معرفی و دانلود کتاب صوتی دختری از بروکلین

عکس جلد کتاب صوتی دختری از بروکلین
قیمت:
۸۲۰۰۰ ۵۷,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری از بروکلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری از بروکلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختری از بروکلین

روایتی از عشق و خون و جنون... کتاب صوتی دختری از بروکلین رمانی معمایی به قلم گیوم موسو، نویسنده‌ی ادبیات فرانسه است. در این اثر به ماجرای زوجی عاشق گوش خواهید سپرد که فاش شدن رازی هولناک، زندگیِ مشترکشان را به شکلی عجیب تحت تأثیر قرار می‌دهد. گفتنی‌ست که دختری از بروکلین یکی از پرفروش‌ترین عناوین داستانی در کشور فرانسه است.

درباره کتاب صوتی دختری از بروکلین:

روزی زیبا و فرح‌بخش است. آسمانِ آبی با عطوفت سایه‌ی خود را بر سر زمین انداخته است؛ خورشید با ملایمت انوارش را بر زمین زیر پایش می‌تاباند؛ نسیمی خنکْ روحِ طروات و تازگی را در کالبدِ فضا می‌دمد... یک فرد برای ابراز عشق به معشوقش، چه روزی را بهتر و چه فرصتی را مغتنم‌تر از این می‌تواند تصور کند؟ آری، هرآنچه او می‌بیند بر عظمت این روز گواهی می‌دهد. پس دست در دست معشوق گام برمی‌دارد و خود را در لذت یگانگی با او غرق می‌کند. تا اینکه ناگهان گفته‌ای برآمده از زبان معشوق، شیرینیِ لحظه را به تلخیِ ابدی بدل می‌گرداند...

کتاب صوتی دختری از بروکلین (Brooklyn Girl) رمانی معمایی به قلم گیوم موسو است. در این اثر داستان زندگی مردی به نام رافائل را پی می‌گیرید که پس از ازدواجی ناموفق، دیگرباره دل به زنی می‌بازد. با این تفاوت که این بار زندگی مشترک در کنار او را نه دشوار و طاقت‌فرسا، بلکه زیبا و خواستنی می‌یابد. زنی که دل از رافائل ربوده، آنا نام دارد. او نیز به نوبه‌ی خود شیفته‌ی مرد به نظر می‌رسد.

با این حال آنا حاملِ رازی در سینه است که ادامه‌ی زندگی با رافائل را برایش ناممکن می‌سازد. وقایع دست به دست یکدیگر می‌دهند تا زمان فاش شدن این رازِ مهیب و سربه‌مهر فرا برسد. پس از آن است که آنا، گویی از همان ابتدا رؤیایی بیش نبوده باشد، به کلی از زندگی رافائل محو می‌شود. حال، رافائلِ دل‌شکسته باید ضمن پنجه در پنجه انداختن با غم فراق، عزم خود را برای یافتن آنا جزم کند.

کتاب دختری از بروکلین در سال 2016 به انتشار رسید و خیلی زود جای خود را در میان طیف وسیعی از کتاب‌خوانان باز کرد. آنچه اثر گیوم موسو را این‌چنین محبوب گردانیده، به زعم اغلب منتقدان، هم‌نشینی به‌جا و درستِ دو عنصر طنز و ابهام در بطن روایت است. درباره‌ی کتاب دختری از بروکلین، نکته‌ای دیگر نیز گفتنی‌ست، و آن اینکه پیرنگِ آن الهام‌گرفته از ماجرایی واقعی‌ست.

نکوداشت‌های کتاب صوتی دختری از بروکلین:

- کتاب دختری از بروکلین اثری طنزآمیز و توجه‌برانگیز است. (Romantic Times)
- یک شیرینی خوشمزه‌ی تابستانی! (The NewYork Times)
- جذاب و جالب توجه. (NewYork Daily News)

کتاب صوتی دختری از بروکلین مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی - معمایی اصلی‌ترین مخاطبین رمان دختری از بروکلین‌اند.

