معرفی و دانلود کتاب صوتی مادمازل شنل

عکس جلد کتاب صوتی مادمازل شنل
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادمازل شنل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مادمازل شنل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مادمازل شنل

کتاب صوتی مادمازل شنل نوشته‌ی سی. دابلیو. گورتنر، درباره زنی استثنایی‌ست که با پشتکار و جاه‌طلبی فراوان آرزوهایش را به حقیقت بدل کرد و توانست انقلابی در دنیای مد ایجاد کند و هم اکنون نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و جنجالی‌ترین چهره‌های قرن بیستم شناخته می‌شود. این رمان پرفروش USA Today در سال 2015 نامزد دریافت جایزه گودریدز شد.

درباره کتاب صوتی مادمازل شنل:

«من از زندگی خود راضی نبودم، بنابراین آن را ساختم.» (کوکو شنل)

شاید هیچکس فکرش را نمی‌کرد که کوکو شنل زمانی که کار خود را به عنوان یک خیاط ساده شروع کرد، بتواند تا چندین سال بعد به یکی از برجسته‌ترین طراحان لباس و مد در جهان تبدیل شود و برند تجاری خود را گسترش دهد. کتاب صوتی مادمازل شنل (Mademoiselle Chanel) نیز زندگینامه این زن بلند پرواز و بااستعداد را روایت می‌کند که ترکیبی از درام، شور، تراژدی و زیبایی‌ست و سی. دابلیو. گورتنر نیز به خوبی توانسته یک اثر تاریخی دقیق بنویسد.

کوکو شنل با نام واقعی گابریل همراه با خواهر و برادرش در یک خانواده فقیر روستایی به دنیا آمدند اما پس از مرگ مادرشان به یتیم خانه فرستاده شدند و روزهای سختی را سپری کردند. در همان دوران بود که گابریل استعداد خود را در خیاطی کشف کرد و آن را پرورش داد.

مادمازل شنل بعدها برای امرار معاش به خوانندگی در رستوران‌ها نیز روی آورد اما سرانجام به خاطر هنر و خلاقیت بالایی که داشت توانست مزون خود را تاسیس کنند و با یک نجیب زاده ثروتمند وارد رابطه شود. پس از آن شنل اتفاقات مختلفی را از سر می‌گذراند تا زمانی که در 1920 به یکی از ثروتمندترین و مشهورترین زنان آن دوران تبدیل می‌شود. اما با شروع جنگ جهانی و اشغال پاریس به دست نازی‌ها، زندگی او نیز تغییر می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی مادمازل شنل:

- پرفروش‌ترین کتاب USA Today
- کتاب پرفروش انجمن کتاب فروشان آمریکا
- نامزد جایزه بهترین داستان تاریخی گودریدز سال 2015

نکوداشت‌های کتاب صوتی مادمازل شنل:

- این کتاب به خوبی نوشته شده و از نظر تاریخی نیز دقیق است. (Kirkus Reviews)

- گورتنر با به تصویر کشیدن بلند پروازی‌های توقف ناپذیر یک زن، تاریخ را بار دیگر زنده می‌کند. (Booklist)

- جذاب، تاثیرگذار و خوشحال کننده! زندگی‌ نامه‌ای زنده و جذاب از نحوه مشهور شدن کوکو شنل. (Shelf Awareness)

- گورتنر زنی را زنده می‌کند که بوی عطر و امضای او نیز جذاب و فریبنده بود. (Historical Novels Review)

- کتابی فریبنده! یک رمان تاریخی که برای نوشتنش به خوبی تحقیق شده و بسیار خوش ساخت است و خوانندگان را در بسیاری از سطوح راضی نگه می‌می‌دارد. (مجله کتاب نیویورک)

- گورتنر در این رمان لذت بخش داستانی حماسی را روایت می‌کند که چگونه این زن درخشان، مهربان و خودساخته به یک افسانه تبدیل شد. (کریستینا بیکر کلاین، نویسنده پرفروش کتاب قطار یتیمان)

کتاب صوتی مادمازل شنل به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌های تاریخی علاقه دارید و می‌خواهید با زندگی نامه یکی از چهره‌های برجسته جهان آشنا شوید، این کتاب برای شما مناسب است.

