معرفی و دانلود کتاب صوتی خواهران استوری

عکس جلد کتاب صوتی خواهران استوری
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواهران استوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواهران استوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خواهران استوری

روایتی درخشان و سحرآمیز در سبک رئالیسم جادویی! آلیس هافمن در کتاب صوتی خواهران استوری داستانی فانتزی درمورد زندگی سه خواهر را از کودکی تا بزرگسالی روایت می‌کند که حضور یک فرد غریبه زندگی‌شان را دگرگون می‌کند. این رمان جذاب بعد از انتشار به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز تبدیل شد و نامزد جایزه بهترین داستان گودریدز شد.

درباره کتاب صوتی خواهران استوری:

«الیزابت»، «مگ» و «کلیر»، به همراه مادر خود «آنی» در خانه‌ای قدیمی در لانگ آیلند زندگی معمولی خود را می‌گذراندند. این سه خواهر با وجود اختلافات زیادی که با یکدیگر داشتند، درنهایت عاشق هم بودند و هرکدام به خانوادهٔ خود عشق می‌ورزیدند. تا زمانی که غریبه‌ای به زندگی‌شان ورود پیدا می‌کند و زندگی شاد و آرام آن‌ها را با تغییرات زیادی مواجه می‌کند.

هریک از خواهران این داستان باید پای تصمیماتی که گرفتند بمانند و عواقب آن را بپذیرند. اما نقش مادر آن‌ها برای نجات فرزندانش چیست؟ عشق مادری او تا چه میزان قدرت این را دارد که آن‌ها را از هر نوع بلایی برهاند؟

آلیس هافمن در کتاب خواهران استوری (The Story Sisters) به شکلی درخشان به طرح این سؤالات پرداخته و باظرافت و زیبایی کم‌نظیری داستان را روایت کرده است. هیچ‌چیز در این رمان آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست و هافمن به طرزی هنرمندانه به روایت تمامی اتفاقات از زاویه دید و ذهن دختران نوجوان این داستان پرداخته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی خواهران استوری:

- این رمان سحرآمیز پیوندهای خواهرخواندگی را مانند یک افسانه مدرن تسخیرکننده بررسی می‌کند. (گلامور - مجله اینترنتی زنان)
- هر کتاب جدیدی از هافمن فرصتی برای خوشحالی است، همان‌طور که در مورد خواهران استوری چنین است. (روزنامه The Sacramento Bee)
- درامی جذاب و عاشقانه که با زیبایی درخشان و باورپذیر، انعطاف‌پذیری و دگرگونی انسان را به تصویر کشیده شده است. (نشریه بوکلیست)
- وقتی صحبت از ترکیب جادو و کارهای روزمره زندگی می‌شود، هیچ نویسنده‌ای بهتر از آلیس هافمن وجود ندارد. (جودی پیکو - رمان‌نویس آمریکایی)

کتاب صوتی خواهران استوری مناسب چه کسانی است؟

تمامی نوجوانان و بزرگسالانی که به ادبیات آمریکا و داستان‌های فانتزی علاقه دارند، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایشان جذاب باشد.

با آلیس هافمن بیشتر آشنا شویم:

این رمان‌نویس آمریکایی در سال 1952 و در شهر نیویورک به دنیا آمد. او تحصیلات کارشناسی خود را در رشته علوم‌انسانی از دانشگاه آدلفی و کارشناسی ارشد را در رشته نویسندگی خلاق از دانشگاه استنفورد ادامه داد. آلیس هافمن (Alice Hoffman) در 25 سالگی نخستین رمانش را نوشت و بعد از چاپ آن به رمان‌نویسی مشهور تبدیل شد.