با گیوم موسو بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی اهل فرانسه در تابستان سال 1974 متولد شده. او نزدیک به بیست سال است که در حیطه‌ی داستان‌نویسی فعالیت دارد و تقریباً هرساله اثری موفق از خود به انتشار می‌رساند. از میان رمان‌های گیوم موسو (Guillaume Musso) می‌توان به عناوینی چون «سنترال پارک»، «آوای فرشته»، «دختر کاغذی» و «دختر جوان و شب» اشاره کرد. از میان افتخارات او نیز، توفیقش در کسب جایزه‌ی «بهترین رمان عاشقانه‌» در سال 2005 شایان ذکر است.

درباره‌ی موسو، این نکته نیز گفتنی‌ست که تاکنون دو عنوان از آثار داستانی‌اش دستمایه‌ی خلق اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی دختری از بروکلین می‌شنویم:

مناظر دور و اطرافش بیشتر متعلق به زمین‌های کشاورزی بود. نگاهی به ساعتش انداخت. از پنج بعد از ظهر کمی گذشته بود. از وقتی رافائل را در رستوران ترک کرده بود چهار ساعت سپری شده بود. به واسطه‌ی فکری که به ذهنش خطور کرده بود خیلی سریع خودش را به فرودگاه جان اف کندی رسانده و بلیطی به مقصد اوهایو خریده بود. خودرویی که سوارش بود را هم در فرودگاه اجاره کرده بود. مشخصات مقصد خود را به سیستم جی پی اس ماشین داده بود تا او را به مقصد هدایت کند.

شب گذشته تقریباً نخوابیده و دو شب پیش‌تر از آن نیز خواب بسیار کمی کرده بود. با خودش فکر می‌کرد پرواز و اختلاف ساعت بدون شک او را از پای بیندازد، ولی دقیقاً عکس این موضوع اتفاق افتاده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
آنتیب، چهارشنبه، سی‌ویکم اوت 2016
20 دقیقه
فصل اول: مرد کاغذی
16 دقیقه
فصل دوم: استاد
14 دقیقه
فصل سوم: شب تیره روح
35 دقیقه
فصل چهارم: هنر ناپدید شدن
13 دقیقه
فصل پنجم: دورگه‌ی کوچک و کابوی
20 دقیقه
فصل ششم: همنشینی با پادشاه
20 دقیقه
فصل هفتم: پرونده کلر کارلایل
22 دقیقه
فصل هشتم: رقص ارواح
32 دقیقه
فصل نهم: خیابان میرتل
30 دقیقه
فصل دهم: دو خواهری که در آرامش زندگی می‌کردند
24 دقیقه
فصل یازدهم: زنانی که مردان را دوست ندارند
17 دقیقه
فصل دوازدهم: هارلم
23 دقیقه
فصل سیزدهم: در نگاه دیگران
17 دقیقه
فصل چهاردهم: آنجل فالز
25 دقیقه
فصل پانزدهم: پرونده جویس کلر
18 دقیقه
فصل شانزدهم: کولد کیس
17 دقیقه
فصل هفدهم: فلورانس گالو
18 دقیقه
فصل هجدهم: جاده‌ی غربی
8 دقیقه
خلاصه‌ای از صفحه ویکی‌پدیا
15 دقیقه
فصل نوزدهم: آلن
21 دقیقه
فصل بیستم: فصل غصه
13 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: زورا
23 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: اسموکینگ گان
10 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: یک روز بعد از ظهر در هارلم
8 دقیقه
دنیای دو نیم‌شده - آنا - امروز، یکشنبه، چهارم سپتامبر سال 2016
9 دقیقه
دنیای دو نیم‌شده - کلر - یک روز بعد، دوشنبه، پنج سپتامبر سال 2016
10 دقیقه
دنیای دو نیم‌شده - رافائل
18 دقیقه
دنیای دو نیم‌شده - مارک - بروکلین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختری از بروکلین
نویسنده
مترجمآریا نوری
راویآرمان سلطان زاده، سحر بیرانوند، امید تقوی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۸۲۰۰۰ ۵۷,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختری از بروکلین

