معرفی و دانلود کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

عکس جلد کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند
قیمت:
۷۳۵۰۰ ۵۱,۴۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

قلبتان را روی کاغذ بریزید. می‌پرسید چرا و چگونه؟ هنریت کلاوسر در کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند برای این دو سؤال پاسخی تأمل‌برانگیز ارائه می‌دهد و ابزارهای مجرّبی را به منظور تحقق هدفی ارزشمند از طریق نگارش به سبکی خاص در اختیار شما می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

هنریت کلاوسر در کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند (Put Your Heart on Paper) داستان‌های واقعی الهام‌بخشی را با شما به اشتراک می‌گذارد که در آن افراد گوناگونی از طریق تجربه‌ی سبکی متفاوتی در نگارش، تغییری شگرف را در زندگی خود به وجود آورده‌اند.

«قلبت را روی کاغذ بیاور» ترجمه‌ای تحت‌الفظی از نام این اثر به زبان اصلی است و ناظر به سبک نگارشی است که نویسنده در سراسر کتاب از آن صحبت می‌کند. تجربه‌ای که از هسته‌ی مرکزی وجودتان می‌تراود و منجر به خلق و آفرینشی ارزشمند در قالب کلمات می‌شود. این نوع خاص نگارش برای افراد دست‌آوردهای ارزشمندی به ارمغان می‌آورد: بینش‌های مشترک، شروع‌های جدید، رؤیاهایی که به‌طور معجزه‌آسایی به حقیقت می‌پیوندند و...

نویسنده‌ی این کتاب صوتی در 50 فصل کوتاه و وسوسه‌انگیز، قدرت جادویی و شگفت‌انگیز کلام مکتوب را در افزایش کیفیت ابعاد گوناگون زندگی روزمره نشان می‌دهد. از گرد هم آوردن والدین و فرزندان، تا تقویت پیوندهای شخصی، ترمیم احساسات آسیب‌دیده، حل مشکلات، به اشتراک گذاشتن شادی‌ها و... او به جهت تحقق این اهداف ارزشمند، ابزارهای کارآمدی را نیز به مخاطب خود ارائه می‌دهد و در ضمن آن خاطرنشان می‌کند که برای شروع این تجربه، ضرورتی ندارد که افراد از استعداد خاصی برخوردار باشند یا پیش از این آموزش دیده باشند.

هنریت کلاوسر در کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند، می‌گوید تنها چیزی که برای شروع این فرآیند نیاز دارید این است که تمایل داشته باشید خودتان باشید و نسبت به دیگران از خود گشودگی نشان دهید. مثال‌های انرژی‌بخش او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان به راه افتاد و از ترس و تردید عبور کرد و به تجربه‌ی ایده‌های جدید پرداخت. از نگارش وصیت‌نامه‌ی اخلاقی گرفته تا ساختن و پرداختن یک مجله‌ی تعاملی، از نامه‌های عاشقانه تا عذرخواهی و شعری سه دقیقه‌ای. کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند به ما نشان می‌دهد که چگونه خطی مستقیم از عمیق‌ترین افکارمان به قلب دیگری ترسیم کنیم.

ترجمه‌ی مریم تقدیسی را از این اثر با صدای شهره روحی و کامبیز خلیلی می‌شنوید. کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند به همت نشر صوتی جیحون و انتشارت پندار تابان تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به نوشتن علاقه دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با هنریت کلاوسر بیشتر آشنا شویم

هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) یکی از کاردان‌ترین نویسنده‌های زن آمریکایی است که با نگارش دو کتاب مشهور «نوشتن با دو نیم‌کره‌ی مغز» و «قلبت را روی کاغد بیاور» از شهرتی جهانی برخوردار شد. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و از جمله ایران، با مطالعه‌ی کتاب‌های کلاوسر در زندگی خود تغییرات مثبتی را رقم زده‌اند.

او از دانشگاه فوردهام در مقطع دکترا و در رشته‌ی ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شده است و سابقه‌ی تدریس در دانشگاه‌های کالیفرنیا، واشنگتن، سیاتل و لت‌بریج را در کارنامه‌ی خود دارد. همچنین این نویسنده‌ی خوش‌نام و تحسین‌شده هر ساله سمینارها، کلاس‌ها و کارگاه‌هایی را با ایده‌ی محوری کتابی که اکنون پیش روی شماست، برگزار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند می‌شنویم

اگر قبل از متولد شدن فرزندتان دفتر خاطراتی درباره‌ی او بنویسید و این کار را در حین رشدشان هم ادامه دهید، بدون شک از طریق این دفترچه از شادی و عشقی که برای زندگی‌تان به ارمغان آورده‌اند مطلع خواهند شد.

این دفتر فقط محدود به نتایج سونوگرافی یا اولین واکسن‌های او نیست، بلکه می‌توانید اولین احساسات خود را نسبت به آن‌ها ثبت کنید، از امیدها و ترس‌ها و رؤیاهایتان و از مراحل رشدشان بنویسید. و مهم‌تر از همه حس اعجازتان را در آن ثبت کنید.

