معرفی و دانلود کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف

عکس جلد کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف

کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه نوشته‌ی ساسان جعفرنیا، مجموعه‌ای از توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی برای داشتن زندگی منظم‌تر و هدفمندتر است. آنچه میان شما، اهداف و رؤیاهایتان قرار گرفته، داشتن نظم و پشتکار فردی است؛ با شنیدن این کتاب تاکتیک‌هایی را یاد می‌گیرید که ذهنتان را متمرکزتر و اراده‌تان را قوی‌تر می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه

عوامل زیادی در رسیدن به موفقیت تأثیرگذار هستند. داشتن هوش، استعداد و دسترسی به امکانات مورد نیاز، تنها بخشی از ملزومات موفق شدن هستند که البته داشتنشان، در حیطه‌ی اختیار و اراده‌ی ما نیست. شاید این سخن را از زبان افراد موفق فراوانی شنیده باشید که هوش و ثروت، لزوماً رسیدن به موفقیت را تضمین نمی‌کنند؛ چون اولاً تمام آنچه برای موفق شدن لازم است نیستند و دوماً، اثر کمتری نسبت به سایر عوامل دارند. این «سایر عوامل» که از آن حرف می‌زنیم، چیزی جز قدرت اراده و پشتکار نیست. تنها کسانی از اراده و پشتکار بهره می‌برند که ذهنشان را تربیت کرده باشند و چارچوب انضباط شخصی را برای خود رعایت کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه

همان‌طور که گفته شد، بحث انضباط شخصی مسئله‌ای تربیتی و در نتیجه اکتسابی است. این تنها مورد از عوامل موفقیت است که داشتنش تماماً به خودتان بستگی دارد. از کودکی به ما گفته شده که باید در زندگی نظم داشته باشیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم، ولی نه در مدرسه و نظام آموزشی و نه در تربیت خانوادگی، چیزی از روش و چگونگی داشتن انضباط شخصی گفته نشده. کسانی که واقعاً به دنبال آموختن خودانضباطی باشند، شرح آن را در منابع آموزشی‌ای چون کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه نوشته‌ی ساسان جعفرنیا پیدا خواهند کرد.

ساسان جعفرنیا در کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه، با راهکارها و توصیه‌هایی ساده و کاربردی، بایدها و نبایدهای انضباط شخصی را آموزش می‌دهد. در این کتاب صوتی خبری از انتظارات عجیب و دستورالعمل‌های جادویی نیست؛ با شنیدن هر فصل خواهید فهمید که داشتن نظم و انضباط، ساده‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید و تنها عزمی راسخ و اراده‌ای محکم برای شکل‌گیری و پرورش آن نیاز است.

برای رسیدن به هر هدفی در زندگیتان، چه موفقیت شغلی و تحصیلی باشد و چه پرورش یک عادت و سبک زندگی، به انضباط شخصی نیاز دارید. ساسان جعفرنیا در کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه پیشنهاد می‌کند تا با اقداماتی چون تعیین اهداف واضح، پذیرش شکست‌های احتمالی، ساماندهی محیط اطراف، ایجاد ذهنیت مثبت، خلق روتین‌ها و عادات و همچنین پرورش انگیزه، به زیربنای ذهنی مستحکمی به نام خودانضباطی برسید که شما را در رسیدن به هر خواسته‌ای یاری می‌کند.

کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه اثری از ساسان جعفرنیا است که توسط نشر صوتی زمان تغییر منتشر شده. این کتاب را با صدای محمدمهدی عربشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی برای تمام کسانی که می‌خواهند در مسیر رسیدن به اهدافشان با سرعت و بهره‌وری بالاتری پیش بروند، سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف می‌شنویم

علاوه بر سازماندهی محیط و ذهن، باید اقداماتی را نیز برای سازماندهی زمان خود انجام دهید. مطالعات ثابت کرده است که هر چه زمان افراد سازماندهی‌شده‌تر باشد، موفق‌تر خواهند بود. هنگامی که به مزایای کلی سازماندهی ذهن و فضای خود فکر می‌کنید، مدیریت زمان هم اهمیت دارد. همان‌طور که ذهن آشفته سبب کاهش بهره‌وری می‌شود و اثربخشی تلاش را کم می‌کند، برنامه‌ریزی نامنظم نیز می‌تواند زمان حیاتی را که باید برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده شود، از بین ببرد. بنابراین، هنگامی که سازماندهی را در ذهن و فضای کار خود ایجاد کردید، گام بعدی این است که زمان خود را مدیریت کنید. این کار با ایجاد برنامه روزانه به بهترین نحو انجام می‌شود.

تصادفی نیست که ورزشکاران، نظامیان و سایر افراد در محیط‌های بسیار منظم از روتین روزانه سخت پیروی می‌کنند. خواسته‌ها و توقعات زیادی از این افراد وجود دارد. بنابراین، بسیار ضروری است که آنها از زمان خود تا حد امکان عاقلانه استفاده کنند تا بتوانند با آنچه از آن‌ها انتظار می‌رود، هماهنگی داشته باشند. ورزشکاران موفق به دلیل کمبود زمان از تمرین صرفه‌نظر نمی‌کنند و تاجران موفق هم جلسات مهم را به دلیل انجام کارهای مختلف را از دست نمی‌دهند. افراد موفق روز خود را سازماندهی می‌کنند تا بر روی وظایف تمرکز کنند، صرف نظر از اینکه این وظایف چقدر بزرگ یا کوچک هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل یک: تعیین اهداف واضح
6 دقیقه
فصل دو: ذهنیت مثبت ایجاد کنید
7 دقیقه
فصل سه: محیط خود را سازماندهی کنید
7 دقیقه
فصل چهار: روتین ایجاد کنید
6 دقیقه
فصل پنج: در خود عادات مثبت ایجاد کنید
6 دقیقه
فصل شش: باانگیزه باشید
5 دقیقه
فصل هفت: شکست را در آغوش بگیرید
2 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف
نویسنده
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه

برای دریافت کتاب صوتی خودانضباطی در 60 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.