غزاله امیرنیرومند
۱۴۰۲/۳/۱۱
راویان داستان بسیار با احساس داستان را بیان کردند و انسان کامل می‌توانست حس انها را درک کند، اما خود داستان آنقدری که گفته بودند پر فروش‌ترین کتاب.... ‌ بوده، به نظر بنده نبوده است، نویسنده خیلی سوال‌ها را بی جواب گذاشته بود و خیلی از سرنوشت‌های داستان را بیان نکرده بود، و به نظر من بی نهایت سطحی و که یه آدمی که چند روز دیگه میخواد با یه دختر ازدواج کنه از یه واقعیت مطلع میشه اما همون لحظه یه کلمه نمیپرسه این چیه چه اتفاقی افتاده، فقط آن دختر را رها میکند و می‌رود!!! خیلی بی منطق و مسخره واقعا در دنیای واقعی همچین چیزی نیست! و اینکه کسی که تمام این کارهارا کرده تا انتقام بگیرد در نهایت به راحتی کوتاه می‌آید و همه چی ختم به خیر می‌شود! و این همه قتل و جنایت اتفاق می‌افتد پلیس و... نمی‌فهمند یه شخص عادی متوجه همه داستان می‌شود!! نویسنده میخواسته یه داستان معمایی بزرگ و جذاب و.... بنویسد اما خیلی جاها ایده کم آورده و خیلی از موضوع‌ها را رها کرده، و اینکه همه شخصیت‌های داستان خیلی راحت با شخصیت اصلی ارتباط برقرار میکردند و سیر تا پیاز آنچه را که میدانستند برای او تعریف میکردند هم خیلی کلیشه‌ای بود، واقعا نمی‌دونم چه چیز کتاب این همه تعریف و تمجید داشت، جز پیچیدگی الکی و بیان نکردن عاقبت شخصیت‌های مختلف داستان و...
سجادعسگری
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
چهار ستاره دادم بخاطر روایت بی نظیر آقای سلطان زاده. خب میریم سراغ داستان. نویسنده خیلی سعی داره داستان رو پیچیده و بزرگ جلوه بده ولی در اون حدی که نویسنده سعی میکنه پیچیده نشونش بده میبینیم که اصلا اینطور نیس و هرچه داستان باز میشه بیشتر متوجه میشیم که فقط یک قایم موشک بازیه ساده س
. استارت خیلی
داستان هیجان انگیزه و شنونده رو کاملا مجاب میکنه که این داستان بی نظیر باید باشه ولی هرچی میره جلوتر میفهمیم که نه اونقدرا‌ام نباید ازش توقع داشت. خیلی سوال بی جواب در پایان داستان موند که ظاهرا خودمون باید براشون جواب دربیاریم. پایان بندی داستان مثل این بود که نویسنده یه کار فوری براش پیش اومده زود داستانو تموم کرده و رفته دیگه برنگشته😁 هرچند که سبک بعضی از نویسنده‌ها شاید همینطور باشه که پایان داستان رو زیاد پر و بال ندن ولی یه داستان خوب باید در ابتدا یه شروع قوی و یه پایان کامل داشته باشه پس ب نظرم پایان بندی داستان فاجعه بود هنوز خیلی جا داشت رو پایانش کار کنه. آقای سلطان زاده که مثل همیشه عالی بودن و بانوی محترم هم بسیار صدای گرم و لحن قوی داشتن ولی متاسفانه آقای تقوی اصلا خوب نبودن و وقتی‌ام در کنار این دو استاد قرار گرفتن بیشتر مبتدی بودن اجراشون به چشم اومد. من که هر قسمت آقای تقوی اجرا میکردن میخاستم زود تموم بشه چون واقعا خوب روایت نمیکرد. چهار ستاره‌ای هم که دادم بخاطر داستان نبود بیشتر بخاطر روایت قوی داستان بود که آقای سلطان زاده و خانم سحر بیرانوند انجام دادن. در کل بخام بگم قطعا هر شنونده‌ای تا پایان داستان سراپا گوش میشه چون هیجان انگیزه ولی حیف که جمع بندی داستان پر از نواقص و سوالات بی جواب بود. ولی با این حال توصیه اکید میکنم که حتما این کتاب رو گوش بدید. سپاس
