معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

عکس جلد کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی نوشته‌ی عبدالحسین حق بین، راهنمایی در زمینه‌ی کشف ارتباطات معنوی موجود در جهان هستی و بالا بردن ارتعاشات وجود از طریقه‌ی شناخت خود و شکرگزاری است.

درباره‌ی کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

عبدالحسین حق‌بین در کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی با ارائه‌ی نتایج تحقیقات شخصی‌اش، از راه‌های بالا بردن انرژی فردی با استفاده از تکنیک‌های مختلف صحبت می‌کند. طبق گفته‌های عبدالحسین حق‌بین، تمام جهان هستی از ذرات انرژی تشکیل شده. این انرژی در انسان‌ها نیز جریان دارد. افراد بسته به طرز فکر و ذهنتیشان، به سمت جذب و ارتعاش انرژی‌های منفی و یا مثبت کشیده می‌شوند و این موضوع بر میزان خوشحالی و رضایتمندی آن‌ها از زندگی تأثیر شایانی می‌گذارد.

یکی دیگر از مواردی که در کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی به آن اشاره می‌شود مفهوم «پیوستگی» است. این مفهوم بدین معناست که در نتیجه‌ی جریان یافتن انرژی در تمام ذرات عالم، همه‌ ما و دیگر مخلوقات و موجودات نیز به یکدیگر وابسته هستیم. درک این وابستگی ما را به سطحی از درک و دانش می‌رساند که بدانیم هر کار خوبی که برای دیگران انجام دهیم، در واقع برای خودمان انجام داده‌ایم، زیرا همه‌ی ما به هم متصل هستیم. در نتیجه‌ی چنین باوری هر گونه بدی در زمین ریشه‌کن می‌شود، زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد در حق خودش کار ناشایستی انجام دهد.

هریک از ما به واسطه‌ی اتصال داشتن با شبکه‌ی الهی به دیگر موجودات کره‌ی زمین متصلیم و این شبکه آینه‌ی تمام‌نمای اعمال ماست. راه‌هایی وجود دارد که بتوانیم به عنوان یک گیرنده، تنها حس خوبی و شادی و عشق را از این شبکه دریافت و آرامش را به زندگیمان سرازیر کنیم. یکی از این راه‌ها که در جهان نیز شناخته شده، پرداختن به مراقبه و مدیتیشن است. افراد با مراقبه، تمام آگاهی و تمرکزشان را بر روی خود و وجود و ماهیتشان جمع می‌کنند و با این کار به بزرگی و توانمندی جریان قدرتمندتر، یعنی خداوند متعال پی می‌برند. در کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی روش‌های درست مراقبه و مدیتیشن برای باز نگه داشتن مسیر انرژی و دریافت خوبی‌های جهان به مخاطب آموزش داده می‌شود.

کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی اثری از انتشارات مرجع علم است و با صدای راحله قلعه بردار روایت شده.

کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مبحث انرژی و ارتعاش، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی می‌شنویم

1. وقتی متوجه شدیم همه ما به نوعی به یکدیگر وصل هستیم، نگرش و دیدمان نسبت به خود و کل هستی تغییر می‌کند و خود را دارای توانایی و قدرت آفرینندگی و اثربخشی می‌دانیم و فکر نمی‌کنیم که ما موجوداتی ضعیف و ناتوان هستیم؛ در نتیجه، سعی می‌کنیم آرامش، شادی، صلح و سلامتی را برای خود و دیگران به ارمغان آوریم و کارهایی را انجام دهیم که حاصلش دارای زیبایی، دانایی و نیکویی باشد و بدین ترتیب آینده‌ای درخشان و امیدبخش برای خود و کل بشریت بوجود می‌آوریم. برای مثال، مولوی رسالت و ماموریت خود را در این دنیا این گونه بیان می‌کند:

من آفتاب انورم خوش پرده‌ها را بر درم
من نو بهارم آمدم تا خارها را بر کنم

2. نتیجه‌ی دیگر اینکه همه‌ی موجودات هستی حتی گیاهان و حیوانات و ریزترین آن‌ها دارای ارزش و قابل احترام هستند و بایستی در حفظ طبیعت و محیط زیست بکوشیم.

نظامی می‌گوید:

هر ذره که هست اگر غباری است
در پرده مملکت به کاری است

مولوی می‌گوید:

اوست گل و سبزه و باغ و بهار
غیر در این باغ جهان هیچ نیست

فهرست مطالب کتاب صوتی

1 دقیقه
معرفی
13 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
فصل نخست: آزمایش‌ها و شواهدی که نشان‌دهنده‌ی وجود شبکه‌ی ارتباطی بین کل ذرات هستی است
38 دقیقه
فصل دوم: ماهیت و توانایی‌های شبکه‌ی الهی
29 دقیقه
فصل سوم: اتصال به شبکه‌ی الهی با افزایش ارتعاش حاصل از عشق و شکرگزاری
32 دقیقه
فصل چهارم: اتصال به شبکه‌ی الهی با افزایش ارتعاش حاصل از شادی و خنده
28 دقیقه
فصل پنجم: روش‌های عملی افزایش ارتعاش
15 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت دوم
14 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی
نویسنده
راویراحله قلعه بردار
ناشر صوتیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

شمس الله نظری
۱۴۰۳/۲/۱۳
با سلام و تشکر از حامین این برنامه فوقالعاده و بینظیر ممنون که باعث شدین اطلاعاتم بیشتر بشه درباره خداوند متعال
و اینکه راه حل خیلی خوب و فوقالعاده درباره اینکه چجوری میتونیم ابدیت بشیم یا چجوری از این ماتریکس در بیایم و آزاد بشیم من خیلی دنبال اینکه چجوری به قدرت اصل خودم دست پیدا کنم گشتم و هیچ
جا نتونستم درست یاد بگیرم و متوجه بشم چرا چون که هیچ جا درستو حسابی توضیح ندادند ولی این قشنگ با همه توضیح هات و درستو غلط به ادم میگن ادم متوجه میشه باید چیکار کنه
رسول خلجی
۱۴۰۳/۲/۱۴
از لحاظ عرفان و خداشناسی و عشق و وحدت میان موجودات کره زمین عالی بود و دوست داشتم
اسدی
۱۴۰۳/۲/۱۶
صحبتهاشون خیلی عالی بودن تاحالا به عمق ماجرا فکر نکرده بودم
سمیه خسروی فارسانی
۱۴۰۳/۲/۱۴
عالیه به در خودشناسی کمک کرد
F Entezari
۱۴۰۳/۲/۱۲
به سوالات زیادی پاسخ میدهد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

برای دریافت کتاب صوتی افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.