معرفی و دانلود کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند

عکس جلد کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند

کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند، دربردانده‌ی داستانی زیبا و آموزنده از نویسند‌ه‌ی یونانی، ازوپ است که برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» تهیه شده.

روزی روزگاری چند گوسفند و بوقلمون در مزرعه‌ی زیبا و پرعلفی در کنار هم با دوستی زندگی می‌کردند. یک روز مزرعه‌دار در کهنه‌ی مزرعه را باز کرد و داخل شد. او اغلب به آن‌جا می‌آمد تا به حیوانات رسیدگی کند و به آن‌ها آب و خوراک بدهد ولی انگار آن روز برای کار دیگری به مزرعه آمده بود. مزرعه‌دار همیشه در کارهایش کمی شتاب داشت، این بود که با عجله نزدیک حیوانات آمد و با سرعت نگاهی به دور تا دور مزرعه انداخت و همه‌ی گوسفندها و بوقلمون‌هایش را زیر چشمی نگاه کرد تا اینکه چشمش به یک بوقلمون تپل و گوشتالو افتاد و بی‌معطلی به سمت او رفت. بوقلمون وقتی مزرعه‌دار را دید که به آن سمت می‌آید پا به فرار گذاشت ولی نتوانست از دست او که تندتر می‌دوید و در گرفتن حیوانات مهارت داشت فرار کند. این بود که چند لحظه‌ی بعد مزرعه‌دار به بوقلمون رسید و دستش را محکم روی پشتش گذاشت. بوقلمون با تمام توان جیغ کشید... .

آیا می‌دانید چرا بوقلمون از دست کشاورز فرار می‌کرد و جیغ می‌کشید؟ برای دانستن عاقبت کار بوقلمون و درس زیبایی که این داستان در پایان به ما انسان‌ها می‌دهد این کتاب را بشنوید.

ازوپ (Aesop) از اهالی تریس بوده که در اوایل قرن ششم پیش از میلاد به بردگی درآمده است. از آن پس در جزیره ساموس زندگی کرده و بنا به گفته برخی او با کوروش هخامنشی هم دوره بوده است. انبوهی از افسانه‌های گوناگون در‌باره شخصیت و زندگی او وجود دارد. او استعداد عجیبی در گفتن داستان داشته و به واسطه داستان‌هایش شهرت بسیار یافته است و آزادی خود را نیز از همین راه به دست آورده است.

در قرن پنجم پیش از میلاد، ازوپ به دلیل اهانت به مردم دلفی، از بالای صخره‌ای به پایین انداخته شد و کشته شد. داستان‌های او به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده است. ناصرخسرو و مولوی نیز برخی از داستان‌های ازوپ را به شعر در آورده‌اند. همچنین بسیاری از داستان‌های او در ادبیات فارسی بازآفرینی شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
بوقلمون بینوا و گوسفند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند
نویسنده
مترجماکبر احمدی
راویمسعود حکمت پور
ناشر صوتیموسسه فرهنگی هنری قوی سفید کودکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند

برای دریافت کتاب صوتی بوقلمون بینوا و گوسفند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.