معرفی و دانلود کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت: یک راهنمای ضروری برای مردان

عکس جلد کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت: یک راهنمای ضروری برای مردان
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت: یک راهنمای ضروری برای مردان

راهنمایی ضروری برای مردانی که می‌خواهند در هر جمعی بدرخشند! کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت اثری به قلم آلفرد تونگ است که در آن، اصول رفتار و ظاهر جذاب برای مردان، به تفصیل و با زبانی ساده بیان شده است.

درباره کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت:

کمتر مردی را می‌توان پیدا کرد که جذاب و جنتلمن بودن را دوست نداشته باشد. همه ذاتاً علاقه دارند که خود را در کانون توجه دیگران ببینند و در جمع‌های بزرگ و کوچک مثل الماس بدرخشند. با این حال، غالب آدم‌ها از موهبت جذابیت برخوردار نیستند. خصوصاً در دوره و زمانه‌ای که ما در آن به سر می‌بریم، جذابیت به کل نایاب شده است. سوال این است: چرا؟ در پاسخ می‌توان عوامل بی‌شماری را ذکر کرد، با این حال پاسخ اصلی را باید در ابتذالی جست که نشانِ عصر ماست.

آلفرد تونگ با کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت (The Gentleman's Handbook) اینجاست تا شما را از این ابتذال برهاند. او با توصیه‌های سودمند خود در زمینه‌ی پوشش و روابط عمومی، به شما کمک می‌کند تا جذابیت‌های ظاهری و شخصیتی را همزمان در خود ارتقا دهید. در همین راستا، او به مردان باشخصیت و جذاب معاصر که عموماً اشخاصی برجسته‌‌اند اشاره کرده و با ذکر ویژگی‌هایی که باعث جذابیت ایشان شده، به مطالب خود جنبه‌ای ملموس بخشیده است.

بیش از این سخن گفتن اتلاف وقت خواهد بود؛ بهتر اینکه همین حالا دست به کارِ تهیه‌ی کتاب شوید و مطالب مهم و اصلی را از زبان خود آلفرد تونگ بشنوید. پس، جنتلمن‌های عزیز، پیش به سوی جذابیت!

کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت مناسب چه کسانی است؟

تمام مردانی که می‌خواهند ظاهری جذاب و رفتاری موقر و دلپسند داشته باشند، می‌توانند خود را مخاطب این کتاب ببینند.

با آلفرد تونگ بیشتر آشنا شویم:

وی طراح، مشاور و متخصص برندینگ است. آلفرد تونگ (Alfred Tong) تاکنون با شرکت‌های بزرگی از جمله رالف لورن و نایکی همکاری داشته، و آثاری چند نیز در باب مدلینگ به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت می‌شنویم:

اگر هنوز آنقدر خوشبخت هستی که سرت مو دارد، قدرش را بدان و از آن مراقبت کن. انگشتانت را توی موهایت بکش ولی در این کار زیاده‌روی نکن. بگذار دخترها این کار را برایت بکنند. این موها همیشه روی سرت نخواهند ماند. بعد از چشم‌های گیرا و درخشان، ابروی خوش‌فرم و زاویه‌دار و لبخند جذاب و گیج‌کننده، یک کله‌ی پرمو بهترین بخش از بدن مرد است که او را به دیگران معرفی می‌کند.

روزی روزگاری مو کوتاه کردن یا اصلاح سر، معنایش این بود که می‌رفتی و روی یک صندلی، جلوی یک آینه می‌نشستی، و یک مرد پیشبند بسته یا روپو‌ش‌به‌تن، از تو می‌پرسید: «مثل همیشه آقا؟»، و تو هم زیر لب می‌گفتی: «بله، لطفاً مرتبش کن.» و این زمانی بود که هنوز مجله‌ی جنتلمن یا فصلنامه‌ی مرد باشخصیت درنیامده بود که از آن تقلید کنی...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه کتاب
2 دقیقه
متن پشت جلد کتاب
4 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
مردان باشخصیت شاخص تاریخ
18 دقیقه
پس از بیدار شدن
17 دقیقه
سومین بخش از کمد لباس
13 دقیقه
مو
10 دقیقه
بوی خوش
25 دقیقه
چه لباسی بپوشید؟
20 دقیقه
کشباف‌ها، ژاکت‌ها، پلوورها و بافتنی‌ها
15 دقیقه
جوراب
16 دقیقه
چگونه خوب بنویسیم؟
10 دقیقه
شبکه‌های اجتماعی
16 دقیقه
زبان بدن
8 دقیقه
هنر گفت‌وگو
13 دقیقه
معاشرت‌های اجتماعی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت: یک راهنمای ضروری برای مردان
نویسنده
مترجمعبدالله دهنادفر
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت

مرتضی پناهی
۱۴۰۲/۸/۸
این کتاب تقریبا میشه گفت برای دهه‌های قبل نوشته شده و با معیارهای الان مطابقت نداره من اکثر مدل‌ها و طراحی‌های لباسی که تو کتاب گفته رو سرچ و یا جستجو کردم یا نیست یا کمیاب و یا وقتی پیدا میکنید اون چیزی که فکر میکنید نمیشید. ولی اصولی داره کتاب که باعث میشه اگه بخاین شخصیتی بهتر داشته باشین کمکتون کنه. یه چیزی بگم اون دست از ادمها که مثلا مبتدی هستن برن دنبال کتابی که عامیانه تر باشه این کتاب از فوق العادگی زیادشه که نمیتوان ازش به خوبی استفاده کرد. وقتی گوش دادین متوجه میشین
Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کتاب خوبی است اما بی شک برای جامعه ما مناسب نیست مگر اینکه شما توانایی سفر به لندن و خرید از فروشگاه‌های مورد اشاره نویسنده داشته باشید.
و نکته بعدی این است که این کتاب به فرهنگ کشور ما در نحوه رفتار افراد ندارد، ما علاوه بر موارد مورد اشاره نویسنده موظف به رعایت موارد متعدد دیگری نیز هستیم، پس صرفا بخاطر چند مورد خوب به آن نمره منفی ندادم.
Arian Bordayi
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خیلی چرت بود‌ حیف پول...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت

برای دریافت کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.