معرفی و دانلود کتاب صوتی باکره‌ها

عکس جلد کتاب صوتی باکره‌ها
قیمت:
۹۲۰۰۰ 64400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باکره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باکره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باکره‌ها

الکس مایکلیدیس در کتاب صوتی باکره‌ها داستان دختر جوانی را تعریف می‌کند که به قتل رسیده است و اکنون روانکاوی کارکشته درصدد آن برمی‌آید تا سرنخ‌های این فاجعه‌ی هولناک را کنار یکدیگر قرار دهد و به حقیقت پشت این قتل فجیع دست یابد. این اثر در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و در فهرست بهترین کتاب‌های معمایی، جنایی و رازآلود وبسایت آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی باکره‌ها

ماریانا آندروس، یکی از شخصیت‌های اصلی کتاب صوتی باکره‌ها (The Maidens) یک گروه‌درمانگر متعهد و کارکشته است که به‌سبب تجربه‌ی کاری غنی‌اش خوب می‌داند که روند بهبودی پس از تروما تا چه میزان می‌تواند دشوار باشد. از همین روست که نسبت به بسیاری از مراجعان خود همدلی زیادی نشان می‌دهد. ماریانا از ارثیه‌ی بزرگی برخوردار است و کم‌وکاستی ندارد اما با این حال به کار خود ادامه می‌دهد، زیرا او اساساً از کمک کردن به دیگران لذت می‌برد.

ماریانا در تمام طول زندگی خود پیوسته در حال تجربه کردن فقدان و فراق بوده و تقریباً همه‌ی کسانی را که تابه‌حال دوست داشته از دست داده است. اکنون تنها کسی که از میان اعضای خانواده‌ی او برایش باقی مانده، خواهرزاده‌اش زویی است که درحال‌حاضر در دانشگاه کمبریج درس می‌خواند. زویی تنها کس‌وکار ماریانا در این دنیاست و به‌همین‌خاطر شبی که ماریانا صدای مضطرب و وحشت‌زده‌ی او را از پشت تلفن می‌شنود، در سریع‌ترین زمان ممکن سوار قطار می‌شود تا خود را به او برساند. ماجرا از این قرار است که شب گذشته جسدی متعلق به تارا، دوست صمیمی زویی پیدا شده است و از قرار معلوم، دختر به مرگ طبیعی نمرده است و پای یک قاتل در میان است.

در اینجاست که پای شخصیت مهم دیگری به داستان باز می‌شود: ادوارد فوسکا، استاد خوش‌قیافه و کاریزماتیکی که در دانشگاه کمبریج به تدریس تراژدی‌های یونانی می‌پردازد. الکس مایکلیدیس در کتاب صوتی باکره‌ها با تبحری مثال‌زدنی جنایتی فجیع را که در محیطی آکادمیک به وقوع می‌پیوندد، در کنار اسطوره‌های یونانی قرار می‌دهد. مبحثی جذاب و گیرا که ازقضا ادوارد فوسکا مدرس آن است. او از جانب کارکنان و دانشجویان به ویژه اعضای یک انجمن مخفی از دانشجویان دختر به نام «باکره‌ها» مورد تحسین و احترام قرار می‌گیرد. اما ماریانا آنقدرها هم به فوسکا خوش‌بین نیست. آیا این شک و بدبینی ارتباطی با پرونده‌ی قتل تارا دارد؟ انگیزه‌ی وقوع این قتل چه بوده است و آیا دست‌هایی در پشت پرده مشغول انجام کارهایی هستند؟ شما چه فکر می‌کنید؟

در این اثر ترجمه‌ی سامان شهرکی را با صدای سحر بیرانوند و هوتن شاطری‌پور می‌شنوید. کتاب صوتی باکره‌ها به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات آموت تهیه و منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی باکره‌ها

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • بهترین کتاب سال 2021 به انتخاب Barnes and Nobel
  • نامزد بهترین کتاب معمایی و جنایی گودریدز در سال 2021
  • از بهترین کتاب‌های معمایی، جنایی و رازآلود وبسایت آمازون
  • بهترین کتاب 2021 به انتخاب Parade

