معرفی و دانلود کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار

عکس جلد کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار

کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار اثر استفانی موریون از مجموعه «به دنبال...»، به بررسی زندگی پرفراز و نشیب امپراتور مشهور روم و یکی از نام‌های آشنای تاریخ می‌پردازد.

زندگی پرماجرای سزار در داستان‌ها، نمایشنامه‌ها و فیلم‌های مختلفی به تصویر درآمده است. کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار (‭Sur les traces de Jules Caesar‬) که داستان زندگی جذاب سزار است و بر پایه روایت مورخان باستان نوشته شده است، مخاطب را با ریشه‌های فرهنگ غرب نیز آشنا می‌سازد.

هر چه بیشتر درباره جوامع کهن و قهرمانانش بدانید از دستاوردهایشان بیشتر شگفت‌زده می‌شوید. مردان و زنانی که تاریخ را ساخته‌اند و تغییر داده‌اند. یکی از این شخصیت‌های منحصر به فرد، ژولیوس سزار (Julius Caesar) است. ژولیوس سزار ملقب به قیصر، از شخصیت‌های پرآوازه دوران باستان، تاثیری انکار ناشدنی بر زندگی مردمان هم‌عصر خود داشته است. وی پادشاهی دیکتاتور، جنگ‌طلب بود و در سده‌ی 100 پیش از میلاد در رم دیده به جهان گشود.

در آن هنگام روم بزرگ‌ترین و قوی‌ترین امپراتوری روی زمین بود. رومی‌ها تقریباً کنترل سرزمین‌های حاشیه دریای مدیترانه را در اختیار داشتند و ارتش روم، رعب‌انگیز و قدرتمند بود. خانواده سزار مشهور و مورد احترام بیشتر رومیان بود. سزار در نوجوانی شیفته‌ی نویسندگی شد و تمام دوران نوجوانی خود را به نویسندگی پرداخت، اما یک حادثه‌ مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر داد. سزار نوجوان شیفته‌ی ادبیات، به مقام دستیاری نظامی مارکوس ترموس در آسیا برگزیده شد. همین انتصاب، در آخر سبب تغییر نگرش و انتخاب او هم شد و وی را مجاب ساخت در بازگشت به رم مسیر سیاسیِ پیش روی‌اش را ادامه دهد.

جولیوس قیصر، سردار قدرتمندی بود که امپراتوری بزرگ روم را بنیان نهاده و واژه سزار را در تاریخ زندگی بشر جاویدان ساخت. سزار با توانایی، هوشمندی و جنگ‌دانی توانست دشمن را از پای درآورد و برای روم افتخارات بسیاری کسب کند، به همین دلیل سربازانش به او مهر بسیار داشتند. کسانی چون بروتوس و مارک آنتونی اشخاصی بودند که در دوره او نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کردند.

چند تن از خویشاوندان ژولیوس سزار در حکومت به مقامات بالایی برگزیده شده بودند. مثلاً یکی از عموهایش، «سکتوس ژولیوس سزار» کنسول بود. روم حکومتی جمهوری یا انتخابی داشت و کنسول‌ها مقام‌های اسمی منتخب بودند. رأی دهندگان سالانه دو کنسول انتخاب می‌کردند. این دو مقام عالی رتبه با توصیه و نظارت سنا دولت را اداره می‌کردند.

تاریخ‌نگاران بسیاری در مورد این شخصیت بزرگ باستانی به مطالعه پرداختند و هر یک به جنبه‌ای از شخصیت او مانند: جاه‌طلبی، بی‌رحمی و فرصت‌طلبی، فرمانده نظامی نابغه، نویسنده‌ای یکتا و... اشاره کرده‌اند. ژولیوس سزار در 15 مارس 44 قبل از میلاد به دست تعدادی از سناتورهای مخالف کشته شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
فصل اول: خویشاوند ماریوس
12 دقیقه
فصل دوم: مرد جوان مصمم
12 دقیقه
فصل سوم: اوج‌گیری آرام
12 دقیقه
فصل چهارم: سیاستمداری برجسته
11 دقیقه
فصل پنجم: روزهای جهانگشایی
11 دقیقه
فصل ششم: ورسنژتوریکس علیه سزاز
12 دقیقه
فصل هفتم: جنگ میان رومی‌ها
13 دقیقه
فصل هشتم: سزار و کلئوپاترا
10 دقیقه
فصل نهم: سزار دیکتاتور
13 دقیقه
فصل دهم: جشن‌های مارس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار
نویسنده
مترجمشورا منزوی
راویاکرم پریمون
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار

شیرین قلی زاده
۱۴۰۱/۲/۶
پسرم خیلی خوشش اومد و فکر کنم مطالب واقعا از روی تاریخ گرفته شده
ابوالفضل قاسمی
۱۳۹۹/۷/۲۴
خیلی خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار

برای دریافت کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.