معرفی و دانلود کتاب صوتی برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری

عکس جلد کتاب صوتی برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری
قیمت:
۸۵,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برگ برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برگ برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری

لورا هوآنگ در کتاب صوتی برگ برنده، نشان می‌دهد تنها با داشتن یک برگ برنده است که می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد. او از ما می‌خواهد به دنبال کیفیاتِ ویژه‌ای باشیم که به ما یک دست بالاتر می‌دهند و توجه و حمایتِ دیگران را جذب می‌کنند. لورا هوآنگ به ما یاد می‌دهد چطور نقاط ضعفِ خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم و به برگ برنده دست یابیم.

درباره‌ی کتاب صوتی برگ برنده

همه‌ی ما متوجه شده‌ایم اینکه ما تنها بر اساس مهارت‌ها و کیفیت عملکردمان در جهان به موفقیت دست پیدا کنیم، انتظاری واقع‌بینانه نیست. همیشه برداشت‌های ظریف و نامحسوسی در موردِ ظاهر، نژاد، جنسیت و تجربه‌ی ما وجود دارند که باعث می‌شوند ادراکِ بقیه از ما شکل بگیرند. این مسئله منجر به این می‌شود که سخت‌کوشی‌های‌مان دیده نمی‌شوند، تلاش‌های‌مان برای ما پاداشی در پی ندارند و ایده‌های خوب‌مان را کسی جدی نمی‌گیرد. اما لورا هوآنگ (Laura Huang) در کتاب صوتی برگ برنده (Edge: Turning Adversity into Advantage) به ما راهی نشان می‌دهد که می‌توانیم به کمک آن بر این برداشت‌ها غلبه کنیم و موانع ایجاد شده را پشت‌سر بگذاریم. این نویسنده و استاد دانشگاه هاروارد، با ارجاع به مطالعات موردی جدید و تحقیقات پیشگامانه‌ای که بر روی فائق آمدن بر تعصبات انجام شده‌اند، توضیح می‌دهد چگونه نقاط ضعف‌مان را به نقاط قوت، و نقاط قوت را به موفقیت تبدیل کنیم.

رویکرد و راهی که لورا هوآنگ در کتاب صوتی برگ برنده ارائه می‌دهد دو مفهومِ اصلی دارد: «ایجاد ارزش» و «ایجاد لذت». از نظر این نویسنده، اساس و پایه‌ی تمامی کسب‌و‌کارها «ایجاد ارزش» است. اگر شما قادر نباشید ارزشی ایجاد کنید، با هیچ بازی زبانی و استراتژی‌ای نخواهید توانست کاری به پیش ببرید. از طرف دیگر، «ایجاد لذت» به این معنی نیست که شما جذاب باشید یا بتوانید به خوبی دیگران را سرگرم کنید. «ایجاد لذت» به معنی این است که بتوانید به شکلی رفتار کنید که دیگران به شما فرصتی برای ایجاد ارزش بدهند. یکی از نکاتِ جالب کتاب این است که اول مفهوم «ایجاد ارزش» را بررسی می‌کند و سپس به مفهوم «ایجاد لذت» می‌پردازد؛ در حالی که در جهانِ واقعی، شما اول باید دست به «ایجاد لذت» بزنید و بعد «ایجاد ارزش» را در پیش بگیرید.

لورا هوآنگ کتاب صوتی برگ برنده را حول 13 اصلِ اساسی گردآوری کرده است و به هر کدام از این اصول، فصلی را اختصاص داده است. این 13 اصل، به شما یاد می‌دهند چگونه پیش‌داوری‌ها و تعصبات دیگران را واژگون کنید و سپس داستانِ شخصی خودتان را کشف کنید. لورا هوآنگ از شما می‌خواهد تبدیل به کسی بشوید که هیچ‌کسی نمی‌تواند از آن تقلید کند و این مسئله را به برگ برنده‌ی خود تبدیل کنید؛ هیچ‌کسی مسیر زندگی شما را نپیموده، موفقیت‌ها و شکست‌های شما را نداشته و تجاربِ شما را کسب نکرده است. شما می‌توانید به راحتی از این نکات برای ارزشِ جدیدی که خلق می‌کنید و زاویه‌ی دید جدیدی که به ارمغان می‌آورید کمک بگیرید. در حقیقت، لورا هوآنگ از شما می‌خواهد نقاط ضعف خود را بپذیرید و از آن‌ها به عنوان نقاط قوت و برگ برنده‌ی خود استفاده کنید.

کتاب برگ برنده توسط انتشارات کوله‌پشتی و با ترجمه‌ی مهدیه مفیدی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را انتشارات ماه آوا به گویندگی فرنوش پیغامی تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب برگ برنده

  • در این کتاب روشنگرانه و خوش‌خوان، لورا هوآنگ پاسخی برای این پرسش پیدا می‌کند که چطور می‌توان برگ برنده‌ای پیدا کرد (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی کتاب «قدرت پشیمانی»).

  • این کتاب به شما کمک خواهد کرد کسب‌و‌کار خود را هدایت کنید و موانع پیش‌ِرو را پشت سر بگذارید (ماری فورلئو، نویسنده‌ی کتاب «هر کاری راهی داره»).

  • کتاب برگ برنده برای تمام کسانی‌ست که احساس می‌کنند در شرایط سخت و بحرانی آماده نیستند و توانایی حل کردن مشکلات را ندارند؛ به عبارتی دیگر، برای همه‌ی ما (آرلَن همیلتون، مؤسس شرکت Backstage Capital).

