معرفی و دانلود کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

عکس جلد کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی
قیمت:
170000 تومان - 17.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی اثر پرفروش نیویورک‌تایمز با محوریت زنی بیوه است. مایا، سروان بازنشسته‌ی ارتش با مرگ همسرش عزادار می‌شود اما دو هفته بعد، فیلمی از حضور شوهر مرده‌اش در اتاق دخترش می‌بیند... . هارلن کوبن در این رمان حتی مکارترین و تیزهوش‌ترین خوانندگان را فریب می‌دهد و با پایانی حیرت‌انگیز شما را غافلگیر خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

داستانی پرپیچ و خم از دروغ و پنهانکاری. کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی (Fool Me Once) از هارلی کوبن با حضور مایا در مراسم خاکسپاری همسرش شروع می‌شود. جویی در نزاعی ناگهانی به قتل رسیده و حالا همسر و دختر دوساله‌اش باید خود را با نبود او سازگار کنند. مایا که علی‌رغم جوانی، کهنه‌سرباز جنگ است تصمیم دارد رنجش را صبورانه به دوش بکشد، اما وقتی دوستی فکر نصب دوربین در اتاق بچه را مطرح می‌کند نمی‌تواند عقلانیت پشت ایده را انکار کند. فیلم‌برداری مخفیانه راهی آسان برای کم کردن نگرانی‌های اوست غافل از اینکه همین تسلی‌خاطر، رازی عظیم را آشکار می‌کند.

مایا مدت‌هاست ایزابلا، پرستار کودکشان را می‌شناسد. سال‌ها قبل مادر این دختر، دایه‌ی جویی بوده و آن‌ها ارتباطی خانوادگی با همدیگر دارند. بعد از مرگ همسرش داشتن یک پرستار کمک بزرگی است، اما دوست قدیمی‌اش پیشنهاد می‌دهد با نصب دوربین در محل بازی ایزابلا و لیلی -دخترش- آن‌ها را زیر نظر بگیرد. خلق ارتشی و مشکوک مایا هم این روش را بیشتر از آشنایی‌های دور و دراز می‌پسندد. پس خیلی زود دوربین به‌صورت مخفی در قاب عکس نصب شده، مادر به حرفه‌اش بازمی‌گردد و همه به زندگی بدون حضور جویی ادامه می‌دهند.

تنها دو هفته بعد از نصب دوربین، مایا زمان چک کردن ویدیوها تصویر نفس‌گیری می‌بیند: جویی زنده و سالم از در وارد می‌شود. او لیلی را در آغوش می‌گیرد، خبری از ایزابلا نیست و دخترش چنان پدر را می‌پذیرد که انگار هنوز با همدیگر زندگی می‌کنند. فضای رازآلود کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی از اینجا بی‌رحمانه مبهم می‌شود: مایا با چشمان خودش خاکسپاری جویی را دیده، چطور ممکن است او زنده باشد؟ ایزابلا کجاست؟ چرا دخترش اینقدر صمیمی و مشتاقانه از جویی استقبال می‌کند؟ آیا افراد دیگری هم از این ماجرا باخبرند؟ مایای شکاک، دیگر نمی‌تواند به چشمانش هم اعتماد کند. او سردرگم و زخم‌خورده به دنبال جواب معماست و در این مسیر به رازهای دیگری پی می‌برد.

رمان یک بار فریبم بدهی که توسط نشر هیرمند منتشر شده، سندی دیگر برای اثبات توانمندی هارلن کوبن در خلق داستان‌های معمایی است. نویسنده‌ی کارکشته بارها و بارها شما را فریب خواهد داد و این کار را آنقدر ماهرانه انجام می‌دهد که آرزو می‌کنید رازهای داستان هرگز تمام نشوند! زمانی که فکر می‌کنید دستش را خوانده‌اید گره‌ای جدید می‌سازد. او شعبده‌باز ماهری است که بهترین حقه‌اش را برای پایان نگهداشته و زمانی که تصور می‌کنید دیگر حرفی برای گفتن نمانده، با پایانی غافلگیرکننده شما را بدرقه می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم گوش جان بسپرید به یکی از برترین رمان‌های معمایی-جنایی که با ترجمه‌ی عالی مهرآیین اخوت به فارسی ترجمه شده و نشر صوتی استودیو نوار نسخه‌ی گویای آن را تهیه است.