سی. دابلیو. گورتنر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده پرفروش رمان‌های تاریخی است که آثارش به 25 زبان دنیا ترجمه شده است. سی. دابلیو. گورتنر (C.W. Gortner) مدرک نویسندگی خلاق خود را از کالج جدید کالیفرنیا دریافت کرده که مبتنی بر مطالعات تاریخی به خصوص دوران رنسانس است. همچنین او مدرک بازاریابی مد را نیز دارد و پیش از نویسندگی در همین زمینه کار می‌کرد.

بخش بررسی کتاب واشنگتن، گورتنر را به عنوان یکی از ده رمان نویس برتر تاریخی اعلام کرده است. همچنین او همواره در کنفرانس‌های انجمن رمان‌های تاریخی که در ایالات متحده و انگلستان برگزار می‌شود، سخنرانی‌ می‌کند.

این نویسنده مشهور برای نوشتن کتاب‌های خود تحقیقات گسترده‌ای را انجام داده و سفرهای گوناگونی رفته است. برای مثال مدتی در قلعه‌ای در اسپانیا زندگی کرده تا بتواند با حس و حال و فضای آنجا ارتباط برقرار کند و آن را در نوشته‌هایش بازتاب دهد.

برخی از مهم‌ترین رمان‌های گورتنر عبارتند از: «آخرین ملکه، اعترافات کاترین دی مدیچی، و مثلث Spymaster»

در بخشی از کتاب صوتی مادمازل شنل می‌شنویم:

بوی من رو غافلگیر کرد. حسی که به اون داشتم هیچ توجیهی نداشت جز اینکه اغفال شده بودم. من بعد از پدرم که قلبم رو تاراج کرد، دروازه دلم رو به روی تمام مردها بسته بودم. با هر نوع توقعی مبارزه کرده بودم و با مرد ثروتمندی زندگی کرده بودم که عاشقش نبودم اما حالا خودم رو واله و شیدا می‌دیدم که اگر در وجود خودم نبود، این دلدادگی رو به سخره می‌گرفتم.

اون با ما به «پاو» اومد. در کلبه روستایی بالتون که در انبوه درختان جنگل محصور شده بود، شناختی از کاپل پیدا کردم که پیش از اون از هیچکس نداشتم, البته نه شناخت فیزیکی. در زمینه ارتباطات فیزیکی بسیار محترم بود؛ هرچند چشم‌های نافذش در تاریکی شب هنگام نوشیدن می‌درخشید. مردها مست می‌کردند و می‌رفتند که بخوابند و ما رو با بالتون تنها می‌گذاشتند. بالزون همیشه در نوشیدن افراط می‌کرد اما مست نمی‌شد. تعجب می‌کردم که بالتون متوجه جو سنگین حاکم نمی‌شد. همینطور همه طرف پرسه می‌زد و قصه و حکایت تعریف می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
پاریس، 5 فوریه 1954 / نمایش اول: فرزند هیچ‌کس / فصل اول / فصل دوم
30 دقیقه
فصل سوم
33 دقیقه
فصل چهارم / فصل پنجم
34 دقیقه
فصل ششم / فصل هفتم
36 دقیقه
فصل هشتم / فصل نهم
17 دقیقه
فصل دهم / فصل یازدهم
37 دقیقه
فصل دوازدهم / فصل سیزدهم
30 دقیقه
فصل چهاردهم
17 دقیقه
فصل پانزدهم
30 دقیقه
نمایش دوم: پلاک 21 خیابان کومبون / فصل اول / فصل دوم
35 دقیقه
فصل سوم
39 دقیقه
نمایش سوم: چین‌های ازهم‌گسسته / فصل اول / فصل دوم
22 دقیقه
فصل سوم / فصل چهارم
27 دقیقه
فصل پنجم / فصل ششم
28 دقیقه
فصل هفتم
28 دقیقه
نمایش چهارم: شماره 5 / فصل اول / فصل دوم
24 دقیقه
فصل سوم / فصل چهارم
45 دقیقه
فصل پنجم / فصل ششم
41 دقیقه
فصل هفتم / فصل هشتم
15 دقیقه
فصل نهم / فصل دهم
26 دقیقه
فصل یازدهم
25 دقیقه
نمایش پنجم: دیگر زمانه مد نیست / فصل اول / فصل دوم
17 دقیقه
فصل سوم
38 دقیقه
فصل چهارم / فصل پنجم
27 دقیقه
فصل ششم / فصل هفتم
49 دقیقه
فصل هشتم / فصل نهم
31 دقیقه
فصل دهم
13 دقیقه
فصل یازدهم
36 دقیقه
فصل دوازدهم
40 دقیقه
فصل سیزدهم
40 دقیقه
فصل چهاردهم
34 دقیقه
فصل پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مادمازل شنل
نویسنده
مترجمالهام عبادی
راوینگین خواجه نصیر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مادمازل شنل

