معرفی و دانلود کتاب صوتی تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت

عکس جلد کتاب صوتی تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت
قیمت:
۷۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تردید برای تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تردید برای تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت

کتاب صوتی تردید برای تغییر نوشته‌ی کورتیس بیتمن، مارشی پله شت، اندی سیندریک و کریستی فیلیپس، راهنمایی ویژه‌ی مدیران و رهبران سازمان‌هاست که به آن‌ها در درک و مدیریت بهتر تغییر در فضای کاری کمک می‌کند و برنامه‌ای جامع برای همگام شدن با تغییر ارائه می‌دهد. این کتاب در سال 2023، در لیست نامزدان دریافت جایزه‌ی OWL قرار گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی تردید برای تغییر

روتین‌ها و روش‌های هر روزه‌ای که به شکلی کارآمد ما را به نتیجه می‌رسانند، از ارزش بالایی برخوردارند؛ زیرا زمان و برنامه‌ریزی و فکر زیادی برای آن‌ها صرف شده و بعد از آن نیز انرژی زیادی مصرف شده تا این کارها، تبدیل به برنامه‌ای روزانه و روتین شوند. برای تمام این منابع وقت و انرژی است که افراد همیشه در مقابل تغییر مقاومت می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند آنچه را با سختی ساخته‌اند از دست بدهند تا دوباره چیز جدیدی بسازند. برای همین انسان ذاتاً از تغییر فرار می‌کند. زمانی که چاره‌ای جز پذیرش تغییر نداشته باشد این کار را با اکراه انجام می‌دهد و تا جایی که بتواند نیز تن به آن نمی‌دهد. در فضای کاری و سازمانی، این اکراه و دوری از تغییر می‌تواند هزینه‌ی زیادی را به سازمان تحمیل کند.

کورتیس بیتمن (Curtis Bateman)، مارشی پله شت (Marché Pleshette)، اندی سیندریک (Andy Cindrich) و کریستی فیلیپس (Christi Phillips) در کتاب صوتی تردید برای تغییر (Change)، با نگاهی علمی و پژوهشی به موضوع تغییر و همگام شدن با آن پرداخته‌اند. تفاوت این کتاب با سایر کتاب‌های با موضوع مشابه در دو چیز است؛ یک اینکه این کتاب مخصوص و خطاب به مدیران و رهبران سازمان‌ها نوشته شده، و دو اینکه در آن مثال‌هایی از دنیای واقعی ارائه شده که می‌تواند درک موضوعات مطرح‌شده را آسان‌تر کند. بااینکه این کتاب با رویکردی مدیریتی نوشته شده، اما افراد عادی نیز می‌توانند با به کار بستن این توصیه‌ها، روند پذیرش تغییر را برای خود تسریع کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تردید برای تغییر

«رهبران موفق در زمان تغییر کسانی هستند که به جای تمرکز بر فرایندها، بر روی افراد تمرکز می‌کنند.» این جمله را می‌توان اصلی‌ترین پیام کتاب صوتی تردید برای تغییر در نظر گرفت. آنچه نویسندگان سعی در گفتنش دارند این است که فرایند تغییر بر روی کاغذ و در دنیای واقعی دو چیز کاملاً متفاوت است. اکثر مدیران ماه‌ها زمان صرف می‌کنند تا تغییری را که خواسته و یا ناخواسته در پیش رو دارند برنامه‌ریزی و هدایت کنند، اما چیزی که آن‌ها به آن توجه نمی‌کنند این است که تغییر را افراد اجرایی می‌کنند؛ افرادی که هر یک برای خود درک و احساسات مستقلی دارند. اگر درک و احساسات این افراد به درستی متوجه فرایند تغییر نشده باشد، آن‌ها در برابر تغییر مقاومت می‌کنند؛ اول به خاطر اینکه نمی‌دانند قرار است در چه جهتی پیش بروند و دوم اینکه می‌ترسند شرایط کارآمد فعلی را از دست بدهند. برای همین مهم است که در ابتدای هر تغییر، افراد به خوبی از چشم‌انداز تحولات آینده باخبر شوند.

