معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

عکس جلد کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت
قیمت:
58000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت نوشته‌ی میچ آلبوم، ماجرای هیجان‌انگیز و باورنکردنی شهری‌ست که با مردم آنجا تماس‌های مشکوک و عجیب گرفته می‌شود و افراد پشت خط ادعا می‌کنند از جهان پس از مرگ در حال صحبت با آن‌ها هستند. این رمان فوق‌العاده یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

درباره کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت:

میچ آلبوم نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت (The First Phone Call from Heaven) داستان شهری کوچک به نام کولدواتر در نزدیکی دریاچه میشیگان را تعریف می‌کند که به خاطر تماس‌های تلفنی مشکوک و عجیبی توجه جهانیان را به خود جلب می‌کند.

داستان اولین تماس تلفنی از بهشت از این قرار است که عده‌ای از شهروندان ادعا می‌کنند مردگان از بهشت با آن‌ها صحبت می‌کنند؛ از اعضای خانواده تا دوستانی که در گذشته از دنیا رفته‌اند و حالا دوباره به سراغ نزدیکان خود آمده‌اند. به همین خاطر این اتفاق سر و صدای فراوانی برپا می‌کند و افراد خارجی و رسانه‌ها به این شهر کوچک هجوم می‌آورند تا از صحت این واقعه مطمئن شوند.

نویسنده در کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت به خوبی توانسته احساسات ضد و نقیض و ایمان‌های قلبی مردم را به تصویر بکشد و این سوال را در ذهن‌تان ایجاد کند که آیا بزرگترین معجزه قرن اتفاق افتاده یا تنها یک حقه بزرگ است.

سرانجام پس از افزایش تعداد تماس‌های تلفنی و اثبات وجود زندگی پس از مرگ برای بیشتر مردم، زندگی تک تک آدم‌های شهر کولدواتر تغییر می‌کند. برای مثال مردی به نام سالی نمی‌خواهد قبول کند که چنین معجزه‌ای اتفاق افتاده، چرا که همسرش با او تماسی نمی‌گیرد تا درد دوری او را التیام بخشد یا مادری از به یاد آوردن غم از دست دادن پسرش بار دیگر دچار افسردگی می‌شود. اما این معجزه مسیری دارد که باید آن را طی کند؛ چرا که عده‌ای از مردم پس از واقعه محبت کردن را می‌آموزند و عده‌ای دیگر ایمان قلبی‌شان نسبت به زندگی پس از مرگ افزون می‌گردد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت:

- هیجان انگیزترین و جادویی‌ترین رمان میچ آلبوم. (Barnes & Noble)

- قصه‌ای تکان دهنده درباره فقدان، بهبود و قدرت عشق. (Library Journal)

- داستانی زیبا از ایمان و رستگاری که به ما تفکر، احساس و امید می‌بخشد. به نوعی مدام شک می‌کنیم و سپس ایمان می‌آوریم و آلبوم دقیقا چنین کاری را می‌خواهد با مخاطبان خود بکند. (گارت اشتاین نویسنده پرفروش)

کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌هایی با حال و هوای معنوی و مذهبی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید روایتی جالب و خلاقانه در این باره بشنوید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

میچ آلبوم را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز میچ آلبوم (Mitch Albom) نام دارد که موفق شده به طور متوالی در پنج شماره نخست فهرست این سایت قرار بگیرد. او در سال 1958 میلادی در پاسائیک نیوجرسی در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و تاکنون شغل‌های مختلفی را تجربه کرده است؛ از فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی گرفته تا روزنامه نگاری در حوزه ورزشی.

او با نوشتن کتاب پرفروش و مشهور سه‌شنبه‌ها با موری به شهرت رسید؛ کتابی که چهار سال متوالی در رتبه‌های نخستین لیست نیویورک تایمز قرار داشت. تمامی آثار این نویسنده آمریکایی تاکنون به بیش از چهل و دو زبان دنیا ترجمه شده و بیش از سی و سه میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است.

میچ آلبوم علاوه بر نویسندگی یک موسسه خیریه در شهر دیترویت ایالت میشیگان تاسیس کرده و یک کلینیک پزشکی بیست و چهار ساعته برای کودکان بی خانمان نیز دایر کرده است.

