معرفی و دانلود کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات: راهنمای بالا بردن ارتعاش و پذیرش زندگی

عکس جلد کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات: راهنمای بالا بردن ارتعاش و پذیرش زندگی
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات: راهنمای بالا بردن ارتعاش و پذیرش زندگی

کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات اثری از دیانا آواکوماوا، معلم معنوی و انرژی‌درمانگر است. او در این کتاب، بینش‌های جدید و توصیه‌های ارزشمندی را برای افزایش ارتعاش و هماهنگی بیشتر با کائنات به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و از این طریق، آنان را یاری می‌کند تا به مراحل بالاتر انسانی ارتقا پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات

دیانا شانتی آواکوماوا (Deanna Shanti Avakumova)، در کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات (I AM Messages to Humanity) بر موضوع ارتعاش متمرکز است. آواکوماوا که اغلب با نام شانتی مورد خطاب قرار می‌گیرد، معلم معنوی، مربی زندگی، انرژی درمانگر، سخنران انگیزشی و نویسنده است. او در این کتاب، نگرش‌های جدید و توصیه‌های متفاوت و مفیدی را ارائه کرده که به‌واسطه‌ی عمل به آن‌ها، می‌توانید ارتعاش خود را افزایش دهید و از جایگاهِ کنونیِ خود به مرحله‌ای بالاتر ارتقا بیابید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات

همه‌ی ما به عنوانِ انسان، با چالش‌ها، معضلات و تغییرات فراوانی مواجه هستیم. اگر مترصد صعود به مرحله‌ای بالاتر هستیم، باید با آن چالش‌ها و دشواری‌ها روبه‌رو شویم. شانتی در کتاب صوتی پیام‌های من هستم به بشریت، ابزارهای کاربردی و کارآمدی را به ما معرفی کرده است تا به کمکِ آن‌ها بتوانیم با موفقیت از این مرحله‌ی رشد عبور کنیم و به رتبه‌ی بالاتری از آگاهی قدم بگذاریم و در نهایت، به انسانی معنوی‌تر تبدیل شویم. در بخشی از مقدمه‌ی کتاب این‌طور می‌شنویم که: «به ساحتِ مقدس خوش آمدید: فضایی بین تو و قلبت؛ ساحتِ عشق خالص و بی‌قید و شرطی که همه‌جا بی‌حدومرز، فراگیر و فراوان جریان داره.» این کلمات، مقدس‌ترین و واقعی‌ترین بُعد وجودیِ شما را بیدار خواهند کرد و شما را در ارتباطی مستقیم با خودِ حقیقی‌تان قرار خواهند داد.

هدف دیانا آواکوماوا در کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات، برقراری ارتباط عمیق‌تر فرد با خود است؛ ارتباطی نورانی و شفاف که فراتر از هر مفهوم رایج و کلیشه‌ای بتواند جنبه‌ی راستینِ شخص را در وی بیدار کند. دیانا آواکوماوا، مخاطب خود را به سطح جدیدی از آگاهی می‌رساند و به او نشان می‌دهد چگونه نور واقعیِ درونِ خود را بازیابد و چطور بر اندیشه، گفتار و کردار خود مسلط شود؛ چطور برای تغییر جهان، تغییر را از خود شروع کرده و از چه راهی آن تغییر را با شکوفایی قلب و همسویی خود با جریان برتر الهی ایجاد کند.

کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات را به همت نشر صوتی شادن پژواک، با ترجمه‌ی ثریا رضایی و خوانش اعظم حبیبی می‌شنوید.

کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات را به تمامی علاقه‌مندانِ حوزه‌های موفقیت و رشد شخصی و همین‌طور طرفدارانِ آثار توسعه‌ی فردی و قانون جذب و ارتعاش، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات: راهنمای بالا بردن ارتعاش و پذیرش زندگی می‌شنویم

من اینجا نیستم که هم‌رنگ جماعت باشم. من اینجام تا یک آدم جدید بسازم. داستانِ من، داستانِ رشد و تحولی شگفت‌انگیزه، داستانِ بخشش و ایمانه، داستان عشق‌ورزیدن به خود و دیگرانه. حکایت سینه‌سوزی و تسلیم در برابر حقیقته. حکایت غلبه و شفایی تحول‌آفرین، حکایت بازگشتی بدون مرگه؛ حکایت من و تو. به ساحتِ مقدس خوش آمدید: فضایی بین تو و قلبت؛ ساحتِ عشق خالص و بی‌قید و شرطی که همه‌جا بی‌حدومرز، فراگیر و فراوان جریان داره. این کلمات، مقدس‌ترین جنبه‌ی وجود شما، یعنی معصومیت ناب و جوهر وجود شما، همان «من هستم» شما رو فعال می‌کنه تا شما رو بیدارتر کنه و ارتباط‌تون با من هستم، یعنی همون آگاهیِ قلبیِ شما رو عمیق‌تر کنه. هر کلمه که با فرکانس عشق به ارتعاش درمیاد، بهتون کمک می‌کنه تا آگاهانه با همون کلمه هماهنگ بشید. هر کلمه رو که درک می‌کنید، همچنان که در هر سلول از بدنتون جا می‌گیره، ارتعاش اون رو پردازش می‌کنید. در نور الهیِ تازه و هماهنگ‌شده، آروم و قرار می‌گیرید. هر پیام، عمداً برای بیدار کردن، نورانی کردن و فعال کردنِ عشق درون‌تون ارائه می‌شه. بعضی از این پیام‌ها، یک خط بیشتر نیستند. ولی بیشتر از همه باید در موردشون فکر کرد. مطمئنم شما هم به‌اندازه‌ی خودِ من، از این پیام‌ها لذت برده و نتیجه می‌گیرید. من در جریان این تحول آگاهی که از سال 2016 تا 2017 اتفاق افتاد، چیزهای زیادی یاد گرفتم. یادتون باشه شما مخلوق باشکوه و خالق ماهر حقیقت خود و دیگرانید. بیایید با هم این سفر معجزه‌آسای تحول را آغاز کنیم و همه‌ی چیزهایی را تغییر بدیم که دیگه به نفع ما نیست. تمام خوبی‌ها و بدی‌های خودمون رو بپذیریم و وقتی پذیرفتیم، همه‌ی بدی‌ها، به خوبی تبدیل می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
فصل اول: من هستم
51 دقیقه
فصل دوم: قدرت بشر در قدرت نور درون خداوند یکتا نهفته است
24 دقیقه
فصل سوم: مسیر تغییر و عروج
19 دقیقه
فصل چهارم: جواب در درون است
5 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات: راهنمای بالا بردن ارتعاش و پذیرش زندگی
نویسنده
مترجمثریا رضایی
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات

