معرفی و دانلود کتاب صوتی تختت را مرتب کن

عکس جلد کتاب صوتی تختت را مرتب کن
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تختت را مرتب کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تختت را مرتب کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تختت را مرتب کن

از قدرت جادویی تغییرات کوچک بر زندگی خود آگاه هستید؟ ویلیام اچ. مک ریون در کتاب صوتی تختت را مرتب کن به سراغ مقوله‌ای رفته است که شاید سخت به باور بیاید: قدرت حیرت‌انگیز تغییرات جزئی در راستای تغییرات بزرگتر و ساختن یک زندگی ایده‌آل. این کتاب در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی تختت را مرتب کن

دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده، ویلیام اچ. مک ریون (William H. McRaven) در بیان درس‌های زندگی خود که از خلال سی‌وهفت سال تجربه در قالب خدمت در ساختار نظامی آمریکا به دست آمده است، در کتاب صوتی تختت را مرتب کن (Make Your Bed) دست به کار فوق‌العاده‌ای می‌زند. او این کار را با تمرکز بر ده داستان و روایت از مواجهه‌ی خود با ناملایمات زندگی حرفه‌ای‌اش و چگونگی به‌کارگیری این درس‌ها در زندگی انجام می‌دهد. برخی از داستان‌هایی که مک ریون تعریف می‌کند در حقیقت درس‌هایی هستند که او به‌عنوان یک افسر عالی‌رتبه از زندگی آموخته است. این تکاپو برای یادگیری حتی در چنین مقام و منصبی به خواننده یادآوری می‌کند که هرگز از رشد خود دست نکشد و مسیر موفقیت و پیشرفت را راهی بی‌پایان ببیند.

اگرچه داستان‌هایی که مک ریون در این کتاب صوتی روایت می‌کند شکل و شمایلی نظامی دارند، اما آن‌قدر تخصصی نیستند که خواننده‌ی غیرنظامی با شنیدن آن گیج شود. داستان‌های او تصویری را ترسیم می‌کنند که فارغ از پیشه و شخصیت و پست و مقام، می‌تواند برای هر کسی صدق کند: زندگی‌ای پر از درد جسمانی، شکست، غم و بی‌عدالتی؛ اما این تجربیات است که شخصیت افراد را مانند تک‌درختی استوار و بلندبالا در پهنه‌ی صحرایی پست، مقاوم و سخت‌زی می‌کند. ویلیام اچ. مک ریون معتقد است که ناملایمات و دشواری‌های زندگی جسارت و شجاعت را در وجود ما بیش از پیش شکوفا می‌کنند و این شکوفایی می‌تواند ما را به پیشرفت و موفقیتی چشمگیر رهنمون سازد.

نویسندگان کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری معمولاً در دام این توهم می‌افتند که باید نقش موعظه‌گری خردمند را ایفا کنند که هاله‌ای مقدس بر فراز سر خود دارد. بسیاری از مواقع آن‌ها برای مردم نسخه‌هایی می‌پیچند که کاملاً غیرعملی است اما خاطرتان جمع باشد که این کتاب صوتی در آن شمار قرار نمی‌گیرد. ویلیام اچ. مک ریون با بیان‌مندی ساده، کاربردی و مفید خود در این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند که با تغییرات کوچک در زندگی خود، به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

نشر صوتی نوین کتاب گویا با همکاری انتشارات آموخته، ترجمه‌ی صدف حکیمی‌زاده را از این اثر برگزیده و آن را در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده است. این اثر را با صدای مهیار ستاری می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی تختت را مرتب کن

  • حضور در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب صوتی تختت را مرتب کن

  • اثری موجز و هوشمندانه. (Forbes)
  • یک اثر مهم و قدرتمند. (USA Today)
  • کتاب تختخوابت را مرتب کن حاوی مطالبی روشنگر و الهام‌بخش است. (Barnes & Noble)

کتاب صوتی تختت را مرتب کن مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه دارید، این کتاب صوتی پرفروش و پرطرفدار را از دست ندهید.

