معرفی و دانلود کتاب صوتی جاروبرقی مهربان

عکس جلد کتاب صوتی جاروبرقی مهربان
قیمت:
۱۳۰۰۰ ۹,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاروبرقی مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاروبرقی مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جاروبرقی مهربان

کتاب صوتی جاروبرقی مهربان نوشته‌ی مه سیما سهرابی از مجموعه مبارک، درباره زندگی یک جاروبرقی خانگی‌ست که به وظیفه‌اش یعنی جمع کردن زباله‌ها عمل می‌کند اما به اشتباه مورچه‌هایی که نزدیک او لانه دارند، فکر می‌کنند که او یک مورچه‌خوار است و قصد جان آن‌ها را دارد.

درباره کتاب صوتی جاروبرقی مهربان:

این داستان شیرین و جذاب درباره یک جاروبرقی مهربان است که در خانه‌ای همراه با مورچه‌های کوچک زندگی می‌کند. او دلش می‌خواهد با آن‌ها رابطه‌ای دوستانه داشته باشد اما مورچه‌ها از او می‌ترسند و فکر می‌کنند جاروبرقی یک مورچه‌خوار بدجنس است.

جاروبرقی مهربان هم برای آنکه بتواند با آن‌ها دوست شود، در یک شب قشنگ پرستاره، آرزویی عجیب و زیبا می‌کند و از آن به بعد همه چیز بهتر می‌شود.

داستان جاروبرقی مهربان از مجموعه کتاب‌های مبارک انتشارات اسحاق است که از سال 1394 منتشر می‌شود و برای کودکان و نوجوانان داستان‌های سرگرم کننده، آموزنده، علمی، اخلاقی و افسانه‌های قدیمی و جذاب را به چاپ می‌رساند.

کتاب صوتی جاروبرقی مهربان به چه کودکانی پیشنهاد می‌شود؟

این داستان دوست داشتنی برای کودکان 7 تا 10 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی جاروبرقی مهربان می‌شنویم:

صدای قیژ و قیژ که ساکت شد، جاروبرقی یه گوشه لم داد و به فکر فرو رفت. چون اصلا دلش نمی‌خواست مورچه‌ها رو بخوره. به یاد اون روزی افتاد که وقتی مورچه‌ها اون رو دیدند، فریاد زدند: وااای وااای فرار کنید! مورچه‌خوار اینجا خوابیده. اون تا ما رو نخورده باید زودتر فرار کنیم!

جاروبرقی تا صدای مورچه‌ها رو شنید، تازه فهمید که اونا چه فکری درباره اون می‌کنند و از اینکه اون رو مورچه‌خوار صدا می‌کردند، ناراحت بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
جاروبرقی مهربان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جاروبرقی مهربان
نویسنده
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات اسحاق
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ ۹,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاروبرقی مهربان

ی مرادی
۱۴۰۲/۴/۶
با سلام، باتوجه به خیال پردازی کودکانه و جانبخش به جارو برقی کتاب خوبی است اما داستان بسیار کوتاه است
پیام نظری
۱۴۰۰/۲/۵
خیلی خوب و جذاب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جاروبرقی مهربان

برای دریافت کتاب صوتی جاروبرقی مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.