معرفی و دانلود کتاب صوتی بیش از اندازه است: برنامه‌ای عملی برای زندگی سرشارتر

عکس جلد کتاب صوتی بیش از اندازه است: برنامه‌ای عملی برای زندگی سرشارتر
قیمت:
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیش از اندازه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیش از اندازه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیش از اندازه است: برنامه‌ای عملی برای زندگی سرشارتر

پیتر والش در کتاب صوتی بیش از اندازه است راهکارهایی را ارائه می‌دهد که با آن‌ها درهم‌ریختگی فیزیکی خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کنید، از بین ببرید و در پی آن، خانه‌ی ذهنتان را به آرامشی بی‌بدیل تبدیل کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی بیش از اندازه است

آیا با وسایل خانه‌تان احاطه شده‌اید؟ کمدهایتان لبالب از اسباب و اثاث است؟ برای طی کردن مسیر اتاق خواب تا آشپزخانه مجبورید از روی اسباب‌بازی‌های فرزندتان رد شوید؟ آیا احساس می‌کنید تحت محاصره‌ی وسایل خود هستید؟ آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده است که تصمیم گرفته باشید دستی به سر و روی خانه بکشید، اما اوضاع را برانداز کنید و با خودتان بگویید «آنقدر همه‌چیز زیاد است که نمی‌دانم از کجا شروع کنم، پس بهتر است به سراغش نروم»؟ اگر پاسخ شما به این سؤالات مثبت است، پیتر والش (Peter Walsh) کتاب بیش از اندازه است (It's All Too Much) را برای شما نوشته؛ برای شما و هر کسی است که می‌خواهد از شرّ درهم‌وبرهمی خفه‌کننده‌ی خانه و زندگی‌اش خلاص شود.

والش در خلال توصیه‌های اطمینان‌بخش خود شما را با یک سؤال روبه‌رو می‌کند: چه چشم‌اندازی برای زندگی ایده‌آل‌تان ترسیم کرده‌اید؟ او به شما یاد می‌دهد که از طریق تکنیک‌های ساده و برنامه‌ریزی گام‌به‌گام، وضعیت خانه‌ی خود را اتاق به اتاق و حتی وجب‌به‌وجب ارزیابی کنید، دارایی‌هایتان را اولویت‌بندی کنید، و دست آخر خودتان را از اوضاع آشفته و درهم‌وبرهمی که شما را از زندگی مطلوبتان باز داشته است، رها کنید.

مطالب این کتاب فراتر از چیدمان دکوراسیون خانه هستند. پیتر والش در کتاب بیش از اندازه است به شما می‌آموزد که چگونه با خودتان روراست باشید، تعیین کنید چه چیزی کیفیت زندگی شما را افزایش می‌دهد و چه عواملی شما را از رؤیاهایتان باز می‌دارد. پس از آنکه به مجموع این شرایط آگاه شدید، وقت آن است که دست به کار شوید و با کمک پیشنهادهای او در راستای بهبود زندگی‌تان قدم بردارید. بی‌شک فضای بی‌تنش، استرس کمتر و انرژی بیشتر به شما برای داشتن یک زندگی شادتر و غنی‌تر کمک خواهد کرد. و تمامی این‌ها را می‌توانید با شنیدن این کتاب صوتی به دست آورید.

در نکوداشت کتاب صوتی بیش از اندازه است

  • این کتاب بهترین توصیه‌های سازماندهی را که تا به حال شنیده‌ایم، در بر دارد. (Woman's Day)

کتاب صوتی بیش از اندازه است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از به‌هم‌ریختگی اوضاع خانه و زندگی‌تان به ستوه آمده‌اید، شک نکنید که این کتاب برای شما نوشته شده است.

با پیتر والش بیشتر آشنا شویم

پیتر والش (نویسنده و شخصیت رسانه‌ای آمریکایی-استرالیایی) پس از اتمام تحصیلاتش در رشته‌ی روان‌شناسی تربیتی به تدریس ریاضیات، علوم و گرافیک پرداخت. او همچنین در حوزه‌ی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و ارتقای سلامت، و نیز در زمینه‌ی توسعه‌ی برنامه‌های بهداشتی آموزشی برای مدارس و شرکت‌ها فعالیت کرده است. او در سال 1994 شرکتی را راه‌اندازی کرد که از طریق آن بتواند به سازمان‌ها کمک کند تا رضایت شغلی و راندمان کارکنان را بهبود و افزایش دهند. به غیر از کتاب «بیش از اندازه است»، والش نگارش کتاب‌های دیگری را هم با موضوع سازماندهی و بی‌نظمی در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.