نکوداشت‌های کتاب صوتی باکره‌ها

  • کتاب بعدی الکس مایکلیدیس که مدت‌ها انتظار آن را کشیدیم، یعنی رمان «باکره‌ها» بالاخره منتشر شد. رمانی که ماجرایی فریبنده است و عناصری غیرقابل مقاومت دارد. (نیویورک تایمز)

  • رمانی سرشار از ارجاعات رویایی به اساطیر یونان و قتل‌های باستانی آیینی. مایکلیدس با این کتاب خود را به‌عنوان نیرویی توقف‌ناپذیر در ژانر رمان هیجان‌انگیز معرفی می‌کند. (Esquire)

  • زیبا، شوم و هیجان‌انگیز. الکس مایکلیدیس در کتاب باکره‌ها یکی از بزرگترین آثار ادبی هیجان‌انگیز دهه گذشته‌ی را در اختیار شما می‌گذارد. (کریس ویتاکر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • نویسنده‌ی کتاب «بیمار خاموش» که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با این کتاب برای همیشه خود را به عنوان یک نویسنده‌ی برتر و مدرن به مخاطبانش ثابت کرد. رمان باکره‌ها ترکیبی استادانه و تأمل‌برانگیز از اساطیر یونان و یک طرح هوشمندانه است. (Newsweek)

  • یک اثر بی‌نظیر که ماهرانه قتل، روانشناسی و داستان اساطیر یونانی را در کنار هم قرار می‌دهد. (Belfast Telegraph)

کتاب صوتی باکره‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های جنایی را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

با الکس مایکلیدیس بیشتر آشنا شویم

این نویسنده در سال 1977 در قبرس به دنیا آمد. الکس مایکلیدیس (Alex Michaelides) تحصیلات خود را در رشته‌‌ی ادبیات انگلیسی، در دانشگاه کمبریج تکمیل کرد و پس از آن در رشته‌ی فیلمنامه‌نویسی فارغ‌التحصیل شد. وی در سال‌های 2013 و 2018 دو فیلم‌نامه‌ی سینمایی نوشت و از همین طریق موفق شد در بین مردم به‌عنوان یک فیلمنامه‌نویس موفق شناخته شود.

نخستین رمان الکس مایکلیدیس «بیمار خاموش» بود که در سال 2019 آن را منتشر کرد. این اثر پس از مدتی با استقبال قابل توجهی از جانب مخاطبان مواجه شد و موفقیت زیادی به دست آورد.

در بخشی از کتاب صوتی باکره‌ها می‌شنویم

قریب به چهارده ماه از آن زمان و از مرگ سباستین گذشته بود. ولی ماریانا هنوز آنجا بود. همچنان در ساحل ناکسوس گیر افتاده بود و تا ابد هم گرفتار آن مکان بود. فلج و ناتوان شده بود. مثل دمتر، وقتی که هادس، دختر دلبند او پرسفونه را دزدید، و آن را به جهان زیرین برد تا عروسش شود، دمتر از هم پاشید و در غم غوطه‌ور شد. از جایش تکان نخورد و نگذاشت کسی تکانش دهد. فقط نشست و زار زد و هرچه در اطرافش بود، تمام اجزای طبیعت با او زار زدند. تابستان به زمستان و روز به شب تبدیل شد. زمین در ماتم نشست یا به عبارت دقیق‌تر مالیخولیایی شد. ماریانا چنین وضعی داشت. حالا که به سنت کریستوفر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد، اضطرابش بیشتر شده بود و آشنایی خیابان‌ها، عقب راندن خاطرات را در سرش سخت می‌کرد. روح سباستین هر گوشه‌ای منتظر بود. ماریانا سرش را پایین گرفت و توجه نکرد. مثل سربازی که بی‌اعتنا از حریم دشمن عبور کند. اگر می‌خواست کمک‌‌حال زویی باشد، باید خودش را جمع‌وجور می‌کرد. برای همین آنجا بود. برای زویی. خدا می‌دانست اگر غیر از این بود پا در کمبریج نمی‌گذاشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
42 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
54 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
41 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
56 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
41 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
50 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
45 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
31 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
28 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
35 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
33 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
31 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
39 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
42 دقیقه
بخش چهارم - قسمت سوم
51 دقیقه
بخش چهارم - قسمت چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش ششم
13 دقیقه
بخش آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باکره‌ها
نویسنده
مترجمسامان شهرکی
راویسحر بیرانوند، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۲۰۰۰ 64400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باکره‌ها

