معرفی و دانلود کتاب صوتی تو بی‌نظیری: 7 روش برای یک زندگی پرشور، مقتدرانه و خودساخته

عکس جلد کتاب صوتی تو بی‌نظیری: 7 روش برای یک زندگی پرشور، مقتدرانه و خودساخته
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو بی‌نظیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو بی‌نظیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو بی‌نظیری: 7 روش برای یک زندگی پرشور، مقتدرانه و خودساخته

کتاب صوتی تو بی‌نظیری اثری شنیدنی از ویکتوریا اوستین است. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز به شما یاد می‌دهد چگونه زیبایی وجودی خود را کشف کرده و سرنوشت منحصربه‌فردی که هدف آفرینش شماست را زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی تو بی‌نظیری

چه کسی را بی‌نظیر می‌دانیم؟ آیا ممکن است در جواب به خودتان اشاره کنید؟ آیا خودتان را شخصیتی استثنائی می‌دانید؟ کتاب صوتی تو بی‌نظیری (Exceptional You) نوشته‌ی ویکتوریا اوستین به شما می‌گوید که تمام افراد می‌توانند پاسخی مناسب برای این سوال باشند، زیرا خداوند هر یک از ما را به شیوه‌ای متمایز و درخشان آفریده است.

خداوند از روح خویش در وجود تک‌تک ما دمیده پس اغراق نیست اگر بگوییم هر شخص گوشه‌ای از ذات الهی را درون خویش دارد. ما ساخته و مخلوق اوییم، شکل‌گرفته توسط خردی بی‌نهایت که خوب می‌دانسته کدام نعمت را به بنده‌اش بخشیده و چه چیزی را از او دریغ کند. ممکن است با دیدن دیگری به داشته‌هایش غبطه بخوریم شاید هم برعکس، احساس غرور کنیم. مسئله‌ی مهم به یاد داشتن این نکته است که نقشه‌ی زندگی‌مان از قبل طراحی شده و تمام آنچه فراتر از اختیار ماست یک هدف دارد: بی‌نظیر بودن ما!

شاید به یاد بیاورید وقتی کودک هستیم و هنوز در مناسبات اجتماعی و خواسته‌های دنیوی غرق نشده‌ایم چه انگیزه‌های غیرمادی و بلندپروازانه‌ای داشتیم. در این دوره خاص ایمان داریم که برای هدفی والا به دنیا آمده‌ایم، مطمئنیم باارزش هستیم و هرگز به اینکه دنیا در خدمت ماست شک نمی‌کنیم. این باورهای قاطعانه با بزرگ شدن به تعادل می‌رسند اما بعضی افراد بدبینی را با واقع‌بینی اشتباه گرفته و تماما به هستی خود شک می‌کنند. به عقیده‌ی آن‌ها زندگی‌شان سراسر بدبختی است چون خداوند چیزی که نیاز دارند را از آنان دریغ کرده. همه‌ی ما اشخاصی با این طرز فکر را می‌شناسیم، شاید هم خودمان عضوی از این گروه مایوسِ حق‌به‌جانبِ دلسرد باشیم! اگر این جملات درباره‌ی شما صدق می‌کند بهتر است کتاب صوتی تو بی‌نظیری با ترجمه‌ی سهیلا کولیوند را به خودتان هدیه دهید. این اثر شنیدنی توسط انتشارات البرز چاپ شده و نشر صوتی ماه آوا نسخه‌ی صوتی آن را تهیه کرده است.

