معرفی و دانلود کتاب صوتی راز داوینچی

عکس جلد کتاب صوتی راز داوینچی
قیمت:
106000 تومان - 11.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز داوینچی

یک ماجراجویی خطرناک در پاریس رازی دوهزار ساله را آشکار می‌کند! کتاب صوتی راز داوینچی نوشته‌ی دن براون شرح ماجراهای رابرت لانگدون است، استاد نمادشناسی هاروارد که برای سخنرانی به فرانسه آمده اما ناخواسته درگیر جنایاتی مخوف می‌شود... این اثر پرفروش شهرتی جهانی دارد و در سال 2006 مورد اقتباس سینمایی نیز قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی راز داوینچی

لوور یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های دنیا است که هر روز بازدیدکنندگان بی‌شماری با شور و شعف از آن دیدار می‌کنند. این مکان شگفت‌انگیز را قبل از هر چیز با تابلوی مونالیزا، مجسمه‌های باستانی و آثاری از سراسر جهان که توسط افراد مختلف گردهم آمده‌اند می‌شناسند، اما زمانی که رابرت لانگدون قدم به آنجا گذاشت فکرش را هم نمی‌کرد که خاطراتی تلخ برای او رقم بخورند. دن براون کتاب صوتی راز داوینچی (The Da Vinci Code) را درست در همین نقطه آغاز می‌کند، جایی که نیروی پلیس مخفی فرانسه در نیمه شب به ملاقات پروفسور مشهور آمریکایی می‌آید.

رابرت که درس نمادشناسی را در یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان تدریس می‌کند برای یک سخنرانی علمی به پاریس سفر کرده. متصدی موزه لوور از او درخواست می‌کند بعد از مراسم با همدیگر دیدار کنند، اما در محل قرار حاضر نمی‌شود. البته لانگدون اندکی از این اتفاق می‌رنجد، اما بعد از روزی سخت، چه چیزی بهتر از یک استراحت طولانی و عمیق؟ به هر حال خواب مسکن هر خستگی و دردی است که زندگی بر افراد تحمیل می‌کند، اما اگر پلیس با عکسی از جسد مثله شده به سراغ شما بیاید، بعید می‌دانیم تا مدت‌ها از فرا رسیدن شب خوشحال شوید!

نیروهای امنیت مخفی به او اطلاع می‌دهند متصدی موزه به قتل رسیده است. صحنه‌ی جنایت مملو از نمادهای متعددی است که کسی جز پروفسور لانگدون قادر به رمزگشایی آن‌ها نیست، به همین دلیل او تمام تلاشش را برای حل معما به کار می‌گیرد. سرنخ‌های باقی مانده گیج‌کننده‌اند تا اینکه یک رمزنگار فرانسوی به اسم سوفی به یاری او می‌شتابد. این دو با کمک یکدیگر نشانه‌هایی را کشف می‌کنند که باور آن‌ها به نظر غیرممکن می‌آید. آیا ماجرایی فراتر از یک دشمنی پست و رذیلانه در کار است؟ قهرمانان کتاب صوتی راز داوینچی متوجه می‌شوند انجمنی سری مرتکب جنایت شده‌اند، افرادی قسی‌القلب که همه چیز را فدای هدف می‌کنند و حالا رابرت و سوفی به دلیل جستجویشان میان آن‌ها و خواسته‌شان قرار گرفته‌اند...

رمان تریلرگونه و معمایی دن براون مانند دیگر آثار او به سرعت درمیان پرفروش‌ترین‌های زمان خود قرار گرفت. پرونده‌های قتل، گروه برادری مخفی و اسراری کهن که او هنرمندانه در سطرهای کتاب گنجانده رضایت مشکل‌پسند‌ترین شنوندگان را نیز به دست می‌آورد. استاد کارکشته‌ی داستان‌های نفس‌گیر در یک ماجراجویی چالش‌برانگیز ذهنتان را درگیر می‌کند و انتظارتان از آثار این ژانر را به شکلی باورنکردنی بالا می‌برد.

اقتباس سینمایی از کتاب راز داوینچی

شرکت Columbia Pictures امتیاز این کتاب را خریداری و فیلمی سینمایی به همین نام را در سال 2006 منتشر کرد. تام هنکس، اودره توتورو و سر ایان مک‌کلین در این اثر حضور داشتند و ران هاوارد نیز کارگردان فیلم بود.

