معرفی و دانلود کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

عکس جلد کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

چگونه می‌توانیم بهترین خودمان باشیم؟ ایواندر تایسون در کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید با ارائه راهکارهایی عملی و مؤثر به شما کمک می‌کند تا نسخه بهتری از خودتان را ارائه دهید و همیشه در مسیر اهدافتان حرکت کنید.

دربارهٔ کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید:

شاید شما هم در زندگی تجربهٔ اشتباهاتی را داشته‌اید که حالا از انجامشان پشیمانید. این اشتباهات و خطاها ممکن است تأثیر درستی بر زندگی ما نگذاشته باشند. مثلاً بسیاری از افراد در مدرسه برای بچه‌های کوچک‌تر از خودشان قلدری می‌کردند یا مدام به اطرافیان خود دروغ می‌گویند. شاید اگر شما هم این تجربیات را داشته‌اید، حالا با عذاب وجدان به این فکر می‌کنید که کاش آن کارها را نکرده بودید. اما آیا می‌توان به فرد بهتری تبدیل شد یا راهی جز حسرت خوردن وجود ندارد؟

ایواندر تایسون (Evander Tyson) در کتاب به آدم بهتری تبدیل شوید (How to be a Better Person) به شما این اطمینان را می‌دهد که شما در هر سنی که باشید می‌توانید به فرد بهتری تبدیل شوید و هیچ‌وقت برای آدم خوبی بودن دیر نیست. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که کارهایی وجود دارند که با انجام‌دادن آن‌ها می‌توانید نسخه بهتری از خودتان را ارائه کنید.

نویسنده با ارائه روش‌هایی مؤثر و راهکارهای کاربردی خود ارتقایی به شما کمک می‌کند تا طوری رفتار کنید که هم به نفع خودتان است و هم از نظر دیگران دوست‌داشتنی‌تر به نظر می‌رسید. با یادگیری و به‌کاربردن شیوه‌های ارائه شده در کتاب حاضر می‌توانید عملکرد ضعیف خود را بهتر کنید و دیگر خودتان را سرزنش نکنید. کافی است از هوش و تلاشتان استفاده کنید تا بتوانید به آدم بهتری تبدیل شوید!

کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید عملکرد بهتری در زندگی داشته باشید و در همه‌جا از شما به‌عنوان انسان خوبی یاد کنند، راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌تواند به شما کمک زیادی در این زمینه کند.

در بخشی از کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید می‌شنویم:

هیچ شکی تو این موضوع نیست که چیزای زیادی وجود دارن که مارو به اینترنت معتاد می‌کنن. بعضی وقت‌ها اونقدر تو اینترنت می‌چرخیم که از واقعیت غافل می‌مونیم. مسلما این موضوع هیچ کمکی به عزت نفسمون نمیکنه. اینترنت لعنتی حواس پرت کنه. بعضی وقت‌ها تنها کاری که می‌خواید تو اینترنت انجام بدید، اینه که به عکس شاهزادهٔ موردعلاقتون تو کارتون‌های دیزنی نگاه کنید و با خودتون بگید آیا روزی می‌تونید مثل اون بشید یا نه.

اینترنت محل خوبی برای زندگی یه جوون نیست. و اگه برای مدتی اونو کنار بذارید، قطعا شرایط بهتری خواهید داشت. درضمن اگه زمان زیادی رو تو اینترنت میگذرونید، احتمالا زمان زیادی رو هم صرف تلویزیون دیدن می‌کنید. تلویزیون یکی دیگه از انواع سرگرمی‌های مضره. مجددا راه‌هایی برای فرار از اون وجود داره. می‌تونید برنامه‌های موردعلاقتونو ضبط کنید. یا اینکه می‌تونید فقط تلویزیون رو خاموش کنید و به جاش یه کتاب خوب به کتابخونتون اضافه کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
فصل اول: به خودتان عشق بورزید و احترام بگذارید
3 دقیقه
فصل دوم: صادق باشید
4 دقیقه
فصل سوم: به افکار خود گوش بدهید
4 دقیقه
فصل چهارم: از اینترنت و تلویزیون دوری کنید
6 دقیقه
فصل پنجم: هدفگذاری کنید
4 دقیقه
فصل ششم: سخت تلاش کنید
3 دقیقه
فصل هفتم: یاد بگیرید چگونه خودتان باشید
4 دقیقه
فصل هشتم: بهترین هدیه را تهیه کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید
نویسنده
مترجمزهرا حق پرست آزاد
راویآبتین ممدوح
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

سویبه سلیمانی
۱۴۰۲/۳/۱۷
کتاب خوبو مفیدی بود و میتونیم بگیم هر روز میشه گوش داد و عملیش کرد کتاب جامع و کمی بود و مطالب کلی گفته شده ممنون از نویسنده مترجم و گوینده👌🏻💚
عرفان رمضان نژاد
۱۴۰۱/۲/۳۱
کتابی خوب برای روزمره که تو را با چالش‌های زندگی آشنا می‌کنند ممنون از نویسنده مترجم و عوامل منتشر کننده و تشکر از گوینده
منصور مهرانفر
۱۴۰۲/۴/۲
مطالبی که در این کتاب هست برا من خیلی جالبه ولی خوبه که توی زندگی به کار ببریم بهر حال خوب بود تشکرات ویژه از عوامل
اسماعیل قاسمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
نسبتا خوبه شاید اگر راهکارهای عملی بیشتری نشان میداد عالی میشد
Melina Khorsandyar
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
کتاب خوبی بود ولی مسائلی گفته میشه که خیلی سطحی هست
Taleb_mostafapour
۱۴۰۳/۱/۸
من این کتاب رو زود گوش دادم ولی یاد ندارم
مجتبی مجیدی
۱۴۰۳/۱/۱
کتابی است که با گوش کردن به ان به بهترین خودتان تبدیل شوید
MY.A.H
۱۴۰۱/۱/۶
خیلی عالی ومفید بود❤❤🖤❤❤
تکتم محمدپور
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
کتاب پر انرژی و انرژی مثبت
ارین مهرزاده
۱۴۰۲/۳/۲۶
یکی از بهترین‌ها هست
Amir Najafi
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کتاب مفیدی بود ممنون از سازندش
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

برای دریافت کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.