علی نژاداسماعیل
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
متاسفانه انتشارات آموت از لحاظ وفاداری به متن اصلی و احترام به مخاطب و شعور او، کاملا ناشیانه عمل میکند و با سانسور‌های گاه و بیگاه داستان کتاب را به کل عوض میکند،
با بررسی کتاب‌های ما شروعش میکنیم از کالین هوور در دو نشر آموت و میلکان، متوجه شدم نشر آموت سانسورهایی کاملا دلخواه و از روی تفنن روی
متن انجام داده در صورتی که دو کتاب از یک فیلتر ارشادی عبور کرده بودند، شدت سانسورها به نحوی بود که کاملا صحنه تصرف در متن احساس میشد و گاه مسیر داستان عوض میشد.
حال اینکه وجود آن‌ها برای پیشبرد داستان کاملا ضروری مینمود.
توصیه من به شما این است که حتی الامکان از بین کتاب‌هایی که در نشر آموت و هر نشری به جز آموت مشترک هستند، نشر دوم را انتخاب کنید و از داستان اصلی و کمتر سانسور شده لذت ببرید.
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب منحصر بفرد و راوی هم کارش واقعا عالی بود … بارزترین موردی که در مورد این کتاب میتونم بهش اشاره کنم این بود که به هیچ عنوان «قابل پیش بینی نبود» هرکس وقتی رمانی رو میخونه اغلب در مورد اینکه آخر داستان چطور میشه نظری داره و هرچقدر این نظرها به چیزی که آخر داستان اتفاق می‌افته نزدیکتر باشه یعنی و قابل پیش بینی بالطبع یعنی پیش پا افتاده و مشابه‌های زیادی داره و که این فاکتور درکاهش کیفیت آن تاثیر بسزایی داره و بطور خلاصه یعنی داستان تکراری و خسته کننده میشه ولی در مورد این کتاب نویسنده بطور مشهودی تلاش کرده و این مورد رو کاملا لحاظ کرده… خیلی برام جالب بود و بعداز تموم شدن داستان متوجه شدم بصورت تعمدی بعضی جاهای داستان یکسری سرنخ‌ها به خواننده میده تا آخرش رو حدس بزنه و غافل از اینکه همه این سرنخ‌ها در واقع نکته انحرافی داستان بوده و به این صورت نویسنده تلاش کرده که موضوع قابل پیش بینی و حدس زدن نباشه و تقریبا هر نتیجه گیری زودهنگام اشتباه باشه و این هم باعث شده داستان نهایتا هیجان و جذابیت خاص و منحصر بفردی رو دارا باشه. برای علاقه منذان داستان‌های معمایی و رازآلود و تکان دهنده که تا حدی عنصر رمانتیک و عشق و عاشقی (البته نه در حدی که زننده باشه و به اندازه و لذتبخش) اکیدا توصیه میکنم. باتشکر از کتابراه بخاطر عرضه این داستان شنیدنی🌹
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۸/۲۷
سلام. کتاب باکره‌ها رمان جذاب و پر کششی هست که طرفداران رمان‌ها و داستان‌های جنایی را به خود جذب می‌کند و دوست داری هر چه سریعتر گوشش کنی و به آخر کتاب برسی. از بین دو رمان بیمار خاموش و باکره‌ها من رمان بیمار خاموش را بیشتر دوست داشتم. چون انسجام بهتری داشت و در پایان سوالی در ذهن خواننده باقی ولی نمی‌ماند. در رمان باکره‌ها به شخصیت سباستین خیلی پرداخته نشده بود و تا پایان داستان مرموز باقی ماند. پایان داستان را نمی‌توان حدس زد. در کل من دوست داشتم و به دوستداران کتابهای صوتی توصیه میکنم اجرا بسیار عالی و بی نقص بود. ولی همانطور که راوی یکی از شخصیت‌ها آقا بودند. کاش چند نفر یک کتاب را اجرا می‌کردند. ولی راوی با تلاش خوبش شخصیت‌های مرد را خوب در آورده بود و وقتی جای هرکسی صحبت می‌کرد راحت میشد فهمید که کدام شخصیت هست. ممنون از کتابراه
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