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
بدون شک از زیباترین کتابهایی می‌باشد که تا به حال مطالعه کرده‌ام و به ضرس قاطع برای تمامی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بالاخص ژانر جنایی معمایی و ماجراجویی اکیدا توصیه میکنم.
از ابعاد منحصر به فرد این اثر که بسیار توجه من را جلب خود کرد این بود که داستان از لحاظ دامنه و ضربان هیجان دقیقا مانند
موج سینوسی بود و این طور نبود که بخشی از کتاب راکد داشته کننده و سپس هیجان شروع و عقد س ادامه یافته و آنهم باز خسته کننده شود برعکس بصورت متناوب در بخشهای مختلف داستان قسمتهای آرام و یکنواخت و سپس قسمتهای هیجانی که منجربه رسیدن آدرنالین به نقطه پیک میشد و این حالت تناوبی باعث ایجاد ریتم و ضربان خوشایند که نهایتا اشتیاق فرد را به تمام کردن اثر تحریک میکرد و من شک ندارم کسی این کتاب را شروع کند هرگز بدوم تمام کردن کنار نمی‌گذارد. مورد دیگر که بسیار برای من مهم می‌باشد غیرقابل حدس زدن داستان و اینکه کلیت موضوع بر روی یک سری تصادفات بی معنی و نا ر پایه ریزی نشده بود و از لحاظ رئالیتی و واقع گرایی نیز امتیاز قابل قبولی داشت.. علاوه بر مواردی که اشاره کردم از لحاظ فنی و صداگذاری و میکس و افکن و فصل بندی و هماهنگی راوی‌ها با همدیگر و اینکه صرفا یک راوی تمام صداها را اجرا نمی‌کرد باعث افزایش کیفیت و ارزش و بهای اثر شده بود. بار دیگر بدون تردید و بد ن هیچ مبالغه‌ای این اثر یعنی دختری از بروکلین انتشارات اوانامه و با همکاری نشر البرز را به تمامی دوستان اهل کتاب و رمانهای جنایی و رمز الود و تکان دهنده و ماجراجویانه حتما و اکیدا توصیه میکنم.
با تشکر از کتابراه بخاطر ایجاد امکان دسترسی به این اثر و صدها اثر دیگر با بهترین کیفیت⚘
سید جواد دهقانی
۱۴۰۱/۹/۱
سطحی، بی مایه ولی راوی آن یعنی آقای سلطان زاده، حقیقتا هنرمندند و حتی یک کتاب بی مایه مثل این راهم با هنر خود، جذاب می‌کنند. اینکه صدا پیشگانی مثل جناب تقوی در کنار آقای سلطان زاده قرار می‌گیرند، در کل خوب است ولی به نظر من اول میبایست، هنر صدا پیشگی را به خوبی آموزش ببینند. ایشان تن صدای عالی ولی دارند در خلق انواع صداها و درک و انتقال حس موقعیت، نیاز به تمرین بسیار دارند تا همچون بزرگان کتابخوانی مثل جناب سلطان زاده، جناب ساروی یا جناب قناعت پیشه، قدرتمند شوند. به نظر من تهیه کنندگان کتابهای صوتی، ابتدا باید تسلط بر خوانندگی، تن صدا، توانایی انتقال حس و موقعیت و از همه مهمتر توانایی خلق صداهای مختلف را به خوبی به داوطلبان جویای نام آموزش دهند و بعد آن‌ها را در کنار بزرگان این عرصه قرار دهند. با این روشی که الان در پیش دارند، صرفا استعدادها را از بین میبرند و در نطفه خفه می‌کنند. اعتماد به نفس را از آن‌ها می‌گیرند و شنونده را هم ناراضی می‌کنند. من بالشخصه من بعد، به محض اینکه ببینم یک فرد کمتر شناخته شده در کنار یک شخص معروف، صدا پیشگی می‌کند، قطعا از خرید آن کتاب صرف نظر خواهم کرد.
N arab
۱۴۰۱/۸/۳
سلام به دوستان کتاب راه