جوایز و افتخارات کتاب یک بار فریبم بدهی

  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
  • نامزد جایزه اثر منتخب گودریدز در ژانر معمایی و هیجان‌انگیز (2016)

نکوداشت‌های کتاب یک بار فریبم بدهی

  • پایانی غیرمنتظره و ستودنی. (مجله Suspense)
  • یک رمان تریلر هوشمندانه. (Library Journal)
  • هارلن کوبن جادوگر کلمات است (The Huffington Post)
  • این اثر احتمالا قله‌ی نویسندگی هارلن کوبن است. (Providence Journal)
  • حتی افرادی که به اندازه‌ی کافی باهوش هستند تا پایان برخی داستان‌ها را حدس بزنند، از فهمیدن راز این کتاب ناتوان خواهند بود! (Associated Press)
  • هارلن کوبن یکی از نویسندگان بزرگ عصر ماست. فرقی ندارد کدام یک از آثار او را شروع می‌کنید، پیچ‌وخم داستان‌هایش شما را غافلگیر خواهد کرد. (گیلین فیلین، نویسنده‌ی پرفروش کتاب دختر گمشده)

کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید داستانی هیجان‌انگیز، نفس‌گیر، ‌معمایی و غیرقابل‌پیش‌بینی را آغاز کنید این رمان بهترین انتخاب برای شماست!

با هارلن کوبن بیشتر آشنا شویم

داستان‌نویسی که آثارش بیش از 70 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند را چه می‌توان نامید؟ هارلن کوبن متولد 1962 آمریکا و فارغ‌التحصیل رشته‌ی علوم سیاسی است. او برنده جوایز مختلفی مانند ادگار، شیموس و آنتونی بوده و اولین فردی است که هر سه را به دست آورده. مجلات نیویورک‌تایمز، لس‌آنجلس‌تایمز و Chronicle قلمش را می‌ستایند و Philadelphia Inquirer می‌گوید مطالعه‌ی آثار او برای تمامی دوستداران ادبیات داستانی اجباری است.

دامنه‌ی افتخارات کوبن اما به موارد اشاره شده محدود نیست. دریافت مدال افتخار Vermeil برای خدمت فرهنگی از شهردار پاریس، برنده جایزه El Premio del Novela Negra RBA اسپانیا، برنده‌ی جایزه Grand Prix de Lectrices فرانسه و کسب جایزه پرفروش CWA/ITV3 Dagger برای رمان‌نویس جنایی مورد علاقه در انگلستان بخشی از افتخارات وی هستند. از او به‌عنوان استاد نویسندگی عصر یاد می‌شود و ترجمه‌ی آثارش به زبان فارسی را می‌توان نعمتی برای علاقه‌مندان ژانر معمای-جنایی دانست.

هارلن کوبن (Harlan Coben) نابغه‌ی رمان‌های جنایی- معمایی است. داستان‌های او الهام‌بخش چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی بودند که Safe (سریال نتفلکیس)، The Five (سریال بریتانیایی) و Keine zweite Chance (سریال آلمانی) برخی از آن‌ها هستند. فیلم سینمایی Ne le dis à personne تولید فرانسه براساس کتاب «به هیچ‌کس نگو» ساخته شد که جوایز برجسته‌ی سال را از آن خود کرد. این اثر در آمریکا پرفروش‌ترین فیلم خارجی باکس‌آفیس بود، در فرانسه لومیر را به دست آورد و برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم جشنواره سزار شد. جالب است بدانید کوبن شخصا تهیه‌کنندگی دو مینی‌سریال فرانسوی Just un Regard و No Second Chance را برعهده داشته است.

در بخشی از کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی می‌شنویم

این بخش از ویدیو خیلی طول نکشید. لیلی تازه روی پای جویی نشسته بود که جویی ایستاد و هر دو از میدان دید دوربین بیرون رفتند. ضبط تصویر هم سی ثانیه بعد تمام شد چون حسگرهای حرکتی دوربین را خاموش کردند. همین و بس. دفعه‌ی بعد که دوربین روشن شد ایزابلا و لیلی از آشپزخانه وارد اتاق شدند و مشغول بازی شدند، مثل هر موقع دیگری. مایا دوباره جلو زد اما بقیه روز مثل هر روز دیگری بود. ایزابلا و لیلی. نه شوهر مرده‌اش را دید و نه کس دیگری را. بعد عقب زد و برای دومین‌بار ویدیو را تماشا کرد. بعد برای بار سوم.

- کتاب!