نکوداشت‌های کتاب راز داوینچی

- انتخابی ایده‌آل برای ماجراجویان ادبیات. (Kirkus Reviews Online)
- معمایی پیچیده که زیرک‌ترین شنوندگان هم از یافتن پاسخ نهایی درمی‌مانند. (People)
- مدت‌هاست که منتظر ظهور نویسنده‌ای در این سطح از مهارت و قدرت بودیم. (نیویورک‌تایمز)

کتاب صوتی راز داوینچی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های تریلر و معمایی با رنگ‌وبوی تاریخی از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

با دن براون بیشتر آشنا شویم

دن براون (Dan Brown)، معلمی انگلیسی بود که با نوشتن اولین کتاب خود با نام «رمز داوینچی» به نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز تبدیل شد و توانست شهرتی جهانی کسب کند. رمان‌های او به 52 زبان زنده دنیا ترجمه شده و آثارش تا 200 میلیون نسخه نیز به چاپ رسیده است.

در سال 2005 میلادی، براون از طرف مجله TIME به عنوان یکی از 100 فرد با نفوذ در جهان معرفی شد که سردبیران مجله او را به دلیل زنده نگه داشتن صنعت چاپ و نشر، توجه دوباره به لئوناردو داوینچی و تاریخ مسیحی و افزایش سفر و گردشگری به شهرهای پاریس و رم انتخاب کردند.

پدر دن براون معلم ریاضی بود و مادرش عضو گروه کر کلیسا. او همواره مجذوب مفاهیمی همچون دین و علم بود و همین موضوعات زمینه ساز محتوای کتاب‌هایش شدند. از دیگر آثار هیجان انگیز و پرمخاطب این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «دوزخ، پیدایش (منشا)، راز داوینچی یا رمز داوینچی، فرشتگان و شیاطین» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی راز داوینچی می‌شنویم

یکی دو کیلومتر آن‌سوتر زال درشت اندامیکه سیلاس نام داشت لنگ لنگان وارد ساختمانی مجلل در خیابان لابویر شد. پابند میخ‌داری به دور ران خود بسته بود که کیلیکیوم نام داشت. تمام پیروان راستین طریقت از چنین چیزی استفاده می‌کردند، نواری چرمی که پر از خارهای فلزی و تیز بود و به تن زخم می‌زد تا همیشه یادآور زخم‌های مسیح بر صلیب باشد. روحش از رضایت خاطر خدمت به پروردگار ترانه‌ی سرور سر داده بود. سیلاس وارد سرسرای ورودی شد و چون نمی‌خواست کسی را بیدار کند آرام از پله‌ها بالا رفت. در اتاق خوابش باز بود و در این ساختمان قفل از ممنوعات تلقی می‌شد. وارد شد و در را بست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
24 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
21 دقیقه
قسمت پنجم
21 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
24 دقیقه
قسمت هشتم
31 دقیقه
قسمت نهم
23 دقیقه
قسمت دهم
18 دقیقه
قسمت یازدهم
26 دقیقه
قسمت دوازدهم
32 دقیقه
قسمت سیزدهم
31 دقیقه
قسمت چهاردهم
19 دقیقه
قسمت پانزدهم
26 دقیقه
قسمت شانزدهم
26 دقیقه
قسمت هفدهم
26 دقیقه
قسمت هجدهم
32 دقیقه
قسمت نوزدهم
27 دقیقه
قسمت بیستم
22 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
27 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
29 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
26 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
27 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم
24 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
27 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
28 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
28 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
14 دقیقه
قسمت سی‌ام
25 دقیقه
قسمت سی‌ویکم
18 دقیقه
قسمت سی‌ودوم
11 دقیقه
قسمت سی‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز داوینچی
نویسنده
مترجمحسین شهرابی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپیانتشارات تندیس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
106000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز داوینچی