شعری اولیا
۱۴۰۲/۴/۲۵
داستان برند شنل را شنیدم و مجذوبش شدم!
چقدر برند‌های برجسته را مخصوصا این برند خاص و طراحش را تحسین کردم! اشتباه نکنید. این داستان باعث نشده عاشق محصولات شنل بشوم یا قصد خرید این محصولات را داشته باشم.
این برند با این ایده و شعار شروع به کار کرد که رسالت لباس بر تن زنان ایجاد آسایش فیزیکی و او
راحتی در انجام کارهای مختلف است. نه اینکه زن را تبدیل به شیء زینتی پر زرق و برق متحرک در شهر کند تا موفق به جلب نظر مردان شود! خانم شنل در زمانه‌ای که او را «فقط یک زن» می‌نامیدند و حتی شاغل بودنش را مایه‌ی سرافکندگی و آبروریزی می‌دانستند نه تنها به این تفکر توجه نکرد، بلکه به نقد پوشش رایج جامعه پرداخت.
موفقیت و مقبولیت برند‌ها دلایلی دارند که معمولا دیده نمی‌شوند.
با تشکر از خانم شنل و برند شنل بار دیگر یادم آدم که باید برای راحتی و زندگی خودم لباس بپوشم. و یادم آمد که من یک زن هستم ‌و بسیار قدرتمند!
از ارائه‌ی زیبای این داستان بسیار ممنونم.
زهرا ماهوری
۱۴۰۱/۷/۱۸
کوکوشنل نماد زنی مستقل، با اراده، سخت کوش، نترس، سنت شکن ومقتدر است
با اینکه در خانواده‌ای به دنیا امد که اصلا شرایط مساعدی نداشت، پدرش انها را ترک کرده بود و به همراه خواهروبرادر هایش با مادرش زندگی میکرد
چه قدر یاداوری سختی‌هایی که مادرش کشیده بود قلبم را به درد می‌اورد وبعد از مرگ مادرش هیچ کس
انها را کنار هم قبول نکرد وشنل به همراه خواهرش به صومعه رفت وسالها در انجا تحت تعلیم‌های سخت ومحیط خشک وبی احساس زندگی کرد ولی توانایی‌های خودش را کشف کرد انرا ارتقا داد از صفر شروع کرد ولی برای رسیدن به هدفش جنگید شکست خورد جسارت کرد ودرمسیر رسیدن به ارزو هایش قدم برداشت، دست تقدیر او را با مردی اشنا کرد که به نظرم تاثیر زیادی در خودباوری وانگیره شنل داشت وبعد از ان تمام روابط شنل سطحی وگذرا بود وعشق عمیق در ان وجود نداشت💔 اولین کتابی که با اپلیکیشن کتابراه گوش دادم وبی نهایت لذت بردم♥️
Rahil najafi
۱۴۰۱/۲/۸
واقعا واقعا عالی
اوج شجاعت یک زن
تابو شکنی در عصر خود
شجاعت و جسارت و فراتر از آن
خواستنی بی انتها که در تصور نیست و تو با تمام وجود خوهان آنی و برای بدست آوردنش تا دندان میجنگی و فقط برایت پیروزی و غایت و نهایت مهم است و آن را بدست می‌آوری
زنی که در عصری است که مردها فقط حق دارند و تو به
عنوان یک زن محکوم به فقط زن بودنی
ازدواج و یک مرد بالای سر
بی پروایی نویسنده از جریانات و اتفاقات واقعا ستودنی بود
خواندن و آشنا شدن با وجود یک زن قدرتمند و بی نظیر
زنی که واقعا وجود داشته و زاییده‌ی تخیل هیچ مردی نیست
زنی که به تو ثابت مینماید تو یک زنی یک زن قدرتمند
از خواسته هایت دست برندار و فقط به سمت جلو حرکت کن
تو میتوانی و اگر باور کنی هیچ قدرتی نمیتواند جلویت ایستادگی کند