لیلی داشت صبوری‌اش را از دست می‌داد. مایا رو کرد به دخترش. نمی‌دانست چطور سوالش را بپرسد. آرام گفت: عزیز دلم، تو... بابا رو دیدی؟

- بابایی؟

- آره لیلی. بابا رو دیدی؟

لیلی ناگهان غمگین شد: بابایی کجاست؟ بابایی...

مایا نمی‌خواست دخترش را غمگین کند ولی خب این اتفاق هم اتفاق کمی نبود. چطور باید پیش می‌رفت؟ چاره‌ای نداشت جز آنکه مستقیم برود سراغ اصل مطلب. ویدیو را یک‌بار دیگر اجرا کرد و به لیلی نشانش داد... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
33 دقیقه
فصل یکم
21 دقیقه
فصل دوم
31 دقیقه
فصل سوم
30 دقیقه
فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم
32 دقیقه
فصل ششم
20 دقیقه
فصل هفتم
26 دقیقه
فصل هشتم
22 دقیقه
فصل نهم
32 دقیقه
فصل دهم
27 دقیقه
فصل یازدهم
25 دقیقه
فصل دوازدهم
29 دقیقه
فصل سیزدهم
29 دقیقه
فصل چهاردهم
10 دقیقه
فصل پانزدهم
24 دقیقه
فصل شانزدهم
32 دقیقه
فصل هفدهم
29 دقیقه
فصل هجدهم
17 دقیقه
فصل نوزدهم
14 دقیقه
فصل بیستم
29 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
17 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
18 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
31 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
19 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
21 دقیقه
فصل بیست‌وششم
22 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
13 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
29 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
13 دقیقه
فصل سی‌ام
29 دقیقه
فصل سی‌ویکم
19 دقیقه
فصل سی‌ودوم
30 دقیقه
فصل سی‌وسوم
13 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
2 دقیقه
معرفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک بار فریبم بدهی
نویسنده
مترجممهرآیین اخوت
راویحامد خدادادی، بهجت توجه
ناشر چاپینشر هیرمند
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
170000 ت - 17.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

