معرفی و دانلود کتاب صوتی به هدف بزن

عکس جلد کتاب صوتی به هدف بزن
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به هدف بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به هدف بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به هدف بزن

چگونه می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی بهترین بود؟ شان ویلن نویسنده و هنرپیشهٔ محبوب، در کتاب صوتی به هدف بزن با ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به شما یاد می‌دهد در زندگی شخصی، شغل، ازدواج و تناسب‌اندام به تعادل برسید و همیشه بدرخشید.

درباره کتاب صوتی به هدف بزن:

آیا زندگی‌تان آشفته و خارج از کنترل شده است؟ نمی‌توانید بین کار و زندگی شخصی‌تان تعادل ایجاد کنید؟ هیچ‌وقت برای رسیدن به کارهای موردعلاقه‌تان وقت ندارید؟ احساس می‌کنید باوجود تمام تلاش‌هایتان بازهم به اندازهٔ کافی خوب نیستید؟ دوست دارید یک راه‌حل ساده و قابل‌اجرا برای داشتن یک زندگی ایده‌آل یاد بگیرید؟

اگر پاسختان به سؤال‌های بالا «بله» بود، کتاب بزن به هدف (How to Make Sh*t Happen) مناسب شماست. شان ویلن عقیده دارد زندگی هیچ‌وقت آسان نیست و در هیچ‌چیز قطعیتی وجود ندارد. تمامی افرادی که به شما می‌گویند مشکلات را می‌توان یک‌شبه برطرف کرد و مثبت‌اندیشی تنها راه نجات است، تنها قصدشان امید واهی دادن به شما است.

این نویسنده در کتاب حاضر به شما یاد می‌دهد برای رسیدن به خواسته‌هایتان باید تلاش کنید و تا زمانی که بیشترین تلاش خود را نکنید، به اهدافتان دست نخواهید یافت. همچنین به‌جای اینکه فقط درباره رؤیاهایتان حرف بزنید، سعی کنید به آن‌ها عمل کنید. درواقع کتاب صوتی بزن به هدف را می‌توانید راهنمایی عملی برای رسیدن به آرزوها دانست.

خوب است بدانید که شان ویلن (Sean Whalen) تابه‌حال به مدیران اجرایی، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان زیادی در زمینه گسترش کسب‌وکار، افزایش تعاملات در رسانه‌های اجتماعی و نحوه ایجاد تعادل در زندگی و کار کمک‌های فراوانی کرده است.

در نکوداشت کتاب صوتی به هدف بزن:

- این کتاب به من یاد داد که زمان، روابط، بدن، کسب‌وکار و کل زندگی‌ام را کنترل کنم. (Bryan Hooley)

کتاب صوتی به هدف بزن مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در مسیر موفقیت پیش بروید و به‌تمامی اهدافتان دست پیدا کنید، شنیدن راهکارهای ارائه شده در این کتاب صوتی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی به هدف بزن می‌شنویم:

هیچ چیزی وجود نداره که بتونه بیشتر از ارتباطات مزخرف و نادرست تورو گیج، اذیت و ناامید کنه. روحیتو تخریب کنه و باعث بشه که درهم بشکنی. منظورم فقط ارتباط با همسر یا عشق نیست. منظورم هر نوع موضوع هیجانی، شکوه‌آمیز، آزاردهنده، ناامید کننده یا موضوعات حل نشده با هر آدمی در زندگی، مادر، پدر، برادر، خواهر، همکار، همسر و غیره. درکل هر آدمی.

تو باید همین حالا اون ارتباط مزخرف و حذف کنی. باید به این مسئله مثل یه بیماری نگاه کنی. این رابطه تو رو زنده زنده میخوره. این موضوع ذهنتو مشغول و کنترل میکنه و اگه بهش اجازه بدی، بالاخره تو رو میکشه. اما چیزی در درونت لگد میندازه. این بیماری تو بدنته و تنها کسی که میتونه بدنتو از شر این بیماری خلاص کنه و معالجت کنه خود تویی.

تا حالا شده که از کسی به طرز بدی جدا شده باشی و تنها کاری که دلت بخواد بکنی این باشه که رو جایی بیوفتی و مثل خرس فقط بخوری؟ روابط تاثیری مستقیم و جدی رو سلامتی و تناسب اندامت داره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: به کارگیری چهار اصل اساسی
13 دقیقه
فصل دوم: قدرت
24 دقیقه
فصل سوم: اشتیاق
10 دقیقه
فصل چهارم: هدف
28 دقیقه
فصل پنجم: تولید
12 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به هدف بزن
نویسنده
مترجمثریا چاوشی
راویآبتین ممدوح
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به هدف بزن

علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
سلام بر کتابراهی‌های عزیز
دوستان این کتاب صوتی دارای مطالب مفید و موثری هست که باید بکار گرفته بشن و به هیچ وجه به دوستانی که مدتهاس در زمینه موفقیت کتاب مطالعه کردن پیشنهاد نمیکنم چون مطالب برای ما کاملا تکراریه و بر اثر مطالعه کتاب‌های پربار تر با محتوای غتی تر این کتاب بسیار سطحی و پیش پا خواهد
افتاده بود راوی بسیار خوبی داره و داستان کتاب خیلی خوبه و در کل هرکتابی که تا به امروز خریدم ارزش چند بار گوش دادن رو داشته و همگی دانش علمی و عملی برای استفاده کننده ارائه کردند و این کتاب هم یکی از همان هاست، سپاس فراوان از کتابراه
شاهین محمودی
۱۴۰۰/۱۲/۳
کتاب بسیار عالی هست، در زمینه رسیدن به هدف‌ها و همچنین برقراری تعادل با انجام راهنمایی‌ها و راهکارهای ارایه شده
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
واقعا باید تقدیر کرد از مطالب کتاب چون همه موارد لازم در زندگی رو بررسی کرده سلامتی و کار و شغل و ازدواج خیلی کارامده
ساجده شاحیدر
۱۴۰۱/۱/۱۱
کتاب مفیدی است چرا که با واقعیات روزانه بیشتر سازگار است
موسی گری
۱۴۰۰/۱۲/۳
مفید بود و عالی تحت تاثیر قرار گرفتم
ناهید محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خوشم آمد حتما بخوانیدش
تکتم محمدپور
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
عالی و مفید و موثر
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به هدف بزن

برای دریافت کتاب صوتی به هدف بزن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.