داستان جذابی بود نمی‌شد آخرشو حدس زد جالبه که همه شخصیت‌های اصلی به نوعی درگیری‌های روحی روانی داشتند و همه ریشه در کودکی آن‌ها داشت واقعا چقدر دوران کودکی مهمه و چقدر پدر ومادر در شخصیت فرزندان موثر هستند نه فقط وراثتی شاید بیشتر تربیتی و از طریق کنش و واکنش‌های آن‌ها بهر حال من داستان رو دوست و و داشتم زود به پایان رسوندم زیرا در یک محیط دانشگاهی اتفاق افتاد برام عجیب بود سه قتل واقعی وفجیع پشت سر هم در یک دانشکده معروف اتفاق می‌افتد و در جامعه آب از آب تکان نمی‌خورد و نکته دیگه جالب توجه این هست که در کشف جرم و مجرم روان درمانگر انگیزه‌ها رو بررسی می‌کرد ولی پلیس دلایل مادی و ظاهری رو و اهمیتی به انگیزه‌ها نمی‌داد اما در آخر انگیزه‌های روانی جانی را بجای زندان روانه بیمارستان روانی کرد
شعری اولیا
۱۴۰۲/۱۲/۱
داستان جذابی بود. با شنیدن نمونه و خواندن نظرات اصلا نتوانستم حدس بزنم چنین تمی دارد و البته قشنگ بود و لذت بردم. این داستان به شکل‌های مختلف به اهمیت روزگار کودکی در شکل گیری شخصیت فرد اشاره می‌کند و خطراتی که کودک یا نوجوان را از نظر روانی تهدید می‌کند نشان می‌دهد. البته اصلا رمان نوجوان نیست. چه قطعا مخاطبش بزرگسال است. بسیار خوش باوری‌ها و اعتماد‌های بی جا و کور بودن نسبت به حقایق که هر روز در زندگی مان اتفاق می‌افتد و متوجه ش نیستیم!!! … داستان تذکران جالبی داشت…
و البته یک پایان غیر منتظره. در طول داستان شک کردم که روند داستان طوری است که احتمالا می‌خواهد تغییر مسیر دهد و غافلگیرمان کند ولی اصلا نتوانستم حدس بزنم چگونه. و زمانی که قطعه‌های مختلف داستان به هم رسیدند راز بر ملا شد.
ممنونم از گویندگی ماهرانه و جذاب داستان.
سارینا دهدشتی
۱۴۰۲/۸/۲۳
سلام و درود من دو اثر از این نویسنده چیره دست را مطالعه کردم و واقعا از خواندن هردو اثر بسیار لذت بردم. کتابی در سبک جنایی _روانشناسی با داستان درمانگری گروهی که درگیر قضیه‌ی قتل‌هایی زنجیره‌ای میشود. و در آخر داستان تا حدودی خواننده غافلگیر میشود. این کتاب و کتاب بیمار خاموش ازهمین نویسنده هردو بر برا اهمیت دوران کودکی انسان روی بقیه زندگی تأکید دارند و واقعا هم دوران کودکی هرفرد تاحد زیادی پردازنده‌ی شخصیت افراد برای ادامه‌ی زندگیشان است. امیدوارم پدرو مادر‌های جوان که کودکان را پرورش میدهند، داستان‌ها و کتابهایی را مطالعه کنند تا بتوانند فرزندان بهتر و سالم تری را پرورش دهند. خواندن این اثر را به همه‌ی دوستان توصیه میکنم. درضمن بنظرم خوانش و گویندگی کتاب هم بسیار جالب بود. ممنون از عوامل کتاب و کتابراه عزیز
محمدرضا جوادی
۱۴۰۲/۷/۱۴
باکره‌ها داستانی جنایی معمایی و هیجان انگیز که وقتی شروع میکنید تا انتها بدون وقفه گوش خواهید داد.
ولی خب نقص‌هایی هم دارد که نمیشه ازشون گذشت..
پایان رمان اصلا قابل پیشبینی نیست و سوپرایز خواهید شد ولی این پایان را نویسنده با کلک زدن و منحرف کردن خواننده انجام میدهد که به نظرم کار جالبی نیست و
تعجب شما از این پایان، سوالات زیادی را در ذهن شما بر جای میگذارد.
دومین ایرادی که از کتاب میشود گرفت متن روان و داستانی رمان است که به دور از متن‌هایی قوی و ادبی است و آن را به داستانی صرف مبدل میکند.
البته نویسنده میکوشد تا با وارد کردن اطلاعات تاریخی مخصوصا در مورد اساطیر یونان آن را جبران کند ولی نمیتواند انسجام و پیوند این مسائل تاریخی را به درستی نشان دهد و در پایان تمام آن‌ها را خارج از پایان بندی قرار میدهد.