نکته‌ی مهم دیگری که کتاب صوتی تردید برای تغییر ارائه می‌دهد این است که با وجود منحصربه‌فرد بودن ماهیت هر تغییر، می‌توان برای همه‌ی آن‌ها الگو و نقشه‌ی راهی یکسان در نظر گرفت. اگر این نقشه‌ی راه ترسیم و به درستی راهنمای کار کارمندان شود، فرایند گذر از وضع پیشین و رفتن به سوی تحولات آینده بسیار روان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند تا نحوه‌ی رسم این الگو را یاد بگیرید و برای هر موقعیتی، آن را اجرا کنید.

کتاب صوتی تردید برای تغییر با تلاش امین پورحسن به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی اشکان فتولی بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارات اژدهای طلایی، ناشران این کتاب هستند.

در نکوداشت کتاب تردید برای تغییر

  • این کتاب برای کسانی که به دنبال پیشرفت در دنیایی پویا هستند و برای رهبرانی که تیم‌هایی در حال اجرای تغییر دارند، ضروری است. (Amazon review)

کتاب صوتی تردید برای تغییر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام مدیران و رهبران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت می‌شنویم

من خودم مقاومت در برابر تغییر را چند سال پیش تجربه کردم. وقتی شرکتمان سامانه‌ی بازپرداخت کارمندان را به‌روز کرد. به‌طور خودکار تغییر را پس زدم. تازه شروع کرده بودم به ارائه‌ی گزارشِ به‌موقعِ مخارج و با استفاده از سامانه‌ی قدیمی این کار را با سهولت نسبی انجام می‌دادم. بنابراین هیچ علاقه‌ای به فرایند جدید نداشتم. همان‌طور که بعداً مشخص شد، پلتفرم جدید به مراحل و فرایندهای بیشتری نیاز داشت؛ مراحل جدید عجیب به نظر می‌رسیدند و فرهنگ واژگان سامانه برایم ناآشنا بود. با همکارانم گفت‌وگویی درباره‌ی سامانه‌ی جدید داشتیم. برخی افراد با من هم‌دردی کردند، اما دیگران گفتند که کار با سامانه‌ی جدید راحت‌تر از تصورشان است.

یک ماه گذشت بدون اینکه حتی یک گزارش مخارج ارائه کرده باشم. مقاومت روانی‌ام در برابر سامانه‌ی جدید مانع از آن شد که از ابزار و آموزه‌های مفید سازمان بهره بگیرم. حتی باز کردن این ابزار پشتیبانی نیز آزاردهنده به نظر می‌رسید. به‌زودی یادداشت‌هایی درباره‌ی تأخیر در تمایلم برای شروع کار با سامانه‌ی جدید دریافت کردم (بماند که بدهی شرکت در کارت بانکی شخصیم بود). ابتدا این یادداشت‌ها دوستانه از من می‌خواستند که گزارش‌ها را تحویل دهم. سپس تذکرهای محکم‌تری دریافت کردم و مطلع شدم که جریان درآمد شرکت را متوقف کرده‌ام، زیرا صورت‌حساب صرفاً در صورتی به مشتری‌ها ارسال می‌شود که گزارش همه‌ی مخارج مرتبط ارائه شده باشد. بله. من حلقه‌ی مفقوده‌ی سامانه‌ای سازمانی بودم، زیرا در برابر تغییر مقاومت می‌کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
سخن ناشر
10 دقیقه
پیشگفتار
24 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
یک: چه کسی آرامش را به هم زد؟
17 دقیقه
یک ـ قسمت دو
23 دقیقه
دو: شروع کار
23 دقیقه
دو ـ قسمت دو
19 دقیقه
سه: چگونه تغییر را تجربه می‌کنیم؟
26 دقیقه
سه ـ قسمت دو
22 دقیقه
چهار: ذهنیت لازم برای رهبری تغییر
22 دقیقه
چهار ـ قسمت دو
26 دقیقه
پنج: منطقه‌ی وضعیت جاری
26 دقیقه
پنج ـ قسمت دو
25 دقیقه
شش: منطقه‌ی تحول
22 دقیقه
شش ـ قسمت دو
28 دقیقه
هفت: نقطه‌ی تصمیم‌گیری
15 دقیقه
هفت ـ قسمت دو
25 دقیقه
هشت: منطقه‌ی اتخاذ
27 دقیقه
هشت ـ قسمت دو
16 دقیقه
نه: منطقه‌ی نوآوری
16 دقیقه
نه ـ قسمت دو
17 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت
نویسنده، ، ،
مترجمامین پورحسن
راویاشکان فتولی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تردید برای تغییر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تردید برای تغییر

برای دریافت کتاب صوتی تردید برای تغییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.