با ویلیام اچ. مک ریون بیشتر آشنا شویم

ژنرال پرافتخار نیروی دریایی آمریکا، ویلیام اچ مک ریون، در سال 1955 به دنیا آمده و اکنون به آغاز هفتمین دهه از زندگی خود نزدیک می‌شود. او پیش از بازنشستگی سی‌ و هفت سال به‌ عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی خدمت کرد و تمام مقام‌های رده بالا در کادر فرماندهی را به نوبت تصاحب نمود. مک ریون در مأموریت نهایی با درجه‌ی دریاسالاری، فرماندهی کل نیروهای عملیات ویژه‌ی ایالات متحده را بر عهده داشت.

به جز کتاب حاضر اثری با نام «رمز قهرمانی» نیز از ویلیام اچ. مک ریون به فارسی ترجمه شده که مطالعه‌ی آن نیز ابداً خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب صوتی تختت را مرتب کن می‌شنویم

زندگی عادلانه نیست. ادامه دهید. اگر می‌خواهید دنیا را متحول کنید، مجازات بیسکوییت شکری را فراموش کنید و پیش بروید. از بالای تپه‌ی شنی دویدم و بدون این که مکث کنم به طرف دیگر رفتم. با سرعت هرچه تمام‌تر به سمت اقیانوس آرام رفتم. در حالی که تمام تجهیزات سبزرنگ را به تن داشتم، با کلاه لبه‌کوتاه و پوتین‌های جنگی‌ام، با سر در دل موج‌هایی که به ساحل کورونادوی کالیفرنیا می‌کوبیدند شیرجه زدم. وقتی کاملاً خیس از زیر آب بالا آمدم، استاد سیل را دیدم که بالای تپه ایستاده بود. در حالی که دست به سینه ایستاده بود و نگاه نافذش مه صبحگاهی را می‌شکافت فریاد زد: «می‌دونی باید چی‌کار کنی آقای مک؟» بله؛ می‌دانستم. در حالی که وانمود می‌کردم مشتاق هستم با بلندترین صدای ممکن فریاد زدم: «هویا!» و با صورت خودم را روی شن‌های نرم انداختم. به همه طرف چرخیدم تا مطمئن شوم همه جای اونیفرمم شنی شده است. بعد نشستم. دستم را در زمین فرو بردم و شن‌ها را به هوا پاشیدم تا شن همه‌جای بدنم را بگیرد. حتماً در مرحله‌ای از آموزش صبحگاهی‌مان، یکی از قوانین آموزش سیل را زیر پا گذاشته بودم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
فصل اول
13 دقیقه
فصل دوم
13 دقیقه
فصل سوم
8 دقیقه
فصل چهارم
15 دقیقه
فصل پنجم
11 دقیقه
فصل ششم
9 دقیقه
فصل هفتم
11 دقیقه
فصل هشتم
14 دقیقه
فصل نهم
12 دقیقه
فصل دهم
25 دقیقه
فصل یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تختت را مرتب کن
نویسنده
مترجمصدف حکیمی زاده
راویمهیار ستاری
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تختت را مرتب کن

Mahsa Rezaie
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتاب کوتاه و موثری هست، این اولین کتاب تاثیرگذاری بوده که من سالیان پیش خوندم و همیشه یادم بود که با این کتاب من شروع کردم، دوباره خوندم که ببینم چی بوده که رو من تاثیر گذاشته و باز هم میتونم بگم عالیه با اینکه اینهمه کتاب ازون تاریخ به بعد خیلی خوندم ولی أصلا از ارزش این کتاب کم نشد
Sheydasaedi
۱۴۰۳/۱/۲۰
به نظرم این کتاب با اسمش همخونی چندانی نداره، و اگر میخواین این احساس رو تلاشگر و شکرگزار باش و الا ازین بدتر هم ممکنه بشه رو تمرین کنید این کتاب رو گوش بدید که ایده بدی به نظر نمیاد، این روش تربیتی تمام دهه شصتی‌ها بوده به هر حال خیلی جاها جواب داده
Fatemeh94moghaddami
۱۴۰۲/۳/۲۱
کتاب بسیار فوق العاده اى بود
به نظرم خوندنش برای هممون لازمه
ابراهیم آبادی
۱۴۰۳/۱/۱۶
این کتاب فوق العاده الهام بخش هست
Maryam Moghadami
۱۴۰۲/۴/۱۳
ارزش اینکه چندین بار خوانده بشه رو داره
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تختت را مرتب کن

برای دریافت کتاب صوتی تختت را مرتب کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.