تریسی، یکی از آشنایان من، به‌تازگی قرار است بچه‌دار شود. مجبور بود بلافاصه بعد از تولد دانیل دخترش سر کار برگردد. او هر روز در ساعات استراحت پشت میزش می‌نشست و به دانیل دختر سه ماهه‌اش نامه می‌نوشت.

به من می‌گفت: «دور بودن از او واقعاً برایم سخت است. به همین دلیل هم نامه‌هایی عاشقانه برایش می‌نویسم. رؤیاهایم را با او در میان می‌گذارم و برایش می‌نویسم که درباره‌اش چه فکر می‌کنم و می‌گویم که چقدر دلم می‌خواست در کنارش بودم.»

او خجالت می‌کشید این موضوع را با کسی در میان بگذارد و همسرش متعجب به او گفت هرگز به من نگفته بودی چنین کاری کرده‌ای و او به‌آرامی جواب داده بود این یک رابطه‌ی خصوصی فقط بین من و اوست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
پشت‌ جلد
1 دقیقه
درباره نویسنده
1 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
اصل مزرعه رویاها
10 دقیقه
بنویس تا اتفاق بیفتد
8 دقیقه
دیوارها هم می‌توانند در باشند
17 دقیقه
به دست گرفتن کنترل زندگی و خارج شدن از موضع قربانی
14 دقیقه
نوشتن به منظور ایجاد رابطه
4 دقیقه
پدربزرگ عزیز
8 دقیقه
شفای قلب‌های شکسته
9 دقیقه
متقاعدکردن، هنر معامله
10 دقیقه
تولدهای مهم
18 دقیقه
خانه‌ی ساحلی در جزیره
18 دقیقه
آرزوهای بزرگ
15 دقیقه
خواندن نامه‌ها
14 دقیقه
فهرست‌های روحیه‌بخش
9 دقیقه
فهرست شنبه
5 دقیقه
چطور بعد از چهل‌وشش سال به او گفتم برایم اهمیت دارد
15 دقیقه
سه» باشید»
16 دقیقه
آزمون صندلی
14 دقیقه
چطور بحران خانوادگی باعث نزدیکی یک زوج شد
16 دقیقه
باز کردن مسئله
11 دقیقه
به جا گذاشتن میراثی برای بازماندگان، داستان زندگی شما
7 دقیقه
با هم نوشتن
9 دقیقه
یادداشت‌های پنهانی
7 دقیقه
یادداشت های روی آینه، نامه‌های الکترونیکی و نوشته‌های روی یخچال
17 دقیقه
سفرت بخیر
14 دقیقه
دفتر خاطرات دونفره
10 دقیقه
در هنگام عصبانیت
15 دقیقه
جادوگر شهر اٌز
11 دقیقه
قدرت متحول‌کننده‌ی نوشتن که در دسترس همه است
20 دقیقه
گفتگوی غیابی
12 دقیقه
دوستی از راه مکاتبه
10 دقیقه
معجزه‌ی نوشته‌ها
10 دقیقه
تو یک ستاره‌ای
8 دقیقه
روز یک غریبه را بسازید
6 دقیقه
نجات یک زندگی
8 دقیقه
ماجرای یک جدایی
6 دقیقه
شکایت را به درخواست تبدیل کنید
5 دقیقه
خشم‌نامه
13 دقیقه
تسکین درد مرگ
10 دقیقه
حرف زدن با جاستین
8 دقیقه
دفترچه‌ای برای عروس و داماد
6 دقیقه
کلمات و عکس‌ها، در کنار هم
12 دقیقه
وقتی دوست عزیزتان بیمار است
7 دقیقه
وقتی دوست‌تان در حال مرگ است
8 دقیقه
عذرخواهی کار ساده‌ای نیست
16 دقیقه
وصیت‌نامه‌های اخلاقی
12 دقیقه
شاخه‌نویسی
15 دقیقه
نامه‌هایی که باعث ظهور یک بازیگر شد
8 دقیقه
خاطرات سفر
8 دقیقه
در هم شکستن کینه از طریق مکاتبه
9 دقیقه
نوشتن نامه‌ی وداع با اعتیاد
17 دقیقه
یادآوری اوقات خوش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویشهره روحی، کامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، نگارش
قیمت نسخه صوتی
۷۳۵۰۰ ۵۱,۴۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

الهام مهرعلیان
۱۴۰۲/۷/۲۲
یکی از بهترین کتاب‌ها در راستای رسیدن به اهداف و خواسته‌های کوچک و بزرگ در زندگی. نویسنده بسیار با سواد و خوش فکر هستند و خانم مریم تقدیسی با انتخاب بسیار شایسته و بجا به جذابیت بیشتر کتاب کمک بسیار کرده‌اند. من قبلا نسخه الکترونیکی این اثر را تهیه کرده بودم ولی از خرید نسخه صوتی بسیار خرسندم. ♡با تشکر از تیم خوب کتابراه♡
ZaHrA MaBoDi
۱۴۰۲/۴/۳۰
به پای بنویس تا اتفاق بیفتد نمی‌رسد ولی بازم خوبه. مرسی
رقیه عرب بیک
۱۴۰۲/۳/۲۹
کتاب را در زندگی خودتون بکار ببرید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

برای دریافت کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.