معرفی و دانلود کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45

عکس جلد کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45

رازهایی خانوادگی و عجیب که در قطار برملا شدند... لیزا آنگر در کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 داستان زنی به اسم «سلنا مورفی» را تعریف می‌کند که به‌تازگی متوجه خیانت همسرش شده و به طور تصادفی با زنی ناشناس برخورد می‌کند. این رمان پرفروش که نامزد جایزهٔ بهترین رمان گودریدز نیز شده، اسرار مگوی زندگی سلنا را برای شما فاش می‌کند.

درباره کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45:

راز بین سه نفر تنها زمانی راز باقی می‌ماند که دو نفر آن‌ها مرده باشد...

داستان‌هایی که در آن‌ها راز کسی فاش می‌شود همیشه خوانندگان را به فکر وامی‌دارد که خودشان نیز چه حرف‌های ناگفته‌ای در زندگی‌شان دارند و افراد دیگر از آن بی‌اطلاع هستند. حتی با خواندن و شنیدن راز شخصیت‌های یک داستان، گویی خود آن‌ها با شما حرف زده‌اند و اسرارشان را هویدا کرده‌اند. در چنین شرایطی انگار پیمانی نامرئی بین شما و شخصیت‌های یک کتاب ایجاد شده است.

لیزا آنگر در کتاب اعترافات در ساعت 7:45 (Confessions on the 7:45) رازهای زندگی سلنا را با شما در میان می‌گذارد. او به‌تازگی متوجه رابطهٔ پنهانی همسرش با پرستار بچه‌شان شده و دچار آسیب روحی بدی شده است. یکی از روزها که سلنا در حال بازگشت از محل کار به خانه بود، در قطار با خانم غریبه‌ای هم‌کلام می‌شود.

زن نزد سلنا اعتراف می‌کند که با رئیس متأهلش رابطه پنهانی دارد. سلنا هم با او درمورد خیانت همسرش صحبت می‌کند. بعد از رسیدن به مقصد و پیاده شدن از قطار، سلنا پیش خود تصور می‌کرد که آن ملاقات تصادفی پایان ماجرا است و دیگر قرار نیست با آن زن غریبه صحبت کند. اما پیامی که در گوشی‌اش ارسال شد، تمام فرضیه‌هایش را در هم می‌شکند...

پیام از جانب کسی که در قطار با او هم مسیر بود فرستاده شده بود. اما آن‌ها که شماره هم را نداشتند. چطور ممکن است آن زن شماره او را داشته باشد؟ پرستار بچه چند روز بعد ناپدید شد و سلنا که متوجه ارتباطی میان آن زن ناشناس و پرستار بچه شده بود نمی‌دانست در برابر رازی که قرار است آشکار شود چقدر آمادگی دارد...

کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 درمورد رنج ترک شدن و خیانت صحبت می‌کند. نویسنده این رمان را در سال 2020 منتشر کرد که بعد از انتشار با استقبال زیادی از جانب کاربران و مخاطبان مواجه شد و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی تبدیل گشت.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45:

- پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی
- نامزد جایزهٔ بهترین رمان هیجان‌انگیز ITW در سال 2021
- نامزد جایزهٔ بهترین رمان Strand Critics
- نامزد جایزهٔ بهترین رمان گودریدز
- نامزد جایزه Audie در سال 2021

نکوداشت‌های کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45:

- پیچیده و ظریف، در حد بهترین. یک تعلیق روان‌شناختی درجه یک. (L. Times)
- یک رمان هیجان‌انگیز روان‌شناختی عالی. (هفته‌نامهٔ ناشران)
- قانع‌کننده، تاریک، پیچیده. (کارن همیلتون، نویسنده)
- آنچه تریلر روان‌شناختی لیزا آنگر را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد، بینش زیرکانه او در مورد پویایی یک ازدواج به‌ظاهر ایدئال است. (سارا پکانن)
- داستانی گیرا و دلهره‌آور که تا آخرش مرا در تعلیق نگه داشت. (مگان میراندا - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)
- سرعت، شخصیت‌ها و داستان همگی بی‌نقص هستند. این یک رمان فراموش‌نشدنی است. (سامانتا داونینگ - نویسنده پرفروش یو اس آ تودی)

کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های معمایی و هیجان‌انگیز با تم روان‌شناختی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با لیزا آنگر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده آمریکایی در سال 1970 به دنیا آمد. او رمان‌هایی نوشته که به عنوان پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌آیند و جوایز مختلفی دریافت کرده‌اند. آثار لیزا آنگر (Lisa Unger) همچنین تا به حال به بیست و شش زبان ترجمه شده‌اند و در سراسر جهان خوانندگان زیاد دارند.

