معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید

عکس جلد کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید

شما با شنیدن کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید نوشته‌ی دارن هاردی، هیپنوتیزم خواهید شد و به سرعت به سوی ثروتمند و کارآفرین شدن پیش خواهید رفت.

درباره‌ی کتاب صوتی تغییر بزرگ:

دارن هاردی در این کتاب صوتی شما را با بایدها و نبایدهای کارآفرینی آشنا می‌کند و مطالبی را که باید در شروع راه بدانید را به شما می‌آموزد. اگر در پی کارآفرینی هستید اما به علت نداشتن مهارت و زمان کافی از حرکت کردن به سمت جلو می‌ترسید، نگران نباشید، نویسنده در این کتاب به شما کمک می‌کند تا به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید.

پیشرفت به معنای ایجاد تغییرات مثبت و حرکت رو به جلو است، با این حال شاید گاهی پیشرفت کردن شما را به عقب براند! می‌پرسید چطور؟ به صورت کاملاً نامرئی و با بی‌توجهی به پیشرفت‌های بزرگ‌تر.

شنیدن یا خواندن عبارت پیشرفت در کار، احتمالاً چیزهایی مثل افزایش حقوق، انتقال به یک بخش بالاتر و ترفیع درجه را به ذهن شما می‌آورد، هر چند این‌ها هم تغییر و پیشرفت مثبتی محسوب می‌شوند با این حال بزرگ نیستند. شما به یک تغییر بزرگ نیاز دارید!

دارن هاردی (Darren Hardy) در کتاب حاضر بیان می‌کند که درون خودتان را کندوکاو کنید و دلایل‌‌تان برای پولدار شدن را بیابید. او از اهمیت دلایل قوی داشتن برای دستیابی به اهداف صحبت و تلاش می‌کند با تغییر دیدگاه‌تان، ترس از شکست را در شما از بین ببرد.

هاردی به شما توصیه می‌کند تا به جای توجه به حرف‌های اطرافیان، بر روی اهداف خود و دستیابی به آن‌ها تمرکز کنید. او تلاش می‌کند برای آغاز راه‌تان انگیزه‌ای مضاعف به شما بدهد و مجبورتان کند تا شروع به حرکت در مسیر موفقیت کنید.

شنیدن کتاب صوتی تغییر بزرگ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید کسب‌وکار شخصی خود را راه بیندازید و به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید این کتاب صوتی را گوش بدهید.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

دارن هاردی کارآفرین و نویسنده‌ی مشهور کسی است که در 18 سالگی به درآمدی بیشتر از یک میلیون دلار در سال دست یافت. او نخستین تجارت خود را نیز در همین سن شروع کرد. در ماه سپتامبر 2007 او شروع به انتشار نشریه و مدیای موفقیت کرد.

هاردی در 27 سالگی صاحب شرکتی با درآمد سالانه 50 میلیون دلار بود. او به مؤسسات و شرکت‌های بسیاری مشاوره داد و صدها کارآفرین را راهنمایی کرد. وی همچنین عضو هیئت‌مدیره‌ی چندین شرکت گوناگون و سازمان‌های غیرانتفاعی بسیار است.

در سال 2010 هاردی کتاب اثر مرکب را به چاپ رساند. اثر مرکب کتابی است که درباره‌ی نقش و اهمیت تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت نگاشته شده و یک دوره‌ی راهنمای کاربردی برای دست یافتن به هدف‌هایتان است. او در سال 2015 کتاب کارآفرینی به سبک ترن هوایی را که درباره‌ی توصیف و توضیح چالش‌های مالکیت کسب‌وکار برای کارآفرینان است، منتشر کرد.

از دیگر آثار او می‌توان به دیوانگان ثروت‌ساز، قطار سرعت به سوی ثروت، امسال تکرار نخواهد شد، کارآفرینی به روش دارن هاردی و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تغییر بزرگ می‌شنویم:

صبور باشید. به خودتان و کارتان زمان بدهید. این کار مثل هر کار بزرگ دیگری زمان می‌برد. در کار خبره باشید و بگذارید محصولاتتان خوب رشد کند.

اثر مرکب عنوان آخرین کتاب من است. توی این کتاب در مورد ترکیب پنی صحبت کردم. فرض کنید یک پنی در مدت 31 روز هر روز دو برابر می‌شود. در روز اول یک پنی دارید، در روز دوم دو پنی، روز سوم چهار پنی و روز دهم این مقدار به پنج دلار و 12 سنت می‌رسد. مقدار قابل توجهی است، نه؟ حالا تصور کنید این روزها، ماه‌هایی هستند که بیزینس‌هایتان را شروع کردید، یعنی وقتی به ماه دهم بیزینس‌تان می‌رسید پنج دلار و 12 سنت به درآمدتان اضافه می‌شود.

شاید به نظر برسد که اصلاً کار خاصی نکردید و شرایط‌تان تفاوت زیادی نکرده اما اگر این فکر را کردید اثر مرکب را در نظر نگرفتید. اگر تعهد داشته باشید، می‌بینید که روز بیستم این مقدار 5 هزار و 242 دلار است. هنوز هم ثروت خیلی زیادی به حساب نمی‌آید اما اگر باز هم با صبر ادامه بدهید، در روز سی‌ویکم اثر ترکیبی آن یک پنی می‌شود ده میلیون و 727 هزار و 418 دلار. اثر ترکیبی آن یک پنی می‌شود ده میلیون و 727 هزار و 418 دلار!