بهترین قسمت این کتاب صوتی به نظر من اجرای عالی گوینده بود. در کل کتاب جذابت خودش رو داشت با اینکه به نظر می‌رسید سانسور شده است
دو ماجرای جذاب یکی (دختران اسیر شده در کلبه وحشت) و (داستان پشت پرده یک سیاستمدار قدر آمریکایی) هر کدام به تنهایی می‌توانستند به طور مجزا موضوع
یک کتاب باشند که در این داستان ما اینها را در کنار هم می‌بینیم و همین انگیزه قوی به خواننده میدهد.
اما چند نکته ابهام آمیز در داستان به چشم میخوره
که دوستان در کامنت‌ها هم اشاره کردند...
درپایان داستان سرنوشت افرادی که دست به قتل زده بودند ومثلا (خانم رونامه‌نگار یا مدیر مدرسه آنا...... را به قتل رسانده بودند) مشخص نشد......
کسی که کلبه را به آتش 🔥 کشید.... هم‌چنین
بعضی از شخصیت‌ها هم بی در پیکر بودند
مثلاً شخصیت پلیسی که آن شب حادثه کیف پر از پول 💰💸 را دید اما برنداشت هم تامل برانگیز است.....
یا به شخصیت رباینده دختران اصلا پرداخته نشد...... و خیلی از موارد دیگه
مثلاً یک موضوعی که من نفهمیدم این بود
که مارک چرا باید آن فایل صوتی رو به رافائل بدهد در حالیکه میخواهد آنا بمیرد؟
و کلی چیزهای دیگه
ازاده پورکریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
رمانی سراسر هیجان و تنش و البته غیر قابل پیش بینی.. نثری روان و زیبا دارد و تا اخرین بخش جذابیت خود را حفظ می‌کند. از خواندن ان لذت می‌برید..
یک خطای خاموش در گذشته انسان تنها در گذشته باقی نمی‌ماند و نسل‌های بعد هم درگیر آن خواهند شد.. مثال معروف که ماه هیچگاه پشت ابر باقی نمی‌ماند
کشمکش بین و
احساسات میل به قدرت در انسان که می‌تواند زندگی انسان و نسلهای بعد را برای همیشه تغییر دهد.
کتاب داستانی پر رمز و راز است که نمی‌توان پایان مشخصی برای آن حدس زد. ماجرای رازی که فاش شدنش، زندگی‌هایی را نابود می‌کند.
این کتاب که بر اساس داستان زندگی ناتاشا کامپوش نوشته است.
اگر کار وحشتناکی انجام داده باشم، باز هم مرا دوست خواهی داشت؟
این جمله، آغاز تکان دهنده کتاب است. داستانی که مخاطبانش را همراه خود می‌کند و تا پایان داستان هم رهایشان نمی‌کند. رافائل ازدواجی ناموفق داشته وبا پسر کوچکش زندگی می‌کند. او نویسنده کتابهای پلیسی و بسیار مشهور است اما بیماری پسرش باعث می‌شود تا با پزشکی به نام آنا آشنا شود. این رابطه به سرعت عاشقانه می‌شود ولیکن چیزی در میان است که آن را خراب می‌کند.
رافائل، اصرار دارد که از گذشته آنا آگاه شود و این مسئله هردو را در دوزخی فرو می‌برد که از آن دیگر گریزی نیست.
🌸Zahra Habibi🌸
۱۴۰۱/۷/۲۷
کتاب خوبی بود منتهی نکاتی هست که اگر رعایت میشد میتونست یه کتاب عالی باشه اول اینکه تعداد اسامی زیاد بود دوم داستان از اواسط کشش و هیجانش رو از دست داد چون مخاطب این رو میدونست که کلر یه دختر ربوده شده بوده که. ‌.. خب پس کلر قاتل نبوده همین کافی بود تا حس کنجکاوی مخاطب ارضا بشه ولی جزئیات اصلا برای اهمیتی نداشت لااقل افرادی مثل من که درونگرا هستم و فقط دنبال اصل مطلبم سوم اینکه این یه کتاب معمایی و پلیسی بود ولی ژانر ترسناک نداشت منتهی موسیقی متن خیلی دلهره آور بود انرژی منفی زیادی به شنونده القا میکرد