معرفی و دانلود کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

عکس جلد کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید اثری از دیوید جی لیبرمن، دانش‌آموخته‌ی دکترای روانشناسی و نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز است. لیبرمن در این کتاب، روش کاملی را برای خودشناسی و رفتارشناسی ارائه داده است و به شما کمک می‌کند رفتارها و عاداتی را که مانع از دستیابی‌تان به موفقیت می‌شوند، شناسایی کرده و آن‌ها را تغییر دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

دیوید جی لیبرمن (David J. Liberman) در کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید (Instant Analysis) به شما کمک می‌کند تا با واقع‌نگری، به ماهیت و علت افکار و عادات‌تان پی ببرید و بتوانید خود را از رفتارهای ناسالم، باورهای مخرب و عادت‌های ناکارآمد رها کنید. لیبرمن روان‌درمانگر برجسته، بنیان‌گذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش و پر مخاطبی است که اغلبِ آن‌ها به بیش از ده زبان، ترجمه و منتشر شده‌اند. او راهنمایی بین‌المللی در زمینه‌ی رفتارهای انسانی است و همچنین به ارائه خدمات مشاوره و آموزش مباحث سلامت روان نیز می‌پردازد. لیبرمن در این کتاب، صد رفتار و عادت آزاردهنده، گیج‌کننده و ناکارآمد را شناسایی کرده که با اثرگذاری بر ناخودآگاه، مانع از تبدیل شدنِ توانایی‌های بالقوه‌ی فرد به فعالیت‌های بالفعل شده و فرصت یک زندگیِ پر از شادمانی و لذت را از او سلب می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

دیوید لیبرمن در پیِ ایرادِ سخنرانی‌های فراوان و گفت‌وگوها و مصاحبه‌های متعدد با افراد مختلف، به حقایق جالب‌توجهی دست یافته است. او متوجه شده که بیشتر افراد در زندگی خوشحال هستند و تقریباً به فردی که می‌خواسته‌اند، نزدیک شده‌اند؛ با این وجود، به ملال و روزمرگی مبتلا شده و زندگی‌شان به جریانی بی‌معنا و بی‌هدف و عاری از هر گونه هیجان و شور، تبدیل شده است؛ گویی دیگر هیچ انگیزه و اراده یا هدفی نمی‌تواند آن‌ها را در زندگی به حرکت وادارد. اگر هنوز به شخصی که همیشه در آرزوها و رؤیاهایتان وجود داشته است، تبدیل نشده‌اید، اگر زندگیِ شما، مطابق میل و خواسته‌هایتان نیست، اگر تمامیِ فعالیت‌های روزانه‌ی شما، به واکنش‌های اجباری یا پاسخ‌های شرطی محدود شده است و اگر در دام عادات ناکارآمد، ترس‌ها و باورهای محدودکننده محصور شده‌اید، کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید برای شماست. با شنیدنِ این کتاب می‌توانید نشاط و شادابی را به زندگیِ خود وارد کرده و آن را از حالت رخوت، یکنواختی، کسالت و سردی خارج کنید. این کار زمانی میسر خواهد شد که بر افکار و احساسات خود تمرکز و تسلط داشته باشید؛ باید بدانید چه کاری را به چه دلیل انجام می‌دهید و آگاهانه در زندگی، دست به انتخاب بزنید.

دیوید لیبرمن در کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید، صد نوع رفتار را، که می‌توانند مانعی برای دستیابیِ شما به موفقیت و شادکامی باشند،‌ به تفصیل شرح داده و علاوه بر آن، طی یک فرآیند پنج مرحله‌ای به شما نشان می‌دهد که چگونه از افکار و عادات نامطلوبِ خود رها شوید. با آگاهی از این رفتارها و اثری که بر شما می‌گذارند و همین‌طور حذف آن‌هاست که کنترلِ زندگیِ خود را در دست گرفته، دیگر مانند گذشته رفتار نخواهید کرد و گام‌های خود را در زندگی آگاهانه‌تر و کارآمدتر خواهید برداشت.

کتاب خودتان را بهتر بشناسید با ترجمه‌ی شمس‌الدین حسینی و الهام آرام‌نیا توسط نشر نسل نواندیش به چاپ رسیده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش محمد نظری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب خودتان را بهتر بشناسید

  • جهت دستیابی به یک زندگی ایده‌آل و قبل از آنکه برای روان‌درمانی شتاب کنید، روش‌هایی را که در کتاب خودتان را بهتر بشناسید ارائه شده است، امتحان کنید. (ABC World News Now)
  • خودتان را بهتر بشناسید کتابی فوق‌العاده و اثری سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است که شما را در مسیر زندگی به پیش می‌برد. (جون ریورز، هنرپیشه، کمدین و نویسنده‌ی آمریکایی)
  • کتاب خودتان را بهتر بشناسید سرگرم‌کننده، جذاب، مفید و کاربردی است. (Library Journal)

کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید، برای تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های موفقیت، خودشناسی و رشد و توسعه‌ی فردی، تجربه‌ای مفید و جالب‌توجه خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید می‌شنویم

«کاری هست که باید انجام شود، درست هم باید انجام شود. این را می‌دانم؛ اما به‌جای آن‌که آن را به روشی درست انجام دهم، گرایش دارم ضوابط را نادیده بگیرم و آن را سرسری انجام دهم. ولی مشکل این است که مجبورم دوباره آن را انجام دهم. در حالی که می‌توانستم در همان دفعه‌ی اول کار را به‌خوبی به پایان برسانم و وقت و انرژی کمتری صرف کنم؛ اما فقط می‌خواهم آن را از سرم باز کنم.»