mahdi mahmoodi
۱۴۰۱/۹/۲۵
راز داوینچی
مذهب، آنچه ما از مذهب می‌دانیم و آنچه واقعیت است و آنچه به عنوان حقیقت بیان شده است.
کتاب بر محوریت دین مسیحیت و اشاره‌ای به دین صهیون و یهودیت دارد. همچنین محوریت آن بر اصلی جذاب که مسیحیت چگونه با دین پگانی ترکیبی ناگسستنی داشته است. این کتاب جنجالی مواردی را به زیر سوال میبرد که و
از آن یا بی خبر بوده ایم یا به ظرافت تاریخی آن توجه‌ای نشده است. گرچه با اسم رُمان راز داوینچی نوشته شده ولی محوریتش زیر سوال بردن مصلحتی است که مسیحیت را وادار به جهت گیری کرده است. کتابی که در جای جای آن نماد جنسیت و تبعیض جنسیتی را به کامل می‌شکند و این ترازو جنسیتی را در هم می‌کوبد. باورها باید درست شوند.
سوال زیبایی که در پایان این کتاب به ذهن شما خطور خواهد کرد، این است که آیا واقعیت دارد؟
نیازی به پاسخی نیست. اگر آگاه باشید نیاز به تاریخ دست کاری شده نخواهید داشت که تفاوت درستی و نادرستی را متوجه شوید. آنچه در درون می‌دانید، درست است گرچه پنهانش کنید!
نیمه پنهان زنانه در دین در تقابل  بر تفکر پدرسالار کلیسا.
رُمانی جذاب و هوشمندانه که شما را از ادامه تا اتمام رها نخواهد ساخت.
آمنه جاویدی
۱۴۰۲/۹/۱۸
صدای روای مناسب کتاب و خوانش بدون غلط با صداسازی مناسب
ژانر داستان معمایی و ماجراجویانه با تم تاریخ ادیان و هنر اروپا و فرامتن فمینیستی و فراماسونری
داستان پر کشش است و ریتم مناسبی دارد
اطلاعات خوبی را مننقل می‌کند
داستان در مورد فرقه‌هایی از مسیحیت است که ظاهرا در اقلیت هستند و معتقدند مسیح و
ازدواج کرده فرزند داشته و برای اثباتش مدارکی هم دارند که مخفی است و یک انجمن سری وجود دارد که این مدارک را پنهان کرده عده‌ای دنبال فاش کردن و عده‌ای بدنیال نابود کردن مدارک هستند. پلیس هم بدنبال دستگیری قاتل
در مجموع جالب بود حقایق مطرح شده با عقاید مسلمانان در مورد مسیحیت تا حدود زیادی مطابقت داره اینکه عیسی انسان بوده نه خدا یا فرزند خدا. اینکه انجیل تحریف شده است. اینکه عقاید مسیحیت با رسوم مشرکانه روم باستان در هم آمیخته شده
و نهایتا بیان میکنه که زن ستیزی و مرد سالاری که در قرون وسطی وجود داشته باعث ایجاد بدعت‌ها و تحریف‌ها در مسیحیت شده
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۱۰/۱
داستان جذاب و پر هیجانی بود سخن گفتن با نمادها و گشودن رمزها دست‌های پشت پرده و ابهام‌هایی که ایجاد میشد ذهن را درگیر می‌کرد و اشتیاق برای ادامه داستان زیاد میشد اگرچه بعضی از معما‌هایش براحتی قابل حدس بود و انتهای داستان چندان دلچسب و واضح نبود ولی یک نکته در داستان بود که خیلی قشنگ بود و این بود که پدر بزرگ سوفی هر هدیه‌ای که می‌خواست به نوه‌اش بدهد او را با هفت خانی از معما روبرو می‌کرد تا ذهنش را معطوف کند به اینکه ما در دنیای پیچیده‌ای زندگی می‌کنیم و از نظر موضوع نیز ورود به اعتقادات عمیق مردم بود اگرچه شک مجوز ورود و ورود لازمه شناخت است ولی ابتدا یک ذهن خالی از افکار جهت دار می‌طلبد سپس تحلیل تمام و همه جانبه داده‌ها و پردازش و تازه میشود تئوری و قابل رد با تئوری دیگر من مسیح را با قرآن می‌شناسم بنده و پیامبر خدا فرزند مریم که تولدش خود معجزه الهی است و بشدت برایش احترام قائلم و دیگر اینکه گویندگی کتاب عالی بود.
M.A.D م.ع.د
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
جز معدود کتاب‌های هست که به همه پیشنهاد میکنم حتما گوش بدن.
از گویندگی عالی جناب قناعت پیشه که نمیشه گذشت و باید میگفتم به صورت کاملا بی نقص اجرا کردن کتاب رو.