Mehdi tanha
۱۴۰۲/۸/۲۳
سلام من منتقد حرفه‌ای نیستم اما میخواهم نقدی بنویسم. مایکلیدیس نویسندهء رمان‌های روانشناسی است، در مورد روانشناسی شخصیت‌ها خوب کار کرده اما دربارهء داستان پردازی و روایتگری عملکرد ضعیفی داشته است.. از همه چیز آزاردهنده تر تصویریست که از همسر شخصیت اصلی می‌سازد که در برابر واقعیت چنان تفاوت عمیقی که وجود داشت فقط می‌توان در داستان‌های اساطیری نظرشان را دید. داستان پردازی اول شخص کمی ساده تر است اما بااینحال، چندان هیجان و نقطهء اوج شگفت انگیزی هم وجود نداشت. با همهء اینها،، ارزش خوانده شدن را داشت، چرا که نکات روانشناسی و درک دنیای ناشناختهء درونمان در داستان دیده می‌شود و ارزشمند است. تشکر
کیمیا پورکهن دین
۱۴۰۳/۱/۹
داستان یک زن گروه درمانگر که وقتی یکی از دوستان خواهرزاده‌اش به قتل میرسه به کمک خواهرزاده‌اش میره تا قاتل رو پیدا کنه... ولی داستان اصلا اونجور که فکر میکنید نیست، تا آخرین قسمت داستان قابل حدس نیست، هر احتمالی ممکنه و هر حدسی ب ذهن خطور میکنه. داستان جنایی_روانکاوی و بسیار جذاب که ویژگی غیر قابل پیش بینی بودنش برای اکثر مخاطبا خصوصا علاقه مندان به داستانای معمایی مهمه. قطعا ارزش خوندن یا شنیدنو داره، این نسخه کتاب گویندگان خوبی داشت و فرایند داستان رو خیلی روان میکرد بجز جاهایی که خواننده خانم شخصیت‌های آقا رو گویندگی میکردن که صدای همه مشابه هم بود نقص دیگه‌ای ندیدم.
خاطره
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
داستانی روان شناختی با سوژه‌ای تکراری. خیلی کلمات تکرار میشدن وموضوع کش داده شده. شاید میشد در دو بخش داستان روجمع کرداینطوری هم خواننده خسته نمیشد با موضوعات فرعی وتکراری هم داستان جذاب تر میشد. انگار ازداستان خانه کج اگاتا کریستی تقلید شده بود ولی نسخه‌ای خیلی ضعیف تر. قاتل کسی است که تا اخرش هم فکرش نمیکنید. همچنان پرچم سر اتور کانن داین واگاتا کریستی وسیدنی شلدون بالاست. درست این قبیل داستان‌ها خیلی پیچ وتاب الکی وابکی به داستان میدن ولی فقط خواننده رو خسته میکنند. اجرای گویندگان محشر بود. صدایی زیبا ودلنشین واجرایی هنرمندانه که باعث میشه داستان رو ادامه بدیم.
ستاره
۱۴۰۲/۸/۱۰
داستان رازآلود و هیجان انگیزی بود. در انتهای‌ داستان غافلگیر می‌شویم. آدمهایی که به خیلی نزدیک هستند و ما از شخصیت واقعی آن‌ها بی خبریم. اکثر ما انسانها دچار بیماری‌های خفیف یا حاد روانی هستیم که در زمان مشخص باید مداوا شویم. بیمارهایی روانی خطرناکی هم وجود دارد که دست خوش زندگی گذشته ما است و که افرادی درکنار‌ای بیماران زندگی میکنند میتوانند اولین کسانی باشند که بیمار به آن‌ها آسیب می‌رساند و شناخت ما از آدمهایی که در زندگی ما وارد میشوند کار سختی است شاید سالیانی در کنار کسی زندگی کنیم که متوجه نباشیم که او میتواند خطرناک باشد.
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۴/۸
دورود فراوان به دوستان گروه آوا نامه.
و مخصوصا صدای زیبای خانم سحر بیرانوند که زیبای کتاب را دو چندان کرده بود.
کتاب زیبای بود از این نظر که تا آخرین لحظه نمیشد حدس زد کی پشت این قتل‌ها نشسته و داره بازی میکنه.
و این نشانگر این هست که ما انسان‌ها چقدر در مقابل عشق و نفس خود کوچک هستیم. که کس