مهم‌ترین آثار این نویسنده مشهور آمریکایی عبارتند از: «ارباب زمان، در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، سه‌شنبه‌ها با موری، کمی ایمان داشته باش، اولین تماس تلفنی از بهشت، یک روز دیگر و سیم‌های جادویی فرانکی پرستو»

در بخشی از کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت می‌شنویم:

باید از اول شروع کنیم؛ همه همین را می‌گویند اما زندگی که شطرنج نیست. آدم وقتی که محبوبش را از دست می‌دهد که دیگر واقعا نمی‌تواند از اول شروع کند؛ بیشتر چیزی‌ست شبیه به ادامه دادن بدون او.

همسر سالی مرده بود، بعد از مدت‌ها بیهوشی مرده بود. طبق گفته‌های بیمارستان موقع طوفان روز اول تابستان بیهوش شده مرده بود. سالی هنوز در زندان بود؛ نه هفته تا آزادی‌اش مانده بود. وقتی به او اطلاع دادند، تمام بدنش سر شد؛ انگار روی ماه ایستاده بود و نابودی زمین را مشاهده کرده بود. حالا دیگر مدام به جیزل فکر می‌کرد؛ هر فکری هم سایه آن روز آخر را به ذهنش می‌انداخت. آن تصادف و حریق و اینکه چطور دنیایش در ثانیه‌ای زیر و رو شد. مهم نبود خود را در خاطرات اندوه بار همسرش غرق می‌کرد چون خاطره نزدیک‌ترین چیز به حضور او بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
هفته‌ای که آن اتفاق افتاد
13 دقیقه
هفته‌ی دوم
18 دقیقه
هفته‌ی سوم
18 دقیقه
هفته‌ی چهارم
18 دقیقه
هفته‌ی پنجم
10 دقیقه
هفته‌ی ششم
30 دقیقه
چهار روز بعد
3 دقیقه
هفته‌ی هفتم
33 دقیقه
سه روز بعد
27 دقیقه
هفته‌ی هشتم
13 دقیقه
هفته‌ی نهم
7 دقیقه
چهار روز بعد
50 دقیقه
هفته‌ی دهم
10 دقیقه
هفته‌ی یازدهم
22 دقیقه
یک روز بعد
33 دقیقه
هفته‌ی دوازدهم
11 دقیقه
دو روز بعد
21 دقیقه
هفته‌ی سیزدهم
25 دقیقه
هفته‌ی چهاردهم
27 دقیقه
هفته‌ی پانزدهم
44 دقیقه
هفته‌ی شانزدهم - بخش یک
33 دقیقه
هفته‌ی شانزدهم - بخش دو
33 دقیقه
روز پخش برنامه - بخش یک
39 دقیقه
روز پخش برنامه - بخش دو
26 دقیقه
روز پخش برنامه - بخش سه
12 دقیقه
پس از نیمه شب
3 دقیقه
روز بعد
19 دقیقه
دو روز بعد
6 دقیقه
دو ماه بعد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت
نویسنده
مترجممهرآیین اخوت
راویعلی عسکری
ناشر چاپینشر هیرمند
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
58000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

شیوا رضایی
۱۴۰۱/۳/۶
کتاب خوبی بود اما واقعیتش درست نتونستم ارتباط برقرار کنم من سه شنبه‌ها با موری رو هم خوندم از این بهتر بود اما با اون هم نتونستم ارتباط برقرار کنم شاید به مزاج من نمیخوره کارای میچ آلبوم عزیز
مریم مهرشاد
۱۴۰۰/۱/۲
در آخر کتاب به این نتیجه رسیدم که خیلی قشنگ بود ولی اوایلش از بس شخصیت داشت گیج می‌شدم و عملا خیلی لذت نمی‌بردم چون اسامی رو قاطی می‌کردم.
نسرین ..
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
میچ آلبوم همیشه با کتاب هاش به زندگی و زنده بودن یک معنای دیگه میده. عالی عالی عالی
کتایون معتقدی
۱۴۰۰/۲/۳
اصلا شبیه کتابهای قبل میچ البوم نبود اصلا
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

برای دریافت کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.