معرفی و دانلود کتاب صوتی خال هدف: قدرت تمرکز

عکس جلد کتاب صوتی خال هدف: قدرت تمرکز
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۶,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خال هدف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خال هدف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خال هدف: قدرت تمرکز

برایان تریسی در کتاب صوتی خال هدف ویژگی‌های شخصیتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید آموزش می‌دهد. تریسی که یکی از نویسنده‌های پرفروش نیویورک‌تایمز است، در نوشتن این کتاب از تجربه‌های خود کمک گرفته و مانند همیشه اثری الهام‌بخش و آموزنده خلق کرده است.

درباره کتاب صوتی خال هدف:

تابه‌حال از خود پرسیده‌اید چرا نباید دوبرابر یا پنج برابر امروز درآمد داشته باشید؟ ممکن است سریعاً لیستی از دلایل تهیه کنید اما از نظر برایان تریسی دلیلی وجود ندارد! شما می‌توانید به تمام چیزهای شگفت‌انگیزی که آرزویشان را دارید برسید. توانایی‌های هر فردی عملاً بی‌نهایت است و تنها کافی‌ست روش استفاده از آن‌ها را یاد بگیرد.

کتاب صوتی خال هدف (Bull's Eye: The Power of Focus) به شما می‌آموزد چگونه قدرت‌های خود را برای دستیابی به موفقیت آزاد کنید و در آینده‌ای نزدیک، چندبرابر آنچه در اختیار دارید به دست بیاورید. هدف کتاب حاضر آسان کردن مسیر موفقیت است، و برای طی این مسیر شما علاوه بر خواندن زندگی‌نامه‌ها و شنیدن تجربه‌های دیگران باید صفات شخصیتی خاصی را در خود ایجاد کنید.

شفافیت، تمرکز، مداومت و توجه چهار ویژگی هستند که به آن‌ها نیاز دارید. برای پیش رفتن در زندگی و پیشرفت، باید در کنار سلامت جسمی، از قدرت ذهنی مناسبی هم برخوردار باشیم. برایان تریسی معتقد است همان‌طور که ماهیچه‌های بدن با کار سخت رشد می‌کنند، عضلات ذهنی هم با تمرین و تکرار قوی‌تر می‌شوند. چیزی که مسلم است، پیروی از قانون طلایی بهره‌وری است: در هر زمان بر یک موضوع تمرکز کنید.

برای مثال هدف زندگی شما رسیدن به مدال طلای المپیک است. می‌توانید در کنار تمرین‌های مداوم و روزانه خود مطالعه کنید، فیلم یا سریال ببینید، با خانواده و اطرافیان وقت بگذرانید و خلاصه سرگرمی‌های خود را داشته باشید. اما آیا می‌توانید هم‌زمان با تمرین برای کسب طلای المپیک، یک سریال را هم کارگردانی کنید؟ این یک مثال از اهداف طولانی مدت در زندگی است، اما رسیدن به اهداف کوتاه مدتی مانند قبولی در یک امتحان هم ممکن است چالش‌برانگیز باشد. برایان تریسی معتقد است هدف شما در هر زمانی باشد، برای رسیدن به آن باید تمرکز خود را حفظ کنید و در کتاب خال هدف، چگونگی این کار را به شما نشان می‌دهد.

کتاب صوتی خال هدف مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی به علاقه‌مندان کتاب‌های موفقیت توصیه می‌شود.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده کتاب‌های خودیاری، سخنران و مشاور است. او 30 سال در زمینه‌های اقتصاد، تاریخ، تجارت، فلسفه و روان‌شناسی مطالعه و تحقیق داشته که نتیجه آن‌ها را می‌توان در آثار متعدد او دید. تریسی یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز است و کتاب‌های او به ده‌ها زبان ترجمه شده‌اند.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی خال هدف می‌شنویم:

برای اینکه در زندگی به خال بزنید، باید دقیقا بدانید که چه هدفی دارید و این هدف در کجا قرار دارد. انتخاب یک هدف قطعی، هدفی که از هر هدف دیگری مهم‌تر است، نقطه شروع موفقیت همه جانبه است. فرآیند هدف‌گذاری هم ساده و هم قدرتمند است. می‌تواند زندگی را تغییر دهد. فرآیند هدف‌گذاری از هفت اقدام تشکیل می‌شود:

اقدام شماره یک: دقیقا به این نتیجه برسید که چه می‌خواهید. فرض را بر این بگذارید که محدودیتی ندارید. تصور کنید که همه استعدادها و توانمندی‌های لازم را در اختیار دارید. همه دانش و مهارت را در اختیار دارید. از همه‌ی تماس‌ها و روابط بهره دارید و برای رسیدن به هر هدفی که در زندگی دارید، از همه پول و منابع لازم بهره‌مند هستید. اندیشه نامحدود را تمرین کنید. گذشته را فراموش کنید، فراموش کنید که در گذشته چه مسائل و محدودیت‌هایی داشته‌اید. به جای آن به آینده فکر کنید. محدودیت آینده شما به اندازه محدودیت تصور شماست و از آنجایی که تصور شما نمی‌تواند محدودیتی داشته باشد، آینده شما هم نامحدود است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
قدرت صراحت
22 دقیقه
قدرت توجه
15 دقیقه
قدرت قصد و هدف
19 دقیقه
قدرت تمرکز
24 دقیقه
قدرت عالی بودن
22 دقیقه
قدرت اشخاص
16 دقیقه
قدرت مداومت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خال هدف: قدرت تمرکز
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راوینرگس فولادوند
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۴۰۰۰ ۱۶,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خال هدف

مجتبی بناخوانساری
۱۴۰۱/۱/۱
سلام این کتاب خیلی خوبه چون به نظرمن به شما
میاموزه که چطوری به هدفتون برسید چگونه تمرکزتون روبزارین روی هدف.
کتابیه در رابطه با موفقیت وپیشرفت.
باتشکرفراوان ازکتابراه.
علی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
تا هدف را نبینی نمیتونی به هدف بزنی. کسی که هدفی نداره حتی روی جاده‌های صاف هم به جایی نمیرسه.
مرضیه دادوند
۱۴۰۱/۳/۷
مطالب کتاب عالیه ولی گوینده اصلا خوب نبود و زنگهایی که وسط خوندن پخش میشه اصلا جالب نیست
عیسی طاهریان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کلا کتابهای بریان تریسی را حداقل یکبار باید خوند، یکسری نکات رو داره که خیلی مهم هستند.
سمیه ربیعی راد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فوقلاده بود حتما گوش کنید کتاب‌های برایان تریسی فوقلاده هستن
سیدجواد علیزاده
۱۴۰۱/۱۲/۲
خیلی خلاصه و چیزایی که همه میدونن رو میگه
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۱/۱۷
انسان باید هدفی دقیق داشته باشد
شهرام هاشم زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
بسیار عاااالی حتما پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خال هدف

برای دریافت کتاب صوتی خال هدف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.