انگیزه‌های متعددی وجود دارد که به‌طور جداگانه یا جمعی در چنین واکنشی تأثیرگذار هستند: 1. شما اغلب می‌ترسید که با پذیرش کامل کاری توانایی‌هایشان را بسنجید. یک کار ناقص مسیر فرار را برای شما مهیا می‌کند. عبارت: «کار بدی نیست، فقط ده دقیقه وقتم را گرفت» تکیه‌کلامتان است. 2. امیدوارید شرایط تغییر کند و انجام آن در زمان دیگر ساده‌تر شود؛ همچنین امیدوارید در آینده انگیزه‌ی بیشتری داشته باشید تا انجام کار را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید؛ اما بیشتر اوقات انگیزه‌ای ایجاد نمی‌شود. اشخاصی که منتظر هستند تا انگیزه کسب کنند، معمولاً مجبورند مدت‌های طولانی انتظار بکشند. 3. اغلب می‌خواهید در همان زمان حسی از رضایت و موفقیت را تجربه کنید. شما نمی‌خواهید برای تجربه‌ی حس موفقیت انتظار بکشید. این ذهنیت، خود را در دیگر رفتارها نشان می‌دهد. تمام کردن همه‌ی غذای بشقابتان موجب می‌شود حس موفقیت را تجربه کنید. غذای نیمه‌تمام به این معناست که کاری وجود دارد که هنوز آن را به پایان نرسانده‌اید. 4. عملکرد ضعیفتان ممکن است در نتیجه‌ی پرخاشگری نسبت به دیگران باشد.شما از این که کسی شما را همراهی نمی‌کند، احساس رضایت می‌کنید.

وقتی در جست‌وجوی چیزی هستید که گم کرده‌اید، بارها به همان مکانی که در گذشته جست‌وجو کرده‌اید، باز می‌گردید؛ زیرا اغلب هیچ کاری را به‌طور کامل انجام نمی‌دهید. نمی‌توانید به خودتان اعتماد کنید که جایی را به‌طول کامل جست‌وجو کرده‌اید یا خیر. شما تنها زمانی مایلید تلاش کنید که حس خوبی داشته باشید و شرایط مطابق میل شما پیش برود. در حالی که ممکن است ناامیدانه بخواهید موفق شوید، اغلب نمی‌توانید به خودتان انگیزه بدهید. شما به‌طور تقریبی کارهایی را که راحت یا جالب نیستند، انجام نمی‌دهید، حتی اگر در نهایت به نفع شما تمام شود. اشخاصی که در زندگی‌شان موفق‌اند، کسانی هستند که به کارشان ادامه می‌دهند، چه آن را دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند. شما تنها زمانی کاری انجام می‌دهید و تلاش می‌کنید که مطمئن باشید شرایط خوب پیش می‌رود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
نمونه‌ی چهار
7 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
28 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
30 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
26 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم
25 دقیقه
بخش اول - قسمت ششم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت هفتم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت هشتم
27 دقیقه
بخش اول - قسمت نهم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت دهم
27 دقیقه
بخش اول - قسمت یازدهم
29 دقیقه
بخش اول - قسمت دوازدهم
29 دقیقه
بخش اول - قسمت سیزدهم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت چهاردهم
27 دقیقه
بخش اول - قسمت پانزدهم
31 دقیقه
بخش اول - قسمت شانزدهم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت هفدهم
30 دقیقه
بخش اول - قسمت هجدهم
31 دقیقه
بخش اول - قسمت نوزدهم
29 دقیقه
بخش اول - قسمت بیستم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت بیست‌ویکم
32 دقیقه
بخش اول - قسمت بیست‌ودوم
23 دقیقه
بخش اول - قسمت بیست‌وسوم
18 دقیقه
بخش اول - قسمت بیست‌وچهارم
26 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید
نویسنده
مترجمشمس الدین حسینی، الهام آرام نیا
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

سپهر مقصودلو
۱۴۰۳/۱/۱۳
پیشنهاد نمی‌کنم، در عین عمیق نبودن مطالب کتاب، ادبیات دشواری بکار رفته و اکثر اوقات باید به عقب برگردید تا مطالب بسیار ساده را متوجه شوید. تمام قسمت‌های بخش یک رو شنیدم. سادگی در حد کتاب تفکر و پژوهش دبیرستان بود. تنها نقطه عطف، خوش صدایی گویندگان و خوانش خوبشون است.
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
خودشناسی به نظر من کلید هر موفقیتیه چون بدون اون نه خدمتی میشه کرد نه موفق میشه شدهدف بدون خودشناسی تاچ نمیشه
محمدبهبودی
۱۴۰۳/۱/۲۶
خودت رو بشناس جهانت رو شناختی از این دست کتابا جای خوندش خیلی خالیه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

برای دریافت کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.