معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهند پول زیادی دربیاورند؟ خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای نوشته‌ی آلن دیب، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های سایت آمازون، به شما مسیر پیشرفت و توسعه شغل‌تان را نشان می‌دهد و اسرار دنیای بازاریابی را برایتان آشکار می‌سازد.

درباره خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای:

اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار موفق داشته باشید، باید روش‌های بازاریابی را که تاکنون بدون برنامه و چشم‌انداز دقیقی به کار گرفته‌اید، کنار بگذارید و از یک برنامه‌ریزی مشخص و قابل اعتماد برای رشد سریع تجارت‌تان استفاده نمایید. همواره نوشتن یک برنامه بازاریابی، فرآیندی دشوار و زمان‌بر بوده و به همین خاطر اغلب این کار به درستی انجام نمی‌شده است.

اما آلن دیب به عنوان یک کارآفرین و بازاریاب حرفه‌ای در کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای (The 1-Page Marketing Plan)، به شما روش‌هایی را می‌آموزد تا برنامه تجاری‌تان را به سادگی و با سرعت بالا ایجاد نمایید. فرقی هم نمی‌کند که شما تازه‌کار باشید یا یک کارآفرین باتجربه؛ در هر صورت این کتاب می‌تواند به توسعه و رشد کارتان کمک فراوانی کند.

آلن دیب کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای را به سه بخش اساسی و 9 فصل کوچک‌تر تقسیم کرده که تا پایان شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید طرح بازاریابی خود را تکمیل نمایید. در بخش اول شما یاد می‌گیرید که باید بازار هدف‌تان را مشخص کنید و محتوا و رسانه مناسب آن را تعیین کرده و سپس تبلیغات را آغاز نمایید.

در بخش دوم می‌آموزید که چگونه از طریق ایجاد یک سیستم ارتباط با مشتری، علاقه‌ها و نیازهای آن‌ها را پیدا کنید و برای آن ارزش بیشتری قائل شوید. در بخش سوم نیز یاد می‌گیرید که تا در سطوح بین‌المللی مشتریانی برای خود به دست آورید و وفاداری مشتریان به محصول و خدمات‌تان را افزایش دهید.

به عنوان جمع‌بندی می‌توان گفت با شنیدن خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای با این نکات ارزشمند آشنا خواهید شد:

- چگونه می‌توان مشتریان جدیدتری جذب کرد و از مشتریان فعلی نیز سود بیشتری برد.
- چگونه رقبا را نابود کنید و خود را به عنوان تنها انتخاب مناسب برای مشتریان معرفی نمایید.
- چگونه می‌توان برای محصولات و خدمات‌تان قیمت‌های بالایی را در نظر بگیرید و مشتریان نیز از این بابت از شما تشکر کنند.
- چرا بازاریابی به سبک شرکت‌های بزرگ، می‌تواند تجارت و استراتژی‌های شما را که در واقع برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مناسب هستند، از بین ببرد.
- و...

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای:

- با استفاده از این کتاب، من روش بازاریابی خود را به طرز چشمگیری تغییر دادم و نتایج شگفت‌انگیز بوده است. (Ben Carvosso)

- گذراندن و انجام دادن تمرین‌های کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای یکی از ارزش‌مندترین کارها برای تجارتم بود. اکنون من برنامه‌ای روشن برای ایجاد شغل‌های جدید دارم. (Wadea Katrib)

- کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای بازی را تغییر می‌دهد! این اثر به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط این امکان را می‌دهد که بر بازار خود تسلط داشته باشند. این کتاب پر از بینش و ساختار بسیار خوب است. (Dimitri Temkin)

خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

هر فردی که در دنیای تجارت و کسب‌وکارها فعال است و می‌خواهد اصول جدید و مهم بازاریابی را به شکلی کاربردی یاد بگیرد، این کتاب انتخابی شایسته است.

آلن دیب را بیشتر بشناسیم:

او یک کارآفرین، بازاریاب حرفه‌ای و جسور، کارشناس حوزه فناوری و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست. آلن دیب (Allan Dib) کسب‌وکارهای مختلفی را راه‌اندازی کرده و در جهت رشد و پیشرفت‌شان تلاش نموده است. یکی از موفق‌ترین پروژه‌های تجاری او حضور در صنعت ارتباطات از راه دور بود. البته دیب آن را به صورت استارتاپ درآورد. این استارتاپ نوپا چهار سال بعد توسط مجله بیزینس ریوریو ویکلی به عنوان یکی از شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را در استرالیا داشته‌اند معرفی شد.

درواقع تمرکز عمده آلن دیب بر روی استفاده از ایده‌ها و فناوری‌های نوآورانه در تجارت است. او علاقه‌مند است تا به کسب‌وکارهای کوچک کمک و کار آن‌ها را آسان کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای می‌شنویم:

بیشتر پیام‌های بازاریابی حوصله‌سربر بوده، اثربخشی کافی نداشته و به مشتریان بالقوه اطمینان کافی نمی‌دهند. برای شروع بازاریابی هدفمند لازم است به دو عنصر حیاتی توجه کنید.

