معرفی و دانلود کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید

عکس جلد کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید

کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید، اثر دیگری از ناپلئون هیل، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور بدون فدا کردن آرامش روان و تعادل زندگی‌تان به موفقیت‌های مالی دست پیدا کنید. توصیه‌های این کتاب باعث خواهند شد با داشتن آرامش درونی و ذهنی به موفقیت و شادی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان قرن بیستم در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری به‌شمار می‌رود و برخی او را یکی از پیشگامان این حوزه می‌دانند. عمده‌ی شهرت ناپلئون هیل مدیون کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) است که میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است و به چندین زبان ترجمه شده است. کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید (Grow Rich!: With Peace of Mind) ادامه‌دهنده‌ی ایده‌های مطرح‌شده توسط این نویسنده در کتاب‌های قبلی‌اش و به‌ویژه کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید

اولین درسی که ناپلئون هیل در کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید به بیان آن می‌پردازد، اهمیت تعادل در زندگی‌ست. او بیان می‌کند رسیدن به موفقیت واقعی، بدون ایجاد تعادلی بین ثروت و سلامتی ممکن نیست و تنها با به دست آوردن چنین هماهنگی‌ای می‌توان به موفقیت پایدار و شادی دست پیدا کرد. مشکلات روانی و نگرانی‌ها، بزرگ‌ترین مانع بر سر راه موفقیت خواهند بود و تا زمانی که فرد به هماهنگی با جهان اطرافش نرسد و آرامش ذهنی نداشته باشد، نمی‌تواند موفقیت را دنبال کند.

از طرف دیگر، برای کسب موفقیت و ثروت، افراد باید ذهنیت فقیر خود را کنار بگذارند و به اینکه «جهان سرشار از فرصت‌ها، نعمت‌ها و ثروت است» ایمان بیاورند. این باور باعث خواهد شد ثروت به سمت‌تان سرازیر شود و فرصت‌ها و امکانات بیشتری برای موفقیت در برابرتان قرار بگیرد.

نکته‌ی مهم دیگری که ناپلئون هیل در کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید به آن اشاره می‌کند، داشتن اهداف مشخص و واضحی است که بتوانند راهنمای شما در مسیر موفقیت و پیشرفت باشند. نداشتن هدف، انگیزه‌ی شما را از بین خواهد برد و باعث خواهد شد انرژی و نیروی کافی برای ادامه دادن نداشته باشید. داشتن اهداف واضح و مشخص باعث می‌شود بتوانید به‌طور پیوسته خودتان را ارزیابی و نقد کنید و شتاب خود را از دست ندهید.

کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید، با نشان دادن اهمیت مثبت‌اندیشی از شما می‌خواهد به جای اینکه به گذشته و اشتباهات‌تان فکر کنید، موفقیت‌های آینده را در نظر داشته باشید. ناپلئون هیل، به خوبی نشان می‌دهد بسیاری از اشتباهات و ناکامی‌های گذشته، آینده‌تان را سرشار می‌کنند و می‌توانند راهنمای خوبی برای موفق شدن باشند. فکر کردن به اشتباهات، حس ترس را در شما ایجاد می‌کند و شما تا زمانی که حس ترس را کنار نگذارید، به معنای واقعی کلمه «آزاد» نخواهید بود. داشتن این آزادی برای رسیدن به آرامش ذهن بسیار اساسی است.

کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید، توسط انتشارات لیوسا و با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی ماه آوا به گویندگی گشتاسب امجدی تهیه کرده است.

کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که از آرامش ذهنی و درونی خود در مسیر پیشرفت و ثروت‌اندوزی استفاده کنید، این کتاب صوتی راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید می‌شنویم

وقتی هنوز در وایس کانتی ویرجینیا جوان فقیری بودم، 25 سنت دادم و یک بلیط بخت‌آزمایی خریدم. جایزه‌اش یک اسب بود. من برنده شدم. در آن روزگار، اسب برای یک خانواده‌ی کشاورز بسیار ارزشمند بود و همگان معتقد بودند که اسب بسیار خوبی نصیب من شده است. با غرور و افتخار، سوار اسب شدم. چقدر خوش‌شانس بودم. آیا به راستی این گونه بود؟

پس از آنکه که اسبم را در طویله گذاشتم، به او بلوط، ذرت و یونجه دادم. در همان شب، او از طویله بیرون آمد، به سمت رودخانه رفت تا آب بنوشد. آن‌قدر آب نوشید که شکمش باد کرد و مُرد. پنج دلار برایم هزینه برداشت تا او را دفن کردم. این هم از بخت خوش من. با این‌حال، چه کسی از مزایای گذشته خبر دارد؟ سال‌ها بعد در موقعیتی قرار گرفتم تا به گذشته‌ها نگاه کنم. به این نتیجه رسیدم که آن حادثه، برای من فایده‌ی فراوانی داشته است. از آن به بعد، هرگز تن به ریسک ندادم تا در قماری شرکت کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
پیشگفتار
43 دقیقه
فصل اول: ذهن‌تان را بشناسید و زندگی خود را تحقق بخشید
39 دقیقه
فصل دوم: درها را به روی گذشته‌ها ببندید
29 دقیقه
فصل سوم: نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به همراه می‌آورد
29 دقیقه
فصل چهارم: با رها شدن از ترس، مهیای زندگی می‌شوید
39 دقیقه
فصل پنجم: شما بر پول مسلط هستید یا پول بر شما حکومت می‌کند؟
31 دقیقه
فصل ششم: هنر پسندیده‌ی سهیم شدن ثروت
34 دقیقه
فصل هفتم: چگونه نفس سالمی ایجاد کنیم؟
22 دقیقه
فصل هشتم: چگونه انرژی جنسی را به نیروی موفقیت تبدیل کنید؟
42 دقیقه
فصل نهم: برای موفقیت در زندگی، خودتان باشید
35 دقیقه
فصل دهم: گروه مغز متفکر
37 دقیقه
فصل یازدهم: با استفاده از قانون جاودانه‌ی جبران، به توانمندی برسید
44 دقیقه
فصل دوازدهم: شما آدم مهمی هستید، برای مدت کوتاهی
17 دقیقه
فصل سیزدهم: نه خیلی زیاد، نه خیلی کم
33 دقیقه
فصل چهاردهم: قدرت جادویی باور
44 دقیقه
فصل پانزدهم: اشتیاق و چیزی بیشتر
47 دقیقه
فصل شانزدهم: می‌توانید تصمیم بگیرید از زندگی‌ای که خداوند به شما داده، چگونه استفاده کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید

رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
سلام عزیزان. ممنونم از کتابراه. کتاب فوق العاده خوبی هست ولی باید چندین و چندین بار گوش بدید. کاش وقتی سنم کم بود میخوندمش
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
باز هم عمو ناپلئون و کتاب عالی دیگه از ایشون ممنون از ترجمه و ارائه صوتی اون ممنون کتابراه
احمدکرماجانی
۱۴۰۲/۶/۲۸
به جرأت میشه گفت که زندگی رو تغییر چشمگیری میده. حتما حتما مطالعه بشه
سونیا حقیقی
۱۴۰۳/۱/۱۷
باز هم ناپلئون با کتابهاش درخشیده کتابی بی‌نظیر و خوب که باید خواند
دانیال دلیل
۱۴۰۳/۱/۱۴
عالی، فقط باید چندین بار خوند تا متوجه حرف هاش شد
mmm mmm
۱۴۰۲/۷/۲۳
صدا یکنواخت است، متن کتاب پر از داستان‌های قدیمی است
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید

برای دریافت کتاب صوتی با آرامش ذهن به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.