واقعا واقعا حتما حتما آن را مطالعه کنید
ممنون از تمامی عوامل و کتابراه 🙏🙏🙏🙏
لیلی حسنزاده
۱۴۰۲/۱۱/۳
من قبلاً نسخه‌ی الکترونیکی‌ این کتاب رو از کتابراه خونده بودم کتاب فوق العاده ای هست روحیه‌ی شکست ناپذیر و تلاش سرسختانه‌ی کوکو هر خواننده ای رو به وجد میاره. سختی‌ها و مبارزاتش برای تبدیل شدن به کوکو شنل معروف قابل ستایشه. وقتی دیدم خوانش با صدای خانم نگین خواجه نصیره نسخه‌ی صوتی رو خریدم. تصور چه نمی‌تونید کنید قدر زیبا این کتاب رو میخونه. تک تک جملاتش برایم تازگی داشت. عالی بود
ممنون از خانم خواجه نصیر واقعا خسته نباشید. شاهکاره
کاربر TB
۱۴۰۱/۸/۳
اگر به دنبال داستانی انگیزه بخش خصوصا در راستای فراز و نشیب‌های زندگی یک زن موفق در عصر مردسالاری هستید، این کتاب را به شدت توصیه می‌کنم. خط داستان بسیار مهیج گیرا و یک بیوگرافی تمام وکمال لژ زندگی مادموازل شنل است که شنونده با همذات پنداری با وی می‌تواند به تجربه‌های ارزشمندی دست یابد. راوی کتاب و بسیار مناسب انتخاب شده. صدای این خانم بسیار قدرتمند کاملا منطبق با شخصیت‌های داستان است. که بر ارزش اثر بسیار می‌افزاید.
نیکتا صدیفی
۱۴۰۱/۶/۲۸
کتاب فوق العاده خوب و ماندگاری بود رمانی بود که همیشه در خاطرم باقی خواهد ماند زندگی مادمازل شانل خیلی پر فراز نشیب بود اعتماد به نفس بالایی داشت.
خیلی دوست داشتم جزئیات زندگی‌اش بعد جنگ جهانی دوم به تحریر در می‌آمد اما فقط یک نمایشگاه لباس هایش بعد چند سال در کتاب اومده دیگر وقایع به جزئیات تا و
پایان عمرش را نویسنده به رشته تحریر در نیاورده. اما در کل کتاب خوبی بود گوینده خیلی قشنگ جای نقش‌ها صحبت می‌کرد واقعا لذت بردم
Aki Ramezani
۱۴۰۱/۲/۲۰
عالی بود...
از خانم خواجه نصیر تشکر میکنم با صدای زیبا و لحن حرفه ایشون. به شدت داستان رو تاثیر گذار تر کرده بود صدای ایشون. ❤️❤️❤️❤️
من واقعا لذت بردم.
از شرکت ماه اوا تشکر میکنم.
داستان زندگی شنل من رو منقلب کرد. دیدگاه من رو به عنوان یک زن عوض کرد.
فراز و نشیبهای زندگی یک زن فرانسوی قوی
به من نشون داد همه‌ی ما زنها مشکلاتی شبیه هم داریم. مهم اینه در برابر مشکلات چجوری تصمیم بگیریم و عمل کنیم.
از کتابراه هم صمیمانه تشکر میکنم.
Fer Elh
۱۴۰۱/۵/۱۰
واقعا عالی بود صد در صد پیشنهاد میکنم. به نظرم خوندن زندگینامه مادمازل شنل برای همه خانمها واجبه. این بانو توانست با تلاش و پشتکار و تابو شکنی در زمانه‌ای که زنها فقط با ازدواج میتونستن جایگاهی برای خودشون پیدا کنن و حتی از ارث محروم بودن، یکی از مطرح ترین‌ها باشه. راوی صدای بسیار دلنشینی داشتن و بسیار مسلط بودن دقیقا میشد اون فضا رو حس کرد. ممنون از کتابراه.
زیبا طاهری نیا
۱۴۰۱/۴/۸