یک: هدف شما از تبلیغ چیست؟ به جای آنکه بخواید مستقیما از طریق آگهی تبلیغاتی فروش داشته باشید، هدف شما باید این باشد که مشتری بالقوه دستش را بلند کند و بگوید: «از محصول یا خدماتت خوشم اومد!» در مراحل بعد می‌توانید این موضوع را پیگیری کنید تا مشتری کیف پولش را بیرون بیاورد. این کار مقاومت مشتریان بالقوه را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا پایگاه داده بازاریابی خود را بسازید. این پایگاه داده متشکل از اطلاعات مشتریان بالقوه، یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های کسب‌وکار شماست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
بازاریابی چیست
1 دقیقه
مرحله اول: مشتریان بالقوه
5 دقیقه
فصل اول: انتخاب بازار هدف
9 دقیقه
فصل دوم: نوشتن پیام
7 دقیقه
فصل سوم: انتخاب رسانه
1 دقیقه
مرحله دوم: مشتریان
7 دقیقه
فصل چهارم: پیدا کردن سرنخ‌های فروش
4 دقیقه
فصل پنجم: پرورش دادن سرنخ‌های فروش
5 دقیقه
فصل ششم: فروش
1 دقیقه
مرحله سوم: طرفداران
9 دقیقه
فصل هفتم: ایجاد یک تجربه بی‌نظیر برای مشتری
12 دقیقه
فصل هشتم: افزایش ارزش طول عمر مشتری
9 دقیقه
فصل نهم: سازماندهی بازاریابی معارفه‌ای
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای

محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۳/۲۱
کتاب بازار یابی یک صفحه‌ای به اعتقاد من خلاصه‌ای از کتاب‌های بازاریابی و فروش در اختیار شما به زبان ساده بیان میکند، پس اکر در حوزه بازاریابی کتاب‌هایی خوانده اید حتما این کتاب را گوش بدید در غیر این صورت زیاد کاربردی ندارد ولی اگر خوانده باشید به صورت کوتاه و عناوین برای شما تکرار میکند و در ذهن و می‌ماند، در مرحله اول بازاریابی را تعریف کرده چگونی به قروش رسانیدن را بازگو میکند، سپس شناخت مشتریان بالقوه و چگونی تبدیل کردن آن‌ها به بالفعل را آموزش میدهد، پس از آن و مهمترین قسمت شناخت بازار هدف و برنانه ریزی کردن برای جذب مشتری از بازار هدف است، سپس نوشتن پیام‌های تبلیغاتی و بازاریابی، انتخاب رسانه و کانال‌های تبلیغاتی و چگونگی انتخاب مشتریانتان از بازار هدف، همچنین پیدا کردن سرنخ‌های فروش و ایجاد آن‌ها و پرورش دادن آن‌ها که بسیار مهم است و مهمترین قسمت که بارها تایید میکند برای فروش خودتان را مشاوره معرفی کنید تا فروشنده که این کار باعث جلب توجه مشتری شده و روابط دوستانه برای خرید ایجاد میکنید، ایجاد یه تجربه جدید برای مشتری باعث میشود پس از فروش نیز با مشتریان در ارتباط باشید، همیشه کالایی بفروشید که خریداران موزد نیازشان است و استفاده میکنند، این کتاب چندین روش و ترفند بازاریابی آموزش میدهد این کار باعث افزایش طول عمر مشتریتان خواهد شد، برای مطالعه بیشتر حتما کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان و مدیریت فروش را مطالعه کنید. موفق باشید
آرمین کاویان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
یه سری از چیزاهاش به درد میخوره، ولی یه سری چیزهاش امروز دیگه فایده نداره.. در کل گوش دادنش ضرر نداره. خوب و بد مطالب رو خود آدم باید جدا بکنه
جواد پاداش
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتابی کامل و کلی درباره استراتژی بازاریابی که با شنیدنش خیلی از چرایی‌ها و چگونگی‌های بازاریابی توی ذهنتون رو پاسخ درست میده
ابراهیم قاضی
۱۴۰۱/۹/۱۵
به نظر من این کتاب خلاصه کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای به طور خوب‌خلاصه نویسی نشده است. خیلی مبهم و‌نامفهوم‌بود
احسان مرادی
۱۴۰۱/۸/۲۷
در زمینه بازاریابی موثر هست ولیکن کامل نیست و نیازمند مطالعه کتابهای بیشتر در این زمینه هست.
صدای راوی شیوا بود.
علی ناصری
۱۴۰۱/۶/۱۲
خیلی عالی بود، با این که مطالعه زیادی توی این زمینه داشتم، این کتاب برخی از بزرگترین راز‌ها رو برام ساده کرد
hossein binkhani
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عالی بودباحجم کمش خیلی نکات مفیدروارائه میده ازنحوه فروش وشناختن علاقه مندی مشتری تامثال درموردکسب کارهای بزرگ
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۸/۲۶
بصورت خلاصه و روش‌هایی که در یک صفحه جا میگیرد روشهای عمومی بازاریابی را می‌آموزد.
سمانه ب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کاملا مفید و عالی.
کوتاه و صریح بودنش رو دوست داشتم.
صدای راوی مناسب و خوب.
Jamal Bahari
۱۴۰۰/۹/۲۵
عالی پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید تاثیر بسزایی در کسب و کارتان داره،
علیرضا دیدار
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتاب های ره آورد مدیریت بی نظیر هستند شک نکنید
محمد تبار
۱۴۰۲/۴/۲۳
عالیه این کتاب، ولی‌ای کاش در عنوان ذکر میشد خلاصه هست
ایمان رستمی
۱۴۰۱/۹/۲
کتاب خوبی بود... دوستانی که تو فروش فعالیت دهرن عالیه
mohammad ebrahimi
۱۴۰۰/۱۲/۳
کتاب خیلی خوبی بود. برای من ارزش خرید داشت
علی پیوند
۱۴۰۳/۱/۲۱
صدای گیرا، کتاب خوب، همه چیز عالی
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.