معرفی و دانلود کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست

عکس جلد کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست

کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست نوشته سید محسن حسینی، درباره درختی مهربان و کهنسال است که شاخ و برگ‌های زیاد و بزرگی دارد و می‌تواند خانه راحتی برای پرنده‌ها باشد، اما یک روز باد بدجنسی او را وسوسه می‌کند...

درباره کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست:

هر سال که می‌گذشت، درخت قوی‌تر و بلندتر می‌شد و پرندگان زیادی بر روی شاخه‌هایش می‌ماندند و زندگی می‌کردند و درخت به مهمان نوازی و دلسوزی در شهر معروف بود و همه‌ی پرنده‌های کوچک و بزرگ آرزو می‌کردند که یکی از لانه‌های روی درخت خالی بشود تا بتوانند آنجا زندگی کنند. گذشت و گذشت تا اینکه روزی باد بدجنسی در گوش درخت مهربان هوهو کرد و زوزه کشید و گفت: این گنجشک‌ها چرا انقدر تو را اذیت می‌کنند و نمی‌گذارند که راحت باشی تا حالا که پیر شده‌ای، کمی استراحت کنی و به خودت برسی؟

کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان کوتاه شیرین برای کودکان 9 تا 12 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست می‌شنویم:

چندین و چند روز از این ماجرا گذشت و باد بدجنس دیگه سراغی از درخت پیر نگرفت و پیش اون نمیومد. درخت ساده هم هر روز بیشتر از روز قبل احساس تنهایی و بی‌حوصلگی می‌کرد. تا چند روز پیش اون با سروصدا و آواز پرنده‌ها بیدار می‌شد. از رفت‌وآمدشون احساس شادی می‌کرد و پرنده‌ها هم دوسش داشتن. اما دیگه نه خبری از پرنده‌ها بود نه باد بدجنس.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
درخت، خانه پرنده‌هاست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست

برای دریافت کتاب صوتی درخت، خانه پرنده‌هاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.