وی مقالاتی نوشته است که در نشریات معتبری همچون ان‌پی‌آر، وال‌استریت ژورنال، تراول لیژر و نیویورک‌تایمز منتشر شده‌اند. آنگر در سال 2014 نامزد جایزه منتخب Goodreads برای بهترین معمایی و هیجان انگیز و در سال 2015 برنده جایزه Silver Falchion برای بهترین رمان جنایی هیجانی شد.

در بخشی از کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 می‌شنویم:

یکی از کارهای موردعلاقه‌اش تعقیب آدم‌ها بود. در این کار مهارت خاصی داشت. خوبی این کار این بود که بیشتر مردم متوجه نمی‌شدند که کسی تعقیبشان می‌کند. به علاوه این روزها مردم حواسشان به هیچی نیست. یا سرگرم زندگی شخصی خود هستند یا با گوشی‌هایشان ور می‌روند. آدم‌ها یا مدام دنبال خواسته‌ها، نیازها، آمال و آرزوهایی هستند که در سر می‌پرورانند، یا در فضای مجازی بازی‌های کامپیوتری می‌کنند و پیام‌های بی‌محتوا برای هم می‌فرستند.

برای همین این روزها خیلی بهتر از قبل افراد را نامحسوس تعقیب کرد. اجازه داد ابتدا سلنا که خیال می‌کرد مارتا قصد تور کردن پیشخدمت را دارد کافه را ترک کند. البته از مارتا بعید هم نبود. او آنقدر جذاب بود که تقریبا هرکس را که اراده می‌کرد می‌توانست تور کند. ولی نیازی به این کار نداشت. چون بعداز ظهر همان روز با هاگ ملاقات کرده بود.

کمی صبر کرد و بعد وسایلش را جمع کرد و پست سر سلنا راه افتاد. سلنا هنوز در پیاده‌رو ایستاده بود. آنی در آستانهٔ در او را زیر نظر داشت. یک تاکسی از راه رسید و سلنا سوار شد. آنی تاکسی دیگری گرفت و پشت سرش راه افتاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش اول: تمامی اسرار بی‌اهمیت ما / مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: سِلنا
8 دقیقه
فصل دوم: آنی
23 دقیقه
فصل سوم: سِلنا
13 دقیقه
فصل چهارم: ژِنوا
15 دقیقه
فصل پنجم: پرل
12 دقیقه
فصل ششم: سِلنا
20 دقیقه
فصل هفتم: آنی
18 دقیقه
فصل هشتم: ژنوا
10 دقیقه
فصل نهم: پرل
22 دقیقه
فصل دهم: سِلنا
28 دقیقه
فصل یازدهم: سِلنا
9 دقیقه
فصل دوازدهم: اولیور
7 دقیقه
فصل سیزدهم: سِلنا
13 دقیقه
فصل چهاردهم: آنی
11 دقیقه
فصل پانزدهم: پرل
14 دقیقه
فصل شانزدهم: سِلنا
23 دقیقه
فصل هفدهم: سِلنا
24 دقیقه
فصل هجدهم: پرل
23 دقیقه
فصل نوزدهم: آنی
29 دقیقه
فلصل بیستم: سِلنا
6 دقیقه
فصل بیست و یکم: آنی
9 دقیقه
فصل بیست و دوم: پرل
11 دقیقه
فصل بیست و سوم: هانتر
10 دقیقه
فصل بیست و چهارم: سِلنا
30 دقیقه
بخش دوم: دروغ‌های کوچک / فصل بیست و پنجم: سِلنا
10 دقیقه
فصل بیست و ششم: پرل
21 دقیقه
فصل بیست و هفتم: هانتر
27 دقیقه
فصل بیست و هشتم: سِلنا
14 دقیقه
فصل بیست و نهم: پرل
8 دقیقه
فصل سی‌ام: آنی
13 دقیقه
فصل سی و یکم: اولیور
13 دقیقه
فصل سی و دوم: پرل
7 دقیقه
فصل سی و سوم: کورا
18 دقیقه
فصل سی و چهارم: پرل
9 دقیقه
فصل سی و پنجم: کورا
12 دقیقه
فصل سی و ششم: سِلنا
25 دقیقه
فصل سی و هفتم: پرل
16 دقیقه
فصل سی و هشتم: سِلنا
15 دقیقه
فصل سی و نهم: سِلنا
3 دقیقه
فصل چهلم: سِلنا
8 دقیقه
فصل چهل و یکم: سِلنا
10 دقیقه
فصل چهل و دوم: سِلنا
7 دقیقه
فصل چهل و سوم: ژنوا
14 دقیقه
فصل چهل و چهارم: پرل
18 دقیقه
فصل چهل و پنجم: سِلنا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45
نویسنده
مترجممهناز مهری
راویبهناز بستاندوست
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45