K Z
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کتاب خوبی بود، ولی وقتی خلاصه‌اش رو خوندم به نظرم بیشتر هیجان انگیز می‌اومد. بیش از حد به شغل شخص اول تاکید و زیاده روی شده بود. همچنین او به واسطه‌ی شغلش به خودش اجازه می‌داد با هرکس هرطور که می‌خواهد رفتار کند و لحن صحبتش اکثرا خالی از ادب بود، با مامور قانون همکاری نکنه، از همه اطلاعات می‌گرفت و وقتی کوچکترین سوالی ازش می‌پرسیدن یا تلفن رو قطع می‌کرد یا محل رو ترک می‌کرد و در آخر هم سر خود یک نفر رو بکشه، نویسنده سعی داشت این خصوصیات رو به شغل مایا مربوط کنه که اصلا درست نبود، چند جاش واقعا اتفاق غیر قابل پیش بینی‌ای افتاد که خوب بود، آخر داستان هم غیرمنتظره بود ولیکن اغراق زیادی داشت. رمان‌های زیبا معمولا حول محور تنها یک موضوع و اتفاق نمی‌گردند و اتفاقات غیر منتظره در پس زمینه‌ی موضوع اصلی می‌افتند که این رمان ولی تنها یک موضوع داشت. ولی در کل رضایت بخش بود و توصیه می‌کنم تهیه کنید.
و در آخر اگر گوینده‌ی خانم محترم و عزیز این اثر نظرات رو می‌خوانند خواهش میکنم از استادان خبره در جهت تکمیل هنر زیباشون کمک بگیرند چرا که صداگذاری‌ها در خیلی از جاها آزاردهنده بود. تشکر و خسته نباشید.
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
درکل کتاب خوبی بود هم ازنظر محتوا هم فضاسازی و به خوبی به شخصیت‌ها پرداخته بود. خانواده جتایتکارو فاسد جویی رو به خوبی به تصویرکشیده بود. پایان غافلگیرکننده‌ای داشت اصلا قابل حدس نبود. بنظرم مرگ مایا‌ی مقدار فضای هزن انگیز و ناراحت کننده‌ای به داستان میده اما میتونست بهتر تموم شه چون همچین پایانی و بنظرم کلیشه‌ای غیرواقعی بود مثل فیلمهای هندی که قهرمان داستان خودشو فدای افشای حقیقت میکنه. و رابطه‌ی جویی و مایا بنظرم زیادی کلی توصیف شده بود اصلا بهش اشاره‌ای نشده بود خیلی کلی اینکه مایا افسر ارتش امریکا بوده و با‌ی ادم خیلی متمول پولدار که ازقضا چند فقره قتل کلی جنایت و فساد توی کارنامه ش داره ازدواج میکنه که حاصلش‌ی دختربچه‌ی ۲ ساله س که اصلا نسبت به پدرو مادرش هیج حس خاص و دلبستگی نداره نه اسمی ازپدر ویا حتی مادرش نمیاره. بیشتر وابسته‌ی پرستارو مهد کودکشه. و اینکه مایا اخر داستان به شوهر خواهرش ابراز احساسات میکنه‌ی مقدار گیج کننده س اما درکل خوب بود ممنون ازکتابراه
M R
۱۴۰۱/۱۰/۴
به عنوان کتاب معمایی کتاب خوب و جذابیه و دوست دارین داستان رو دنبال کنید تا حقیقت رو متوجه بشید. داستان قتل همسر یک افسر ارتش آمریکاست که سابقا در عراق میجنگیده و طی یک اتفاق همسرش کشته میشه. به دنبال این اتفاق پلیس در جستجوی قاتل اون هست و خانم قهرمان داستان هم به دنبال کشف حقایقی که در گذشته وارد اتفاق افتاده ماجراهای خطرناکی میشه. کلیات داستان خوب بود و پایان غافلگیرکننده‌ای داشت. بجز چند مورد که تا انتهای داستان بلاتکلیف میمونه بقیه ش خوب بود. قسمتهایی از آخر داستان کمی غیرواقعی بود و البته رابطه قهرمان داستان با همسر مقتولش هم پر از ابهام و علامت سوال باقی موند. تنها ایرادی که باید اشاره کنم خوانش داستان بود. صدای گوینده بد نبود اما تغییر صداشون برای شخصیت‌های مختلف خیلی خیلی بد بود و فکرمیکنم اگر با صدای خودشون اجرا میشد بهتر بود.
محمد اسائیان
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
این رمان معمایی و جنایی در عین حال که داستان بدی ندارد دارای اشکالات قابل توجهی است. اول اینکه شخصیت پردازی بسیار ضعیف است به گونه‌ای که شخصیت اول داستان و بطور کل تمامی شخصیتها تا انتها با خواننده غریبه هستند. این در حالی است که این اشکال با تغییراتی که گوینده در قالب شخصیتهای مختلف به گویشش میدهد کمی بهتر شده. بدیهی است اگر خود کتاب را بخوانید این اشکال خیلی بارزتر خواهد بود. شخصیت اصلی داستان مثل ربات یا عروسکی است که اصلا حس زنده بودن به خواننده نمیدهد و این ایراد مستقیم به نویسنده بر میگردد. داستان ضعیف است و حس و حال خوبی به خواننده نمیدهد و از آن دسته داستانهاست که ساعتی بعد از اتمام خواندنش بکل فراموش میشود.
با این حال از گوینده و کتابراه سپاسگزارم
Fariba
۱۴۰۱/۸/۲۴
داستانی زیبا پر از ابهام و پرکشش که شمارو تا انتها به دنبال خودش میکشد و هرگز نمیتونید حدس بزنید چه پایانی خواهد داشت. فقط لازمه این مورد رو عنوان کنم انتقادم نسبت به زمانیه که راوی به جای نقشهای دیگه صحبت میکردن! اون مدل صدا فقط مناسب پسرهای نوجوانه ولی برای خانمهای داستان مثل کارولایان و ایلین که صحبت کردن اصلا خوب نبود.
