معرفی و دانلود کتاب صوتی به جعبه دست بزن

عکس جلد کتاب صوتی به جعبه دست بزن
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به جعبه دست بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به جعبه دست بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به جعبه دست بزن

ست گودین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی به جعبه دست بزن، به شما آموزش می‌دهد که از شکست‌های پی در پی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ نترسید و با کارهای جدید و خلاقانه، خودتان مسیر آینده‌تان را ترسیم کنید. این کتاب در سال 2011 نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز شد.

درباره کتاب صوتی به جعبه دست بزن:

اگر دقت کرده باشید بیشتر مردم در شرکت‌هایی سرمایه گذاری می‌کنند که حداقل عملکرد سه ماهه‌ی مناسبی داشته باشند ولی هیچکس به برنامه‌ها و کارهای آینده آنجا اهمیت چندانی نمی‌دهد. در صورتی که همه می‌دانند با یک اتفاق ساده همه چیز تغییر می‌کند. اما چرا؟

ست گودین در کتاب صوتی به جعبه دست بزن (Poke the Box) به شما نشان می‌دهد که در دنیایی پر تغییر زندگی می‌کنید و اقتصاد نیز مانند سایر امور جهان، ساکن و ایستا نیست؛ با این حال بیشتر رفتارها و تصمیمات انسان‌ها خلاف این واقعیت را نشان می‌دهد.

کتاب به جعبه دست بزن می‌خواهد قدرت و توانایی ریسک پذیری را در شما بالا ببرد تا بتوانید کسب‌وکار مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن اداره کنید و از رقبا عقب نمانید. درواقع باید بتوانید خودتان نیز سهمی در این تغییرات هر روزه‌ی جهان داشته باشید و از این نوسانات بهره‌ی لازم را ببرید. همچنین موقعیت و جایگاه شما در فضای کنونی براساس اقدامات و انتخاب‌هایتان تعیین می‌شود و هر چه دانش و آموخته‌هایتان از رویدادهایی که به وجود آورده‌اید، افزایش پیدا کند به موفقیت بیشتری خواهید رسید.

پس دیگر منتظر نقشه راه نشوید، بلکه خودتان شروع به ترسیم آن کنید و مسیر شخصی‌تان را بسازید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی به جعبه دست بزن:

- ست گودین ممکن است یکی از بهترین کارآفرینان عصر اطلاعات باشد. (Business Week)
- با این کتاب می‌توان فهمید که چرا مردم برای شنیدن سخنان او پول پرداخت می‌کنند. (Time Magazine)

کتاب صوتی به جعبه دست بزن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید در دنیای تجارت امروز، به موفقیت‌های بزرگ برسید و ترس‌های درونی‌تان شما را برای رسیدن به خواسته‌هایتان محدود کرده، شنیدن این کتاب برای شما مناسب و ضروری‌ست.

ست گودین را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده دوازده کتاب پرفروش، یک وبلاگ نویس محبوب و کارآفرین موفق به شمار می‌رود و کتاب‌هایش به بیش از 35 زبان دنیا ترجمه شده است.

ست گودین (Seth W. Godin) در زمینه توسعه و ایده‌پردازی کسب‌وکارها فعالیت می‌کند و به غیر از کار در فضای تبلیغات و مدیریت، به خاطر مطرح کردن مفهوم Permission Marketing (تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب) شناخته می‌شود.

«بازاریابی اجازه‌ای، گاو بنفش، تمام بازاریاب‌ها دروغگو هستند، کوچک بودن نوع جدیدی از بزرگ بودن است، دره موفقیت (شیب)، مهره‌ی حیاتی و قبایل» از جمله آثار ترجمه شده او هستند.

کتاب‌های ست گودین زبانی ساده و روان دارد و به راحتی با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار می‌کند و توانسته شیوه تفکر مردم درباره موضوعاتی همچون رهبری و بازاریابی را تغییر دهد. امروزه این نویسنده محبوب آمریکایی را کارآفرین عصر اطلاعات می‌نامند.

در بخشی از کتاب صوتی به جعبه دست بزن می‌شنویم:

وجه تمایز پنج سال اخیر گوگل و پنج سال اخیر شرکت‌های نوپای موفق دیگر چیست؟ گوگل را با ای‌بی، یاهو و نت اسکیپ مقایسه کنید. ساده است؛ بعد از اینکه ثابت شد نوآوری تجاری اولیه‌ی گوگل موفق است، وال استریت را نادیده گرفت. به جای اینکه صرفا سودش در یک حوزه را به حداکثر برساند، به سرمایه گذاری، شاید عده‌ای بگویند سرمایه گذاری بیش از اندازه اما اشتباه می‌کنند؛ روی ابزارهای جدید، پروژه‌های جدید، راه‌های جدیدی برای اتصال و تعامل بین افراد ادامه داد. اکثر ابتکار عمل‌ها شکست می‌خورند؛ اشکالی ندارد حداقل گوگل در حال چرت زدن نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
مبتکر
31 دقیقه
چرت زدن و گوگل
30 دقیقه
اگر چیزی دیدید، بگویید
25 دقیقه
تناقض موفقیت
27 دقیقه
چه می‌توانید بسازید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به جعبه دست بزن
نویسنده
مترجمصدف حکیمی زاده
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به جعبه دست بزن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به جعبه دست بزن

برای دریافت کتاب صوتی به جعبه دست بزن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.