معرفی و دانلود کتاب صوتی تحقق امید

عکس جلد کتاب صوتی تحقق امید
قیمت:
۹۸۰۰۰ 49000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تحقق امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تحقق امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تحقق امید

آیا در دام ناامیدی گرفتار شده‌اید؟ کتاب صوتی تحقق امید به شما آموزش می‌دهد چگونه امید را در سیاه‌ترین روزهای زندگی یافته و با کمک این احساس مسیر آینده‌ی خود را دگرگون کنید. شایان ذکر است که شون. جی لوپز، مشهور به روان‌شناس امید تالیف این اثر را برعهده داشته.

درباره‌ی کتاب صوتی تحقق امید

چگونه برخی افراد همیشه به نتایجی خوب دست پیدا می‌کنند؟ چرا بعضی‌ها به‌نظر شکست‌ناپذیر می‌آیند و انگار هیچ‌چیز قدرت غلبه بر آن‌ها را ندارد؟ تا به حال از خودتان پرسیده‌اید چرا عده‌ای زندگی شادتر، سالم‌تر و پربارتر از دیگران دارند؟ شون. جی لوپز (Shane J Lopez) نویسنده‌ی کتاب صوتی تحقق امید (Making Hope Happen) باور دارد این افراد متفاوتند اما نه به‌خاطر شانس، هوش یا پول؛ آن‌ها فقط بیشتر از بقیه اشخاص امیدوارند!

اما امید دقیقا چیست و چگونه می توانید آن را به دست آورید؟

دکتر شون. جی لوپز، یک پژوهشگر در حوزه روان‌شناسی است که با استفاده از نتایج بزرگترین تحقیقی که با موضوع افراد امیدوار انجام شده، نشان می‌دهد که امید فقط یک احساس نیست، بلکه ابزاری ضروری برای زندگی است. امید را می‌توان شاخص اصلی موفقیت در روابط، تحصیلات، شغل و تجارت انگاشت؛ چیزی که سعادتمندترین افراد را از دیگران متمایز می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید قدرت بی‌نهایت امید را تا چه اندازه به کار می‌برید یا آن را چگونه ایجاد کنید شما را به شنیدن کتاب صوتی تحقق امید با ترجمه‌ی آرزو خلجی دعوت می‌کنیم.

این اثر که توسط نشر صوتی رادیو مثبت تهیه شده حاوی آخرین یافته‌های تحقیقات روان‌شناسی مثبت‌گراست. نویسنده استراتژی‌هایی برای ایجاد ذهنیتی امیدوار به شما ارائه می‌دهد که در کنار شنیدن تجاربی نشاط‌بخش از افراد واقعی، لبخند بر لبانتان خواهد آورد. مهم نیست در چه گروه سنی، مالی یا اجتماعی هستید، این کتاب درس‌هایی برای آموختن به شما دارد و می‌تواند تغییراتی بزرگ در زندگی‌تان به‌وجود آورد پس به توصیه‌های دکتر شون. جی لوپز گوش جان بسپرید تا آینده‌ای متفاوت برای خود خلق کنید!

نکوداشت‌های کتاب تحقق امید

  • مقدمه‌ای قدرتمند برای ورود به حوزه‌ی روان‌شناسی امید! (Mihaly Csikszentmihalyi)
  • این کتاب علاوه بر نمایش قدرت امید راه‌هایی عملی برای به‌کارگیری آن در اختیارمان می‌گذارد. (Sian Beilock)
  • امید می‌تواند یک سلاح مخفی برای رهبران در تمام سطوح باشد، پس با این کتاب هرچه سریع‌تر خودتان را به آن مجهز کنید! (Jim Clifton)
  • امید قدرتمندترین بخش احساسات ماست که مورد بیشترین سوءتفاهم‌ها قرار گرفته و امروز می‌توانیم با کتاب تحقق امید تمام شبهات را برطرف کنیم. (Daniel H. Pink)

کتاب صوتی تحقق امید مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر را به افرادی که می‌خواهند زندگی شخصی و حرفه‌ای موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تحقق امید می‌شنویم

تصور کنین شغل شما سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار در بهترین کسب‌وکارهای استارتاپیه. چه معیارهایی برای انتخاب دارین؟ تا چه اندازه حاضرید ریسک کنید؟ جو کراس، یه شریک سرمایه‌گذار در برنامه مشارکت‌های اقتصادی گوگل بود و مسئولیتش این بود که بهترین تکنولوژی‌های استارتاپی رو برای نصب در رادارهای جدید، موبایل و برنامه‌های شرط‌بندی به‌کار بگیره.

بیشتر مدیران در شکست برنامه‌های شرکت خودشون نقش دارن اما کراس با بررسی برنامه‌ها و اهداف محقق شده کسب‌وکارهای نو سعی می‌کرد موفق‌ترین افراد رو به خدمت بگیره و شعارش این بود: «به‌جای اینکه وقت خودم رو برای بررسی سوابق افراد به هدر بدم، اولین و مهم‌ترین کار من اینه که ایده‌هاشون رو بررسی کنم. بنابراین در هر جلسه‌ای که با مدیران می‌ذارم زمان زیادی صرف گوش دادن به داستان اون‌ها درباره‌ی تجربیاتشون نمی‌کنم. بیشتر دلم می‌خواد بدونم اونا همین الان و این لحظه چه ایده و برنامه‌هایی دارن؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
17 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
18 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
17 دقیقه
بخش هشتم
16 دقیقه
بخش نهم
17 دقیقه
بخش دهم
18 دقیقه
بخش یازدهم
17 دقیقه
بخش دوازدهم
22 دقیقه
بخش سیزدهم
19 دقیقه
بخش چهاردهم
18 دقیقه
بخش پانزدهم
16 دقیقه
بخش شانزدهم
17 دقیقه
بخش هفدهم
16 دقیقه
بخش هجدهم
18 دقیقه
بخش نوزدهم
18 دقیقه
بخش بیستم
13 دقیقه
بخش بیست‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تحقق امید
نویسنده
مترجمآرزو خلجی
راویاعظم حبیبی، علیرضا سالارکیا
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰۰ 49000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تحقق امید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تحقق امید

برای دریافت کتاب صوتی تحقق امید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.