از اون صدا برای آقایان مسن تر یا حتی جویی هم استفاده شده که بازهم فکر میکنم یک صدای مردانه تر مناسب  بود. اگر تمام داستان رو خود خانم راوی و با صدای زیبای خودشون اجرا میکردند خیلی دلنشین تر بود. این تنها نقطه ضعف این داستان صوتی بود.
Samira Naraghi
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب جذابی بود پر از سورپرایز‌های رنگ وارنگ.. برای من به عنوان یک مخاطب بسیار جالب بود که آسیب‌های سرباز‌ها رو بعد جنگ بدین گونه روان روایت میکرد و شاید خیلی‌ها مثل من تا قبل این داستان درکی از آسیب‌های سربازان جنگ رفته نداشتن، شخصیت مایا هم جالب بود در عین قدرت با ترس هایش کلنجار می‌رفت، ولی شخصیت ادی هم قابل ستایش بود، مردی که بلاخره توانست با خودش کنار بیاید الکل را کنار بگذارد و سه بچه‌ها را به بهترین نحو تربیت کند، به نظرم از آن کتاب‌هایی بود که ارزش خواندن داشت کتابی نبود که بعد اتمام به این راحتی‌ها از ذهن دور شود
فهیمه نوروزی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
رمان قشنگی هست و من خیلی دوستش داشتم…خیلی جذاب و پرکشش بود…خانم خوانشگر خیلی هنرمندانه و عالی بودند👏👏واقعا غیر قابل پیش بینی هست…یکی از بهترین داستانهای معمایی…
من این کتاب رو به همه دوستان توصیه میکنم، هم خانمها و هم اقایان.
کتابی هست ک بعد از اتمامش چند روزی بهش فکر میکردم. و مجددا گوش میدم و برای کتابخانه‌ام نسخه چاپیشو تهیه میکنم.
ممنونم از کتابراه
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۸/۲۴
فوق العاده بودکتاب در مورد زندگی بعد از جنگ یک سرباز آمریکایی است و کشف قتل‌های یک قاتل که از نزدیکان این سرباز است. نویسنده با قلمی بسیار قوی داستان را می‌نویسد به شکلی که تا پایان داستان خواننده را به دنبال خود می‌کشاند. من بی نهایت لذت بردم و این بار سوم است که نظرم را می‌نویسم و نمی‌دانم دوبار قبل چرا منتشر نشد. منتظر کتابهای صوتی دیگر این نویسنده هستم.
بیتا بقالان
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کتابی خوبی بود و تا اخر داستان متوجه ماجرا نشدم
فقط از نظر من صدای راوی برای نقش اول زن با وجهه اجتماعی که داشت بسیار لوس و شل بود. صدای تمام مردهای داستان هم با یک اهنگ بود و فرقی بینشون نبود که البته توقع زیادی هست که یک خانم هر چند که گوینده باشه بتونه صداهای مردانه متنوعی را تقلید کنه
در کل ممنون
خاطره
۱۴۰۱/۹/۲۳
هیجان انگیز، جذاب، دلنشین، سراسر کشش وفراز ونشیب👌به تمام دوستداران کتاب جنایی به شدت توصیه میکنم خریدش رو💯در ضمن خانم گوینده بی نظیر بود وبه جذابیت داستان اضافه کرده بود بسیار زیبا ومسلط وگیرا گویندگی کرد😍🤩تو عمرم کتابی به این سبک نخونده بودم. داستان غیر تکراری بود👍
نیلوفر ملکی
۱۴۰۱/۹/۶
یه داستان معمایی جالب بود فصلهای ابتدایی خیلی جذاب بودند و شنونده را به گوش دادن باقی ماجرا ترغیب می کردند اتفاقات جوری در کنار هم به طرز مناسبی قرار گرفتند و روایت میشدند که گره های داستان به موقع باز میشدند و اوج داستان هم که سه فصل آخر بود صدای گوینده هم خوب بود
Tata
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب خیلی خوبی بود، چند جا واقعا شک میکنی که همسر مایا زنده است یا مرده، تا پایان داستان خیلی عالی مخاطب رو دنبال خودش میکشه و جذب میکنه، واقعا نمیشد حدس زد داره چه اتفاقی میوفته. توصیه میکنم حتما گوش بدید، عالیه. با تشکر از کتابراه و نشر صوتی استودیو نوار.
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۲/۴/۶
بسیار بسیار عالی بود. در مورد سرباز امریکایی که از جنگ برمیگرده و بامشکلاتی رو برومیشه و خانواده ثروتمند و جنایتکارش که دست به هر کاری میزنند تا بتونند موقعیت خودشون رو حفظ کنند و در این بین اتفاقاتی میفته که شنیدنش فوق العاده جذاب وعالیه.
طاهره شهبازی
۱۴۰۱/۹/۶
کتاب خوبی بود. احتمالا شما هم تا آخر داستان، نمی‌توانید حدس بزنید که چه اتفاقاتی افتاده و چه کسی یا چه کسانی باعث مرگ کشته شده‌ها هستند. در هر مرحله از داستان، مخاطب در حال حدس و گمان است و در نهایت بیشتر آن‌ها اشتباه از کار در می‌آید.
مهسا جهانی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب جالبی بود فقط یه مشکل داشت، اونم اینکه صدای بقیه شخصیت‌ها به غیر از مایا غیرقابل تحمل بود، همه یا لات شده بودن یا یه جورایی خنگ! کاش گوینده همه کاراکترها رو با صدای خودشون میخوندن و سعی در تغییر صدا نداشتن
مشاهده همه نظرات 60

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

برای دریافت کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.