دن براون قلم بسیار قوی داره و این رو تو همه نوشته هاش ثابت کرده.
کلی چالش و هیجان پیش روی شماست این کتاب شمارو بسیار به فکر میبره و و
واقعا زیباست.
پیشنهاد میکنم اگر این کتاب رو دوست داشتید بعد این کتاب مرشد مارگاریتا رو تهیه کنید و گوش بدین.
و از یک عزیز که تمامی کتاب‌های دن براون رو مطالعه کردن خواهش میکنم به من بگه به چه ترتیبی کتاب هارو بخونم چون واقعا هیجان زده شدم و مایلم همه کتاب‌های این نویسنده رو تا فرصت زیستن دارم بخونم. با تشکر از کتابراه و آوانامه🖤
شعری اولیا
۱۴۰۲/۱/۱۰
بسیار زیبا و جذاب بود. موسیقی متن و گویندگی بسیار هنرمندانه‌ی داستان صحنه‌ها را قوی تر از فیلم در ذهنم می‌ساخت! بابت کیفیت ارائه واقعا از تهیه کنندگان ممنونم.
اما در مورد داستان، پر رمز و راز بودنش حسابی جذابش کرده بود. بیشتر از آن، موضوع «دین» و تعصبات همراه آن بود که به چالش کشیده شده بود. این
سوال به طور جدی در ذهن مطرح می‌شود که، آنچه امروز به عنوان دین معرفی می‌شود چه نسبتی با اصل آن دارد. با این داستان به یاد می‌آوریم که چقدر قدرت طلبی و جاه طلبی‌های انسانی بر شکل دین تاثیر داشته و مردم بی گناه چه بی خبر برای آخرت خود تقلا می‌کنند… از خودم پرسیدم چند نفر شبیه به سیلاس اطراف من زندگی می‌کنند…
فرح حقیقی
۱۴۰۲/۹/۱۲
مثل بقیه آثار دن براون عالیه، در قالب داستانی جذاب و مهیج کلی اطلاعات مفید به شنونده میده در مورد نیرنگهای اربابان کلیسا و اینکه برای رسیدن به قدرت و ثروت چه دروغهایی را به خورد مردم میدن، اینکه چهار قرن بعد از مسیح تصویب می‌کنند که مسیح پسر خداست تا مردم تنها راه سعادت را در کلیسا بجویند، اطلاعات ارزشمندی در مورد داوینچی و تابلو شام آخرش کسب کردم و... توصیه میکنم کتاب را با صدای جناب قناعت پیشه بشنوید و لذت ببرید. لطفا با افزایش تورم قیمت کتابها را خیلی افزایش ندیدتا عده بیشتری به چنین کتابهای ارزشمندی دسترسی داشته باشند و فرهنگ کتابخوانی بیشتر رواج پیدا کنه. ممنون از کتابراه عزیز بخاطر تخفیف هائی که قائل میشن
Hamed Mazy
۱۴۰۱/۱۰/۸
کتابی بی نظیر در ژانر معمایی، رازآلود و تاریخی که قهرمان داستان با رمزگشایی از یکسری نمادهای باستانی به حقایقی دوهزار ساله دست می‌یابد که علت بسیاری جنایتها و نسل کشی‌های رخ داده در طول تاریخ را نمایان می‌سازد.
این کتاب جلد اول از یک تریلوژی (سه گانه) هست که توسط دن براون به رشته تحریر درآمده، سه
جلد دوم این گانه فرشتگان و شیاطین نام دارد و جلد سوم؛ دوزخ.
ضمنا از هر سه نسخه این سه گانه نسخه سینمایی هم به کارگردانی ران هوارد و نقش آفرینی تام هنکس در سالهای ۲۰۰۶، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۶ ساخته شده که توصیه میکنم نسخه سینمایی هر سه کتاب را بعد از خواندن آن‌ها تماشا کنید.
سجادعسگری
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
این اثر فیلمش‌رو چند سال پیش دیده بودم و تصمیم گرفتم نسخه صوتی اثر رو هم گوش بدم. شاید در خیلی از قسمتها هیجان فیلم بالاتر بود ولی کتاب طبق معمول کامل تر بود و همین باعث شد خیلی از نکات ریز که در فیلم اشاره‌ای بهشون نشده بود رو بفهمم. همیشه افراط در هر چیزی مخصوصا مذهب فجایعی ببار آورده که در این و کتاب یک‌ موردش رو میبینیم. سواستفاده‌هایی که مذهبیون در همه ادوار تاریخ کردن معمولا همیشه به یک فاجعه تاریخی ختم شده. اجرای راوی بد نبود ولی‌ای کاش میتونست مثل آقای سلطانزاده همه‌ی لحن‌ها رو بی کم کاست اجرا کنه در کل راضی بودم با سپاس فراوان.
سیدمحمود حیدری
۱۴۰۱/۱۰/۲
سلام.
این کتاب صوتی واقعا گوینده خوبی داره و تفاوت صداها بسیار عالی هستش.