منیره عباسی
۱۴۰۲/۱۱/۸
من نیاز دارم چندین و چند بار به این کتاب صوتی گوش بدهم، بخشی که مربوط به احساسات و عواطف بود. این که محل گذر عواطف باشیم، عواطف بروز می‌کنند تا تغییر کنند و این بخشی از فرآیند تحول و تکامل. عواطف و احساساتتون رو قضاوت نکنید، ان ها امدند تا شما رو به سوی پذیرش، تسلیم، عشق و بخشش راهنمایی کنند. برای احساساتتون مثل پدرو مادری با محبت باشید، ان ها رو مثل چیزی که نمی‌خواهید از خودتون دور نکنید، بدون این احساسات به صلح و آرامش نمی‌رسید، دیگه چیزی رو که از درونتون بر می خیزه، قضاوت نکنین فقط ان رو تجربه کنید و رها کنید. این مسیر رهایی جسم عاطفیه و برای همه آرزوی خیر کنید. شما آگاهی‌ هستید که خودتون رو تجربه می‌کنید، آگاهی از حق و منبع در سکون و سکوت محقق میشه و در این لحظه با خودتون ملاقات می‌کنید جایی که منیت وجود نداره و به یگانگی می‌رسید و به منبع تمام خلقت وصل می شوید.
محمد شمس الدین
۱۴۰۳/۱/۵
سلام کتابی آرامش بخش و پر انرژی که احساس بسیار خوبی به شنونده میده و یک حس امنیت و حضور در مکانی امن و پر از آرامش ایجاد میکنه، با وجودی که زمان گوش کردن این کتاب خیلی ناراحت بودم ولی بدون اینکه متوجه بشم ناراحتی‌ام آروم آروم کمرنگ شد و حس شیرینی بهم دست داد. پیشنهاد میکنم ازش بهره ببرید دوستان. سپاسگزارم از کتابراه و همه عوامل تولید کننده این اثر زیبا.
Hoori
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
این کتاب، چقدر با عشق و مهربانانه نوشته شده و آدم رو با خودش آشتی میده و آدم رو رها می‌کنه. توصیه میکنم حتما در خلوت و با تمام وجود بشنوید.
خانم حبیبی عزیزم هم مثل همیشه، خوانش کتاب رو با آرامش و تسلط انجام میدن.
تصمیم گرفتم هر روز که بیدار میشم، گوش کنم تا بتونم همه جا و در هررر اتفاقی، عشقو ببینم
sam
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود.
حرفهایی که هر انسانی باید هرروز به خودش بزنه و عشقی که باید همیشه یادآوری بشه، این کتاب به زیباترین حالت گفته.
من واقعا خوشحالم که به این کتاب برخوردم و گوش کردم.
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
این کتاب فوق العاده عالی وجذاب بود. خوانش عالی بود لذت بردم. چندین بار گوش دادم هم گریه کردم هم لذت بردم. ممنونم از کتابراه.
roya sh
۱۴۰۳/۱/۱۵
من فکر میکردم این کتاب هم مثل کتاب های دیگه است، اما از نوع متفاوتی به دل میشینه. ممنون از ترجمه ی عالی خانم رضایی، راوی عزیز خانم حبیبی، از ناشر صوتی شادن پژواک و کتابراه
پریسا فرهنگ
۱۴۰۳/۲/۸
کتابی عالی است که لازمه چند بار آن را گوش بدهم. همچنین صدای خوب و گرم گوینده خانم حبیبی که بسیار خوانش عالی داشتند. ممنون از تمام عوامل تولید کتابراه
Afrasyab Roshan
۱۴۰۳/۱/۲۹
تلنگر، زندگی با پستی و بلندی هاش ما رو از شکرگذاری غافل می‌کنه اما انرژی و ارتعاشات ما ضمیر ناخودآگاه ما رو همیشه بیدار نگه می‌دارد
مهدی علیرضایی
۱۴۰۲/۱۲/۴
سلام این کتاب گوینده خیلی خوب حرف میزنه و از کلمات تکراری استفاده نمیکند و به خودشناسی و معنا شناسی بهمون می‌اموزد
شکوفه حق گشا
۱۴۰۳/۱/۳۰
کتاب کوتاه ولی با محتوایی عالی و مفید. اگر با گوش جان بشنوید باعث تجلی بیشتر روح شما خواهد شد
مهسا صابری
۱۴۰۳/۱/۸
هر روز در آرامش و سکوت گوش بدین و با تمام وجود گفته‌ها را احساس کنید معجزه اتفاق میفته!
محسن کلانتری
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
سلام. یه فرمول ساده اما مهم که همون عشق ورزی هستش رو بهمون یادآوری میکنه. یاعلی
فرهاد
۱۴۰۳/۱/۴
در اول ممنونم از کتابراه این کتاب واقعا عالی هست گوینده خوب کتاب خوب و واضح
Mmaleki
۱۴۰۲/۱۲/۱
برای خود شناسی و دنیا شناسی بسیار برام مفید بود
علی تهرانی
۱۴۰۳/۱/۱۷
واقعا زیبا و به معنای واقعی میخواد بگه که چه قدر قدرتمندیم و بزرگ
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات

برای دریافت کتاب صوتی پیام‌های «من هستم» به کائنات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.