معرفی و دانلود کتاب صوتی تو می‌تونی

عکس جلد کتاب صوتی تو می‌تونی
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو می‌تونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو می‌تونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو می‌تونی

کتاب صوتی تو می‌تونی نوشته آر. اچ. جی، کتابی کوچک اما تاثیرگذار است که به شما راهکارهای شگفت‌انگیزی ارائه می‌کند تا با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خود را دگرگون کنید. برخوردار بودن از زندگی شاد و مملو از ثروت، هدفی است که هر انسانی می‌تواند به آن دست یابد، کافی است اندکی تلاش و تمرکز کند و به قدرت فوق‌العاده‌ی درونی خود اعتماد کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تو می‌تونی:

کتاب صوتی تو می‌تونی (It works: the famous little red book that makes your dreams come true) با بیانی گویا و روان به شما نشان می‌دهد که چگونه از قدرت بی‌نهایت و عظیم درون خود جهت دستیابی به خواسته‌ها و آرزوهایتان استفاده نمایید. این کتاب صوتی برنامه‌ای کاربردی طبق سه قانون آسان جهت دستیابی به اهداف ارائه کرده است. برنامه‌ای مشخص و قطعی برای بهبود و تغییر چشمگیر زندگی‌تان. آر. اچ. جی تمام توضیحات و اصطلاحات علمی و روانشناسی صدها کتاب را حذف کرده و کتابی مختصر و مفید با حقایقی جالب نوشته است.

آر.اچ .جی (R. j. Jarrett) نویسنده‌ی نامدار و موفقی است که به دلیل بزرگواری و روحیه‌ی کمک کننده و خیرخواهش این کتاب را به نگارش درآورده است. او عقیده دارد که بیشترین خیر و نیکی در زندگی‌اش از کمک کردن به دیگران سرچشمه گرفته است. او این درخواست را داشته که در این کتاب به عنوان نام نویسنده فقط حروف اول نامش ذکر شود. او هر موفقیت مالی و روابط عالی که به دست آورده مدیون کاربرد حقیقت ساده و قدرتمندی می‌داند که در این کتاب صوتی بیان کرده است. در حقیقت این کتاب، نتیجه‌ی سال‌ها تجربه‌های فردی آر.اچ .جی است، که درگذشته توانسته از آن‌ها برای ارتقای وضعیت مالی و اجتماعی خود بهره ببرد.

کتاب صوتی تو می‌تونی برای چه کسانی مناسب است:

افرادی که در زندگی و در درون خود اهداف بسیار زیادی دارند اما نمی‌دانند چگونه به آن‌ها دست یابند می‌توانند این کتاب صوتی را بشنوند. این اثر به شما در رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان کمک می‌کند و به شما تلنگر می‌زند که در مسیر درست قدم بگذارید.

این کتاب صوتی را با گوش جان بشنوید و توصیه‌‌های آن را در زندگی به کار ببرید، تا تاثیرات خارق‌العاده‌ی قدرت ذهنی و درونی خود را کشف کنید.

در قسمتی از کتاب صوتی تو می‌تونی می‌شنویم:

از دیدگاه علمی، روانشناسی، یا غیر دنیوی شاید برخی از اظهارت ذیل نادرست به نظر بیاید، با این حال این برنامه نتایج دلخواه را برای کسانی که دستورالعمل‌های ساده‌ی آن را به کار بسته‌اند، به بارآورده است. من صمیمانه معتقدم در اینجا مطلب را به شیوه‌ای ارائه می‌دهم که سعادت و موفقیت مالی را برای عدّه‌ی بیشتری از انسان‌ها به ارمغان خواهد آورد.

ضرب‌المثلی هست که می‌گوید: «اگر آرزوها اسب بودند، گداها سواری می‌کردند.» این نگرش زن و مرد معمولی نسبت به ثروت است. آن‌ها از وجود یک قدرت عظیم بی‌خبرند؛ قدرتی چنان نزدیک که نادیده گرفته می‌شود؛ قدرتی با عملکردی چنان ساده که حتی تصورش را هم نمی‌شود کرد؛ و قدرتی چنان مطمئن از نظر نتیجه‌ی حاصله که آگاهانه از آن استفاده نمی‌شود، یا علت شکست یا موفقیت دانسته نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
بخش اول
33 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو می‌تونی
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویامیرمحمد صمصامی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو می‌تونی

رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۲۰
سلام. نویسنده‌ای بدون ادعا و قلمی بسیار زیبا بسیار دوست داشتنی و قابل احترام حتی اسم خودش را حاضر نشده برای شهرت اعلام کنه، توانایی را به معنی واقعه‌ای در این کتاب نی توان پیدا کرد، اگر به دنبال انگیزه در زندگی هستید کتاب فوق العاده مفیدی است به خواندنش می‌ارزد. سپاس دوستان خوب کتاب راه
مریم صادقی
۱۴۰۰/۷/۱۹
فوقالعاده بود
بهترین کتابی که تاحالا خوندم
وقتی فرصت کم باید از اندیشه‌های افراد موفق استفاده کنیم ماهم باید از راهی که اونا رفتن و موفق شدن بریم هر انسانی یه بار به دنیا میاد چندبار به دنیا نمیادکه همه راه هارو امتحان کنه
عباس جلوخانی
۱۴۰۱/۱۰/۳
عالیه و هر کی میخواد نتیجه بگیره باید به گفته‌ها عمل کنه و ناامید نشه
Narges Rahimi Rahimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کتاب خیلی خوبیه ساده و روان بدون اضافه گویی
Hamid Hassan pour
۱۳۹۹/۹/۲۶
مطلب فوق العاده‌ای به مخاطب نداد، موضوع و راهکارها جزو بدیهیات میباشد
Amin Jabbari
۱۴۰۱/۷/۱۹
کتااب در سطح ابتدایی نوشته شده برای دانش آموزها خوبه
رویا بشیری
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
فصل یک عالی بود ولی فصل دو خسته کننده
آسیه بحرانی پور
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار عالی 💪
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو می‌تونی

برای دریافت کتاب صوتی تو می‌تونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.