معرفی و دانلود کتاب صوتی یک گام تا سکوت

عکس جلد کتاب صوتی یک گام تا سکوت
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک گام تا سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک گام تا سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک گام تا سکوت

کتاب صوتی یک گام تا سکوت نوشته‌ی جین آستن که به همت وحید کیان ترجمه و گردآوری شده، شامل مجموعه‌‌ای از جملات قصار شیرین و تأمل‌برانگیز است که جین آستین در خلال کتاب‌هایش به کار برده. کتاب پیش رو به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی یک گام تا سکوت

جین آستن (Jane Austen) از جمله برترین نویسندگان زن تاریخ است که در پرورش صدا و نگاه زنانه در حوزه‌ی ادبیات نقش پررنگی داشت. او با نوشتن رمان‌هایی خارق‌العاده همچون «غرور و تعصب»، «اما»، «منسفیلد پارک» «نورثنگرابی» و «ترغیب» به غنای ادبیات انگلیس کمک شایانی کرد. مهارت استادانه‌ی او در شخصیت‌پردازی کاراکترها و فضاسازی قصه یکی از عواملی است که داستان‌های او را جذاب و خواندنی می‌کند. همچنین توجه جین آستن به عواطف انسانی و البته مسئله‌ی نابرابری میان حقوق زنان و مردان جزو عواملی است که به داستان‌های او عمق بیشتری می‌دهد و از او یک نویسنده و هنرمند دغدغه‌مند می‌سازد.

نکته‌ی جالب در رابطه با کار جین آستن این است که او علی‌رغم سبک زندگی منزوی‌اش، شناخت خوبی از اخلاقیات و ابعاد مختلف شخصیت‌های انسانی داشت و می‌توانست در قالب داستان‌هایش، شخصیت‌های متنوعی خلق کند و بر صفحه‌ی کاغذ به آن‌ها جان ببخشد. او در بر خلاف قهرمانان داستان‌هایش هیچ‌گاه ازدواج نکرد و در طول عمر کوتاهش، آثار فراوانی را به چاپ رساند؛ البته این آثار در زمان حیات جین آستن به نام او منتشر نمی‌شدند و نام مستعار «بانو» برای نویسنده‌ی آن‌ها به کار می‌رفت.

کتابی که پیش روی شماست، یعنی کتاب صوتی یک گام تا سکوت (A step to silence) شامل جملات قصاری از داستان‌های جین آستن است که با تلاش وحید کیان گردآوری و ترجمه شده. شاید در ابتدا این جملات از نظر معنایی دور از هم پراکنده به نظر برسند ولی همگی، ژرفای دید نویسنده و بینش بی‌نظیر او در باب زندگی را نشان می‌دهند.

کتاب صوتی یک گام تا سکوت به صورت دوزبانه ارائه شده، به این صورت که در ابتدا روایت فارسی کتاب را می‌شنوید و پس از آن روایت اصلی به زبان انگلیسی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. این کار نه تنها در شنیدن متن اصلی آثار جین آستن برای مخاطب جذاب و مفید خواهد بود، بلکه برای یادگیری زبان انگلیسی نیز می‌تواند یک تمرین عالی و موثر باشد.

کتاب صوتی یک گام تا سکوت با تلاش وحید کیان به زبان فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی شهره روحی و فرهاد اتقیایی بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارات کتاب نشر نیکا، ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی یک گام تا سکوت برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به جملات قصار ادبی از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی یک گام تا سکوت می‌شنویم

«در برخورد با مردان تنها منطقی و بی‌پیرایه بودن برایش کافی است، ولی برای جلب رضایت زنان از همه‌ی توانش کمک می‌گیرد.»

“With men he can be rational and unaffected, but when he has ladies to please, every feature works.”

«آیا پس از این‌که ساعات بسیاری را صرف این کردم که به خود بقبولانم حق با من است، دیگر نباید از اشتباه کردن بترسم؟»

“Where so many hours have been spent in convincing myself that I am right, is there not some reason to fear I may be wrong?”

«هر انسانی، محاصره در همسایگی جاسوسان داوطلب است.»

“Every man is surrounded by a neighborhood of voluntary spies.”

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی فارسی
نمونه‌ی انگلیسی
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
گزین‌گویه‌ها
9 دقیقه
گزین‌گویه‌ها ـ قسمت دو
3 دقیقه
معرفی (انگلیسی)
9 دقیقه
گزین‌گویه‌ها (انگلیسی)
8 دقیقه
گزین‌گویه‌ها (انگلیسی) ـ قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک گام تا سکوت
نویسنده
مترجموحید کیان
راویشهره روحی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نشر نیکا
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک گام تا سکوت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک گام تا سکوت

برای دریافت کتاب صوتی یک گام تا سکوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.