معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های کودکی من

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های کودکی من
قیمت:
۱۲۰۰۰ 8400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های کودکی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های کودکی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های کودکی من

دلال حاتم در کتاب صوتی داستان‌های کودکی من جهان را از دریچه‌ی نگاه دختربچه‌ای عرب‌تبار و مسلمان روایت می‌کند. این کتاب صوتی پانزده داستان کوتاه را در برمی‌گیرد که در هر یک زینب، شخصیت اصلی کتاب، تجربه‌ای جدید را به دست می‌آورد.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌های کودکی من

جهان از دریچه‌ی نگاه کودک به چه شکل است؟ آیا شما خاطراتی را از نخستین مواجهه‌های خود با دنیا اطرافتان به یاد می‌آورید؟ پرسش‌های بی‌پایان، هیجان‌ها و حیرت‌ها. زینب، شخصیت اصلی کتاب صوتی داستان‌های کودکی من در محوریت داستان‌های کوتاه این کتاب قرار دارد. او برای نخستین بار در زندگی خود تجربه‌های به‌ظاهر ساده‌ای را پشت سر می‌گذارد که در هریک از 15 داستان کوتاه این کتاب روایت یکی از آن‌ها را می‌شنویم.

بچه‌ها چگونه به این دنیا می‌آیند؟ پسرها با دخترها چه فرقی دارند؟ اگر دندانم بیفتد، از کجا معلوم که دوباره دربیاید؟ خودتان را جای کودکی خردسال بگذارید و به این سؤال‌ها فکر کنید. پرسش‌هایی که ممکن است سبب آن شود که جهان واقع در نگاه کودک جایی هولناک به نظر برسد یا دستکم او را دچار حیرت و سرگشتگی کند. از اهمیت پاسخ بزرگترها به این دست سؤالات نیز نباید غافل شد. چرا که چنین مسائلی در معماری اندیشه و فکر کودک، نخستین سنگ بنا به شمار می‌روند. زینب کتاب صوتی داستان‌های کودکی من نیز در هر داستان از این مجموعه در چنین موقعیتی قرار می‌گیرد.

«خواهر جدید»، «اولین سیلی»، «سؤال بی‌جواب»، «ماهی من»، «جوی آب به کجا می‌رود؟»، «شب فراموش‌نشدنی»، «شبی که دندان درد گرفتم»، «جعبه‌ی قصه‌ها»، «ترس» و «گنجشک‌های حیاط» عناوین پانزده داستان این کتاب صوتی هستند. کتاب صوتی داستان‌های کودکی من را با ترجمه‌ی طاهره کیانی‌پور و صدای هستی افشاری می‌شنوید. این کتاب به همت نشر صوتی سماوا و انتشارات سوره مهر تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی داستان‌های کودکی من برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن داستان‌های این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان ادبیات عرب پیشنهاد می‌کنیم.

با دلال حاتم بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی سرشناس سوری در سال 1931 چشم به جهان گشود. «گذر از در تنگ»، «وضعیت بی‌خوابی» و «زنی که نام خود را گم کرد از کارهای او» از دیگر آثار دلال حاتم به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های کودکی من می‌شنویم

خیلی زود با ماهی انس گرفتم. همان‌طور که به گربه عادت کرده بودم. خوش‌ترین لحظات زندگی‌ام زمانی بود که با او می‌گذراندم. ماهی قرمز توی تنگ کوچکش دور می‌زد و حباب‌های کوچک زیادی از دهانش بیرون می‌ریخت و من را به هیجان می‌آورد. یک روز که توی خانه تنها بودم، به تنگ نزدیک شدم و از ماهی کوچولو پرسیدم: «ماهی کوچولو! من که خیلی خوشحالم تو رو دارم. تو هم خوشحالی؟» ماهی قرمز دمش را تکان داد و یک دور کامل توی تنگ چرخید. بالا آمد و دوباره به ته آب رفت. دوباره گفتم: «ناراحتی؟ برای چی؟ من که باهات خوب رفتار می‌کنم. هرروز که آب تنگ رو عوض می‌کنم. نون هم که برات خورد می‌کنم. پس دیگه چی می‌خوای؟» ماهی در جواب فقط دهانش را باز کرد و کلی حباب ریخت بیرون. گفتم: «آهان. فهمیدم. به‌خاطر این که از خونواده‌ت دور شدی ناراحتی. آره؟ حق داری. من که حتی نمی‌تونم برای یه لحظه هم از مامان دور بمونم. دوست داری برات یه خاطره تعریف کنم؟» ماهی دور خودش چرخید و تنگ را پر از حباب کرد. گفتم: «خیلی خوب. پس گوش کن.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
119 دقیقه
داستان‌های کودکی من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های کودکی من
نویسنده
مترجمطاهره کیانی پور
راویهستی افشاری
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ 8400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌های کودکی من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های کودکی من

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های کودکی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.