محمد جمعدار
۱۴۰۱/۱/۶
اگر تمرکز خودمون رو از گشتن به دنبال یک شاهکار هنری روی مشکلات روزمره و زندگی در عصر جدید معطوف کنیم میبینیم که این کتاب چقد جذابه و کمتر کسی رو پیدا میکنیم که از اینهمه مشکل و دردسری که در قصه بود دچار چند مورد از انها نشده باشه و تجربه شون نکرده باشه. جذابیتش به این خاطره که برای فرو رفتن در و به داستان خودمونو جای موقعیت‌ها گذاشتن لازم نیست خودمونو زحمت بندازیم. البته فارق از موضوع، اثر توصیفات دقیق و فضاسازی‌های روشن رو هم نمیشه ندید گرفت. صدا و لحن خوب راوی هم جالب توجه است.
Mehdi tanha
۱۴۰۲/۸/۲۳
سلام من منتقد حرفه‌ای نیستم اما اگر بخواهم این داستان را نقد کنم، باید بگویم که هرچند داستان به تنهایی هیجانی چشمگیر نداشت، نویسنده با روایت پس و پیش مخصوص به خود، به خوبی هیجان را ایجاد نمود. شخصیت پردازیها خوب بود ولی شخصیت گراهام و همینطور ویل را به خوبی درک نکردم، نقاط تاریک زیادی داشتند و هم و نویسنده چندان روشنی به آن نمی‌تابد. نویسنده دنیای مردها را بسیار سیاه تصویر نموده است، درحالیکه زنان اغلب سپید بودند، حتی آنتاگونیست که یا برایش دلسوزی می‌کرد یا تحسین برانگیز بود،، اما من به عنوان یک مرد، چندان هم عجیب ندیدمش... تشکر
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
داستان جالبی بود
نکته‌های جالبی داشت که بر جذابیت داستان افزوده بود.
زنانی که مردان بی اخلاق را به بهانه وجود فرزند تحمل می‌کنند و همین امر باعث تقویت خوی وحشی گری و بی اخلاقی در مردان می‌شود.
زنان تنهایی که از سر تنهایی پای هر کسی را به زندگی‌شان باز می‌کنند و عقوبتی که منتظر این انتخاب‌های
غلط آن‌ها است.
فرزندان بی پناه که ناخواسته وارد این دنیای وحشی شده‌اند.
و در پایان این شرایط محیطی و اجتماعی و تربیتی است که شخصیت انسان‌ها را شکل می‌دهد.
پیشنهاد می‌کنم این کتاب را گوش دهید.
مرسی کتابراه که هستی!
Mozhgan
۱۴۰۲/۸/۱۰
کتاب در مورد کینه و خشم است‌که در انتها به جنایت ختم میشود. و قصه چند زن را روایت میکند که هر کدام زندگی متفاوتی دارند ولی گذشته تلخ روی زندگی بقیه تاثیر میگذارد. اول داستان پیچیده است هر چه داستان به جلو پیش می‌رود متوجه رازهایی میشوید که کم کم قاتل را شناسایی میکنید. داستانهای که همیشه در آن رخ و جنایتی می‌دهد تقریبا همه قتلها بازندگی گذشته‌ مقتول قاتل در ارتباط است حالا استثناءهم وجود دارد. وقتی قتلی رخ می‌دهد پشت آن‌کینه و خشم و انتقام خوابیده است.
ساناز قره قوشلو
۱۴۰۱/۵/۳
با تشکر از تیم گوینده ماه آوا من کتابای دیگم گوش دادم و با لحن و صدای گوینده کاملا ارتباط گرفتم که نکته بسیار مهمی راجع به کتابهای صوتیه
کتاب عالی بووود از اون دست داستان‌هایی که با شخصیت منفی همزاد پنداری میکنی و دلت میخواد قهرمان داستان باقی بمونه
معمولا کتابهای جنایی پایان باز یا پیچیده‌ای که
دارن با توجه به سلایق میشه گفت بد نیستن ولی من شخصا کتاب‌هایی رو دوست دارم که تکلیف کل شخصیت‌ها معلوم بشه و خب این کتاب دقیقا پایان مورد انتظار من رو داشت 💙💚
سید محمد قدسی
۱۴۰۱/۱/۵
داستانی بسیار جذاب که نوعی روایت از پیامدهای شیوه‌های جدید زندگی و گسستگی احساسات انسانها است که به عواقبی مثل خطا و خیانت و حتی جنایت می‌تواند ختم گردد نویسنده در توصیف شرایط روحی و تصویرسازی صحنه‌ها عالی عمل کرده و عملا شما را به صحنه حوادث می‌کشاند داستان چند وجهی است و در پایان جای تفکر و تامل علیرغم پایان کامل داستان باقی است که این بسیار ارزشمند است
