معرفی و دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان

عکس جلد کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان
قیمت:
۶۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثری از جورج سمیوئل کلاسون، سرمایه‌گذار و نویسنده‌ی آمریکایی است. کلاسون در این کتاب پرفروش و الهام‌بخش، با استفاده از تمثیل‌های بابلِ باستان، علاوه بر آشناساختنِ مخاطبان خود با شیوه‌های متفاوت و نوین کسب درآمد و افزایش ثروت، از اخلاق کسب‌وکار نیز سخن گفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

جورج سمیوئل کلاسون (George Samuel Clason) در کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon) با استفاده از مثال‌های جذاب و داستان‌های شنیدنی از تجربیات افراد، از اصول سرمایه‌گذاری مدرن و فعالیت در دنیای کسب‌وکار می‌گوید. این کتاب که نخستین‌بار در سال 1926 به انتشار رسید، به تمثیل‌های بابل باستان در گذشته و در حدود 4100 سال پیش اشاره می‌کند و از این رو، کتابی کلاسیک درباره‌ی توصیه‌های مالی و رشد ثروت شخصی به شمار می‌آید. بابل یکی از ثروتمندترین شهرهای دنیای باستان بود؛ شهری که مردمِ آن متمول‌ترین افراد زمانه‌ی خود محسوب می‌شدند، ارزش پول را به‌خوبی می‌دانستند و از قوانین سرمایه‌گذاری و ذخیره و پس‌انداز پول آگاه بودند.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل از جمله کتاب‌های الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده درباره‌ی صرفه‌جویی، برنامه‌ریزی و رشد و پیشرفت مالی است. زبان ساده و توضیحاتِ روان این کتاب کمک می‌کند تامخاطب در مسیرِ شادی و رفاه مالی قرار گیرد. هدف از روایت داستان‌هایی جذاب از بابلِ باستان درباره‌ی ثروت و پول، ایجاد بینشی مفید و کارآمد برای مخاطب است تا او نیز همانند ساکنان بابل به ارزش پول پی ببرد، از قوانین مربوط به کسب درآمد و پس‌انداز استفاده کند، بتواند به موفقیت و ثروت دست پیدا کند، از حاصل تلاش‌های خود به‌خوبی مراقبت نماید و از آن برای تولید ثروت بیشتر بهره ببرد و به آرزوهای خود دست یابد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

جورج سمیوئل کلاسون پنجاه و دو ساله بود که نگارش کتاب ثروتمندترین مرد بابل را آغاز کرد. او برای بیان مفاهیم اساسی و اصول و مبنای نظریه‌ی خود از شخصیتی به نام آرکاد استفاده کرده است تا امور مالی را به دیگران آموزش دهد. کلاسون در کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای پیچیده‌ترین مشکلات مالی مخاطب خود، راه‌حل‌هایی بسیار ساده و کاربردی ارائه کرده است. کلاسون کمک می‌کند بتوانید در بدترین شرایط، برنامه‌ای دقیق و مشخص برای اداره‌ی امور مالی‌تان داشته باشید. او توصیه‌های خود را در دو بخش ارائه نموده است: هفت روش پر کردن کیف‌پول‌های خالی و پنج قانون طلایی. اما شاید بتوان اصلی‌ترین قانون او را این جمله دانست که: «همیشه ده درصد از درآمدت را ذخیره و پس‌انداز کن».

حکمت و فلسفه‌ی مالی جورج سمییوئل کلاسون در کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل در طول زمان توسط هزاران نفر مورد آزمایش قرار گرفته و موفقیت و ثروت را برای آنان به ارمغان آورده است. این کتاب صوتی را به همت نشر جیحون و در همکاری با انتشارات بذر خرد، با ترجمه‌ی آرزو خوشابی و خوانش دادبه دادمهر می‌شنوید.

افتخارات کتاب ثروتمندترین مرد بابل

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در آمریکا
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد

نکوداشت‌های کتاب ثروتمندترین مرد بابل

  • کتاب ثروتمندترین مرد بابل هدیه‌ای فوق‌العاده برای فارغ‌التحصیلان و هر فردی است که برای حضور در دنیای مالی کمی سرگردان است. این کتاب حتی برای باتجربه‌ترین سرمایه‌داران نیز اثری مفید و آموزنده است. (Los Angeles Times)
  • ثروتمندترین مرد بابل کتابی سرشار از راهکارهای آزموده‌شده درباره‌ی سرمایه‌گذاری و پس‌انداز است. (The Washington Post)
  • توصیه می‌کنم همه کتاب ثروتمندترین مرد بابل را بخوانید. (آنتونی رابینز، سخنران و نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه موفقیت و رشد شخصی)
  • ثروتمندترین مرد بابل اثری کلاسیک و جاودان کلاسون است. (Barnes & Noble)

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید با درآمد اندکی خود به موفقیت‌های شگفت‌انگیز مالی برسید، اگر سرمایه‌ی اندک اما آرزوهای بزرگ در سر دارید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل را بشنوید و از راهنمایی‌های آن بهره ببرید.

در بخشی از کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان می‌شنویم

هرچه فرد گرسنه‌تر شود، ذهنش روشن‌تر می‌شود و مغزش بهتر کار می‌کند و نسبت به بوی غذا هم حساس‌تر می‌شود. تارکاد، فرزند آزور، مطمئناً این‌گونه می‌اندیشید. دو روز بود که هیچ غذایی به‌جز دو انجیر کوچک که از بالای دیوار باغ دزدیده بد تناول نکرده بود. حتی نتوانست یکی دیگر بدزدد چرا که زن خشمگین صاحب باغ او را تا ته خیابان دنبال کرده بود. صدای جیغ زن در حالی که به‌سوی بازار می‌رفت هنوز در گوشش می‌پیچید. خوردن انجیر به او کمک کرد تا از وسوسه‌ی دستبرد به سبدهای میوه‌ی زن‌های فروشنده‌ی داخل بازار خلاص شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
6 دقیقه
پیشگفتار
1 دقیقه
متن پشت جلد
17 دقیقه
مردی که در آرزوی طلا و ثروت بود
10 دقیقه
هفت علاج یک کیف خالی
18 دقیقه
راه علاج اول تا سوم
21 دقیقه
راه علاج چهارم تا هفتم
24 دقیقه
الهه‌ی سعادت را ملاقات کنید - قسمت اول
13 دقیقه
الهه‌ی سعادت را ملاقات کنید - قسمت دوم
14 دقیقه
پنج قانون طلا - قسمت اول
19 دقیقه
پنج قانون طلا - قسمت دوم
21 دقیقه
وام‌دهنده‌ی بابل - قسمت اول
14 دقیقه
وام‌دهنده‌ی بابل - قسمت دوم
10 دقیقه
دیوارهای بابل
28 دقیقه
تاجر شتر بابل
24 دقیقه
لوح‌های گلی بابل
23 دقیقه
خوش‌اقبال‌ترین مرد بابل - قسمت اول
25 دقیقه
خوش‌اقبال‌ترین مرد بابل - قسمت دوم
17 دقیقه
شرحی تاریخی از شهر بابل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

برای دریافت کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.