و نکته آخر سوالات بی جواب مخاطب بود که نویسنده توضیح نداد مثل علت آتش سوزی کلبه و آدم ربایی‌ها، اینکه کلر چجوری بااون سن کم تونست چندتا مدرک جعلی خوب واسه خودش درست کنه بااون مشکلات روحی روانی و استرس زیاد درس پزشکی بخونه یا اینکه چرا وقتی اون پلیسه به کلر زد و اون همه پول رو دید اونقدر عادی رفتار کرد و موقع فرار کیف پول هم پیش کلر گذاشت اصلا چجوری یه دختربچه از پس حفظ اون همه پول براومد درسته داستان بود منتهی این مسائل باعث شدند شخصیت کلر کمی غیر قابل باور جلوه کنه
mohammad jaafaran
۱۴۰۲/۵/۱۶
از نظر نقد کتاب باید بگویم که به خیلی از سوال‌ها پاسخ داده نشد.. آن کسی در روز اول دعوا اومد سراغ کلر، چرا اومد؟ چرا اصلا دقیقا تو همون روز پیداش شد؟ رافائل بعد از ۲۰ دقیقه بر میگرده به کلبه.. کلر تو ۲۰ دقیقه بدون ماشین و با اون حال چطور یهو غیب میشه و سریع خودش رو میزسونه فرودگاه و.... در حالی که رافائل نمیتونه بهش برسه و انگار هواپیما منتظر کلر بوده و... داستان خیلی پیچیده و اسامی زیاد کمی گیج کننده و تصویر سازی رو سخت تر میکنه، ولی میتونی با داستان جلو بری.. اما در مورد خود کتاب باید بگم که بد نیست و جالبه، ولی به عنوان‌ی شاهکار بنظرم نمیتونه باشه، البته شاید سلیقه ایرونی ما این رو قبول نمیکنه و منتظر چیز عجیب غریب تری باید می‌بودیم ولی خب تخیل و شخصیت سازی نویسنده خوب بود.. ولی میتونست داستان رو راحت تر و روان تر هم جلو ببرد. ‌ممنون
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۷/۲۹
سرگرم کننده است وذهن را به جستجو وا میدارد اما نه آنقدر که نتواند چیزی را حدس بزنداینکه مارک یک ذینفع در ماجراست وبه نوعی نقش پلیس در پشت ماجرا از همان ابتدا مشخص است واینکه پشت پرده یک آدم قدرتمند وجود داردمشهود است ولی کشف ارتباط اینها ومیزان نقششان وجژئیات، خواننده را به دنبال کردن داستان وامی و دارد اصل داستان همین است و بعد از باز شدن هرگره همچون شخصیت‌های در گیر ماجرا بگوید این پرونده یک چیزی کم دارد ویک جای کار می‌لنگد وگرنه موضوع تکراری است این که شخصیت‌ها مثل فلورانس وکلر خودشان را معرفی می‌کنند برای چسباندن داستان به همدیگر وروشن شدن برای مخاطب، خوب نبود باید داستان بگونه‌ای پیش برود که خود خو اننده اینها را کشف کند هنرمندی صدا پیشه‌ها من را بیشتر جذب کردمتشکرم.
Rahil najafi
۱۴۰۱/۳/۲۲
چقدر یک نویسنده میتواند خلاق باشد
تا کجا و به چه چیزهایی می‌اندیشد که کتابی اینگونه سراسر پر از فراز و نشیب را خلق میکند
ذهنیت یک نویسنده چقدر گسترده است
روایتها را به هم پیوند میدهد
خلق اثری جاویدان
فراتر از ذهن
به راستی چه باید گفت بر این شاهکار
هربار فکر میکنم کتابی مرا به وجد با و
نمی‌آورد سوپرایزی جدید آشنا میشوم اوج میگیرم با پایان داستان به فرود می‌نشینم
واقعا کتاب خواندن چقدر لذت بخش است
اگر این کتاب را دوست داشتید حتما کتاب اگر حقیقت این باشد را نیز حتما مطالعه بفرمایید هر یک از این کتابها سوپرایزی بی نظیرند
با تشکر فراوان از تمامی عوامل
فواد کیوانداریان
۱۴۰۱/۸/۱۰