در بخشی از کتاب صوتی بیش از اندازه است می‌شنویم

در مورد جمع کردن اثاثه و آت‌آشغال نوعی همه‌گیری در زندگی مردم وجود دارد. بسیاری از مردم موفقیت خود را با انباشت دارایی و اموال اندازه می‌گیرند. به هر کسی که نگاه می‌کنیم تشویق می‌شود که خرید بیشتری بکند. آیا فرزندانتان را دوست دارید؟ اگر راست می‌گویید، بهترین لباس‌ها، بازی‌ها، لوازم ورزشی و یا جدیدترین بازی‌های ویدیویی را برایشان خریداری کنید تا معلوم شود که درست می‌گویید. آیا به‌تازگی افزایش حقوق گرفته‌اید؟ آیا شغل بهتری گرفته‌اید؟ زمان آن رسیده که تلویزیون بزرگتری بخرید، با اتومبیل گران‌تری تدارک ببینید. لباس‌های فاخر بپوشید. در خانواده‌هایی که زن و شوهر هر دو کار می‌کنند و فرصتی برای استراحت و آرامش ندارند، سعی می‌کنند خوشبختی را با خرید لوازم بیشتر نصیب خود سازند.

به هر سمتی که رو می‌کنیم به ما می‌گویند هر چه بیشتر، بهتر. غذای بیش از اندازه می‌خریم. ما با قیمت یک واحد جنس دو قلم جنس می‌خریم، اما کسی به ما یک قلم کالا را با نصف قیمت آن نمی‌فروشد. اما خیلی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که اموال و اثاثه بیشتر به جای این که آرامش و خوشبختی به همراه آورد، ما را با خانواده‌مان بیگانه می‌کند، میان زن و شوهر فاصله می‌اندازد و سبب می‌شود که به رویاهایمان نرسیم. بله، بعضی از لوازم و اثاثه و خرت‌وپرت زندگی ما را بهتر می‌کند. البته، کیست که مخالف یک خانه راحت و یک اتومبیل خوب باشد؟ اما مرز را کجا تعیین می‌کنیم؟ آیا می‌دانید مساحت خانه در آمریکا در 30 سال گذشته به طور متوسط 50 درصد افزایش یافته است؟ آیا می‌دانید این تحول در شرایطی ایجاد شده که از تعداد افراد دور میز خانوار کاسته شده است؟ و فضای بزرگتر خانه‌ها را با انواع مبل و اثاثه و لوازم منزل پر کرده‌اند. متأسفانه داشتن مال و منال بیشتر خوشبختی به همراه نمی‌آورد. و وقتی خوشبختی در کار نیست، فکر می‌کنید باید خرید بیشتری بکنید تا مشکل برطرف شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
قسمت اول
29 دقیقه
قسمت دوم
21 دقیقه
قسمت سوم
45 دقیقه
قسمت چهارم
42 دقیقه
قسمت پنجم
65 دقیقه
قسمت ششم
13 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
24 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیش از اندازه است: برنامه‌ای عملی برای زندگی سرشارتر
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویآرش نصیرپور
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیش از اندازه است

Hoori
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب در مورد پاکسازی خانه هست که در روح و روان و انرژی خود آدم هم تاثیر میگذاره.
گوش دادن به این کتاب میتونه انگیزه لازم برای شروع پاکسازی شلوغی‌های منزل بده. صدای گوینده خوبه ولی خیلی مورد پسند من نبود چون این سلیقه‌ای هست.
من کتاب جادوی نظم، نوشته‌ی ماری کندو رو با صدای خانم فروغ بهرامی خیلی
بیشتر می‌پسندم چون تُن صداش شاده و انرژی داره. البته متن هر دو کتاب در مورد پاکسازی منزل هست و نکات مفیدی داره ولی من جادوی نظم رو بیشتر دوست داشتم ✌️
بانو
۱۴۰۳/۱/۶
خوب بود برای شخصی مثل من که اطرافم پر از وسایلی بود که اثری جز آشفتگی ذهنی و افسردگی برایم نداشت و همراه خوبی بود برای من و ارادم رو تقویت کرد تا اطرافم رو خلوت کنم و نفس تازه‌ای بکشم
سارا آئین مهر
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب خوبیه برای کسانی دنبال سبک کردن وسایل اطراف هستن و دنبال مینیمالیست شدن هستن بهشون راهکار‌های خوبی میده با برنامش پیش برین انرژی خونتون بالا میره
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۸/۲۰
هر وقت هر قسمت از خونه‌ام بهم میریزه این کتاب صوتی پلی میکنم و در کمال ناباوری اونجا برق می‌افته عالی عالی عالی. راوی هم که انرژی بخش
فرشته❤
۱۴۰۲/۸/۱۸
بسیار عالی و تاثیر گذار واقعا به همچین کتابی در زندگیم نیاز داشتم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیش از اندازه است

برای دریافت کتاب صوتی بیش از اندازه است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.