معرفی و دانلود کتاب صوتی خط گم شده

عکس جلد کتاب صوتی خط گم شده
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خط گم شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خط گم شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خط گم شده

مژگان مشتاق در کتاب صوتی خط گم شده داستان گورخری را تعریف می‌کند که یک روز یکی از خط‌های سیاه‌وسفید روی بدنش را گم می‌کند و تصمیم می‌گیرد به جست‌وجوی آن خط گم شده راهی سفری پرماجرا شود.

درباره‌ی کتاب صوتی خط گم شده

گورا شخصیت اصلی کتاب صوتی خط گم شده است؛ گورخر مهربانی که بزرگترین ترسش در زندگی این است که یکی از سی‌وپنج خط‌ روی بدن سیاه‌وسفیدش را گم کند. او هر روز از یکی از دوستانش خواهش می‌کند که خط‌هایش را بشمارد تا خیالش از این که همه‌ی آن‌ها سر جایشان هستند راحت شود. یکی از همین روزها، گورا از دوستش آهو می‌خواهد تا تعداد خط‌های بدنش را به او بگوید. آهو شروع به شمردن می‌کند اما یک خط کم می‌آورد. خط‌ها سی‌وچهارتا هستند! آیا گورا خطش را گم کرده است؟

گورا در طول داستان سفری پرماجرا را پشت سر می‌گذارد و دست آخر درس بزرگی می‌گیرد: او می‌خواهد بیش از هر چیز یک گورخر دانا باشد. کتاب صوتی خط گم شده نوشته‌ی مژگان مشتاق به همت نشر صوتی شیما تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی خط گم شده برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به کودکان 3 تا 5 سال پیشنهاد می‌کنیم.

مژگان مشتاق را بیشتر بشناسیم

مژگان مشتاق حصاری یکی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان است که در سال 1349 شمسی در شهر اندیمشک خوزستان به دنیا آمد. او در رشته فلسفه درس خوانده و در حوزه هنری آموزش ادبیات داستانی دیده است.

مشتاق علاوه بر نویسندگی، در دهه شصت در رادیو برنامه سازی می‌کرد و نویسندگی برنامه‌هایی چون شب بخیر کوچولو و سلام کوچولو و سردبیری برنامه‌های قطار قطار ستاره، چوگان فلک و دل مرکز زمین را در کارنامه هنری و ادبی خود دارد.

او نویسندگی را در دهه هفتاد به طور جدی شروع کرد و اولین داستان‌هایش را در کیهان بچه‌ها به چاپ رساند. همچنین نخستین کتابش برای کودکان و نوجوانان «گلاب و پری دریایی» بود که در سال 1374 در نشر رهنمای اندیشه منتشر شد.

این نویسنده حوزه کودک تاکنون شصت عنوان کتاب نوشته و بعضی از آن‌ها به زبان‌های خارجی ترجمه شده است. «گلاب و پری دریایی، فانوس آسمان، گوش‌های آقا خرسه، پنجره‌ای که به آسمان نزدیک است، قصه اون کلاغه، کلاغی که تو باغه و شترمرغ آوازخوان» بخشی از آثار مهم مژگان مشتاق هستند.

در بخشی از کتاب صوتی خط گم شده می‌شنویم

آهو باعجله گفت: «وای گورا! از دست تو! همیشه سی‌وپنج تا خط روی بدن تو هست. همه هم می‌دونن. خودت هم می‌دونی. آخه این چه کاریه که هر روز تکرارش می‌کنی؟» گورا گفت: «درست می‌گی اما لطفاً این کارو زودتر برام انجام بده. خیلی ممنون.» آهو گفت: «باشه. الان می‌شمرم.» و بعد شروع کرد به شمردن: «یک... دو... سه... سی‌ودو... سی‌وسه... سی‌وچهار! سی‌وچهارتا خط داری. امکان نداره خط تو گم شه. گورا من باید برم. به یکی دیگه بگو خط‌هاتو بشمره. من می‌رم. خداحافظ!» گورا با نارحتی گفت: «سی‌وچهارتا خط دارم؟ وای خدای من! پس یکی از خط‌هام کجا رفتن؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
خط گم‌شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خط گم شده
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خط گم شده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خط گم شده

برای دریافت کتاب صوتی خط گم شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.