داستان در نوع خود زیبا شروع و پر هیجان ادامه پیدا می‌کند اما ضعف این کتاب نسبت به کتاب‌های شبیه، پایان ضعیف و بلاتکلیف آن است. پایانی که نویسنده با خلاقیتی که از خودش در جریان داستان نشان داده بود می‌توانست خیلی قوی و خاص‌تر جوری پایان برسد که شنونده (خواننده) داستان بعد از اتمام کتاب سوالات مجهولی برایش باقی نماند. به شخصه هنوز هم نمیتوانم باور کنم نویسنده پایان کتاب با نویسنده قبل از پایان یک نفر باشد.
در پایان سپاس فراوان از تیم تهیه کننده به خصوص راوی مورد علاقه ام، جناب آقای آرمان سلطان زاده، که یکی از فاکتور‌های اصلی در شنیدن این کتاب برای بنده بودند.
نیلوفر ملکی
۱۴۰۱/۶/۲
داستان خوب شروع شود و خوب هم پیش میرفت و دونه به دونه گره‌های داستان باز میشد هر فصل هیجان انگیز تموم میشد به طوریکه میخواستی سریع فصل بعد رو گوش بدی صدا و اجرای گوینده‌ها عالی بود تا اینکه با یه پایان ضعیف داستان حیف شد و چند تا سوال بی جواب برای خواننده گذاشت مثل اینکه چه کسی کلبه رو آتش زد چرا و کلر گفت من اینکارو کردم در حالی که نکرده بود عاقبت اون فایل صوتی چی شد مارک از کجا فهمید اون ایمیل اشتباها به کی فرستاده شده چند مورد دیگه
ولی تا قبل از پایان خیلی هوشمندانه نوشته شده بود
م.عارفیان
۱۴۰۱/۸/۳۰
یه کتاب فوق العاده مهیج که از یک جایی به بعد شمارو مجبور می‌کنه تا با نویسنده همراه باشی و امکان زمین گذاشتن داستان رو ازتون میگیره.
صدا گذاری عالی و راوی‌های فوق العاده آهنگ مناسب و توجه اندازه راوی به جزییات باعث میشه تا نه از داستان دلزده بشی و نه باعث خستگی شما میشه.
به تصویر کشیدن مظلومیت
ناتوانی و احساسات دختر بچه ۱۴ ساله و رنج اون از اتفاقات و طرح مسأله بصورت بسیار ریز بستانه
این کتاب کالکشن زیبا از یک داستان خوب راوی‌های فوق العاده صدا گذاری عالی هست
ممنون از کتابره
مهدیه سلمانی
۱۴۰۱/۷/۲۰
یک رمان معمایی عشقی بسیار زیبا که به خودندش یا شندینش میارزد من نسخه گویای این کتاب رو تهیه کردم که از شنیدنش واقعا لذت بردم
بیان صریح و زیبای گویندگان و آهنگ متقارن با متن که هم هیجان انگیز بود و در عین حال دلهره آور باعث میشد داستان به گونه‌ای خاص جذاب بنظر برسه و شنونده رو راغب میکرد که هر چه
زودتر داستان ادامه بده
از اون رمانهای کمی پیچیده و جذاب که هر چه جلوتر میرفتی با یه موضوع شگفت انگیز و غیر قابل انتظار روبه رو میشدی در کل نظرم در موردش عالی بود
گلی صباحی
۱۴۰۲/۷/۱۱
این کتاب ممکنه برای بعضی‌ها خسته کننده باشه چون فصل‌های زیادی از داستان صرفا دنبال یه دختر گمشدست. اما خود من خیلی لذت بردم. معماهای داستان کم کم حل شد مخصوصا بعد از اینکه نقش پدر کلر در داستان مشخص شد خیلی طبیعی تر جلوه کرد چون همه ما میدونیم سیاستمدارا برای رسیدن به قدرت از هرچیزی میگذرن و این به نمونه‌ای شبیه واقعیت بود. این قسمت کتاب برای من جذاب‌ترین بخشش بود. بعد از این نقش مارک در انتهای داستان خیلی برام جالب شد چون اصلا حدس نزدم این قسمت رو
مشاهده همه نظرات 216

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختری از بروکلین

برای دریافت کتاب صوتی دختری از بروکلین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.