Hanie_mhiii
۱۴۰۱/۹/۴
ازون دسته کتاباست که واقعا نمیدونم بگم کتاب خوبی بود یا ارزش خوندن نداشت. خیلی معمولی بود. میدونم خودم به کسی پیشنهادش نمیکنم ولی اگه این ژانرو دوست دارین بد نیست گوشش بدین فقط انتظار یه رمان جنایی و خیلی هیجان انگیزو نداشته باشین تنها نکته‌ی مثبتش پیچیدگی روابطه افراد داستانه که تا اواسط داستان ذهنو درگیر میکنه 💫
Fariba
۱۴۰۱/۶/۲۱
داستان برای من خیلی جذاب بود و با اجرای عالی راوی واقعا لذت بردم از شنیدنش. جنبه معماگونه، ارتباط بین شخصیتها که به مرور مشخص میشه و انتهای داستان که تا حدی غافلگیر کننده بود. رمان خوبی بود و ارزش وقت گذاشتن و شنیدن رو داره مخصوصا که ذهن رو به چالش میکشه چون باید کاملا تمرکز کنی روی شخصیتها.
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کتاب خوبی بود، واینکه واقعا اعتماد کردن به دیگران چقدر مشکل است وزیر نقاب خوش آن‌ها ممکن است چه شخصیتهای منفوری باشد، وچگونه بعضیها از دختران جوان سواستفاده کنندو اینکه واقعأ آفایان در مقابل جنس مقابل تا چه حدمیتوانند ناتوان باشند. در کل سرگرم‌کننده است ومن دوست داشتم، ممنونم از راوی وکتابراه عزیز
Fahime Yosefzade
۱۴۰۱/۱/۷
فقط برای سرگرمی خوب بود. به‌نظرم‌ کسایی که اینهمه تعریف‌های عجیب‌میکنن به‌امید امتیاز کتابراه هستن. فصل‌های اولش جذاب بود ولی بعدش چیز جالب دیگه ای‌نداشت‌. یه داستان متوسط بود نه خیلی خوب‌ نه خیلی‌ بد. ولی خوب‌تا‌اخر گوش کردم چون صدای راوی رو دوس داشتم.
سیما عراقی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
یک رمان فمینیستی، کاملا متمرکز بر مشکلات زنان و خوی حیوانی پس پرده‌ی مردان، البته اشاره‌ای به بدجنسی‌های زنان و معصومیت‌های مردان هم شده. به عنوان یک زن ضد فمینیسم اینکه هر دو طرف زن و مرد رو با خوبیها و بدیهاشون به عنوان نه زن و مرد بلکه انسان بخونم برام لذت بخش تر خواهد بود
سجادعسگری
۱۴۰۲/۵/۱۹
به نظرم یک داستان چند بعدی و پیچیده و بسیار خوبی بود معماهای زیادی در داستان پیش میاد هرچند ساده ولی در اوج سادگی ذهنو به چالش میکشه. شروع خوبی داشت و پایان داستان خیلی خوب و رضایت بخش بود. خوانشگر رمان هم خوب اجرا کردن در کل لذت بردم
علی میرزامحمدی
۱۴۰۱/۳/۳۱
رمان با روندی کند و گنگ شروع می‌گردد که کمی حوصله سر بر است ولی کم کم ارتباط برقرار شده و رنگی تازه می‌گیرد. رمان از نظر جذابیت و غافلگیری از ۱۰۰ نمره ۷۵ میگیرد
خوب پیش میره و جالب پایان میگیره ولی پرفکت نیست.
Elham Ghavami
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
واقعا کتاب بینظیری بود خیلی جذاب وهر لحظه مخاطب را به خود جذب میکند واقعا این کتاب را به همه پیشنهاد میکنم صدای راوی عالی وگوشنواز ممنون از کتابراه به خاطرزحمات زیادی که میکشند وبه نظر مخاطبان خود احترام میگذارند
Rahil najafi
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
غافلگیر کننده بود
گرچه حدس قاتل کار سختی نبود اما آخرش کاملا دور از انتظار بود
این همه مسایل مرتبط به هم
رمزآلود و مهیج
معمایی لاینحل که در اخر داستان مشخص میشود
دوستش داشتم
متشکرم از تمامی عوامل
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45

برای دریافت کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.