  • خواندن کتاب برگ برنده بسیار لذت‌بخش است و این کتاب بسیار زیبا و عمیق نوشته شده است (ست گودین، نویسنده‌ی کتاب «گاو بنفش»).

  • لورا هوآنگ به شکل استادانه‌ای تحقیقات ناب و داستان‌های الهام‌بخش را در هم تنیده است و شما را برای فائق آمدن بر بزرگ‌ترین چالش‌ها و مشکلات‌تان آماده و توانمند می‌کند (سوزان دیوید، روان‌شناسِ مدرسه‌ی پزشکی هاروارد و نویسنده‌ی کتاب «انعطاف‌پذیری هیجانی»).

کتاب صوتی برگ برنده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که در کسب‌و‌کار خود نسبت به رقبا متفاوت باشید و برگ برنده‌ی خودتان را به دست بیاورید، این کتاب به شما توصیه می‌شود.

با لورا هوآنگ بیشتر آشنا شویم

لورا هوآنگ استاد رشته‌ی مدیریت در مدرسه‌ی کسب‌و‌کار هاروارد است. او که دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی برق است تا پیش از این در دانشگاه پنسیلوانیا به تدریس در رشته‌ی مدیریت می‌پرداخت. تحقیقات و پژوهش‌های او به نقش شهود و علامت‌دهی در تعاملات رفتاری و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی می‌پردازند. بسیاری از نوشته‌های لورا هوآنگ در نشریه‌های فایننشال تایمز، وال استریت ژورنال، یواس‌ای تودی، فوربز و نیچر منتشر شده‌اند و او در سال 2016 یکی از 40 استاد برتر زیر 40 سال در رشته‌ی مدیریت و کسب‌و‌کار شده بود. در سال 2021، لورا هوآنگ توسط مؤسسه‌ی Global Thinker50 به عنوان یکی از کسانی که قادر است در دانش نظری و عملی ما تغییر ایجاد کند، برگزیده شد.

علاوه‌بر فعالیت در زمینه‌ی اقتصاد و مدیریت لورا هوآنگ چندین کتاب برای کودکان نوشته است. او در این کتاب‌ها سعی دارد فرهنگ مردسالارانه‌ی محیط کاری را کنار گذاشته و دختران کوچک را آماده‌ی پذیرفتن موقعیت‌های شغلی کند که پیش از این تنها توسط مردها اشغال می‌شد. مجموعه کتاب «پرنسس‌های قهرمان (The Princess Heroes)» تلاش او برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌ی تبعیض‌های جنسیتی در محیط‌های کاری است.

در بخشی از کتاب صوتی برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری می‌شنویم

شرکت‌های واقعاً خوب در پارکینگ‌ها به وجود می‌آیند جایی که اشخاص احساس ضرورت می‌کنند؛ از بی‌پول شدن می‌هراسند؛ در تلاشند محصول‌شان را قبل از رقبا وارد بازار کنند؛ با این تردید زندگی می‌کنند که آیا محصول به مذاق مشتریان خوش می‌آید یا نه؛ و اینکه آیا مخاطب صحیح را هدف گرفته‌اند یا نه. در یک کلمه، همه‌چیز به محدودیت‌ها ختم می‌شود. مراکز رشد، کمتر موفقند چون محدودیت ندارند و نداشتن محدودیت برای نوآوری مشکل به وجود می‌آورد.

شرکت‌هایی که عضوی از مراکز رشد همکار هستند چطور؟ آنچه پژوهشگران دریافتند این بود که این مراکز رشد می‌دانند که با وجوه شرکت حمایت می‌شوند. مخاطب خود را می‌شناسند، فکر می‌کنند دقیقاً می‌دانند چه می‌خواهند و می‌توانند اگر خواستند ساعت 5 عصر به خانه بروند. آن‌ها با هیچ‌یک از ترس‌ها و آشفتگی‌های بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها روبرو نمی‌شوند. خود این شرکت‌ها معمولاً درباره‌ی دانش خود پیرامون نوآوری مورد نیاز‌شان غلو می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
معرفی و مقدمه
42 دقیقه
فصل اول: چیزی علاوه بر سخت‌کوشی
30 دقیقه
فصل دوم: ویژگی‌های اولیه
30 دقیقه
فصل سوم: تشخیص ناهمخوانی‌ها
34 دقیقه
فصل چهارم: ارزش محدودیت‌ها
45 دقیقه
فصل پنجم: بهبود بخشیدن حس درونی و آنچه به تلاش جمعی اضافه می‌کنید
28 دقیقه
فصل ششم: قدرت غیرمنتظره‌ها
30 دقیقه
فصل هفتم: بداهه‌پردازی تأملی
28 دقیقه
فصل هشتم: شکل‌گیری و خوشنودی بخشیدن در موقعیت
45 دقیقه
فصل نهم: تمام راه‌های درخشش الماس شما
36 دقیقه
فصل دهم: تغییر تعصب‌ها و کلیشه‌ها به نفع خودتان
32 دقیقه
فصل یازدهم: چهارچوب‌بندی ادراک و ویژگی‌ها به شیوه‌ی خود
34 دقیقه
فصل دوازدهم: برای ایجاد مسیر حرکت حداقل به دو نقطه‌ی اصلی نیاز دارید
24 دقیقه
فصل سیزدهم: تأثیرگذار کردن برگ برنده‌ی خود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری
نویسنده
مترجممهدیه مفیدی
راویفرنوش پیغامی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برگ برنده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برگ برنده

برای دریافت کتاب صوتی برگ برنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.