ولی واقعا درک نمیکنم، چرا کتاب سانسور شده؟ اخه مگه کتاب چیه که سانسورش میکنین؟ من واقعا متاسفم که ارزش یه کتاب به این خوبی، ترجمه به این روونی، صدای به این زیبایی رو دارین با سانسور خرابش میکنین. اخه یه مراسم مذهبی که هیچ
کلمه رکیکی داخلش نداشت رو چرا باید سانسور کنین که ما بریم نسخه اصلی کتاب رو پیدا کنیم و از داستان مطلع بشیم؟ برای خودم متاسفم واقعا.
سپیده کریمی
۱۴۰۲/۶/۱۵
داستان کتاب بسیار پرچالش، جذاب و هیجان‌انگیز بود. نوآورانه‌ترین بخش داستان، پیشرفت وقایع بر اساس نمادها بود. تقریبا در همه جای داستان به رمزگشایی نمادها نیاز بود و ضرب‌آهنگ داستان نیز تند بود. هر دوی این ویژگی‌ها در کنار هم سبب می‌شوند داستان خسته‌کننده نشود. البته انتهای داستان کمی مبهم بود و مورد شسته‌رفتگی انتظار را نداشت.
صدا و اجرای آقای قناعت‌پیشه بسیار بسیار عالی بود. موسیقی متن، بسیار زیبا و هماهنگ با داستان بود.
لذت بردم
سعید خراسانی
۱۴۰۱/۷/۱۵
کتاب‌های دن براون معمایی و نثر جذابی دارد، رابرت لنگدان شخصیت اصلی داستان هم همانند کتاب دیگر این نویسنده شخصیت جذاب و پر کششی دارد، مخصوصا روایت عالی آقای مهبد قناعت پیشه که خیلی خوب روی این کتاب نشسته است، اینقدر جذابیت کتاب زیاد بود که اصلا زمان را احساس نکردم و در کوتاه زمان کتاب را تمام کردم، در نهایت بنظر من این دو کتاب با روایت ایشان عالی است و نباید شنیدن آن را از دست داد.
یاسمن رجبیان
۱۴۰۲/۸/۱۹
داستان کتاب، هیجان و راز آلود بودنش، قلم نویسنده، گویش راوی و اهنگها بیش از عالی بود لطفا راجع به این موضوع بحث کنیم که چند درصد از کتاب حقیقت داره؟! آیا عیسی نصرانی واقعا برخلاف چیزی که این همه سال بهمون گفتن ازدواج کرده بوده و فرزند هم داشته؟من شخصا قسمتهایی از کتابو که سرچ میکردم با حقیقت همخوانی داشت ولی در کل خیلی مشتاقم بدونم چقدر واقیعیته. هرکی هرچی میدونه لطفا به اشتراک بذاره
رضا افشاری پویا
۱۴۰۲/۲/۱۶
اولین کتاب از نویسنده قهار جناب دن براون بود گوش دادم و واقعا لذت بردم
بنظرم ایشون در هر زمینه از هنر سررشته داره، که انقدر توانمند تونسته این اثر را خلق کند
پیشنهاد میکنم اول فیلم ساخته شده از این رمان جذاب رو تماشا کنید، بعد سراغ کتاب برید، که با فضا و شخصیت پردازی بهتری بتونید مطالعه کنید
با تشکر از تیم خوب کتابراه و دست اندرکاران تولید
و صدای بسیار شنیدنی جناب قناعت پیشه
عسل
۱۴۰۲/۱/۷
این کتاب درست مثل بقیه‌ی کتابهای دن براون داستانی جذاب که در خلال آن، بسیار ماهرانه از اطلاعات تاریخی و مفاهیمی و رمز گشایی و خلاقیت، که تا پایان داستان بدون کم شدن هیجان و جاذبه آن، خواننده را به دنبال خود می‌کشد پیشنهاد می‌کنم حتما کتابهای این این نویسنده را گوش کنید
گویندگی حرفه‌ای، ریتم داستان موسیقی و همه و همه عالی بودند، ممنون از عوامل سازنده و کتابراه عزیز
S Beigi
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کتاب جالبی بود. یه سری از چیزایی که میگفت رو سرچ کردم و واقعی بود. از جمله پاپیروس‌های عهد عتیق، یا نکاتی که در نقاشیِ شام آخر وجود داشت. کلا هیچ کدوم از ادیان، چیزی نیستن که این همه سال نسل‌های پی در پی سعی داشتن به عنوان یک درجه دارِ دینی توی ذهن ما بچپونن.
کاش برای تمام ادیانِ موجود، یک چنین کتابی برای روشنگری وجود داشت.
به امید بیداریِ تمام انسانیت
مشاهده همه نظرات 88

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز داوینچی

برای دریافت کتاب صوتی راز داوینچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.