بسیار بسیار زیبا و شنیدنی، شنیدن یا خواندن این رمان را به همه مخصوصا زنان سرزمینم توصیه میکنم، رمانی بسیار زیبا، از زنانی، کنجکاو وباهوش با انگیزه، پرانرژی، انعطاف پذیر، سنت شکن، مستقل، با اراده، با اعتماد بنفس که نتیجه این خصوصیات کوکو شنل می‌باشد، و عجیب من تا پایان رمان منتظر ملاقات کوکو با پدر و برادرانش بودم، بسیار لذت بردم، متشکرم🙏🙏🙏
Mozhgan Yaghoobi
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
بر خلاف بعضیا که از محیط خشک صومعه حرف زده بودن به نظر من بر عکس نقطه عطف استعداد کو کو در واقع همونجا زده شد و اینکه من با گوش دادن به این کتاب بیشتر ازینکه حس کنم این زن به خاطر استعدادهاش به این موفقیت رسید به نظرم بیشتر به خاطر روابطش در واقع پول (دوس پسرای پولدارش) تونست به این موقعیت دست پیدا کنه
neda gudarzi
۱۴۰۱/۲/۲
بسیار بسیار متن روان و خط داستانی جذابی داشت علاوه بر این خانم خواجه نصیر واقعا استادانه و بی‌نظیر روایت‌گری کردند.
گوش دادن به این کتاب صوتی را به شدت پیشنهاد میکنم.
شخصا هم به دنیای مد و فشن بسیار علاقه‌مند هستم و هم از خواندن زندگینامه افراد تاثیرگذار بسیار لذت می‌برم، خوشبختانه این داستان ترکیب هر دو گزینه‌ بود.
عاطفه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
یک کتاب عالی برای کسانی که به پیاده سازی کسب و‌ کار در حوزه فشن علاقه دارن. این کتاب سبکی روان داره و در مورد زندگی کوکو شنل در طول سالهای فعالیت و نحوه موفقیتش میپردازه، من خیلی دوسش داشتم و به دختران آزاد اندیشی که دوس دارند مستقل و قدرتمند باشن کمک میکنه، ممنون از صدای زیبای گوینده🌹🌹
آزیتا مهندس
۱۴۰۱/۹/۱۶
عالی بود مدتها بود دنبال چنین کتابی بودم و می‌توانم به جرات بگویم یکی از زیباترین داستان‌هایی بود که تا کنون شنیده‌ام که در آن هم حس زیبا دوستی و زنانکی و مد باشه و هم زنی قوی و مستقل و با انگیزه که برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهاش چگونه با تلاش و غرور پیش میره.
Bahar Lallari
۱۴۰۰/۶/۲۲
داستان زیبایی به علاوه اینکه سخت کوشی و جسارت یک زن رو به نمایش میزاره و آدم لذت میبره.
راوی عالی نیست ولی میشه گفت بسیار خوب روایت میکنه. فقط گاهی احساس میکنی خیلی تند تند میخونه.
در کل جزو کتاب‌های عالی که شنیدم.
ممنون از کتابراه و ماه آوا.
ملینا ن
۱۴۰۲/۶/۱۰
خوب بود ۵ ستاره نبود بار خاص انگیزشی هم خیلی نداشت ولی ارزش گوش کردن داره خسته تون نمیکنه قصه رو یه روال خاص حرکت میکنه تا آخر کتاب …. نمیدونم چقدر به واقعیت نزدیک بود چون تو فیلم کوکو قبل شنل خیلی متفاوت بود.. راوی عالی بود
مشاهده همه نظرات 78

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مادمازل شنل

برای دریافت کتاب صوتی مادمازل شنل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.