معرفی و دانلود کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

عکس جلد کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری
قیمت:
۶۸۰۰۰ 47600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری نوشته برادران گریم، مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه و افسانه مشهور و جالب آلمانی ویژه کودکان و نوجوانان است.

برادران گریم را بیشتر بشناسیم:

برادران گریم، یاکوب (Jacob Grimm) و ویلهلم (Wilhelm Grimm) از نوادگان حکیمی دینی در خانواده‌ای کارمند و در منطقه هاناو در ایالت هسن آلمان به دنیا آمدند. این دو در سال 1796 زمانی که ده ساله بودند، با مرگ پدرشان، با فقر و بی‌پولی مواجه شده و سال‌ها با آن دست به گریبان بودند.

بعد از آنکه به دانشگاه ماربورگ راه یافتند با تاریخدانی به نام فردریش وُن ساوینی آشنا شدند. این مورخ دو برادر را به زبان‌شناسی باستانی و مطالعات آلمانی علاقه‌مند کرد و موجب شد تا آن‌ها به گردآوری فرهنگ عامه روی بیاورند و در این زمینه پیشتاز سایرین شوند.

این دو با نوشتن داستان‌های جذابشان در سراسر دنیا مشهور شدند و آثارشان به 160 زبان و حتی گویش ترجمه شده است. آن‌ها بیشتر با داستان‌های شنل قرمزی، سفیدبرفی و هانسل در آلمان شناخته شدند. میراث آن‌ها در بانکی در شهر کسل نگه‌داری می‌شود.

تاکنون پنجاه انیمیشن از داستان‌های آن‌ها ساخته شده است. شهرت آثار این دو از داستان‌های فولکلور پریان وام گرفته است. آن‌ها واژه‌نامه‌ای به زبان آلمانی نیز گردآوری کردند. از میان داستان‌های برادران گریم (Brothers Grimm) می‌توان به سیندرلا، رامپلستیلسکین، فردریک و کاترین، شراکت موش و گربه، اشپوتل، رپانزل، تام بندانگشتی و کفاش و کوتوله‌ها اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری (Grimms' Fairy Tales) می‌شنویم:

در زمان‌های قدیم شاهزاده‌ای زندگی می‌کرد که عاشق دختری بود. روزی در حالی که شاد و خوشحال در کنار هم نشسته بودند خبر آوردند که شاه بیمار است و می‌خواهد قبل از مرگ پسرش را یک بار دیگر ببیند. شاهزاده به محبوبش گفت: «اکنون باید بروم و تو را ترک کنم، ولی حلقه‌ای به رسم یادبود به تو می‌دهم. وقتی شاه شدم برمی‌گردم و آن را از تو پس می‌گیرم.» شاهزاده راه افتاد و وقتی نزد پدر رسید دید که بسیار بیمار است و وقت مرگش فرا رسیده است. شاه به او گفت: «پسر عزیزم، دلم می‌خواست یک بار دیگر تو را ببینم. به من قول بده با کسی ازدواج کنی که من برایت انتخاب کرده‌ام.» و بعد نام دختر شاهی را که برایش در نظر گرفته بود به او گفت. پسر آن‌قدر پریشان بود که متوجه نبود چه می‌کند و گفت: «بله پدرجان، همان کاری را می‌کنم که شما می‌خواهید.» و شاه چشمانش را بست و از دنیا رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
درباره نویسنده
21 دقیقه
پرنده طلایی
19 دقیقه
هانس خوش‌شانس
11 دقیقه
یوریندا و یوریندل
12 دقیقه
آوازه‌خوان‌های دوره‌گرد
7 دقیقه
سلطان پیر
4 دقیقه
حصیر، زغال و لوبیا
13 دقیقه
رز نسترن
11 دقیقه
گربه و گنجشک
13 دقیقه
دوازده شاهزاده‌ی شاد
19 دقیقه
ماهیگیر و زنش
9 دقیقه
خرس و پرنده‌ی بید
9 دقیقه
شاهزاده‌ای که قورباغه شده بود
8 دقیقه
شراکت موش و گربه
19 دقیقه
دخترک غازچران
15 دقیقه
ماجراهای آقا خروسه و خانم‌مرغه
11 دقیقه
رپانزل
8 دقیقه
فاندِووگِل
26 دقیقه
خیاط کوچک شجاع
22 دقیقه
هانسِل و گِرِتِل
5 دقیقه
موش، پرنده و سوسیس
11 دقیقه
مادر هالی
10 دقیقه
کلاه‌قرمزی
11 دقیقه
داماد جنایتکار
19 دقیقه
تام بند‌انگشتی
10 دقیقه
رامپلستیلسکین
8 دقیقه
گِرِتِل زیرک
2 دقیقه
پیرمرد و نوه‌اش
16 دقیقه
فردریک و کاترین
11 دقیقه
رولاند عزیز
22 دقیقه
سفیدبرفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 47600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

آنیتا مرشد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
خییییلس مسخره ست که توی تمام داستان‌های این کتاب به جای کلمه سگ از کلمه حیوان یا حتی اسب!!!! استفاده شده!!!!! متاسفم واقعا!!!! یعنی بردن اسم سگ حرام شده و خبر نداریم؟!!!!!!
Mahtig shehni
۱۴۰۱/۳/۳
افتضاهه توی قصه هاش یکی میمیره مثلا میخان بچه‌ها خواب‌های خوب ببینند اینجوری بچه‌ها از ترس سکته میکنند این یک ستاره رو هم دادم تا نظرم ثبت بشه😡
الهه بهرامی
۱۳۹۹/۱/۱۸
عالی و آموزنده بود من خیلی دوست داشتم👍👍
محمد شریفی
۱۴۰۱/۸/۲۸
عالی با گویندگی قوی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

برای دریافت کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.