وی تا به امروز حدود 25 داستان و رمان نوشته که بیشتر آن‌ها به سبک رئالیسم جادویی و برای مخاطب کودکان و نوجوانان هستند. از جمله آثار دیگر هافمن می‌توان به «فرشته سوم»، «اعترافات»، «پنجره شخصی»، «ملکه یخ» و «آینده احتمالی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خواهران استوری می‌شنویم:

همه چیز گلگون بود. هرچه که می‌دیدم. هوا، خورشید، همه چیز به جز او. عاشق کسی شدم که انسان بود. صبح که بالای تپه‌ها می‌رفت و عصر که کارش تمام می‌شد و برمی‌گشت، نگاهش می‌کردم. من چیزهایی دیدم که هیچ زنی نمی‌دید. می‌دیدم که می‌داند چگونه گریه کند. می‌دیدم تنهاست. دیوانه‌وار خودم را در او می‌دیدم، اما او مرا نمی‌دید.

بعد یک روز متوجه زیبایی من شد و مرا خواست. حرفی به من نزد و مرا با خود برد. نگران مردنم نبودم. تا اینکه واقعاً مُردم ... میگ هر شب در اتاق‌خواب را قفل می‌کرد. حالا اِلو اتاق مستقل داشت. یکی از اتاق‌خواب‌های طبقهٔ اول. می‌گفت اتاق خلوت می‌خواهد. می‌گفت هفده‌ساله شده و بزرگ‌تر از آن است که با دختران کوچک‌تر اتاق مشترک داشته باشد.

اما مگ حقیقت امر را می‌دانست. اِلو نمی‌خواست بالا در اتاق زیرشیروانی با آن‌ها باشد. در اتاق‌خواب کوچک خودش می‌توانست تمام شب را با تلفن حرف بزند. می‌توانست از راه پنجره خارج شده بیرون برود و البته در این کار هیچ‌کس از او زرنگ‌تر نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
بخش یک / قسمت یک: تعقیب
43 دقیقه
بخش یک / قسمت دو
50 دقیقه
بخش یک / قسمت سه: رفته
37 دقیقه
بخش یک / قسمت چهار
63 دقیقه
بخش یک / قسمت پنج: قو
52 دقیقه
بخش یک / قسمت شش: آهن
52 دقیقه
بخش یک / قسمت هفت
51 دقیقه
بخش یک / قسمت هشت
39 دقیقه
بخش یک / قسمت نه: رز
40 دقیقه
بخش یک / قسمت ده
50 دقیقه
بخش دوم / قسمت یک: برف
30 دقیقه
بخش دوم / قسمت دو
46 دقیقه
بخش دوم / قسمت سه: دزد
50 دقیقه
بخش دوم / قسمت چهار: چالش
47 دقیقه
بخش دوم / قسمت پنج
37 دقیقه
بخش دوم / قسمت شش: اقرار
43 دقیقه
بخش دوم / قسمت هفت
59 دقیقه
بخش دوم / قسمت هشت: وفادار
40 دقیقه
بخش دوم / قسمت نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خواهران استوری
نویسنده
مترجمکرامت الله صادقی پور
راویالیزا اورامی
ناشر چاپیانتشارات امیرکبیر
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خواهران استوری

Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۲/۲۲
اصلا کتاب ارزنده‌ای نیست، نه داستان جذابی داشت، نه شخصیت جالب، فصلهای طولانی، مشکلات دنیای مدرن و امروزی نوجوانان آمیخته با دنیای تخیلی جن و پری و دیو،،،، و روایت کُند،
شنیدنش هیچ چیزی به شما اضافه نمیکنه و حتی سرگرم‌کننده هم نیست
فاطمه هاتفی کیا
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دوران نوجوانی را چه خوب به تصویر کشیده مغرور و یاغی و اهل تجربه حتی اگه یه عمر به تباهی کشیده شوند یک داستان متفاوت بود من میگم مثل زندگی بی رحم نه مثل یک داستان قشنگ
نوریه کریمی
۱۴۰۱/۳/۱
شاید برای جوانان جالب باشد. من خوشم نیامد
Sanaz Darbandi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
رمانی جذاب و گیرا با صدایی دلنشین
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خواهران استوری

برای دریافت کتاب صوتی خواهران استوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.