معرفی و دانلود کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

عکس جلد کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

جان اورتبرگ در کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من، نسخه‌ی مدرنی از معنویت و دین‌داری را به شما ارائه کرده است. این کتاب آرامش‌بخش شما را به جست‌وجوی خدا و کشف راه‌هایی تشویق می‌کند که به رستگاری منتهی می‌شوند. به کمک این اثر می‌آموزید برای تمامی انسان‌ها با وجود تفاوت‌هایشان، مسیرهای منحصربه‌فردی به سوی خدا و سعادت معنوی وجود دارد.

درباره‌‌ی کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

در دنیایی که هرج‌و‌مرج و مشغله‌های متنوع زندگی مجالی برای رشد معنوی باقی نگذاشته‌اند، کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من (What Is Gods Will for My Life) هدیه‌ای معنوی به شمار می‌رود که دریچه‌ی تازه‌ای از دین و دین‌داری را به روی شما می‌گشاید. جان اورتبرگ (John Ortberg) در این اثر آگاهی‌بخش نحوه‌ی ارتباط با خداوند و ورود معنویت را به زندگی انسان نشان می‌دهد.

با راهنمایی‌های اثر حاضر می‌آموزید که چطور نشانه‌های معنوی خداوند را در زندگی تشخیص بدهید. همچنین نویسنده به شما یادآوری می‌کند در مسیر پرپیچ‌و‌خم زندگی همواره معبودی مهربان و بخشنده در کنار شماست و حتی اگر شما حضور او را فراموش کرده باشید، او هرگز شما از از خاطر نخواهد برد.

«تقدیر» یا «سرنوشت مقدر» همان مفاهیمی هستند که برای اشاره به خواست خدا درمورد زندگیمان به کار می‌بریم. برای افرادی که به یک نیروی مسلط و ناظر بر زندگی انسان‌ها اعتقاد دارند، مسلم است که زندگی تک‌تک ما براساس تصمیمات خداوند و مقدراتی که تنها او از چرایی آن‌ها خبر دارد، اداره می‌شود. شاید هنگامی که بر سر دوراهی‌های دشوار زندگی قرار می‌گیریم، هر کدام از ما آرزو کنیم که کاش از خواست خداوند درمورد این مرحله از زندگی خود اطلاع داشتیم. در این حالت انتخاب و انجام تصمیم درست برایمان آسان‌تر می‌شد. یا ممکن است هنگامی که به‌تازگی تجربه‌ی تلخی را پشت سر گذاشته‌ایم، مدام از خود و خدا بپرسیم که حکمت این پیشامد چه بوده است. خداوند سعی داشته با این رخداد چه نکته‌ای را به ما بیاموزد؟ ما را متوجه چه حقیقتی در زندگی کند؟ جان اورتبرگ با آموزه‌های خود در کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من، می‌کوشد تا شما را به پاسخی قانع‌کننده برای این پرسش‌ها برساند.

اگر باور دارید که رفته‌رفته از ارتباط قوی شما با خداوند کاسته شده و آن‌طور که شایسته است حضور او را در لحظه‌لحظه‌ی زندگی احساس نمی‌کنید، اثر پیش‌رو فرصت بی‌نظیری برای بازپروری رابطه‌ی شما با معبودتان ارائه کرده است.

ثریا چاوشی برگردان این کتاب را به عهده داشته و نشر صوتی شادن پژواک نیز آن را با صدای وحید مرتضوی کیاسری به علاقه‌مندان آثار معنوی و روانشناختی عرضه کرده است.

کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من مناسب چه کسانی است؟

دوستداران کتاب‌های خودسازی، خداشناسی و خداجویی، شنیدن این کتاب گویا را از دست ندهند. کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من شما را به سوی یک زندگی توأم با نور معرفت راهنمایی می‌کند.

با جان اورتبرگ بیشتر آشنا شویم

جان اورتبرگ نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای منلو و سخنران انگیزشی است که دین و روانشناسی را به هم پیوند داده. این روحانی چه در کتاب‌ها و چه در سخنرانی‌هایش بر ارتباط انسان با خدا، معنویت در زندگی روزمره و مفهوم ایمان و شک تمرکز دارد.

جان اورتبرگ در رشته‌ی روانشناسی از کالج ویتون فارغ‌التحصیل شده اما در رشته‌ی الهیات ادامه‌ی تحصیل داده و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه فولدر اخذ کرده است. او هم‌اکنون یکی از اعضای هیأت امنای فولدر و همچنین هیئت مدیره‌ی مرکز شکل‌گیری معنوی دالاس ویلارد است. کتاب حاضر نخستین اثر جان اورتبرگ است که در اختیار فارسی‌زبانان قرار می‌گیرد.

در بخشی از کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من می‌شنویم

درک و پذیرش روش‌های منحصربه‌فردی که خداوند به وسیله‌ی اون‌ها با شما ارتباط برقرار می‌کنه، بخش مهمی از کشف خاص خدا برای زندگی شماست. شاید شخصیت شما طوری باشه که مهمون‌نوازی رو دوست داشته باشید. به‌طور ذاتی مشوق و ترغیب‌کننده به دنیا اومده باشید. توانایی مدیریت و اداره‌ی کارها به‌طور طبیعی و فطری در وجود شما وجود داشته باشه یا متوجه شده باشید که از دوران دبستان به فعالیت‌های رهبری علاقمند بودید. شما قطعه‌ی حیاتی از نقشه‌ی راه خدا برای زندگیتون رو کشف کردید. گرفتن تصمیماتی که در راستای اجرای موهبت‌های معنوی شما باشه خداوند رو گرامی می‌داره و شما رو شاد می‌کنه.

پایداری؛ ما در دنیایی از افراد خسته زندگی می‌کنیم که تعداد اون‌ها روز‌به‌روز بیشتر می‌شه. اما این خستگی مزمن خواست خداوند برای ما نیست. خداوند می‌فرماید: «ای تمام کسایی که خسته‌اید و زیر بار مشکلات قرار دارید نزد من بیاید و من به شما آرامش می‌دم. بندگی و عبادت به من رو بپذیرید و از من بیاموزید. چون من مهربان و فروتنم و این‌طوری برای روح خودتون آرامش پیدا کنید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
بخش اول
37 دقیقه
بخش دوم
35 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من
نویسنده
مترجمثریا چاوشی
راویوحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

masi
۱۴۰۲/۲/۷
کتاب خوبی بود نکاتی عنوان میکنه که دید آدمو نسبت به ارتباط با خدا تغییر بده ولی انتظار بیشتری از عنوان کتاب میرفت برخی مطالب کتاب تکراری بود و توی کتاب‌های دیگه هم دیده میشد ولی در کل کتاب خوبیه و ممنونم از کتابراه
زیبا حاتمی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
گوش ندادمش شاید اونقدری که باید اثر قوی نبود و جذبم نکرد شایدم من علاقمند نبودم نمی‌دونم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

برای دریافت کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.