کتاب صوتی تو بی‌نظیری مناسب چه کسانی است؟

اگر به خواندن کتاب‌های خودسازی با چاشنی عرفان و مذهب علاقمند هستید این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با ویکتوریا اوستین بیشتر آشنا شویم

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) کشیش و نویسنده‌ی آمریکایی است. او مجری برنامه‌ای هفتگی در Joel Osteen radio است که در رادیو ملی آمریکا پخش می‌شود. او بیشتر از هشت میلیون دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی دارد و از فرصت‌های مختلف برای برقراری ارتباط با علاقه‌مندان آثار خود استفاده می‌کند. اگر علاقه دارید آثار بیشتری از این نویسنده بخوانید توجه شما را به کتاب‌های «عاشق زندگی‌ات باش»، «شکرگزاری» و «خداوند شما را انتخاب کرده است» جلب می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تو بی‌نظیری می‌شنویم

دیدگاه تو نسبت به خودت دستیابی یا عدم دستیابی به نیروی درونیات را تعیین می‌کند خداوند از روح خود در ما دمیده و تاج مرحمتش را بر سر ما گذاشته است اما ما اغلب با محدودیت‌ها و ضعف‌هایمان اتفاقاتی که برایمان رخ داده واکنشی که از دیگران گرفته‌ایم و اشتباهاتی که انجام داده‌ایم به روح خود صدمه می‌زنیم به جای اینکه خودمان را بی‌نظیر سرشار از پتانسیل درونی و برگزیده خدای متعال ببینیم خودمان را معمولی می‌انگاریم و تصور می‌کنیم محدود شده‌ایم.

اگر دوست من جیم خودش را ناخواسته تصور می‌کرد، اگر داوود خودش را شایسته فرض نمی‌کرد و همه چیز را رها می‌کرد یا اگر ارمیا به اینکه خدا همراه اوست اعتماد نمی‌کرد ما اکنون در مورد آن‌ها حرف نمی‌زدیم پس یک لحظه واقعاً تمرکز کن تو خودت را چطور می‌بینی؟ تصویری که از خود ساخته‌ای اشتباه و بر پایه اتفاقاتی است که برای تو پیش آمده یا بر پایه و عددهای خداوند؟ همه ما با ناامیدی مواجه می‌شویم همه ما اشتباه می‌کنیم اما این چیزی نیست که ما هستیم.

افسانه‌ای در مورد ملکه جوانی نقل شده که زیبایی‌اش شهرۀ سراسر دنیا و مورد لطف و تحسین مردمش بود. روزی او ربوده و به کشور دیگری منتقل شد و در آن جا به دلیل سردرگمی و شوک عاطفی‌ای که به او وارد شده بود دچار فراموشی شد. گویی دکمۀ حافظه‌اش خاموش شد و خاطرات زندگی پیشینش محو شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
بخش اول
64 دقیقه
بخش دوم
63 دقیقه
بخش سوم
56 دقیقه
بخش چهارم
61 دقیقه
بخش پنجم
63 دقیقه
بخش ششم
58 دقیقه
بخش هفتم
28 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو بی‌نظیری: 7 روش برای یک زندگی پرشور، مقتدرانه و خودساخته
نویسنده
مترجمسهیلا کولیوند
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو بی‌نظیری

محمد بخشی زهان
۱۴۰۲/۳/۴
این کتاب به افراد کمک می‌کنه که خودشون رو باور کنند امید به زندگی پیدا کنند و همیشه نیمه پر لیوان رو ببیند به جای اینکه به نکات منفی زندگی فکر کنند به نکات مثبت تمرکز کنند و بدانند که واقعا بی نظیرند
علی
۱۴۰۲/۱/۱۳
جمله طلایی کتاب: تا زمانی که میتوانم نفس بکشم به دنبال چیزی میگردم تا سپاسگزاری کنم.
پریسا فرهنگ
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتابی بسیار بسیار عالی است. با زبان ساده و شیوا انگیزه و امیدوارم به زندگی‌ام آورد.
shahla moradi
۱۴۰۲/۸/۱۱
به خانمها توصیه میکنم بخونید عالیه
جوادتاجی
۱۴۰۲/۳/۱۵
فوق العاده بود بی نظیر
مهناز م
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
بهم امید و آرامش میده
خدیجه زمانی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
واقعا عالیه
خیلی انرژی به ادم میده
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو بی‌نظیری

برای دریافت کتاب صوتی تو بی‌نظیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.