اینقدر نمیتونیم متوجه بشیم شاید روزی عزیزترین ما روزی دشمن ما بشود.
پس باید همیشه متوجه رفتار و کردار و اندیشه خود باشیم.
و از دوستانی که طرفدار داستانهای جناهی معماعی هستن
توصیه میکنم حتما به این کتاب زیبا گوش جان بسپارند.
با سپاس فراوان
خانم عدالت
۱۴۰۲/۷/۱۷
سلام، در کل کتاب خوبی بود، ولی نویسنده برای جذاب کردن داستان، زمینه گول زدن شنونده را فراهم می‌کرد جوری که حدس زدن قاتل را مشکل می‌کرد، مثلا صدای گوینده مرد قاتل بودن "فرد" را متبادر می‌کرد و یا طرز صحبت کردن "فرد" در دیدار آخر و داستان در خصوص مادرش... در کل، خوب بود و‌ای کاش بجای شخصیت‌های مرد، گوینده مرد صحبت می‌کرد، سپاس فراوان از کتابراه بخاطر ایجاد لحظات ناب برای ما
Eti Atshani
۱۴۰۲/۲/۲
کتاب، داستان معمایی و جنایی بود، وبنظرم سوژه بسیار به فلیم نامه شبیه بود، روان درمانگری که در این جنایت دخول میکند سالها با دو موجود بیمار خیلی زندگی خوبی داشته کمی بنظر خام میامد، بررسی ذهن راسکل نیکف در جنایت و مکافات مارا به این فکر میاندازد که این گونه کتابها در واقع گزارش ماجرای را میدهند
خانم بیراوند بسیار صدای دلنشینی دارند ولی مردانه خواندنشان کمی ناخوشایند است ممنون از زحمات شما
mohammad navazeni
۱۴۰۲/۵/۱۹
کتاب معرکه‌ای بود. خیلی ذهنمو به چالش کشید. مخصوصا اولش نمیدونستی در مورد کی میخاد بگه‌ مقتول کیه قاتل کیه. تقریبا به هرکسی تو قصه بود مظنون شدم به غیر از کسی که واقعا قاتل بود. پایان داستان هم خیلی قشنگ بود. اصلا‌ی جوری بود هی میگفتم این قاتله بعد معلوم میشد نیست. فقط چیزی که خیلی اذیت میکرد این بود صداشو عوض میکرد راوی اگه از‌ی دوبلر آقا استفاده میشد خیلی بهتر بود
مشاهده همه نظرات 132

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باکره‌ها

برای دریافت کتاب صوتی باکره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.