معرفی و دانلود کتاب صوتی ترور باهوش

عکس جلد کتاب صوتی ترور باهوش
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترور باهوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترور باهوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ترور باهوش

کتاب صوتی ترور باهوش نوشتهٔ سارا آلبی داستان جذاب پسربچه‌ای به اسم «ترور» را تعریف می‌کند که با دیدن الاکلنگ خراب پارک محلشان به فکر ساختن یک اهرم می‌افتد. این داستان سرگرم‌کننده و زیبا به بچه‌ها می‌آموزد که نسبت به مسائل اطرافشان کنجکاو باشند تا چیزهای بیشتری یاد بگیرند.

موضوع کتاب صوتی ترور باهوش چیست؟

ترور هر روز به همراه دوستانش به پارک محله می‌رفتند و با وسایل آن جا بازی می‌کردند. گاهی اوقات هم اگر پسرهای قلدر محل مزاحمشان نمی‌شدند با توپشان بسکتبال بازی می‌کردند. یکی از روزهایی که پسرهای قلدر توپشان را گرفته بودند، آن‌ها به‌طرف وسایل بازی پارک رفتند و با الاکلنگ قدیمی آن جا بازی کردند.

ترور هنگام بازی با الاکلنگ متوجه شد که وزن چیزها بر روی تعادل آن اثر می‌گذارد. برای همین به خانه رفت و یک اهرم برای خودش درست کرد تا به کمک آن چیزهای بیشتری یاد بگیرد. سارا آلبی در کتاب ترور باهوش (Clever Trevor) نحوهٔ کارکردن با اهرم و طرز استفاده از آن را در قالب یک داستان زیبا و سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد.

درباره مجموعه علم همه چیز را حل می‌کند:

کتاب‌های این مجموعه بچه‌ها را تشویق می‌کند تا مثل دانشمندان فکر و عمل کنند. فعالیت‌ها و آزمایش‌هایی که در هرکدام قرار گرفته‌اند، کنجکاوی کودکان را برمی‌انگیزد و تشویقشان می‌کند که کنجکاو باشند و آزمایش‌های علمی انجام دهند. این داستان‌ها علاوه بر جنبهٔ سرگرم‌کنندگی، با خلق موقعیت‌های هوشمندانه، ذهن کنجکاو کودکان را فعال نگه می‌دارد و کاری می‌کند که در ذهنشان سؤال ایجاد می‌شود. طوری که آن‌ها با شنیدن این داستان‌ها تشویق می‌شوند که به دنبال پاسخ سؤال‌هایشان بروند.

کتاب صوتی ترور باهوش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند به بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

سارا آلبی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده تا به امروز کتاب‌های زیادی برای کودکان نوشته است. او در ابتدای کار خود با نام مستعار برای گروه‌های سنی مختلف کتاب می‌نوشت. سه کتاب از سارا آلبی (Sarah Albee) تابه‌حال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند. سارا پیش از شروع کار خود به‌عنوان نویسنده و ویراستار کتاب کودک، کاریکاتوریست روزنامه و بسکتبالیست نیمه‌حرفه‌ای بود.

در بخشی از کتاب صوتی ترور باهوش می‌شنویم:

اون شب بعد از شام، توی زیرزمین برای خودم یک الاکلنگِ خونگی ساختم و از قصد نامیزونش کردم؛ دقیقا مثل همونی که توی پارک بود. یک کیسه غذای گربه برداشتم و سمتی که کوتاه‌تر بود گذاشتم و با پام، اون طرف که بلندتر بود رو به سمت پایین فشار دادم. خیلی آسون می‌تونستم بلندش کنم. بعد، کیسه‌ی غذای گربه رو روی سمت بلندتر گذاشتم و با پام اون سمتی که کوتاه‌تر بود رو به طرف زمین فشار دادم. اووف! به سختی حتی می‌تونستم تکونش بدم. جورابم از زیر پام لیز خورد و با کله زمین خوردم. درست همون لحظه خواهرم بِث وارد زیرزمین شد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
ترِورِ باهوش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ترور باهوش
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویمحمد طالشیان، نرگس داغمه چی، شهربانو حسینی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ترور باهوش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ترور باهوش

برای دریافت کتاب صوتی ترور باهوش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.