فرق روز اول و روز دوم با فرق بین روز سوم و سی‌ویکم دقیقاً یکی است. یعنی مقدار روز بعد دو برابر روز قبل است. اما شما معجزه‌ی رشدنمایی را تا وقتی مقدار عدد زیاد نباشد متوجه نشدید. فهم این نکته خیلی مهم است. پس باید بیزینس‌تان را بسازید و ادامه بدهید، حتی اگر نتایج کارتان با چشم قابل دیدن نباشد اثر ترکیبی دارد کار خودش را می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید

ناهید سلطانی
۱۴۰۲/۷/۱۴
چکیده بسیار عالی و مفیدی مخصوصا برای افرادی که قصد ورود به نت ورک دارن و میخوان تبدیل به نت ورکر بشن. این کتاب تمام انگیزه‌های شما و چرایی‌های شما رو برای شروع بیزینس و تجارتتون با بهترین دلایل جلو چشمتون میاره و کلی انگیزه بخشه.
قبلا از آقای هاردی کتاب اثر مرکب رو خونده بودم و اون کتاب هم خیلی و
مفید بود. اما باید بگم ابن اثر با گویندگی فوقالعاده‌ای که داره لحن خاص گوینده خیلی جذابیت بیشتری داشت برام. بنظرم کتابیه که حتما باید گوش کنیم یا مطالعه کنیم و ازش یاد بگیریم. پیشنهاد میکنم اگر دنبال بیزینس خودتونید حتما مطالعه بفرمایید کلی نکته طلایی داره.
ارمیتی نیکپور
۱۴۰۰/۸/۲۲
خیلی کتاب خوبیه
همیشه کتابای دارن هاردی رو دوس دارم
گوینده خیلیییییی دلنشین میخونه کتاب رو
کاشکی بقیه کتابهای دارن هاردی رو هم همین گوینده میخوند
الان بیشتر راغبم کتابای این گوینده رو بخونم تا بقیه
حمید با
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
صدای بسیار عاااااالی و موضوعی بسیااار جذاب، برای آنهاییکه به موضوعاتی مثل مسائل مالی، جدیت درکار، صبر و پشتکار و اثر مرکب علاقه و اعتقاد دارند. ده‌ها بار برای گوش کردن.
محمد مهدی خانی
۱۴۰۰/۱/۹
سلام، ممنون کتاب‌های آقای دارن هاردی بسیار عالی هستند گاهی یک جمله از کتاب کلی از شرایط را متحول میکند و تاثیر به سزایی در روند کار دارد.
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
هفت روز صرف مطالعه شاید ولی هفت روز تا کارآفرینی یه کم دور از اندیشه است دارم گوش میدم امیدوارم خوب باشه و مفید. ممنون بابت ارایه صوتی
مهدی پورامید
۱۴۰۲/۱۰/۵
یکی از بهترین کتاب‌ها برای تقویت اراده در مسیر کسب ثروت پیشنهاد میکنم بهتون کتاب اثر مرکب و کتاب جادونی انضباط شخصی هم مطالعه کنید
فاطمه عبداله زاده
۱۴۰۱/۸/۱۲
درکل کتاب خوبیه اما درحدی نیست که دانشی به شما اضاف کنه در این حد که فقط موقع رانندگی کتاب صوتی گوش بدید این نکته مفیدی بود
علی عالمیان
۱۴۰۱/۷/۲۳
از اون دسته از کتابهایی هست که باید حداقل ۲ بار گوش کنید و بار سوم نت برداری کنید... بسیار کاربردی و جذاب بود... من که واقعا استفاده کردم...
رزا روحانی فر
۱۴۰۲/۹/۱۳
خیلی کتاب خوبیه هم متن کتاب هم گوینده خیلی خوشحالم که پیداش کردم واقعا عالیه کاربردی هیجان انگیز و مفید🙏
نسترن سیار
۱۴۰۱/۴/۱۸
میکرو کتاب‌ها برای افرادی که تازه شروع به مطالعه کردن بسیار مفید هستش و و میکرو کتاب‌های صوتی بسیار ارزشمند
زهرا نیک انجام
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اصلا خوب نبود کلا این کتابای خلاصت خوب نیستند حالا من کاملشو نخوندم ولی تاحالا هرچی خلاصه گرفتم راضی نبودم
سید جعفر بادی
۱۴۰۰/۴/۴
نکات خوبی داره. مخصوصا اونجایی که از رابرت کیوساکی نقل قول می‌کنه و میگه هرچه شکست بزرگتر باشه تو قوی تر از شکستت میشی
Hellen Pdrm
۱۴۰۰/۳/۲۴
من اینگونه کتابها رو دوست دارم و مطالعه میکنم، چون معتقدمدیه روز صد در صد به کارم میاد
محمود خانی
۱۴۰۱/۱/۲۱
بهترین کتاب صوتی که تا حالا گوش کردم. عصاره پیشرفت و ترقی توی زندگیو خلاصه و وروان میگه.
Jasim Qodrat
۱۴۰۰/۱/۲۱
نکاتی که میگه کشف جدیدی نیست ولی خیلی خوب درباره بکار گیریشون توضیح میده
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید

برای دریافت کتاب صوتی تغییر بزرگ: چگونه در هفت روز به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.