماهرانه، رکن ایجاد روابط مثبت با دیگران است. لیندون جانسون، وقتی سناتور تگزاس بود، نوشته‌ای روی دیوار دفترش نصب کرده بود به این مضمون: رهبر باید گوش‌به‌زنگ شنیدن صدای مردم باشد.

مزایای گوش دادن این‌هاست: نشانه‌ی احترام است. اشتباهی که مردم اغلب اوقات می‌کنند این است که در ارتباط با دیگران سعی می‌کنند آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند. سعی می‌کنند خودشان را باهوش‌تر، بذله‌گوتر یا سرگرم‌کننده‌تر نشان دهند. اما اگر بخواهید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید، باید بتوانید روی آن چیزی که ارائه می‌کنند تمرکز کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
یک: چرا روابط برای کسب موفقیت مهم‌اند؟
21 دقیقه
دو: درباره‌ی دیگران چه چیزی باید بدانم؟
24 دقیقه
سه: چطور می‌توانم دیگران را تشویق کنم؟
15 دقیقه
چهار: چطور می‌توانم با مردم ارتباط برقرارکنم؟
23 دقیقه
پنج: چطور می‌توانم شنونده‌ی بهتری باشم؟
23 دقیقه
شش: چطور می‌توانم به دیگران اعتماد کنم؟
11 دقیقه
هفت: مهم‌ترین روابط من کدامند؟ - بخش یک
15 دقیقه
هفت: مهم‌ترین روابط من کدامند؟ - بخش دو
15 دقیقه
هشت: چطور می‌توانم مردم را هدایت و در عین حال به آن‌ها خدمت کنم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصول روابط: آنچه هر رهبری باید بداند
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویمهرناز مهربان
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۲۳۰۰۰ 11500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصول روابط

میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۴
روابط بخش مهم و تاثیر گذار در دنیای امروز است. هیچ کس نمی‌تواند منکر اثرات روابط شود و حتما روابط هم دارای قوانین و چهارچوب‌هایی است که باید یاد بگیریم، باید یاد بگیریم که روابط موثر و تاثیر گذاری داشته باشیم چه در کسب و کارمان و چه در زندگی خصوصی و شخصی مان. این کتاب با بیان روان شما را برای ایجاد روابط موثر آماده می‌کند و ضروریات لازم برای بهره وری در روابط را آموزش می‌دهد.
منصوره سمیعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خیلی دقیق نوشته شده بود، راهکارهای خیلی خوبی ارایه داد که عمل به آن‌ها در تاثیر روابط با دیگران می‌تونه کارآمد باشه.
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۲/۶/۲۰
درود به دید من که دنیای کتاب‌های صوتی دارم عالیه و تاثیر گذار
علیرضا محلوجی
۱۴۰۱/۹/۵
کتاب خوبی بود برای ارتباط با همه اطرافیان بی نظیره
faez ..
۱۴۰۲/۱۲/۹
خیلی میتونه کمک کننده باشه.
حسن مهدیزاده سراج
۱۴۰۲/۹/۱۳
کتاب خیلی مفید با ترفندهای عالی
مصطفی پورمحمد
۱۴۰۱/۹/۲۵
بسیار اموزنده است
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصول روابط

برای دریافت کتاب صوتی اصول روابط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.